• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4

برگزاری ۵۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه ولایت در خرم‌دره

  • کد خبر : 5287
  • 21 مهر 1392 - 19:59
برگزاری ۵۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه ولایت در خرم‌دره

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره گفت: به مناسبت دهه ولایت مجموعا ۵۰ عنوان برنامه مختلف در سطح شهرستان خرم‌دره برگزار می‌شود. عسگرعلی اسکندری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های دهه ولایت شهرستان خرم‌دره اشاره کرد و اظهار داشت: در طول این مدت برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان برگزار می‌شود. وی برگزاری شب […]

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره گفت: به مناسبت دهه ولایت مجموعا ۵۰ عنوان برنامه مختلف در سطح شهرستان خرم‌دره برگزار می‌شود.

عسگرعلی اسکندری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های دهه ولایت شهرستان خرم‌دره اشاره کرد و اظهار داشت: در طول این مدت برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی برگزاری شب شعر در شهرستان خرم‌دره را یکی از برنامه‌های دهه ولایت اعلام کرد و افزود: به مناسبت دهه ولایت جشن ویژه عید غدیرخم در سپاه شهرستان  برگزار می‌شود.

* برگزاری همایش امر به معروف و نهی از منکر

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره با بیان اینکه همایش امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این همایش با حضور حجت‌الاسلام علی متین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در دهه ولایت اجرا می‌شود.

این مسئول برگزاری برنامه کوهنوردی ویژه بسیجیان را از دیگر برنامه‌های دهه ولایت اعلام کرد و بیان داشت: همچنین نشست‌های بصیرتی مختلفی در طول دهه ولایت برگزار می‌شود.

اسکندری اضافه کرد: این نشست‌های بصیرتی با موضوع ولایت فقیه در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در طول دهه ولایت برگزار می‌شود.

وی برگزاری مسابقه خطبه غدیر را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و افزود: این مسابقه ویژه کارکنان و بسیجیان سپاه ناحیه شهرستان خرم‌دره اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره با بیان اینکه برنامه‌های مختلف داخلی در سپاه شهرستان برگزار می‌شود، تصریح کرد: هیئت عاشقان با موضوع ولایت فقیه در سپاه شهرستان اجرا می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: به مناسبت دهه ولایت مجموعا ۵۰ عنوان برنامه مختلف در سطح شهرستان خرم‌دره برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=5287

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.