• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
6

محمد ابراهیم امیرلو شهردار خرمدره شد

  • کد خبر : 9958
  • 26 دی 1392 - 15:43
محمد ابراهیم امیرلو شهردار خرمدره شد

محمد ابراهیم امیرلو شهردار خرمدره شد.به گزارش نبض سحر مراسم معارفه ی شهردار خرمدره ظهر امروز در فرهنگسرای امام خمینی(ره) خرمدره با حضور اقشار مردم برگزار شد. در ابتدای مراسم داودی رئیس شورای شهر خرمدره به میهمانان خیر مقدم گفت. در این مراسم بنیادی معاون فرماندار خرمدره گفت: مسئولیت ها اماناتی در دستان ما هستند […]

محمد ابراهیم امیرلو شهردار خرمدره شد.به گزارش نبض سحر مراسم معارفه ی شهردار خرمدره ظهر امروز در فرهنگسرای امام خمینی(ره) خرمدره با حضور اقشار مردم برگزار شد.

در ابتدای مراسم داودی رئیس شورای شهر خرمدره به میهمانان خیر مقدم گفت.

در این مراسم بنیادی معاون فرماندار خرمدره گفت: مسئولیت ها اماناتی در دستان ما هستند و باید سعی کنیم به نحو احسن از پس مسئولیت هایی که بر دوش ما می گذارند، برآئیم تا شرمنده خدا و مردم نشویم.

وی خطاب به شهردار خرمدره گفت: شهردار خرمدره باید درصدد خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم فهیم خرمدره باشد، که چرا فرصت ها اندک و کارهای انجام نشده بسیار .

در ادامه این مراسم سرپرست شهرداری محمدرضا مقدم نیز به بیان مطالبی در خصوص عملکرد خود در این مدت پرداخت.

و همچنین در پایان امیرلو شهردار خرمدره نیز مطالبی را در خصوص برنامه ها و اولویت های کاری خود اشاره کرد.

حاشیه های مراسم

در این مراسم  آن چیزی که در روال کلی مراسمات معارفه بود اتفاق نیافتاد!

روال اکثریت مراسماتی این چنین برآن است که در پایان سخنان ،برخی از مسئولین و فرد معرفی شده حکم ابلاغی به وی توسط مسئولین استانی و شهری داده می شد که به دلیل عدم حضور مسئولین محقق نشد.

 

انتهای خبر

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=9958

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 256در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۵۶
  1. باسلام ، حضورگسترده همشهریان نشان از اهمیت مسئله و تعلق خاطر شهروتدان نسبت به شهرشان دارد . امیداواریم آقای امیرلو با مدیریت فراجناحی و به قولی خارج از مسائل سیاسی ، نسبت به برطرف نمودن مشکلات شهرمان ، درسریع ترین زمان ، اقدام و عقب ماندگی های شهر را به کمک تک تک همشهریان بزرگوار برطرف نمایند که صد البته سابقه کاری عالی ایشان ، به حول و قوه الهی برمشکلات فائق خواهد آمد . در ضمن بزرگواری نیروهای خدوم شهرداری در مهمان نوازی از شهروندان و تقدیم جای خود به عزیزان نشان از همت والای آنها دارد که در دل همه مردم جای دارند و در این سالیان به کاستی ها اندک ها ساخته اند و لب بر نیاورده اند . آرزوی توفیق و سربلندی برای شهرداری محترم و کلیه ی پرسنل را از خدوند متعال خواستاریم .

    • تبریک.تبریک.تبریک

    • باسلام یکی از کارهای خوب ایشان در دوره قبل این بود که مانع گسترش خیابان دانشگاه آزاد به صورت مستقیم شدند هرچند که ظلم ابهری ها براین شهر بی شمار است و ایشان جانانه از حیثیت شهر دفاع کردند . امیدواریم مردم جناح بازی را کنار بگذارند ( چون تا امروز هر بلایی سرمان آمده از این مسئله بوده ) و همه یک صدا سرو سامان دادن به وضعیت شهر را از ایشان بخواهند . ممنون

      • با سلام و آرزوی پیشرفت و آبادانی شهر عزیزم خرم دره . با اجازه تون من هم چند سوال از آقای شهردار محترم دارم .
        ۱- آیا طرح بازگشایی خیابان ۱۶ متری کوی کارمندان که به واسطه دیوار دانشگاه بن بست شده ، هنوز هم در دستور کار شهرداری هست یا کلا ملغی شده است ؟
        ۲- آیا وضعیت آسفالت خ ۳۲ متری جانبازان شرقی ، حد فاصل فلکه بعثت تا شهرک به همین وضعیت اسفبار باقی خواهند ماند ؟
        ۳- تکلیف تقاطع روگذر کمربندی شمالی به کجا انجامید . آیا صحت دارد که بودجه این طرح توسط شهردار قبلی به استان برگشت داده شده ؟
        ۴- آیا به فکر ایجاد شهر بازی آبرومند برای کودکان خرم دره ای هستید ؟
        البته انتظار نداریم که معجزه شود و شهردار محترم تنها پس از حدود ۳ ماه تمامی مشکلات شهر را مرتفع کند. ولی امیدواریم با مدیریت شایسته و با حول و قوه الهی و استفاده از نظرات همشهریان دلسوز و همت والا شاهد رفع همه معضلات شهری و پیشرفت و آبادانی شهرمان باشیم انشالله . و اما پیشنهادی نیز در خصوص بازگشایی خیابان کوی کارمندان دارم . اگر که اجرای این طرح به دلیل ۲ تکه شدن محوطه دانشگاه امکان پذیر نیست ، بهتر است با عقب نشینی قسمتی از محوطه بلا استفاده دانشگاه این خیابان به سمت کمربندی بازگشایی شود .
        با تشکر از ادمین گرامی که این امکان را برای طرح خواسته های همشهریان عزیز فراهم آورده اند .

    • اصلاح می کنم ، متاسفانه در میان آقایان حاضر در شهرداری هستند کسانی که تنها مدرک کارشناسی و مهندسی را یدک می کشند و از مهندسی و عملکرد چیزی بارشان نیست که بدبختانه توی این سنوات گذشته امتحان خود را پس داده اند و باید جای خود را به مهندسین لایق و کاری بدهند چون برای این کار ها ساخته نشده اند .البته قبل از هر اقدامی خودشان صحنه را خالی کنند بهتر است چون با یک نگاه به شهر و طرح هایش ماکارآمدی آن ها را که واضح و اشهرالشمس است به عینه می بینیم بیشتر از این شهر را در منجلاب فرو نبرند و نمونه اش طرح معطل مانده امیر کبیر شمالی و جنوبی که بیش از ۲۰ سال عقب افتاده هر چند که به هیچ چیز شبیه نیست . خدا لعنت کنه اون مهندسی که این طرح را اجرایی کرد ورفت .

      • بنده نیز سخن شما را قبول دارم. البته خدمت مهندسان عزیز شهرمان جسارت نمی کنما، فعالیتها و کارهای مهندسی در حوزه ی عمرانی و شهری که شهروندان سالیان سال درگیر ندانم کاری ها و هوچیگری ها خواهند شد، به مهندس احتیاج دارد نه کسانی که حتی در دانشگاه های آزاد هم سر کلاس نرفته اند و نه علم دارند و نه حلم (جالب است بدانید که فوق دیپلم هم در شهرداری یک مهندس محسوب می شود!). جناب آقای کلانتری احساس بنده این است و بعید می دانم سخن و پیشنهاد شما جامه ی عمل بپوشد، تا بوده چنین بوده و تا هست چنین است. اما باید گفت و انتقاد کرد شاید اتفاقی بیفتد بالاخره ما معتقدیم از ما حرکت و از خدا برکت. چون بالاخره برخی عزیزان در شهرداری برای خود دربار دارند و اگر قرار باشد از آنجا بیرون رانده شوند، ممکن است دیگر نتوانند برای خود کاری دست و پا کنند و گناه دارند!!!!!!!!! البته شهروندان گناه ندارند که سر هیچی نه کارهای سه سوتی شان انجام می شود و اگر هم انجام شود باید از هفت خان رستم رد شوند!!!!.

      • آن مهندس قلابی که مورد لعن بنده بود متاسفانه همشهری نبود . وبدبختانه در همه طرح ها دست داشت .

    • شاد باش شاد باش شاد باش

  2. ما خرمدره ای ها از انتخاب اقای امیرلو بسیار مسروریم

  3. ارزوی موفقیت برای جناب امیرلو

  4. افرین بر این انتخاب

  5. با انتخاب اقای امیرلو شهر در شور ونشاط است

  6. بهترین انخاب حاج محمد امیرلو بود..امیدواریم همیشه موفق باشد

  7. خرمدره+امیرلو=شهر دوست داشتنی

  8. از خوشحالی ا م شب نخوابیدم

  9. داوی درد خرمدره فقط امیرلو بود…شهروندان عزیز بیاید کمکش کنیم تا خرمدر ه مان اباد واباد ترشود

  10. فقط امیرلو

  11. عشق است امیرلو

  12. داوی درد خرمدره فقط امیرلو بود…شهروندان عزیز بیاید کمکش کنیم تا خرمدر ه مان اباد واباد ترشود………….یا علی مدد

  13. …شهروندان عزیز بیاید کمکش کنیم تا خرمدر ه مان اباد واباد ترشود………….یا علی مدد

  14. با سلام

    انتخاب آقای امیرلو به عنوان شهردار را به فال نیک می گیریم (با همه ی اما و اگر هایش!). امید است انشالله به قول دوست گرامی فراجناحی عمل کنند و چند درصد حداقلی که در شهرداری سابقه ی واقعا بدی در آنجا و برخی شهرستان های دیگر دارند و داشته اند را حداقل به خاطر رضای خدا و همشهریان عزیز، توبیخ کنند (چون ایشان قطعا با رویکرد جدیدی وارد شهرداری شده اند اگرچه درصد حداقلی مذکور دست نشانده ایشان در دوره ی مدیریتی ایشان هستند ولی برخورد قاطعانه داشته باشند ) و حتی از گزینه های دیگر استفاده کنند.

