• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
4

خدمات خوب بسیج جامعه پزشکی در مناطق محروم استان زنجان

  • کد خبر : 9526
  • 16 دی 1392 - 22:34
خدمات خوب بسیج جامعه پزشکی در مناطق محروم استان زنجان

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: بسیج جامعه پزشکی در ارائه خدمات درمانی در مناطق محروم گام‌های خوبی برداشته است. سردار جهانبخش کرمی بعدازظهر امروز در مراسم افتتاحیه پلی کلینیک تخصصی شهید مطهری زنجان اظهار داشت: سپاه با توجه به رسالت پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن برنامه‌های مختلفی برگزار می‌کند. وی با اشاره […]

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: بسیج جامعه پزشکی در ارائه خدمات درمانی در مناطق محروم گام‌های خوبی برداشته است.

سردار جهانبخش کرمی بعدازظهر امروز در مراسم افتتاحیه پلی کلینیک تخصصی شهید مطهری زنجان اظهار داشت: سپاه با توجه به رسالت پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن برنامه‌های مختلفی برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سپاه همیشه در همه صحنه‌های مختلف دفاعی، امنیتی، فرهنگی، اجتماعی، خدماتی و… حضور دارد، تصریح کرد: سپاه همه تلاش خود را برای پاسداری از نظام و حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و مردم شهید پرور کشورمان به کار می‌گیرد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: سپاه در دوران هشت سال دفاع مقدس در کنار دیگر اقشار مختلف جامعه برای امنیت کشورمان و دفع تجاوز، پاسداری از انقلاب و اجرای فرامین رهبری فداکاری و جانفشانی کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه سپاه در جنگ تحمیلی شهدای بسیاری تقدیم انقلاب کرد، افزود: امروز نیز این نیرو در مقابله تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان به خوبی ایستادگی می‌کند.

کرمی اضافه کرد: سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در عرصه‌های سازندگی، محرومیت زدایی، بخش بهداشت و درمان و سلامتی همه اقشار مختلف جامعه گام‌های خوبی در استان برداشته است.

وی با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی با حمایت بی‌شائبه ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در ارائه خدمات درمانی در مناطق محروم و روستاهای استان در قالب اردوهای جهادی و بیمارستان صحرایی گام‌های خوبی برداشته شده، ادامه داد: در کنار ارائه خدمات درمانی عمومی در مراکز درمانی درمانگاه‌های بسیج و سپاه استان خدمات مختلفی نیز به مردم شهید پرور استان ارائه می‌کند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سپاه استان و تلاش‌های شبانه روزی کارکنان سپاه بخش تخصصی پلی کلینیک شهید مطهری زنجان از امروز آغاز به کار می‌کند، متذکر شد: در این بخش خدمات تخصصی در حوزه‌های مختلف به هم استانی‌ها ارائه می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه با عنایت الهی و تلاش سپاه و بسیج درمانگاه بسیج در سطح استان راه اندازی شده اذعان داشت: مردم کشورمان در همه صحنه‌ها گوش به فرمان ولایت هستند و امید است با این اقدام و راه اندازی درمانگا‌ه‌های درمانی خدمات خوبی به مردم ارائه شود.

انتهای پیام/منبع:فارس

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=9526

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.