• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7

انتقاد شدید امام جمعه خرم‌دره از حرکت تعدادی از نمایندگان مجلس

  • کد خبر : 8576
  • 23 آذر 1392 - 10:16
انتقاد شدید امام جمعه خرم‌دره از حرکت تعدادی از نمایندگان مجلس

امام جمعه خرم‌دره ضمن انتقاد شدید از حرکت تعدادی از نمایندگان استان‌ها در مورد توزیع بودجه گفت: این حرکت بدعت‌گونه برای ثبات و آینده کشور بسیار خطرناک است. حجت‌الاسلام محمود نورپور در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره ضمن تقدیر و تشکر از دولت به دلیل تهیه و ارسال به موقع لایحه بودجه ۹۳ به مجلس شورای […]

امام جمعه خرم‌دره ضمن انتقاد شدید از حرکت تعدادی از نمایندگان استان‌ها در مورد توزیع بودجه گفت: این حرکت بدعت‌گونه برای ثبات و آینده کشور بسیار خطرناک است.

حجت‌الاسلام محمود نورپور در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره ضمن تقدیر و تشکر از دولت به دلیل تهیه و ارسال به موقع لایحه بودجه ۹۳ به مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد، تا در بررسی بودجه ۷۸۳ هزار میلیارد تومانی سال آینده، مناطق محروم و توسعه نیافته به ویژه مسائل فرهنگی و دینی در اولویت کاری نمایندگان محترم مجلس قرار گیرد.

وی در ادامه ضمن انتقاد شدید از حرکت ناپخته و ناصحیح نمایندگان بعضی از استان‌ها در مورد توزیع بودجه گفت: این حرکت زشت و بدعت‌گونه برای ثبات و آینده کشور بسیار خطرناک است.

خطیب جمعه خرم‌دره اظهار داشت: نمایندگان معترض که خود قانون‌گذار هستند کاش منتظر می‌ماندند تا لایحه بودجه در کمیسیون‌های مجلس مورد ارزیابی قرار می‌گرفت و بعد قضاوت می‌کردند.

نورپور متذکر شد: استعفای دسته جمعی آن هم قبل از بررسی بودجه در مجلس درست نبود و فقط دشمن را خوشحال می‌کند.

وی در ادامه از قوه قضائیه هم خواست تا با تخلفاتی که در سازمان تامین اجتماعی صورت گرفته به طور قاطع و قانونی برخورد کند تا بعد از این، این گونه مسائل تکرار نشود.

خطیب نماز جمعه در ادامه با اشاره به اظهارات نابخردانه و متکبرانه مسئولان آمریکایی گفت: رئیس‌جمهور آمریکا بیش از این برای رژیم صهیونیستی خوش خدمتی نکند و بداند ملت رشید ایران کلمه به کلمه حرف‌های شما را تحلیل می‌کند.

این مسئول خطاب به آمریکایی‌ها خاطرنشان شد: مواظب و مراقب باشید با این ملت رشید متکبرانه حرف نزنید، مغرورانه سخن نگویید، این قدر برای اسرائیل نوکری نکنید، به معاهده‌ای که امضاء کرده‌اید و حرفی که زده‌اید پایبند باشید و بدانید ملت رشید ایران تا پای جان ازحقوق حقه خود، از استقلال و عزت خویش دفاع خواهند کرد و اجازه نخواهند داد که شما ارباب این ملت شوید.

وی تصریح کرد: گذشت دورانی که شما در ایران فعال مایشاء بودید، لذا امیدواریم عاقلانه فکر کنید و عاقلانه با این ملت صحبت کنید.

امام جمعه خرم‌دره در ادامه سالروز شهادت حضرت آیت‌الله شهید مفتح را تسلیت گفته و ضمن گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه یادآور شد: این دو مرکز بزرگ و تاثیرگذار فکری جامعه هستند.

وی در پایان افزود: حوزه و دانشگاه مکمل همدیگر و دو بال قدرتمند جامعه هستند و پیشرفت و تعالی جامعه در گرو اتحاد این دو مرکز علمی است و از مسئولان هم انتظار داریم، فضای دانشگاه‌ها را فضای معنویت، اخلاق و بصیرت‌افزایی کنند و نگذارند دانشگاه‌ها جولانگاه دگراندیشان بشود.

انتهای پیام/منبع:فارس

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=8576

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.