    با آرزوی موفقیت

    • بسمه تعالی
      خدمت همشهری عزیزو محترم ، سلام و عرض ارادت دارم واز بیانات زیبایشان که دلسوزانه و حاکی صداقت ایشان است متشکرم . بسیار خوشحالم که در این مدت دوستان بسیاری از این طریق درد دل کرده و راه کارهای خود را پیشنهاد می دهند . دوست گرامی می دانید که طرح ۳۲ متری امیر کبیر به دست همشهریان دخیل در طول مسیر دخل و تصرف شده است و برسر زبان هاست که متاسفانه بدست خود آقایانی که امروز ………..جابجا شده و این خیابان دلفریب و بکر و دردانه روزگار که نظیری نمی تواند در کل هستی داشته باشد ، اینگونه ، بوجود آمده و چه بسیارند بزرگانی که مانع طرح شدند و امروز در بین ما نیستند و به رحمت خدا رفته اند . از آنانیکه نادانسته به کج و ماوج شدن این طرح ، باعث شدند گله ای نیست ولی آنانکه به اصطلاح نان و نمک این شهر را خورده بودند و در بین مردم عزت و احترامی داشته و نمی دانم هنوزهم دارند یا نه ، گله و شکایت است . آنانکه در همین شهر همجوار آن خیابان های طویل که از ابتدا تا انتهایشان ، پیداست را ندیدند و الگو نگرفتند نیازی نبود به پایتخت بروند و اگر مانند آن ها کار می کردند ، امروز خیابان ۳۲ متری مضحکه عام و خاص نبود . هنوز هم که هنوزه فلان آقا در خیابان پمپ بنزین قدمی عقب نشینی نکرده و متاسفانه آنان که عقب رفته ، حسابشان چه می شود . البته آدم عاقل اگر طرح را دست کاری نمی کرد امروز در بهترین نقطه ، این پروژه اجرایی می شد و این همه سرشکستنک ها نداشت . متوجه و شاهد هستید که در خیابان تپه خاصه بدخواهان و به قول خودشان حق و حقوق ضایع شدگان هنوز هم در وسط طرح گندم می کارند و یا در خیابان کشاورز ساختمانی در وسط طرح مانده که او هم شاکی است و می گوید طرح جابجا شده و حق من خورده شده . حالا یکی به این ها جوابگو باشد والله زشت است که این به اصطلاح خیابان که لکه ننگ به جای مانده برای آیندگان ما خواهد بود و ما هم در پسرفت آن مقصریم ، بیش از این فرسوده شود . همین هایی که در ۳۲ متری سد راهند در به خاطر لجاجت با فلانی امروز به وسیله دیگر اقوامش در تقاطع قائم ( عج ) مشکل تراشی می کند و تا جیبشان به دلخواه پر نشود راضی به اجرای طرح نمی شوند .( البته جناح بازی هم مانع طرح بوده و هست . ) سوال اینجاست این قانون طرح جامع و تفصیلی ، چه می شود چرا برای فقیر و فقرا اجرایی می شود ولی برا ی چشم و چراقی ها نه ؟؟ خوب شاهد هستید در آزادسازی خیابان ۱۷ به طالقانی هم این مشکلات بوجود آمده و اتفاقا از این تفرقه و عقب افتادن طرح ها استان بهترین سود را می برد و بودجه ها برگشت می خورد . شما به خیابان های شهرمان از ۰ تا ۲۰ چه امتیازی می دهید ؟ در پایان بنده خاک پای مهندسین عزیزی هستم که عاشقانه و صادقانه برای شهرشان شب از روز نمی شناسند . من موقیکه به پروژه ها نگاه می کنم یاد سخن احمدخانی ابهری می افتم که گفته بود کاری کردم که این شهر تا ۲۰۰ سال هم آبادی به خود نبیند .

      • مطلب شما را با دقت خواندم، شاید باور نکنید اما اشک از چشمان آدم سرازیر می شود. بسیار شیوا و درست نوشته اید، واقعا نمی دانم چه بگویم به همین دلیل سکوت می کنم. دلمان خون است که افرادی دو دستی به مال دنیا چسبیده اند البته از نوع ……… (باد آورده بهتر است)، و با وجود اینکه حتی شرافت آن ها در اذهان عمومی لکه دار است و هشتشان گرو هشتادشان است و خواهد بود الی آخر ،در برابر خواسته ی اکثریت قاطع شهروندان (حداقل ۵۰ درصد + ۱) مخالفت می کنند و حتی کرم می ریزیند و هم امروزیان را به کارهای خود می خندانند و هم آیندگان به شعور آن ها ۱۰۰ درصد شک خواهند کرد و دست خود را به سمت خالق خویش دراز می کنند و… (البته بنده از اجر اخروی این موضوع بی اطلاعم!!). خداوند همه ی ما را هدایت کند و می کند فقط راه راست را به سمت ما کج نمی کند عزیزان خاص!، فکر بیهوده نکنید.
        درباره ی سخن فلانی که اشاره کرده اید نیز به عنوان یک شهروند باید عرض کنم بنده اطلاعی ندارم، اما اگر ایشان این سخن را گفته خیلی بیجا گفته و غلط کرده است. انشالله با همفکری یکدیگر قدم های بلندی برای شهرستان خرمدره، پاره ی تنمان برداریم.
        با تشکر از جنابعالی آقای کلانتری عزیز

        • سلام عزیزانی مانند جنابعالی موجبات افتخار و مباهات این شهرید وجودتان سلامت باشد خیلی دوست دارم شما عزیزگرامی را از نزدیک زیارت کنم . لطفتان مستتدام .

        • با سلام بنده از زبان خود آن مرحوم نشنیدم ولی این سخن اکثر مردم بوده چون در این سالین نامبرده همه کاره شهرداری خرم دره بود و باهمه نیز برخوردی با کمال ادب داشت و تابستان نیز عمر شان را دادند به شما و رفتند که در انتظار حسابرسی به اعمال خود باشند .

  15. امیرلو واقعند توانمند است

  16. ارزوی ابادی خرمدره

  17. خرمدره به امیرلو افتخار خواهد کرد….

  18. ضمن تبریک این انتخاب خجسته،از زحمات همه اعضای شورای اسلامی شهر مان بخصوص جناب آقای آدینه رییس شورای شهرستان خرم دره و نماینده جامعه زحمت کش کارگری تشکر می نماییم.

  19. آفرین بر این انتخاب اعضای شورای شهر

    این است مصداق شایسته سالاری………..

  20. به همت شورای شهر
    آن مرد آمد
    آمده است کار کند
    با کوله باری از تجربه

  21. امیرلو واقعا توانمد است

  22. اقایان نظر سنجی بالا چیه . توطئه ای در کار است

  23. نظر سنجی بالا توطئه است …هنوز هیچی نشده شروع کردین…خیلی حسودین ..خیلی بی تعصب هستین به شهرتان………………….خرمدره را باید اباد کنیم با کمک همدیگر…تعصب کورکورانه را کنار بگذاریم ….امیرلو لیاقتش نماینده مجلس بودن است

    • جناب اقای محمد ع
      مسلما هر کسی که بر سر کار می آید منتقدان و موافقینی دارد
      نظر سنجی از اسم اش معلوم ات “نظر سنجی” ما می خواهیم بدانیم که چند درصد از قشر مردم رضایت دارند و چند درصد خیر ولا غیر
      ما هم آرزوی موفقیت برای آقای امیرلو داریم و هر چه از دستمان بر می اید برای ابادانی شهر خودمان انجام می دهیم

  24. ما به امیرلو افتخار می کنیم

  25. عزیزان بنده به عنوان یک همشهری ساکن خیابان سیدجمال الدین عرض می کنم که باید دست به دست هم دهیم و شهرستان زیبا و سرسبز خرم دره متناسب با خواست همشهریان رشد و ترقی داشته باشد. عزیزانی در این خیابان برای رشد شهرسازی و معماری شهر تلاش کرده اند و غم مردم را خورده اند که متاسفانه امروز دستشان از دنیا کوتاه است اما نام نیکشان در قلب ساکنان خیابان شیدجمال الدین و علی الخصوص بزرگان باقی است. اما ساکنان پایین خرمدره (مانند همان آقای نویسنده) تاریخ خرمدره را به نفع خودشان و دوستانشان مصادره کرده اند، که جای تاسف است. مدیریت آقای امیرلو نیز (عرض کردم با تمامی اما و اگرهایش) از سایر مدیران حداقل ۱۵ سال اخیر شهرداری بهتر بوده (البته انتقادات فراوانی وارد است که انشالله اصلاح شود یا برخی شده باشد) و انشالله با برطرف کردن نقاط منفی دوره ی مدیریتیشان فقط نقاط مثبت داشته باشند. پیشنهاد بنده به منتقدان آقای امیرلو انتقاد سازنده است (انشالله جنبه انتقاد نیز وجود داشته باشد) به هر صورتی که ممکن است، اما اگر نیت دیگری در بین باشد فقط دوستان عزیز را به کشیدن خجالت توصیه می کنم. انتقاد سازنده به شکل فراگیر می تواند باعث بسیاری از اتفاقات مطلوب گردد و از بسیاری حواشی ناگوار جلوگیری کند و پیشرفت و توسعه را به همراه دارد. در واقع انتقاد فراگیر سازنده باعث می شود اگر نیت نادرستی هم در بین باشد، اجرا نشود و خواست همشهریان مورد نظر قرار گیرد تا مگسان گرد شیرینی.

