• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6

بیمه شدن ۳۶۶ خانوار مددجوی کمیته امداد در خرم‌دره‌

  • کد خبر : 6681
  • 15 آبان 1392 - 19:51
بیمه شدن ۳۶۶ خانوار مددجوی کمیته امداد در خرم‌دره‌

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم‌دره از بیمه شدن ۳۶۶ خانوار مددجوی خرم‌دره‌ای خبر داد. ابوالفضل احمدی اظهار داشت: کمیته امداد شهرستان خرم‌دره در راستای حمایت و توانمند سازی مددجویان این نهاد خدمات مختلفی را در طول سال ارائه می‌دهد. وی با اشاره به اینکه یکی از عمده اقدامات کمیته امداد در حمایت از مددجویان فراهم […]

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم‌دره از بیمه شدن ۳۶۶ خانوار مددجوی خرم‌دره‌ای خبر داد.

ابوالفضل احمدی اظهار داشت: کمیته امداد شهرستان خرم‌دره در راستای حمایت و توانمند سازی مددجویان این نهاد خدمات مختلفی را در طول سال ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه یکی از عمده اقدامات کمیته امداد در حمایت از مددجویان فراهم سازی شرایط اشتغال برای مددجویان است، اضافه کرد: اشتغالزایی برای مددجویان این نهاد از طرق مختلف منابع بانکی، منابع امداد و همچنین کمک‌های جمع‌آوری شده از طرف مردم در قالب طرح ماعون صورت می‌گیرد.

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم‌دره با اشاره به اینکه اشتغالزایی برای مددجویان مستعد اشتغال در رشته‌های شغلی مختلف صورت می‌گیرد، افزود: خوشبختانه با بستر سازی انجام شده شرایط ایجاد شغل برای همه اعضای خانواده مددجویان فراهم شده است.

این مسئول با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده در بحث حمایت از خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد خرم‌دره افزود: تاکنون با اشتغالزایی صورت گرفته بسیاری از خانواده‌های زیر پوشش این نهاد توانمند شده و به خودکفایی رسیده‌اند.

احمدی همچنین با اشاره به نحوه اجرای طرح‌های اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد افزود: به منظور موفق اجرا شدن طرح‌ها و همچنین ایجاد استقلال مالی در مددجویان کمیته امداد قبل از پرداخت وام و همچنین اجرای طرح‌های اشتغالزایی اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی برای آنها می‌کند.

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم‌دره با اشاره به اینکه یکی از عمده اقدامات کمیته امداد در ایجاد اشتغال برای مددجویان بیمه کردن آن‌ها است، اضافه کرد: در این راستا مجریان طرح‌های اشتغال و زنان سرپرست خانوار بیمه تامین اجتماعی شده و از مزایای این نوع بیمه بهره‌مند می‌شود.

این مسئول با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این نهاد طی نیمه نخست سال جاری افزود: در مدت مذکور ۳۶۶ خانوار خرم‌دره‌ای از خدمات بیمه تامین اجتماعی بهره‌مند و در این راستا یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی به مزایای استفاده از بیمه اشاره داشت و متذکر شد: بهره‌مندی از مزایای بیمه بازنشستگی، از کارافتادگی و دریافت مستمری از مزایای این نوع بیمه است.

احمدی با اشاره به اینکه بیمه کردن مددجویان تاثیر بسزایی در افزایش توان اقتصادی جامعه هدف دارد، اذعان داشت: بیمه یکی از تاثیرگذارترین امور در خودکفایی مددجویان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/منبع:فارس

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=6681

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.