• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 14 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
5

توقف خانگی استقلال مقابل گسترش فولاد

  • کد خبر : 7810
  • 08 آذر 1392 - 19:42
توقف خانگی استقلال مقابل گسترش فولاد

با توقف استقلال مقابل گسترش فولاد، تراکتورسازی در پایان هفته شانزدهم صدرنشین لیگ برتر شد.  آخرین دیدار از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بین تیم‌های استقلال و گسترش فولاد از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه  آزادی آغاز شد. نیمه نخست دیدار بازی ۲ تیم شامل جدال‌های میانه میدان و حملات یک طرفه استقلال بود […]

با توقف استقلال مقابل گسترش فولاد، تراکتورسازی در پایان هفته شانزدهم صدرنشین لیگ برتر شد.

 آخرین دیدار از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بین تیم‌های استقلال و گسترش فولاد از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه  آزادی آغاز شد. نیمه نخست دیدار بازی ۲ تیم شامل جدال‌های میانه میدان و حملات یک طرفه استقلال بود که هیچکدام از ضربات بازیکنان این تیم در چارچوب دروازه زده نشد.

به گزارش تسنیم، دو شوت از مهدی نظری، ضربه سر حنیف عمران‌زاده و شوت قاضی که همگی به بیرون رفتند مهمترین صحنه‌های نیمه نخست بودند. در نهایت نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

نیمه دوم هم با همان شرایط نیمه نخست ادامه داشت. استقلال در خط حمله مهرداد اولادی را برای نخستین بار در ترکیب خود به میدان فرستاده و جایگزین احمد جمشیدیان کرد تا توان تهاجمی را افزایش دهد اما گره خوردن بازی در میانه میدان، ارسال‌های کم دقت و خلق موقعیت بر روی اتفاقات در نیمه دوم هم ادامه داشت. مانند ضربه هاشم بیک‌زاده که بعد از بیرون آمدن فروزان از دروازه زده شد و به بیرون رفت یا شوت آندرانیک تیموریان که همان سرانجام را پیدا کرد.

قاضی در ادامه ضربه سری به سمت چارچوب زد که آن را فروزان با یک دست به کرنر فرستاد و دقایقی بعد ایمان موسوی در یک ضدحمله توپ را از کنار دروازه استقلال به بیرون زد. دقیقه ۷۷ در صحنه‌ای بحث برانگیز تورج حق وردی حرکت صادقی بر روی موسوی را خطا تشخیص نداد تا اعتراض خطیبی و شاگردانش لحظاتی بازی را از جریان بیندازد.

حملات کم اثر پایان بازی هم نتیجه‌ای نداشت تا بازی با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

با این نتیجه استقلال با ۲۸ امتیاز به رده سوم رسید و گسترش فولاد با ۱۸ امتیازی در رده یازدهم باقی ماند. بدین ترتیب تراکتورسازی هم با ۲۹ امتیاز صدرنشین لیگ برتر باقی ماند.

احمد امیرکامدار، ایمان موسوی، مصطفی اکرامی و رسول علیزاده از گسترش فولاد و مهدی نظری و ساموئل از استقلال در این دیدار کارت زرد گرفتند.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=7810

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.