    انتقادی هم نسبت به خبرنگاران شهرستان:
    از خبرنگاران عزیز شهرمان هم می خواهیم که واقعا خبرنگار منتقد و جنجالی باشند تااینکه بدون هیچ تاثیر رو به جلویی نظیر ۱۰ سال گذشته، باشند، انشالله. خوشحالم که در این وب سایت امکان انتقاد فراهم است.

    • ضمن عرض سلام خدمت شما همشهری گرانقدر، اگر کسی را از اهالی خیابان سید جمال الدین می شناسید که خدمات ارزنده ای ارائه کرده باشند برای ما ارسال کنید تا در مطالب این سایت گنجانده شود و همچنین شما هر گونه انتقاد سازنده ی ای که داشته باشید را می توانید با ما در میان بگذارید
      منتظر نظرات و حضور دوباره ی شما هستیم

      • بله بنده از اهالی خیابان سیدجمال الدین که خدمات ارزنده ای انجام داده اند حداقل ۴ مورد می شناسم، اما پیشنهادی که دارم این است: شما از بزرگان و هیئت امنای خیابان سیدجمال الدین این موضوع را بپرسید حتما به این ۴ نفر اشاره خواهند کرد که البته به رحمت خدا رفته اند، بنده خودم از این عزیزان شنیده ام. نفس این کار خیلی زیباست و اجر دنیوی و معنوی دارد. در خصوص انتقادات و پیشنهادات به شهردار و شورای شهر هم به روی چشم، با روی کارآمدن این عزیزان احساس می کنم واقعا حرکت رو به جلو بعد از درجا زدن و پسرفت چندین ساله اش شروع شده است، انشالله اگر عیب و ایرادات موجود بر طرف شود. آقای شهردار، بسم الله…

      • سوالتون را با اگر شروع کردین یعنی خود شما کسی را نمی شنا سید.

  26. باسلام لطفا نظرات و پیشنهادات خود را ارسال فرمایید.

    • اقای امیرلو همیشه موفق وپیروز و سربلند باشی……………

    • سلام اقای امیرلو.خسته نباشید نظرات این جانب ۱-زیباسازی چهارراه قائم با رنگ امیزی و نصب تابلو های راهنما در استانه عید که مرکز شهر ونماد شهر است .۲-نصب تابلو راهنما در خیابان ها وکوچه ۳-زیبا سازی ورودی های شهر ازطرف اتوبان – ابهر . هیدج ۳-خیابان کشی های جدید و گسترش انها ۳-ایجا میدان های بزرگ وزیبا سازی میدان های موجود ۳-احدث خیابان جمهوری غربی به میدان نماز ۴.ایجاد پارک جدید

    • آقای امیرلو سلام
      فرمایشات دوستان محترم است. اما نظر بنده این است:

      شهردار و شورای موفق خرمدره، کسی است که ابتدا به فکر برطرف کردن مشکلات مردم، محله ها، کوچه ها و خیابان ها باشد، برطرف کردن مشکلات مردم جهت ایجاد رفاه و آسایش با درنظر گرفتن جنبه روانشناسی آن، باید در اولویت نخست قرار گیرد. چون ما چند صباحی در این شهر و این دنیا زندگی می کنیم و باید محیط زندگی ما، شهر ما، تمیز و بهداشتی باشد. در کوچه های ما فاضلاب همسایگان و چاله چوله های محل فاضلابروی کوچه ها، کوچه ها را به محلی برای رشد و نمو میکروب ها و حشرات تبدیل کرده، علاوه بر آن بوی تعفن و … حال انسان را خراب می کند. تازه زمانی که زباله ها را از خانه به کوچه می بریم (جای خاصی که همه زباله ها را در آنجا بریزند وجود ندارد) تا ماموران شهرداری آن ها را جمع کنند، صحنه و بو و …، دست به دست هم می دهند و … . مشکل اول و اصلی ایجاد رفاه و منزلت برای اهالی خرم دره است. اگر این مشکل با سخنرانی، بروشور، و در گام اول تلاش شهرداری حل شود، قاطعانه می گویم، می توان از پتانسیل های شهرستان نیز استفاده کرد و حتی درآمدزایی انجام داد. سخن بسیار است، اما در این مجال نمی گنجد. ما انتقادات و پیشنهادات خود را منتشر می کنیم و به قول معروف پشت شما ایستاده ایم(هم به عنوان همشهری و هم به عنوان منتقد دلسوز شهر)، در ایجاد رفاه و منزلت اجتماعی و گرفتن حق و حقوق مرد از سطوح بالاتر کشوری و استانی تا داخل اتاق های شهرداری، (خصوصا در بودجه های تخصیصی)، تلاش کنید چون ۵۰ هزار نفر خرمدره ای آماده اند برای حرکت با شتاب بیشتر رو به جلو. یا علی. موفق باشید.

  27. شاد باش نه یک روز بلکه تمام روز سال!
    بگذار آواز شاد بودنت چنان در اطرافیان بپیچد که روسیاه شوند آنانکه بر سر غمگین کردنت شرط بسته بودند.

  28. با سلام. اعضای محترم و توانمند شورای شهر از انتخاب اقای امیرلو به عنوان شهردار خرمدره که انصافا هم شایسته هستند بسیار خرسند شدم. از آقای آدینه عضو جوان و با اخلاق شورای شهر هم تشکر می کنم که آن روزی که برف سنگینی باریده بود با کارگران شهرداری پارو بدست داشت پا به پای آنها کار میکرد به این می گویند شورای مؤفق….

  29. مرسی بخاطر این انتخاب عالیتون الحق که امیرلو شایسته ترین گزینه برای شهردار شدن بود به امید بهترین ها برایش…..

  30. کد خبر: ۸۰۹۹۴۵۷۷ (۳۷۷۲۹۷۳) | تاریخ خبر: ۲۴/۱۰/۱۳۹۲ | ساعت: ۱۳:۳۸| نسخه چاپی | ارسال به دوستان

    نام:
    ایمیل گیرنده:
    برای ارسال به چندین ایمیل از علامت , استفاده کنید

    Captcha:

    مرکز علمی کاربردی مینو خرمدره در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد
    زنجان – ایرنا – رییس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان گفت:دانشگاه مذکوردردوره های کارشناسی حرفه ای ارشد و مهندسی فناوری ارشد برای سال آینده دانشجو می پذیرد که در این راستا مرکز علمی و کاربردی مینو خرمدره اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع ارشد کرده است.

  31. افتخار خرم دره امیر لو شایسته شهرداری امیرلو وشایسته نمایندگی امی
    رلو

  32. امیرلو بهترینی برای خرمدره

  33. خرمدره با امیرلو خیلی پیشرفت خواهد کرد…..فقط همشریان عزیز کمکش کنیم………..شهر خوب را شهروند می سازد..بامید موفقیت افای امیرلو

  34. انتخاب جناب آقای امیرلو را تبریک میگم . امیدوارم مثل همیشه موفق باشند چون شایستگی این سمت رو دارند.

  35. خرمدره با انتخاب اقای امیرلو جان تازه ای گرفته است..همه خوشحالند. حرف از ابادانی وشهر میزنند..یارب کمکش کن

  36. دست مریزاد شو.راهای شهر خرمدره

  37. خرمدره………………مینو……………دانشگاه

    مرکز علمی کاربردی مینو خرمدره در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد
    زنجان – ایرنا – رییس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان گفت:دانشگاه مذکوردردوره های کارشناسی حرفه ای ارشد و مهندسی فناوری ارشد برای سال آینده دانشجو می پذیرد که در این راستا مرکز علمی و کاربردی مینو خرمدره اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع ارشد کرده است.

  38. خرمدره تا بحال این طور شهردار خوش تیپی به خود ندیده بود

  39. ماشااله چه خوش تیپ این اقای امیرلو .فبول دارین!

