• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
10

حضور بسیج در همه صحنه‌ها تضمین‌کننده امنیت پایدار است

  • کد خبر : 7239
  • 28 آبان 1392 - 9:44
حضور بسیج در همه صحنه‌ها تضمین‌کننده امنیت پایدار است

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: حضور بسیج در همه صحنه‌ها تضمین‌کننده امنیت و پایدار کشور است. سردار جهانبخش کرمی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با توجه به ماهیت اسلامی و در راس آن وجود رهبری امام راحل به پیروزی رسید. وی با اشاره به اینکه ملت ایران در انقلاب اسلامی به ندای امام خمینی(ره) […]

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: حضور بسیج در همه صحنه‌ها تضمین‌کننده امنیت و پایدار کشور است.

سردار جهانبخش کرمی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با توجه به ماهیت اسلامی و در راس آن وجود رهبری امام راحل به پیروزی رسید.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران در انقلاب اسلامی به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفتند، تصریح کرد: در این زمان حکومت اسلامی و نظام جمهوری اسلامی در کشورمان تشکیل شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ادامه داد: این اتفاق بزرگ زمانی رخ داد که برای هیچ یک از کشورهای دنیا این امر قابل تصور نبود.

این مسئول با تأکید بر اینکه ابر قدرت‌های جهان تلاش خود را برای از بین بردن انقلاب به کار گرفتند، گفت: با عنایت الهی و حضور امام خمینی(ره) در صحنه ملت ایران با عشق، ایمان و اخلاص در برابر ابر قدرت‌ها ایستادگی کردند.

کرمی در ادامه یکی از اهداف قیام امام حسین(ع) را تشکیل حکومت اسلامی دانست و افزود: ایشان برای امر به معروف و نهی از منکر و مبارزه با حکومت ظلم قیام کردند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) نیز در انقلاب اسلامی با وجود ظلم و ستم ساکت نشدند، تصریح کرد: در این زمان امام راحل تدابیر اسلامی و راهبردی را اتخاذ و بسیج عمومی را ابلاغ کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ادامه داد: با تشکیل بسیج عمومی همه توطئه‌های دشمنان یکی پس از دیگری خنثی شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه ملت ایران با حضور در بسیج عمومی در صحنه‌های عظمت و اقتدار ظهور کردند، متذکر شد: با وجود بسیج خیر و برکت در همه شهرها حاکم شد.

کرمی اضافه کرد: با حضور بسیج و کمک نیروهای مسلح امنیت و آرامش در جامعه اسلامی حکمفرما شد.

وی با تأکید بر اینکه حضور بسیج در همه نقاط کشورمان تضمین کننده امنیت و پایداری است، بیان داشت: در این زمینه همه دستگاه‌ها به خوبی وظایف خود را انجام می‌دهند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در این دوران اگر حضور ملت ایران و بسیج مردمی در صحنه نبرد نبود شکست کشورمان قطعی می‌شد.

این مسئول با اشاره به اینکه با تدبیر و هدایت امام خمینی(ره) در قالب تشکیل نهاد مقدس بسیج، ملت ایران در میدان نبرد جنگیدند، افزود: در این دوران اقشار مختلف جامعه حماسه خلق کردند و این اتفاق بزرگ در تاریخ کم‌نظیر است.

کرمی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس علاوه بر شجاعت، ایثار، گذشت، جانبازی و فداکاری صحنه‌های معنوی و الهی در جبهه‌ها حاکم بود، اذعان داشت: این ایثار و گذشت رزمندگان فقط در صدر اسلام یافت می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز با وجود گذشت سال‌ها پس از پیروزی انقلاب فداکاری و جانبازی بسیجیان در صحنه‌های مختلف به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/منبع:فارس

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=7239

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.