• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

ائتلاف ملی پوشان علیه دانیال داوری

  • کد خبر : 6382
  • 11 آبان 1392 - 11:33
ائتلاف ملی پوشان علیه دانیال داوری

دانیال داوری دروازه بان ایرانی اینتراخت برانشویگ که یکی از کشفیات کارلوس کی روش سرمربی تیم لی است بالاخره بعد از ماه‌ها انتظار قبل از بازی تیم ملی مقبل تایلند در اردوی تیم ملی حاضر شد . هر چند که او فرصت بازی در مقابل تایلند را به دست نیاورد اما حضورش در ایران حواشی […]

دانیال داوری دروازه بان ایرانی اینتراخت برانشویگ که یکی از کشفیات کارلوس کی روش سرمربی تیم لی است بالاخره بعد از ماه‌ها انتظار قبل از بازی تیم ملی مقبل تایلند در اردوی تیم ملی حاضر شد . هر چند که او فرصت بازی در مقابل تایلند را به دست نیاورد اما حضورش در ایران حواشی را به همراه داشت .

یکی از بازیکنان تیم ملی که نمی خواست نامش فاش شود در این باره به دانا گفت :دانیال که به جمع بازیکنان اضافه شد بچه ها رفتار خوبی را با او داشتند و به قول ما ایرانی ها او را گرم گرفتند اما بعد از یکی دو روز که از تمرین او با تیم گذشت جو منفی علیه او به راه افتاد. اکثر بازیکنان تیم ملی حواسشان به نوع تمرین کردن دانیال بود تا ببینند که دروازه بانی که کی روش این همه پشت سرش ایستاده است در چه سطحی قرار دارد.

وی  در ادامه گفت :وقتی این اتفاق افتاد بعضی از بازیکنان علیه دانیال شروع به صحبت کردن کردند. مثلا می گفتند که او آش دهن سوزی نیست و یا اینکه او در وازه بان معمولی است و حیف نیست که گلر های که در لیگ بازی می کنند پشت سر این دروازه بان قرار بگیرند.متاسفانه از این دست حرف های در اردوی تیم ملی بود و هر روز هم زیاد تر از قبل می شد .

این بازیکن در ادامه و در پاسخ به این سوال که واکنش کی روش نسبت به این موضوع چگونه بود گفت :آنانی که علیه داوری صحبت می کردند طوری این کار را می کردند که کی روش نفهمد .البته فکر می کنم او چیز هایی فهمید اما به رویش نیاورد.

انتهای خبر/منبع:دانا

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=6382

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.