• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7

خرید خدمت سربازی شش نفر از ایتام زیر پوشش کمیته امداد خرم‌دره

  • کد خبر : 6793
  • 18 آبان 1392 - 18:47
خرید خدمت سربازی شش نفر از ایتام زیر پوشش کمیته امداد خرم‌دره

رئیس کمیته امداد شهرستان خرم‌دره گفت: خدمت سربازی شش نفر از ایتام زیر پوشش کمیته امداد خرم‌دره خریداری شد. ابوالفضل احمدی بعد از ظهر امروز در جمع مسئولان شهرستان خرم‌دره با اشاره به خرید خدمت سربازی ۶ نفر از ایتام زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان در ۶ ماهه نخست سال جاری، تصریح کرد: برای این امر […]

رئیس کمیته امداد شهرستان خرم‌دره گفت: خدمت سربازی شش نفر از ایتام زیر پوشش کمیته امداد خرم‌دره خریداری شد.

ابوالفضل احمدی بعد از ظهر امروز در جمع مسئولان شهرستان خرم‌دره با اشاره به خرید خدمت سربازی ۶ نفر از ایتام زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان در ۶ ماهه نخست سال جاری، تصریح کرد: برای این امر مبلغ ۵۷۶ میلیون ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به جمع‌آوری مساعدت‌های مردمی در طرح‌های مشارکت در این شهرستان عنوان داشت: در این زمینه سال گذشته مبلغ ۵۱ میلیون و ۹۸۶ هزار و ۷۵۰ ریال جمع‌آوری شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان خرم‌دره با اشاره به بیمه کردن زنان سرپرست خانوار به وسیله تامین اجتماعی، بیمه کردن مجریان طرح‌های اشتغالزایی و خودکفایی و بیمه اجتماعی برای ۵۲۹ نفر خاطرنشان کرد: مبلغ هزینه شده برای این امر در سال ۹۱ به میزان دو میلیارد و ۱۱۳ میلیون و ۷۶۳ هزار و ۴۰۰ ریال است.

وی با بیان اینکه حامیان طرح اکرام ۳۶۲ نفر هستند، گفت: تعداد ایتام زیر پوشش کمیته امداد خرم‌دره ۱۲۶ نفر است، که برای این افراد در سال گذشته مبلغ ۴۶۰ میلیون و ۷۸۸ هزار و ۷۱۷ ریال هزینه شد.

احمدی با اشاره به جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان اضافه کرد: در سال گذشته برای این امر مبلغ ۲۶۴ میلیون و ۳۳۳ هزار و ۳۵۰ ریال جمع‌آوری شد.

وی افزود: سال گذشته دوره‌های آموزشی و همایش‌های دیگری نیز با موضوع‌های تغذیه مناسب دیابت توسط اداره کمیته امداد شهرستان خرم‌دره در این شهرستان برگزار شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان خرم‌دره با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی و نشست‌های نماز، امر به معروف و نهی از منکر گفت: محفل انس با قرآن، عفاف و حجاب، و پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر سال گذشته در شهرستان خرم‌دره برگزار شده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=6793

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.