  40. ما از انتخاب آقای امیرلو خوشحالیم ولی نکته ای هست که حاج آقا باید بدانند …تنها کسی که می تواند تو را به خاک سیاه بنشاند، یک دوست کاملاً مورد اعتماد است…در دشمنی دورنگی نیست. کاش دوستان هم در موقع خود چون دشمنان بی ریا بودند

    • بنده هم با نظر شما موافقم، و این نکته را اضافه کنم دوست، هیچ وقت پیش دوست را خالی نمی کند. آن افراد دوست نیستند، اما ما فکر می کنیم دوستان کاملا قابل اعتماد هستند. برای بنده دقیقا این مسئله پیش آمد و متوجه منظور شما هستم. و بنده نیز به آقای شهردار این موضوع را گوشزد می کنم.

      سوالی هم داشتم، از نتیجه پیامک هایی که به عنوان مشکل محله به شورای شهر فرستادیم، کسی اطلاعی ندارد؟ آیا سرکاری بوده؟ چون تا این لحظه در محله ما هیچ خبری نیست. آیا در محله شما خبری هست؟

      • سلام مشکلات شما به دست من نرسیده است.

        • لزوم نصب این همه بنر تبریک با بودجه ی شهرداری در سطح شهر چه لزومی داره آقای شهردار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

          • سلام شما یقین دارید که از بودجه شهرداری هست یا مردم خود به این امر مبادرت نموده اند .؟ ولی گذشته از اینها باید آقای شهردار با تشکیل یک کارگروه نسبت به توبیخ و نقد عملکرد آقایانی که در ۶ سال اخیر در طرحی های عمرانی بودجه و بیت المال را حیف و میل نموده اند و متاسفانه با عملکرد ضعیف خود مردم را نسبت به خودشان بد گمان کرده اند ، اقدام و شفاف سازی نمایند . مانند پل میدان آزادی و آسفالت آن – تخریب اموال پارک جنگلی و شهرک ترافیک کودکان در پارک جنگلی و ده ها کار بی سرانجام که همشهریان عزیز بهتر می دانند . هم اکنون به جهت تاخیر در عقب نشینی و اصلاح تقاطع قائم که متاسفانه در این سه دهه اجرایی نشده و سال به سال اصلاح آن مشکل تر خواهد بود و متاسفانه صاحبان ملک ها با عدم همکاری ، مردم بخصوص تردد کنند گان خروجی از خیابان شهید بهشتی را به جان هم انداخته و روزی نیست که حتک حرمت و تصادفی در این محل به وقوع نپیوندد . و مسئله دیگر عزیزانی که عقب نشینی کرده اند مانند جاجی منصوری و دکتر عزیزی ودیگران که باید هر چه سریع تر نسبت به زیبا سازی نمای ساختمان خود اقدام کنند و آقای بلدی هم جهت کسب خیرات و دعای همشهریان کمی کوتاه بیانند تا شهری زیبا و در شان مردمش داشته باشیم ممنونم از سروران گرامی .

          • رفع موانع و مشکلات، اجرای پروژه های بدون اشکال در خرمدره دست یافتنی است، اگر به صاحبان تخصص ارزش داده شود. ما در شهرستان مهندان، صنعتگران و حتی کارگران کاردرست و متفکری داریم، اما متاسفانه در شهرستان ما در مرحله مطالعات، طراحی، اجرا و نگهداری بدلایل مختلفی چون بالاکشیدن پول، شیرینکاری برای برخی افراد فامیل یا دوستان، رانت موجود بین مسئولان و صاحبان سرمایه (شانسی و غیرعادلانه) که خود جای بحث بسیار دارد، بجای استفاده از متخصصین، تراوشات ناخالص ذهنی پیاده سازی می شود و علاوه بر تلف شدن بیت المال که سهم تمام همشهریان است، تبعات آن سالیان سال در روحیه، بحث روانشناسی، خانواده، شخصیت و … تا رفاه شهروندان باقی می ماند.
            ضمنا اگر فردی حق الناس مردم بر گردنش باشد و تعدا کثیری از آن ها به رحمت حق رفته باشند و دیگران نیز ماجرا را به خداوند سپرده باشند، نیازی به دعای مردم نیست. پولش را بدهند و میدان قائم را توسعه بدهند بهتر است.

          • انتهای نظر فوق خود را اصلاح می کنم.چون قسمت انتهای آن را نوشته بودم و سپس متنی اضافه کردم اما حواسم نشده است و مفهوم نظر تغییر کرده است و درست آن را به صورت زیر است، (جناب مرادی عزیز شما نیز پاراگراف انتهایی نظر قبلی اینجانب را از سایت حذف کنید) :

            ضمنا مسئله ی بیت المال حق الناس محسوب می شود. اگر فردی حق الناس مردم بر گردنش باشد و تعدادی از آن ها به رحمت حق رفته باشند و دیگران نیز ماجرا را به خداوند سپرده باشند، صحیح نیست و در دنیا و آخرت خیری نصیب افراد نمی شود.
            در خصوص نکته آخری که فرمودید، نیازی به دعای مردم نیست، پول مورد نظر وی را بپدازند و ملک را بخرند و میدان قادم را توسعه دهند.

        • من باشما اقای کامبیز خان موافقم بعدم شما اقای کلانتری شما کی هستی که سنگ اقای امیر لو را به سینه می زنی صدر صدر کارت گیر پروانه ساختی چیزیه

          • دوست گرامی بنده سنگ آقای امیرلو را به سینه نمی زنم و تابحال هم سعی ام براین بوده که حقایق را بشمارم و مسئله بنرها از طرف چند همشهری که شب انتخاب آقای امیرلو جلسه داشته اند طراحی شده و نصب گردیده بود که صد البته بیشتر از ۳مورد اشکال داشت و آقایان از بودجه خودشان این کار را کرده اند و دخلی به خود شهرداری و بودجه اش ندارد ولی در هر حال آقای امیرلو از طرف شورای شهر انتخاب شده اند و و ظیفه ما حمایت از کارهای ایشان است که در جهت رفع این همه مشکل که در شهر وجود دارد ، خواهد بود که واقعا برآورده کردن آن ها بودجه هنگفت می خواهد .به طور مثال روکش آسفالت همه کوچه ها و خیابان ها و ……… امیدواریم ایشان در طول خدمت با به ثمر رساندن خواسته های بر حق شهر مان برای خود و شهرداری نام نیک کسب کنند .

      • عرض کنم چند ماه پیش شورای شهر بصورت پیامکی برخی مشکلات محله ها را جمع آوری کرد، اما ظاهرا سرکاری بوده که به دست شما نرسیده است. البته ممکن است چون شما تازه مسئولیت شهرداری را بر عهده گرفته اید از این موضوع اطلاعی نداشته باشید. اتفاقا بسیار خوب است، خواهشمندیم این مسئله را پیگیری کنید تا مبادا همشهریان سرکار باشند.
        به نظر بنده می توان هر زمان مشخصی به محله ها و کوچه های شهرستان سرکشی کرد البته با اعلام قبلی و با افراد ساکن در محله و کوچه بصورت رودررو صحبت کرد و مشکلات را بصورت کتبی یا شنیداری دریافت کرد. علاوه بر جنبه ی روانی مثبت این حرکت، شما با مشکلات مردم روبرو می شوید که شاید به هزاران دلیل از آن ها اطلاعی نداشتید یا حتی مشکلات مربوطه را برعکس به شما القا کرده باشند.
        پیشنهادی هم داشتم که جناب شهردار شما می توانید بصورت کاملا و ۱۰۰ درصد شخصی، مشکلات و نواقص را از طریق سایت یا صفحه ای که در اینترنت ایجاد می کنید و مورد اعتماد همشهریان و شماست، که زیر نظر شماست و قطعا نظرات همشهریان به دست شخص شما بدون هیچ کم و کاستی می رسد، نیز ایجاد کنید. و سپس کارکنان شهرداری را ملزم به رفع نواقص کنید، زیرا آن ها وظیفه دارند به مشکلات شهر و همشهریان در چاچوب مسئولیت شهرداری رسیدگی کنند، شما برای این مسائل به آن ها هر ماه حقوق می دهید.
        امیدوارم با دقت با این موضوع برخورد کنید، متاسفانه نظر اکثر همشهریان درباره ی عده ای از کارکنان شهرداری منفی است و کارهای ناشایستی انجام داده اند، که اگر واسطه ای در بین نباشد شما می توانید نظر مردم را درست دریافت کنید و تمهیدات لازم را اتخاذ کنید. درصورت داشتن صداقت در برخورد با افراد خاطی محبوبیت شما چندین برابر خواهد شد و مردم به شهرداری با دید ۱۰۰ امن و مثبت نگاه می کنند. باور کنید الان با دید مثبت نگاه نمی کنند.
        همچنین از شما خواهش می کنم و استدعا دارم هیچ وقت نظرات اکثریت شهروندان را به نظر عده ای خاص که مورد اعتماد شما هستند نفروشید (کاری که در ۶ سال گذشته انجام می شد).
        در انتها امیدوارم که شما واقعا شهردار محترم آقای امیرلو بوده باشید، نه فرد دیگری. چون در جامعه مجازی هر چیزی ممکن است.

