• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
4

تایلند،حریفی که هرگز طعم پیروزی مقابل ایران را نچشیده است

  • کد خبر : 7036
  • 24 آبان 1392 - 11:28
تایلند،حریفی که هرگز طعم پیروزی مقابل ایران را نچشیده است

تیم‌ ملی فوتبال ایران امروز ساعت ۱۵:۳۰ در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا به مصاف حریفی می‌رود که هرگز طعم پیروزی را برابر ایران نچشیده است. به گزارش نبض سحر نقل از باشگاه خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا امروز در بانکوک به مصاف تایلند می‌رود. نکته جالب توجه […]

تیم‌ ملی فوتبال ایران امروز ساعت ۱۵:۳۰ در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا به مصاف حریفی می‌رود که هرگز طعم پیروزی را برابر ایران نچشیده است.

به گزارش نبض سحر نقل از باشگاه خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا امروز در بانکوک به مصاف تایلند می‌رود. نکته جالب توجه این بازی روند نتیجه گیری ایران برابر حریف شرق‌ آسیا‌یی‌اش است که در طول تاریخ هیچ گاه برابر این تیم نباخته است.

ایران اکنون در جدول بازی‌ها با انجام سه بازی،‌ هفت امتیازی بوده و صدرنشین است. کویت با پنج امتیاز دوم است و لبنان چهار امتیازی در رده سوم قرار دارد. تایلند حریف ایران در بازی امروز بدون هیچ امتیازی به قعر جدول چسبیده و تمام امیدش برای صعود به سه بازی دور برگشت است.

تیم ملی با تمام بازیکنانش به تایلند رفته و لژیونرها هم به اردوی تیم ملحق شده‌اند . از آن جایی که تیم ملی در دوره قبلی جام ملت‌های آسیا در جمع سه تیم اول قرار نگرفت تا بدون بازی‌های مقدماتی در دوره بعد شرکت کند و اردوهای آماده‌سازی‌اش هم به دلیل بی پولی یکی پس از دیگری لغو شده اینک بازی با تایلند برای تیم ملی یک دیدار تدارکاتی محسوب می شود!

**تاریخچه دیدارهای تیم ملی ایران برابر تایلند

ایران و تایلند تاکنون ۱۳ بار در رقابت‌های مختلف با هم دیدار کرده‌اند. در این دیدارها، هرگز تایلند پیروز نشده و همچنان طعم پیروزی را برابر ایران نچشیده است. ایران اما تاکنون ۱۰ بار حریف شرقی‌اش را شکست داده و سه بار هم برابر این تیم به تساوی رسیده است.

ایران در ۱۳ بازی گذشته ۲۹ بار دروازه تایلند را گشوده و تنها پنج بار دروازه‌اش برابر حریف باز شده است. بهترین نتیجه ایران برابر تایلند هم به سال ۱۳۶۲ باز می ‌گردد در آن سال تیم ملی ایران در جاکارتا، تایلند را با نتیجه ۵ بر صفر شکست داده بود.

تیم ملی فوتبال ایران در چهارمین دیدارش‌ در مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ جمعه ۲۴ آبان از ساعت ۱۵:۳۰ در بانکوک به مصاف تایلند می‌رود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=7036

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.