• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

شمارش معکوس برای حماسه عظیم پیاده روی اربعین+گزارش تصویری

  • کد خبر : 8835
  • 29 آذر 1392 - 9:44
شمارش معکوس برای حماسه عظیم پیاده روی اربعین+گزارش تصویری

راز عظیمی از اسرار آسمانها، که خیل عظیم عاشقان را از راه های دور و نزدیک به میعادگاه خویش میخواند. میعادگاهی برای تجدید عهد دلهای مومن با امامشان. دلهایی که زبان مشترکان یک چیز است، «لبیک یا حسین».آخرین هیئت از هیئات استان میسان، جهت شرف یابی به خدمت زائرین امام حسین(ع)، همراه محموله های خوردنی […]

راز عظیمی از اسرار آسمانها، که خیل عظیم عاشقان را از راه های دور و نزدیک به میعادگاه خویش میخواند. میعادگاهی برای تجدید عهد دلهای مومن با امامشان. دلهایی که زبان مشترکان یک چیز است، «لبیک یا حسین».آخرین هیئت از هیئات استان میسان، جهت شرف یابی به خدمت زائرین امام حسین(ع)، همراه محموله های خوردنی و آشامیدنی فراوان جهت ارائه رایگان به زائرین قبله آزادگان، به سمت کربلا حرکت کرد.

این ستاد مسئولیت هماهنگی هیئات خدماتی اعزامی به کربلا برای زیارت اربعین را دارد که شمار این هیئات تاکنون به ۲۹۱ هیئت مجهز به تجهیزات خدمات رسانی و ارائه خوراک و پوشاک و همچنین محل استراحت به زائران را دارد.
شیخ عدی مسئول این ستاد گفت: «اولین هیئت اعزامی از استان میسان هیئت قطیع الکفین بود که در خیابان حسینیه میزنند، و امروز هیئت قتیل العبرات به عنوان آخرین هیئت به کربلا اعزام شد.
همچنین هیئات استان میسان به رفع مایحتاج سایر هیئات همچون آب آشامیدنی سالم و سوخت و وسایل گرمازا در جاده بهشت تا کربلا که از استان دیوانیه نیز عبور میکند، خواهند پرداخت.
همچنین استانداری میسان در کمک به سایر استان ها و هیئاتشان در برقراری امنیت حرکت زائرین در حرکت به سمت کربلا مقدس همکاری خواهند داشت.»
انتهای پیام
منبع:فرهنگ نیوز
لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=8835

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.