        • سلام در مورد صحت و سقم این که فرد نظر دهنده خود شهردار می باشد بررسی خواهد شد
          ان شالله که خود آقای امیرلو هستند

          • آقای مرادی عزیز واقعا ممنونیم. هم به دلیل فراهم نمودن امکان نوشتن نظراتمان و هم به دلیل احترام متقابلی که با پاسخ های خود برای ما قائل هستید. ضمنا از شما درخواست دارم حتما با هیات امنای خیابان سید جمال الدین علی الخصوص مساجد رسول الله و امام حسین در خصوص افرادی که برای این شهر زحمت کشیده اند و نامی از آن ها در اذهان نسل جدید وجود ندارد، مصاحبه کنید تا تقدس حرکت فرهنگی شما از دید اینجانب چندین برابر شود.
            واقعا دست مریزاد می گویم.

          • ضمن عرض سلام
            در این مورد حتما کار خواهد شد
            با تشکر از حضور گرم شما در وب سایت خودتان
            موفق باشین

        • یادم نرفته پیشنهاد می کنم که آقای امیرلو ضمن دعوت از شهردار قبلی که برادرشان با صرف بودجه زحمت کشیده و فرهنگ و شهر نشینی مردم غیرتمند خرمدره را در ۱۳ دقیقه که بوق و کرنایش گوش فلک را کر کرده بود ، در سیمای ایران اسلامی به سمع و نظر هموطنان گرامی در سرتاسر گیتی رسانیده بودند و حیات و حش را به جای این همه زیبایی به تصویر کشیده بودند ، ضمن تشکرو قدرانی لوحی یادبودی در شان ایشان به وی و برادر گرامی شان از طرف مردم خونگرم خرمدره تقدیم نمایند تا جبران زحمات ایشان شود چراکه ناصر خسرو قبادیانی را رو سفید کردندبا این فیلمشان .

        • ضمن عرض سلام خدمت تمام عزیزان طی تماس تلفنی که با شهردار خرمدره آقای امیرلو داشتیم ،صحت کامنت هایی که در این پست قرار دادن مورد تائید ایشان می باشد
          و خود ایشان به سوالات شما جواب می دهند و خواهند داد
          موفق باشین

          • جناب آقای امیرلو سلام : در ۳ سال گذشته دوست دانشجویی که مهندسی می خواند و به همراه بنده جهت کسب درآمد و ساخت استند های بنر به شهرستان ابهر رفتیم و طرح ها را ارائه نمودیم و جواب خوب آن ها این بود که ما خودمان کارگاه داریم و این موارد را تولید می کنیم ولی در شهر خودمان این آقا کار قبول کردند و این نشان از اینست که ما در این مسائل قدمی برنداشته ایم و اجرای طرح ها را به دیگران می سپاریم که هزینه بر خواهد بود خواهشا در این موارد هم کاراز خودمان باشد بهتر خواهد بود . ممنونم

  41. امیرلو کاری خواهد کرد از این که در خرمدره زندگی می کنید احساس غرور خواهید کرد…همشهریان عزیزم

    • حتما همه ازین شهر دارن فرررراررررررررررررررررررر میکنن چه افتخاری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مردم خرمدره فقط به خاطر ۴تا لامپی که اقای شهر دار خریدن دارن ذوق می کنن بعدن کار های دیگشونم معلوم میشه هه هه هه جهت اطلاع کلانتری که گیر پروانه ساخته

  42. به سامانه ی پیامکی عرض کردم که شهرداری محترم هرچه سریع تر نسبت ساماندهی و یادر صورت نارضایتی بازاریان در مورد جمعه بازار راه کار صواب و صحیح را برگزینند و نسبت به چاپ صورت حساب و ارائه آن به فروشندگان و کسب درآمد اقدام کنند . این جمعه بعداز ظهر استقبال زیاد بود و این مسئله هرجند به دلخواه بازاریان نیست و در روزنامه میثاق هم مطالبی عنوان شده بود که فکر جمعی شورائیان عزیز و شهردار محترم را می طلبد و اگر نمی شود جمع شود لااقل می شود به بهترین شکل درآمد زایی شود . یکی از فروشندگان گرامی می گفت سنوات قبل آقایان روی کاغذ سیگار می نوشتند و کسب در آمد برای جیبشان می کردند . این مسائل نشان از چه دارد ؟؟؟ البته اگر بازاریان ما در کارشان اشکالات را برطرف نکنند مردم گرایش به این جمعه بازار شان بیشتر خواهد شد و اینجاست که اشتغالزایی و پیشرفت شهر پسرفت خواهد نمود چون اکثر فروشنذدگان بومی نیستند . ممنون

  43. اقای امیرلو مجسمه های زیبایی در گوشواره های چهارراه قائم قرار بدهید وجدول های اطراف چهارراه قائم رارنگ امیزی کنید

  44. ….اقای امیرلو مجسمه های زیبایی در گوشواره های چهارراه قائم قرار بدهید وجدول های اطراف چهارراه قائم رارنگ امیزی کنید

  45. لطفا اقای امیرلو مجسمه های زیبایی در گوشواره های چهارراه قائم قرار بدهید وجدول های اطراف چهارراه قائم رارنگ امیزی کنید چون چشم چراغ خرمدره انجاست

  46. امیرلو دوستت داریم …..همیشه پیروز موفق و سربلند باشید

  47. از مسکن مهر خرمدره جه خبر……

  48. نبض سحر عزیز از مسکن مهر خرمدره مطب بنویسید………………………………………….

  49. با سلام
    پیشنهادی داشتم (برخی دوستان نیز اشاره کرده اند) در همین وب سایت نبض سحر صفحه ای ایجاد کنید که مختص ارائه ی نظرات و پیشنهادات و انتقادات باشد.
    در این صفحه حتما قسمت های ویژه ای بصورت جداگانه برای شهرداری، شورای شهر، آموزش و پرورش، ارشاد، اداره برق، اداره مخابرات، اداره آب و فاضلاب و اداره راه و شهرسازی و اداره ی ورزش و جوانان و قسمت مرتبط با امور انتظامی و حتی فرمانداری محترم و نماینده مجلس و هر اداره و یا نهادی که دوستان مد نظر دارند و باید در توسعه ی شهرستان عزیزمان به سمت جلو نقش داشته باشد نه پسرفت به سمت عقب، ایجاد کنید تا مستقیما بتوان مسائل مرتبط با آن اداره یا نهاد را مطرح کرد و در صورت امکان نیز به مسئولین محترم گوشزد کنید درصورت نیاز، کامپیوتر و اینترنت را فراگیرند (البته در حد نیاز کفایت می کند) و در این صفحات اختصاصی به بحث ها و وقتی که دیگران می گذارند و نظراتشان را ارائه می دهند ارزش قائل شوند (که با توجه به شناخت حاصل شده و تاریخچه ی برخی مسئولین، البته کاملا بعید است!!!!) و پاسخ دهند. همت کنید تا کسورات شهرستان برطرف شود. متاسفانه احساس می کنم برخی مسئولین، همشهریانی که نظر و پیشنهاد دارند را اصلا به حساب نمی آورند، بازی روزگار است دیگر!!!.
    در انتها نیز عرض می کنم به عنوان مثال نظرات همشهری گرامی آقای کلانتری، بسیار مهم و دلسوزانه و کارشناسانه است و باید رسیدگی و برطرف شود، باید نظرات ایشان در صفحات مرتبط با موضوع بحث به گوش مسئول محترم برسد و پاسخ نیز منتشر شود تا پشت گوش انداخته نشود. اگر مسئولین توانایی کار و تصمیم گیری ندارند فکری برای این موضوع بکنند، خدا را خوش نمی آید که همیشه تعطیلات حکم فرما باشد!. اگر می خواهند پشت میزنشین باقی بمانند از ایده ها و نقدها بهره ببرند نه از چیزبازی های مگسان گرد شیرینی!
    انشالله وب سایت نبض سحر پیشقدم این موضوع شود، چون شما عزیزان وقت گذاشته اید و این وب سایت را ایجاد کرده اید، این صفحه اختصاصی را نیز ایجاد کنید (جسارتا اگر طرف همشهریان هستید! یا اگر مسئله ی خاصی است و نمی توان این کار را انجام داد صادقانه بیان کنید) و پس از موفقیت در گام اول بصورت اینترنتی و برطرف نمودن ضعف ها و اصلاح شدن روش های ارائه، در گام بعدی بصورت هفته نامه در دسترس عموم همشهریان قرار دهید. مسئولین باید از خواب غفلت بیدار شوند و کارهای ماندگاری در این سال ها انجام دهند، چرا همشهریان شریف و عزیز شهرستانمان طعم پیشرفت را نچشند و حتی آینده گان را نیز به خود بخندانیم! .
    یا علی و بسم الله. شروع حرکت از شما، همکاری شهروندان و ارائه ی انتقادات و پیشنهادات بصورت اختصاصی برای هر ارگان و نهاد و اداره از جانب همشهریان عزیز و حتی شما، و در نهایت برکت خداوند شامل حال شهرستان خواهد شد. اگر این شهرستان با این همه پتانسیل در هر استان دیگری قرار داشت، خیلی بالاتر از این چیزی بود که هست، مطمئن باشید حتی آرزو داشتید یک روز به آنجا مسافرتی داشته باشید.

