• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
8

فعالیت ها و اقدامات شورای انقلاب فرهنگی با خواسته‌های امام و رهبری فاصله دارد

  • کد خبر : 9697
  • 21 دی 1392 - 14:51
فعالیت ها و اقدامات شورای انقلاب فرهنگی با خواسته‌های امام و رهبری فاصله دارد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به ۲۲ دی سال ۵۷ به عنوان سالروز تشکیل انقلاب فرهنگی گفت: فعالیت ها و اقدامات شورای انقلاب فرهنگی با خواسته‌های امام و رهبری فاصله دارد و این روند باید به شکل مطلوب در راستای اهداف مورد تاکید امام و مقام معظم رهبری اصلاح […]

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به ۲۲ دی سال ۵۷ به عنوان سالروز تشکیل انقلاب فرهنگی گفت: فعالیت ها و اقدامات شورای انقلاب فرهنگی با خواسته‌های امام و رهبری فاصله دارد و این روند باید به شکل مطلوب در راستای اهداف مورد تاکید امام و مقام معظم رهبری اصلاح شود.به گزارش نبض سحر:حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هنوز  اقدامات این شورا را مطلوب عنوان کرد و در عین حال با اذعان به اینکه اقدامات این شورا با آنچه خواسته امام بود فاصله دارد افزود: این شورا با دستور امام خمینی (ره) تشکیل شد و امروز هم مقام معظم رهبری از آن حمایت می‌کند.

وی با اشاره به سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع)ادامه داد: امام عسکری از همه امامان مسئولیت بیشتری داشت زیرا با وجود گفته پیامبر (ص) مبنی بر به دنیا آمدن فرزندی که نام و کنیه ایشان را دارد سخت گیریهای فراوانی از سوی خلیغه عباسی متوجه ایشان می شد.

حجت الاسلام خاتمی با اشاره به ۹ ربیع‌الاول سالروز آغاز امامت حضرت مهدی (عج) افزود:باید همه تابع ولایت فقیه در جامعه بوده و از دستورات فقیه جامع‌الشرایط پیروی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: ولایت فقیه به دستور امام زمان تاسیس شد تا در زمانی که به او دسترسی نداریم به عالمی جامع الشرایط مراجعه کنیم.

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه ۱۲ ربیع‌الاول به عنوان آغاز هفته وحدت محسوب می‌شود افزود: بسیاری از دشمنان با استفاده از بهانه میلاد پیامبر گرامی اسلام، توطئه‌های مختلفی را اعمال می‌کردند که با تدبیر امام خمینی (ره) و با نامگذاری هفته وحدت این توطئه نیز خنثی شده است.

وی با بیان اینکه امام پاسدار قرآن، وحی و سنت پیامبر گرامی اسلام است ادامه داد: ۲۴ دی سال ۵۸ به عنوان سالروز انتصاب مقام معظم رهبری به عنوان امام جمعه تهران از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که روشنگری، آینده‌نگری و حرکت در مسیر امام و پاسداری از ارزش‌های انقلاب مقام معظم رهبری موجب ادامه روند نظام اسلامی شده است.

حجت الاسلام خاتمی با اشاره به سال ۱۲۳۰ به عنوان سالروز  قتل میرزا تقی‌خان امیر کبیر  گفت: حکومت دو هزار ساله افراد پادشاهان نالایق درکشور با حضور چنین افرادی در جامعه به هم ریخت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه ۲۱ دی از روزهای ماندگار و تاریخی در نظام اسلامی است افزود: شهادت دانشمندان هسته‌ای از جمله شهید احمدی روشن بر تارک این روز می‌درخشد.

حجت الاسلام خاتمی افزود: حضور دانشمندان هسته‌ای در کشور از جلوه‌های اقتدار نظام اسلامی است که شهادت این دانشمندان مایه ننگ برای دشمنان است.

منبع: مهر

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=9697

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.