• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
5

دانشگاه محور تحولات جامعه است

  • کد خبر : 8563
  • 22 آذر 1392 - 18:28
دانشگاه محور تحولات جامعه است

امام جمعه زنجان گفت: دانشگاه محور تحولات جامعه است. به گزارش نبض سحر به نقل از موج رسا, آیت‌الله شیخ‌علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تقدیر از حضور مردم در نماز جمعه اظهار کرد: قطعی برق موجب سرد شدن محیط مصلی شده است که از این بابت از مردم عذرخواهی می‌کنم. وی […]

امام جمعه زنجان گفت: دانشگاه محور تحولات جامعه است.

به گزارش نبض سحر به نقل از موج رسا, آیت‌الله شیخ‌علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تقدیر از حضور مردم در نماز جمعه اظهار کرد: قطعی برق موجب سرد شدن محیط مصلی شده است که از این بابت از مردم عذرخواهی می‌کنم.

وی با اشاره به ۲۳ آذر روز اشغال فلسطین توسط رژیم جعلی اسرائیل ابراز داشت، جنایت‌های مختلف این رژیم جعلی و منحوس علیه مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین فراموش نمی‌شود.

خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه این رژیم جعلی با کمک دولت‌های بزرگ و استکباری همچون آمریکا بر روی کار آمد، خاطرنشان کرد: هنوز هم بلندی‌های جولان در اختیار این رژیم منحوس قرار دارد.

وی با اشاره به روز شهادت شهید تندگویان خاطرنشان کرد: وی در دفاع از نظام اسلامی همواره پای کار بود و همراه سایر اقشار مردم با استکبار می‌جنگید.

خاتمی با بیان اینکه تندگویان از وزرایی بود که همیشه در صحنه حضور داشت، افزود: تحمل شکنجه در زندان‌ها نیز وی را از ماموریت‌های خود باز نداشت.

وی با اشاره به اینکه این شهید تا آخرین قطره خون خود در مقابل زورگویی‌های حزب بعث ایستاد، ابراز داشت: چنین افرادی الگوی جامعه محسوب می‌شوند.

امام جمعه زنجان با اشاره به ۲۷ آذر سالروز شهادت آیت‌الله مفتح بر ضرورت وحدت حوزه و دانشگاه تاکید کرد و گفت: آیت‌الله مفتح در انسجام بخشی به این وحدت نقش بسیاری داشت.

وی با بیان اینکه این شهید گرانقدر تعلیم دیده هر دو نهاد حوزه و دانشگاه بود، افزود: وحدت حوزه و دانشگاه با شهادت وی روند بیشتری یافت.

خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه ۳۵ سال است استکبار نظام اسلامی را تهدید می‌کند، یادآور شد: اما قدرت علمی و اقتدار نظام اسلامی مانع دست‌یابی به اهداف دشمنان شده است.

خاتمی بااشاره به قدرت نمایی استکبار در عرصه‌های مختلف خاطرنشان کرد: قدرت استکبار از قدرت علمی آن سرچشمه می‌گیرد.

وی با بیان اینکه اثر گذاری دانشگاه‌ها در ابعاد علمی و پژوهشی کشور می‌تواند اثرات مطلوبی را داشته باشد، ابراز داشت: امروز اقتدار علمی ایران موجب شکسته شدن هیمنه دشمنان شده است.

امام جمعه زنجان دانشگاه را مح

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=8563

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.