    سوال: آیا این صفحه را ایجاد خواهید کرد؟ و دقیقا چند مدت بعد این صفحه را مشاهده می کنیم؟ مسئولین نیز در این صفحه پاسخگوی شهروندان خواهند بود؟

    • سلام نظر ماهم بر ایجاد این صفحه با عنوان(صدای شهروند) بوده است
      و باید طراح سایتمون این کار رو انجام بدن
      اما سعی خواهیم کرد در اولین فرصت این کار انجام گیرد
      اما مسئولین بیان و به سوالات جواب بدن شاید تعداد معدودی این کار رو انجام بدن
      اما ما پس از ایجاد این قسمت به تمام آنان خواهیم گفت تا برای پاسخگویی به صفحه ی مورد نظر مراجعه نمایند.
      با تشکر از شما

  50. سلام علیکم ، شهروند گرامی این نظر لطف شماست بنده انجام وظیفه نمودم امیدوارم که قدم هایی در شان همشهریان عزیز همانگونه که مرقوم فرموده اید از طرف مسئولین محترم برداشته شود ولی شنیده می شود که خبرهای خوبی در راه است ، البته اگر این بار هم طرف های مقابل زرنگی نکنند مثل اینکه مسئله شهر هیدج حل شده و به زودی به خرمدره ملحق خواهد شد ولی متاسفانه شهر صائین قلعه همچنان مقاومت می کند و می خواهد جزیره ابهر باقی بماند . وگذشته از این مسائل امروز مشکل مالی دولت گریبانگیر شهر ماست واگر دولت درآمد زایی نکند این ۲ سال باقی مانده آقای دکتر خانمحمدی خواسته های برحق ما را به سختی برآورده خواهد ساخت . ولی در هر حال ما امیدوار به لطف و کرم الهی هستیم . متشکرم .

    • با سلام
      در خصوص خبرتان درباره ی هیدج، بنده به نوبه ی خودم بسیار خوشحال شدم، خوش خبر باشید.
      در خصوص مشکلات مالی دولت، بنده اطلاعاتی ندارم اما مسئله به قول جوان تر ها تابلو است. نماینده ی محترم شهرستان جناب آقای دکتر خانمحمدی باید در این خصوص بسیار هوشیار باشد. امروز که سایت باشگاه خبرنگاران را مرور می کردم خبر استعفای نماینده مردم خلخال به دلیل بی عدالتی های بودجه ای را دیدم. آقای دکتر خانمحمدی باید همراه با سایر نمایندگان استان به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند که اولا کلاه سر استان زنجان نرود (ببخشید ادبیات کوچه بازاری بکار بردم، اما راستش را بخواهید همین هست). ثانیا، با توجه به پیشینه ی زنجانی ها در تخصیص بودجه به شهرستان خرم دره، واقعا باید کاری کرد، متاسفانه بودجه ای که حق شهرستان است به شهرستان نمی رسد. آقای دکتر این مسائل را مد نظر قرار دهند که حتما قرار داده اند. ۶۵ هزار نفر شهروند خرمدره ای منتظرند که حقوقشان در شهرستان خودشان صرف امور مرتبط با شهرستان خرمدره گردد. شما که ظاهرا در جریان هستید، آیا آقای دکتر خانمحمدی این موارد را جزو وظیفه ی خود می دانند و برای انجام آن ها تلاش کرده اند و یا تلاش می کنند؟ آیا ایشان از مشکلات شهرستان که ایشان می تواند در حل آن ها نقش موثری داشته باشد، اطلاع دارند؟ (یا مشاورانشان همان هایی هستند که در عکس های افتتاحیه ها مشاهده می شود؟)

      • سلام علیکم امیدوارم جناب آقای دکتر هم افتخار و فرصت مطالعه این سامانه را داشته باشند آقای شهردار و دفتر نماینده محترم حتما متذکر خواهند شد .
        ( متاسفانه شنیدم که استاد عزیزمان گریبانگیر بیماری همسر محترمشان هستند بنده و همشهریان عزیز بحق فاطمه زهرا ( س) شفای ایشان را از خداوند منان مسئلت داریم ).

        • با سلام
          بنده نیز به سهم خودم برای شفای همسر محترم ایشان و سایر عزیزانی که در شهرستان در بستر بیماری هستند دعا می کنم. خیلی متشکریم که این مسئله را تذکر دادید.

    • من خیلی دوست دارم بدونم شما اقا یا خانم کلانتری کی هستید مشتاقم به شششششششششششششدت

      • سلام همشهری به قول خودتون ساده ، بنده فریدون کلانتری دبیر ادبیات مدارس راهنمایی آیت ا.. طالقانی و استاد شهریار در خدمت شما هستم و در مطالب قبلی هم اسم خود را کامل نوشته ام واین از کم توجهی جنابعالی بوده که جستجو نکرده اید . سرفراز باشید امیداوارم مطالبم موجب رنجش شما نبوده باشد .

  51. با سلام خدمت همشهری ساده ، شما ساده نیستید چون اگر ساده بودید خودتان را معرفی می کردید که امید وارم این کار را بکنید .مسئله بعدی فرار همشهریان ، که قابل تامل است !؟ کسی از شهرش فرار می کند که خلافی یا خدای ناکرده جرمی مرتکب شده باشد . ولی فرار از مشکلات و کمبودها و ساکن شدن در شهری که در ۵۰ سال اخیر بدترین ظلم ها را بر شهر ما و شهر های اطراف روا داشته ، از بی غیرتی است و خرمدره ای اصیل و همشهریان عزیز و بزرگوار شمال شهر هم گفته مرا تصدیق خواهند کرد چون دلشان بر این آب و خاک بیشتر از من و شما می سوزد و شکر خدا در سازندگی شهر و رفع مشکلات کوچه و خیابان هایشان ید والایی دارند و در عرض مدت کوتاهی بزرگترین سدها از جلوی قدم هایشان برداشته و بر این کار مداومت دارند ( خ مفتح )ولی همین شهری عزیز من ۲۰ سالی است که به خاطر پدر کشتگی که از همدیگر دارد در ساخت و تکمیل یک خیابان این پا و آن پا می کند ( خ امیر کبیر ) ساکن شدن در شهری که کسی شم را نمی شناسد افتخار ندارد باید ماند و ساخت و همچون عبدا… غضنفری ها که امروزه وجودشان کمیاست ، بود ( داستانش را می دانید )
    به نظر من خانه نشین کردن و انگ زدن بر روحانی شهرمان ، که عمری خدمت به اطراف و اکناف کرده بود و فراری دادن مرحوم خسرو شاهی که کاری جز خدمت بر این آب و خاک نکرده بود ، به وسیله بد خواهان این شهر انجام شد همان هایی که وجود این کارخانه را خاری در چشم و استخوانی در گلومی دانستند و می دانند . اگر نبود پای هم کشیدن ها هم اکنون سر آمد شهر ها بودیم .
    معلمان ( خانم ) از ابهر و خرمدره در مینی بوس روستای شویر و هیدج جمع بودند یکی از همکاران به جمله آقای خاتمی در مورد خرمدره ( نگین سبز ) اشاره می کند ویک خانم ابهری با سن و سال بالا ، می گوید سبز لجنی . ببین عزیز، اینها تاب شنیدن این جملات خوب را در مورد شهر ما ندارند حال ما بیایم خودمان را به بهای اندک بفروشیم و ساکن آن جا شویم امروز و فردا به ریشمان خواهند خندید به نظرم آدم عاقل این کار را نمی کند می ماند و صبر پیشه می کند و به عزت و جلال خداوندی خواهد دید که هرکه قدمی در خلاف این شهر برداشته ، یکی یکی به دست تیشه الهی گرفتار می شود و ریشه کن می شود .
    بله همان روزی که کلنگ اولین شهرک های صنعتی بر زمین زده شد . حق و حقوقمان یکسان بود ولی ما خواب ماندیم آن ها چهارمی را بوجود آوردند و مسئولین گماشته شده شهر ما با تصویب قوانین دست و پا گیر ، مانع حضور سرمایه داران در شهر مان شدند که البته به وسیله مهدوی نماینده وقت شما وظیفه داشتند که در اجرای تمامی طرح مانع شوند و بنازم به ریش سفیدان کاربلد شهرمان که دیدند و سکوت کردند . و حالا بدبخت جوان همشهری من که باید سر یر گردن بگذارد و ساکن آن جا شود تا لقمه نانی از آن شهرک ها به دست بیاورد . عزیز سخن زیاد است و زمان و فرصت کوتاه ولی لطف کن و در ادامه ی مطالب پارک جنگلی بنده ، سخنی با فرماندار را مطالعه بفر ما .ممنونم

