• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
8

از شوخی کفاشیان تا انتقادات تند جلالی/کنایه عادل به نبی درباره کشوی جادویی!+فیلم

  • کد خبر : 8339
  • 19 آذر 1392 - 10:29
از شوخی کفاشیان تا انتقادات تند جلالی/کنایه عادل به نبی درباره کشوی جادویی!+فیلم

رئیس فدراسیون فوتبال و سرمربی تراکتورسازی واکنش های متفاوتی را نسبت به حمله برخی کاربران به صفحه اجتماعی لیونل مسی داشتند. برنامه نود شب گذشته طبق روال هر هفته پیرامون مسائل فوتبال ایران، قرعه‌کشی جام جهانی و هجوم برخی از کاربران ایرانی به صفحه شخصی لیونل مسی و … اختصاص داشت. نظرسنجی این برنامه به این […]

رئیس فدراسیون فوتبال و سرمربی تراکتورسازی واکنش های متفاوتی را نسبت به حمله برخی کاربران به صفحه اجتماعی لیونل مسی داشتند.

برنامه نود شب گذشته طبق روال هر هفته پیرامون مسائل فوتبال ایران، قرعه‌کشی جام جهانی و هجوم برخی از کاربران ایرانی به صفحه شخصی لیونل مسی و … اختصاص داشت.

نظرسنجی این برنامه به این سوال اختصاص داشت که آیا تیم ملی ایران می تواند از گروهش (آرژانتین، بوسنی، نیجریه و ایران) صعود کند که در پایان بیش از ۵۶ درصد مخاطبان به صعود تیم ملی رأی دادند و ۴۴ درصد صعود تیم ملی از گروهش را غیرممکن دانستند.

کارشناس داوری این برنامه هدایت ممبینی بود که به بررسی مسائل داوری بازی‌های لیگ برتر پرداخت.

عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال در صحبت‌هایی پیرامون اختلافات این کمیته با دپارتمان داوری گفت که مسائل هسته‌ای کشور در اجلاس ژنو و نشست ۵+۱ حل شد؛ اما مشکلات ما حل نشده است و حتی حضور آقای ظریف هم نمی‌تواند این مشکلات را حل کند.

فردوسی پور هم با کنایه به مهدی محمد نبی دبیر فدراسیون گفت که ایشان یک کشوی جادویی دارد که هر پرونده‌ای را بخواهد در آن قرار می‌دهد تا وقتی آب از آسیاب افتاد به بررسی آنها بپردازد.

فردوسی پور ارتباط تلفنی هم با کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال برقرار کرد و پیرامون اردوهای تیم ملی، بازی‌های دوستانه و هجوم برخی کاربران ایرانی به صفحه شخصی لیونل مسی سوال کرد.

کفاشیان هم از برگزاری بازی دوستانه با کویت و یک کشور آفریقایی مد نظر کی روش خبر داد و درباره هجوم کاربران ایرانی به صفحه شخصی مسی هم گفت که واقعاً ایرانی‌ها مسی را دوست دارند و باید این مسئله را از دل او درآوریم.

وی خطاب به فردوسی پور به شوخی گفت که تاریخ تولد مسی را بگویید تا از دل او در آوریم.

مجید جلالی سرمربی تراکتورسازی هم روی خط آمد و درباره تیم‌های هم‌گروه ایران گفت که تیم ملی شانسی برای صعود ندارد و در بهترین حالت شاید ۲ امتیاز و ۲ تساوی با بوسنی و نیجریه بدست آورد.

وی انتقادات شدیدی هم نسبت به اقدام برخی کاربران در صفحات اجتماعی پرداخت.

در ادامه برنامه ارتباط تلفنی مستقیم با رضا قوچان‌نژاد و ارتباط تصویری با دانیل داوری دروازه‌بان برانشوایک برقرار کرد.

جمشید مشایخی بازیگر سینما و تلویزیون ایران پشت خط تلفنی برنامه حاضر شد و پیشنهاد جالبی را به فردوسی پور داد که لیونل مسی را به ایران دعوت کنند.

منبع:فارس

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=8339

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.