    • بسیار زیبا بود و استفاده کردیم- آقای کلانتری بزرگوار ابتدا باید عرض کنم بنده با جناب “ساده” رابطه ای ندارم و فرد دیگری هستم-همان شهروند همیشگی که در قسمت های بالا نظر داده ام-، ولی انتخاب این عنوان مستعار یعنی “شهروند خرمدره ای” را نیز درست نمی دانم، اما این عنوان مستعار را به این دلیل انتخاب کرده ام که مسئولین با دیدن آن ممکن است احتمال بدهند هر فردی می تواند باشد، چون قرار است انتقاد بکنیم دیگر، به صورت معمولی و یا گاهی تند. راستش را بخواهید چون برخی از مسئولین شهرداری و شورای شهر قبلی همیشه از خجالت همشهریان به شیوه های نادرست برآمده اند به دلیل اینکه قلب دوستان خود را نشکنند! (برخی نیز از یکدیگر حمایت می کنند تا مبادا دستشان توسط طرف مقابل رو شود و یا شاید پاداشی باشد برای برخی کارهای زیرآبی!)، ادب و شخصیت را زیر پا لگدمال کرده اند، نباید مجهول باقی بمانم؟. شما فرد جسوری هستید که خود را کامل معرفی کرده اید ولی به بنده نیز حق بدهید.
      خدا را شاهد میگرم که قلبم برای شهرستان عزیزمان، نگین سبزمان (به کوری چشم بدخواهان و جاهلان که احادیث و سخنان ناب بسیاری در نادرست بودن آن ها از لحاظ شرعی نیز بیان شده است)، می تپد. شهردار و شورای شهر فعلی و همشهریان دلسوز و دردآشنا نظیر جنابعالی را از صمیم قلب دوست دارم و انشالله در مدارج بالاتر و یا سمت های بزرگتر و موفقیت های بزرگتری همشهریان عزیز را ببینیم که باعث افتخار و سربلندی است و به دلیل اینکه عزیزان را دوست دارم لذا در همین شروع کار انتقاد می کنم، شاید تاثیری بگذارد و اجر مثبت دنیوی، معنوی و اخروی برایمان داشته باشد.واضح است که جنابعالی نیز همینگونه فکر می کنید، البته جسارتا اگر پیشنهادی دارید در خصوص نحوه ی ارائه پیشنهادات و انتقادات به صورتی که مقبول افتد و جامه ی عمل بپوشد، بیان کنید تا همه استفاده کنیم. عرض کنم با توجه به مشاهده ی تجربه ی سال های گذشته در شهرستان بنده کمی دلسرد شده ام، دست ما به جایی بند نیست و صدای ما را کسی گوش نمی دهد، بنابراین برای برخی از مسئولین شهرداری اهمیت ندارد که ما چه بگوییم. نمی دانم چگونه می توان تاثیرگذار بود؟، همشهریان سرد شده اند، قبول ندارید؟ (اما به راحتی می توان دلگرمی ایجاد کرد، در این خصوص نیز سرفرصت پیشنهاداتمان را ارائه بدهیم، انشالله در بخش “صدای شهروند”). برخی مسئولین شهرداری می دانند احترام متقابل یعنی چه؟ تکریم مراجعه کنندگان یعنی چه؟ یا … .
      همشهریان زحمت کش شهرستان روی چشم های همه ی ما جای دارند، ولی آنقدر با محبت و عزیز هستند که از حق خودان می گذرند و حتی از حق خودشان دفاع نمی کنند و برخی مسئولین حق آن ها می خورند!. و دغدغه های بسیار دیگر که کافیست به صورت تصادفی از مراجعه کنندگان به شهرداری در بازه ی زمانی مشخص آمار بگیرید، در آن صورت متوجه عرایض بنده خواهید شد. قلبم برای کشاورزان زحمت کش شهرستان، برای معلمان و فرهنگیان دلسوزمان (چون اکثر همشهریان در این دو گروه قرار می گیرند) و کارگران عزیزمان و سایر عزیزانی که زحمت کشیده اند و زحمت می کشند (البته با اندیشه ی الهی و دلسوزانه به معنی واقعی کلمه )، می تپد و آرزو می کنم روزی برسد که هیچ فرد بی لیاقتی که از قضا مسئول شده است با این عزیزان نادرست برخورد نکند و با ایجاد شهری مطلوب و دلخواه، همگی در رفاه و راحتی و سربلندی و عزت زندگی کنیم (این نظرات صرفا به شهرداری اختصاص داشت و شامل سایر ادارات شهرستان نبود).
      به امید روزی که خرمدره به جایگاهی که لیاقتش را دارد و مورد نظر همشهریان عزیز است، برسد.
      با تشکر از همه ی کسانی که وقت می گذارند و این نظرات و پیشنهادات را می خوانند.
      و با تشکر ویژه از کسانی که نظراتشان را در این خصوص بیان می کنند تا به نتیجه ای واحد برسیم (اگرچه تاثیری نخواهد داشت، دلیلش را نمی دانم!!!!)و در راستای توسعه شهرستانمان قدمی برداریم.

      • باسلام و عرض ادب محضر دوست و نورچشم گرامی ام ، بنده نیز به نوبه خود از مطالعه نظرات شما احساس غرور می کنم چراکه شما نیز خواسته های برحق شهر را عنوان می کنید و از کمبود ها و بی عدالتی ها دل پر دارید .
        بنده از اینکه شما عنوان شهروند خرمدره ای را انتخاب کرده اید خوشحالم چون از زبان عموم همشهریان عزیز صحبت می کنید . ولی این شهروند ساده ما می تواند برای بهتر شناخت من عکس حقیر را نیز در احوالات مجتمع تجاری بهار مشاهده کند .
        ما تا زمانی آقای امیرلو را دوست داریم که همسو با خواسته اکثریت حرکت کنند البته ایشان در دوره قبل از لحاظ کارهای عمرانی و مدیریتی به نحواحسن قدم برداشته اند و اگر نبود آن حرکت های خوب امروز کس دیگری بر این سمت گماشته می شد .
        امیدوارم ایشان برخی مسائل را شفاف سازی کند .
        ۱- بودجه های ارائه شده برای ساخت پل های زیر گذر سید جمال الدین ( کمربندی ) و پل شهید چمران به ولی عصر (عج)
        ۲- علت بدهی میلیونی شهرداری قبل به رستوران یاس در قبال خرید غذای مصرفی
        ۳- بودجه اختصاص یافته برای گشایش امیر کبیر شمالی
        وده ها طرح که نیاز به شفاف سازی دارند تا مردم عزیز بدانند آیا این بودجه ها از طرف استان اختصاص یافته یا برگشت خورده و اگر جذب شده در کجا خرج شده و چرا شهرداری این همه بدهی دارد و تمام امکانات ( ماشین آلات که برای برف روبی نداشتند ) از بین رفته اند ؟
        از آقای شهردار عاجزانه درخواست داریم بفرمایند تا مردم دل گرم شوند .
        اگر خیانتی هم شده به وسیله بازرسی و قوه قضائیه رسیدگی شود . چرا همیشه آفتابه دزد ها محکوم می شوند و اصل کاری ها در امان هستند پس عدالت علوی کجاست ؟ ممنونم .

    • حححححححححححححححححتتتتتتتتتتتممممممماااااااااااااااا

  52. جناب آفای امیر لو کوچه شهید فهمیده روبروی کمیته امداد نیاز به عقب نشینی از سوی آبفا و رستوران سابق دهکده سبز ( کلانتری بزرگوار که همواره قدم در راه امام حسین برمی دارد و امیدوارم حسینی اصیل باشد و مثل سابق که با کمک استاندار کاظمی هیدجی ، مانع طرح ضلع غربی ۳۲ متری شد چون همین هتلش در طرح بود ) یاری کند و عقب نشینی کند البته اقدام شما را می طلبد این کوچه رفت آمد بسیار دارد و میشود به یک خیابان خوب و صاف بدل گردد . در ضمن اینگونه کوچه ها فراوانند که باید اصلاح شوند . ممنونم

  53. سلام برادر مرادی بررگوار ، همگام با راه اندازی صدای شهر وند ، افراد آنلاین را نیز روی سایت برقرار و مشخص نمایید . ممنونم .

  54. خدمت همشهری ساده خود عرض کنم من گیر پروانه ساخت نیستم . من عرض کرده و می کنم ما از کارکنان شهرداری که در ارائه این خدمات به اطرافیانشان با خبریم خیلی ها که پولشان از پارو بالا می رود پروانه ها گرفته اند که ریالی خرج نکرده اند و در عوض بوده اند کسانی که هشتشان گرو نهشان بوده و لی حساب شهرداری را پاک پرداخته اند . روزی یکی از کارمندان شهرداری داشت اسباب کشی می کرد شما بگو باچی ؟ پشت ماشین زباله جمع کن ؟؟؟؟ این ها درد آورند . یا آنانی که کمپرسی کمپرسی ماسه …. این ها باید اصلاح شود البته از بخور ها مالی خودشان باخبرند . قانون باید برای همه یکسان باشد تا همه مطیع باشند و سرکشی نکنند .

    • بنده نیز با این نظر شما موافقم و به نظر بنده به احتمال زیاد آقای شهردار در این زمینه (بخوربخورها و سواستفاده از پست های مسئولیتی) کاری انجام نمی دهند.

    • بنده از دوستان عزیز می خواهم از خودشان سوال کنند که چرا آقای شرفی از ریاست آبفای خرمدره استعفا دادند و به شهر هیدج و ریاست آبفای آن رفتند . آقای شرفی به خاطر خیانت و دزد ی های چه کسی ریاست را رها کردند چرا ایشان از طریق مسئولین بالا اقدام نکردند و خیانت کنندگان به شهر را معرفی نکردند ؟ آن همه بودجه فاضلاب شهر کجا رفته ؟ چرا لوله های ۳۰ اینچی به کار رفته ؟
      آیا خود ایشان هم مقصرند ؟
      آبفا هر کجا ترکیدگی لوله بوده بعد از اتمام کار مکان را بدون آسفالت رها کرده و می گوید ما به حساب شهرداری برای آسفالت بودجه در نظز می گیریم این پول ها کجا می روند ؟

    • افرین جملات ونکات اموزنده ای بود واقعا لذت بردم

  55. سلام ، تازمانیکه عزیزان ساکن در شهرداری و سایر ادارات خرمدره ، حضور و خروجشان در اداره را می پایند ( منظورم زدن کارت ابتدای کار و پاییدن ساعت ۲ ) و روزمرگی بر ادارات ما حاکم است ، شهر ما تکانی نخواهد خورد بلکه وضعیتش بدتر از این خواهد شد .

  56. ترا خدا به خرمدره یرسید

  57. با سلام
    مشاهده می کنید دوستان و همشهریان عزیز، از ۲۶ دی ماه که اولین نظر در خصوص این مطلب توسط آقای کلانتری عزیز ثبت شده است، هیچ مسئولی از شهرداری و شورای شهر حتی ۱ بار (!) در این صفحه پاسخ دوستان را نداده است و یا دلگرمی ایجاد نکرده است. فقط همان شخصیت مجهولی که خود را شهردار معرفی کرده است و با احتمال بسیار زیاد بعید است که ایشان باشد، ۴ جمله مطلب نوشته است.
    یا مسئولین ما اهل استفاده از اینترنت و مرور سایت های موجود نظیر همین سایت نبض سحر، نیستند (به هر دلیلی) و یا توانایی ثبت سخن ندارند و فقط در محافل و مجالس سخنرانی می کنند که مکتوب نمی شود (در خصوص سخنرانی نیز باید بگویم تنها و تنها ” سخنی که از دل برآید بر دل نشیند” نه سخنی که گردآوری شده است البته از نوع “پی نبرده به عمق مطلبش”).
    بنابراین سخنی که بر روی هوا باشد از نظر پیگیری آن، هیچ کاری نمی توان کرد یعنی باید بیخیال پیگیری مسئول درباره ی سخنانی که زده، شد. باد آورده را باد می برد. لذا گوش شنوایی وجود ندارد، شاید هم وجود دارد اما از نوع ” خود را به خواب زده اش”.
    امیدوارم که شورای شهر و شهرداری در جامعه ی مجازی در این سایت و یا سایت های دیگری که امکان دارد، و همچنین جامعه غیرمجازی مانند مساجد و سالن های همایش با همشهریان بطور مستمر و با برنامه منظم دیدار کنند و گزارش داده و نظرات آن ها را جویا شوند.

    • سلام
      شهردار گفتن که به دلیل مشغله ی کاری زیاد نمی تونن زیاد بیاین و جواب سوالات شما رو بدن
      اما تمام سعی شون رو می کنن که حتما بیاین

  58. سلام آقای امیرلو و شهروندان گرامی ، بنده عرض کردم که شهرداری محترم برای جمعه بازار و درآمد زایی از آن اقدام کنند ولی نشد و اقدامی صورت نگرفت . اگر جمعه بازار چیز خوبی بود در شهر همجوار هم تشکیل می شد . البته خوبیتی دارد و آن ارزانی و در دسترس بودن کالاست . بنده برای بچه ام یک دمپایی تابستانی از کفش بلا ۸۰۰۰ هزار تومان خریدم وهمان کفش را در جمعه بازار ۴۰۰۰ تومان گرفتم . حالا قضاوت کنید بازار کدام می گیرد و رونق دارد . من با ایجاد آن مخالف نیستم بلکه حق شهرداری می دانم که از فروشندگان مبلغی برای اصلاح امور و کمک به درآمد شهر مبالغی اخذ شود . الان میوه سرا ی روز هم در کنار خیابان شهید رجایی تشکیل شده و آن ها هم ریالی به شهرداری نمی دهند و در قیمت ها هیچ کنترلی و رسیدگی نمی شود و هرکه هر جور دلش خواست می فروشد . گوجه از ۸۰۰ تومان در ورودی شهر از سمت ابهر به فروش می رسد و در این محل ۱۵۰۰ می دهند و من در مغازه محل ۲۰۰۰ تومان گرفتم . این بی سرو سامانی حکایت از عدم مدیریت و بگیر و ببند در این شهر دارد ای کاش فروشندگان حداقل همشهری بودند آن موقع مسئله ای نبود ولی متاسفانه سرمایه به خارج شهر می رود .

  59. سلام امروز در خ جماالدین مشاهده کردم که آقایان در حال مرمت و لکه گیری خیابان بودن . لذا بنظر می رسد که کار آقای امیرلو باید با گذشتگان تفاوت داشته باشد از لحاظ کیفیت آسفالت و اینکه این کار نیاز به آسفالت ریز الک کرده آن هم با خمیر مایه قوی صد البته اگر زیر سازی نشود ابدا بدرد نخواهد خورد و متاسیفانه سرنوشت کارهای گذشتگان را خواهد داشت که جز هدر داد سرمایه ریالی ارزش نداشته و ندارد . شما را بخدا دقت کنید . قابل ذکرست کوچه و خیابانی نیست که نیاز به لکه گیری نداشته باشد و این همه کار نمی دانم چگونه مدیریت خواهد شد .

  60. آقای امیرلو به قول دوست همشهریمان به این تار نما ، خودتان و اگر نشد به وسیله معاونین البته بعید می دانم که خواب ناز عزیزان این امر را میسر کند ، سر بزنید و از مطالب بازدید و جواب بازگو فرمایید . اگر بی ادبی نباشد لطفا برای این مسائل یک تجدید نظری داشته باشید ما به امید خدا می خواهیم در این شهر کارهای عقب افتاده حل و فصل شود و این امر میسر نیست مگر با اقدام انقلابی شما .
    به طور مثال بنده ۳ بار ۳ سال پیش به خاطر جدول گذاری کوچه مان که مردم به جهت جمع شدن گل و لای به جهت خربکاری آبفا در کوچه ۱۵ خ ۱۷ شهریور قبل از شما نامه و درخواست دادم ولی حیف آن آمدن ها و رفتن ها از دماغ فیل افتاده ها حتی به خود زحمت ندادن از محل دیدن کنند . حال شما با این آقایان چگونه می خواهید کار کنید خدا می داند .

  61. سلام . از جناب اقای مرادی جهت ایجاد این امکان تشکر میکنم . پیامهای دوستان عزیز را بدیده منت می بینم . برخی از موارد را در برنامه عمرانی قرار داده ایم .برای حل بعضی دیگر درپی راه حل هستیم . جمعه بازار بصورت موقت راه اندازی شد.از تقاظع ولی عصر تا میدان نماز طرحی مشابه خیابان چهارباغ اصفهان اجرا خواهد شد. برای تعریض خیابان ولی عصر (عج) برنامه داریم و انرا به خیابان شهید چمران اتصال خواهیم داد .برای میادین آزادی و ساعت در پی طرحهای مناسب هستیم . برای بافت های فرسوده و ورودیهای شهر طرح زیباسازی را اجرا خواهیم کرد . از نهالهای آلبالو و توت و گردو برای فضای سبز استفاده خواهد شد. با این همه آسفالت ریزی معابر اولویت اول برنامه های شهرداری خواهد بود. لطفا پیشنهادات و انتقادات خود را به صورت مکتوب ارسال فرمایید. باسپاس

  62. اقای امیرلو از شما به خاطر طرح های بکرتان تشکر می کنیم ..مرسی

  63. اقای امیرلو از درخت های میوه استفاده نکنین بهتر نیست………

  64. با سلام
    جای بسی خوشحالیست که جناب شهردار از پستهای این مطلب بازدید کردند و نظر خود را بیان نموده اند، بنده به نوبه ی خودم به عنوان یک شهروند خیلی خوشحال شدم، هر چند با پاسخی که دادند بنده اینگونه استنباط کردم که همه ی پاسخ ها را مرور نکرده اند، شاید مشغله داشته اند و فرصت نداشته اند و شاید در متن این بحث ۱ ماه و خرده ای ما قرار نداشته اند و شاید چندین اما و اگرهای دیگر. به هر حال این پاسخ را نیز به فال نیک میگیریم و از ایشان می خواهیم که حداقل هفته ای ۱ بار به نظرات و پیشنهاداتی که در آن ۱ هفته ارائه شده، سری بزنند و بصورت هفتگی در متن این بحث ها قرار بگیرند و پاسخ مورد نظرشان را بیان نمایند. شاید در اینجا نظری باشد که در تصمیمات شهرداری و شورای شهر نقش مثبتی ایفا کند. انشالله با ایجاد صفحه ی اختصاصی “صدای شهروند”، برای هر ارگان و اداره ای قسمت مخصوصی وجود داشته باشد تا دیگر ادارات نیز از قافله عقب نمانند و ما نیز حرف دلمان را که شاید در پیشرفت با شتاب شهرستانمان به سمت جلو نقش کوچکی داشته باشد، بیان کنیم. امیدوارم همچنانکه به ظاهر توجه می شود به زیر ساخت ها نیز توجه شود (چون تا به حال توجهی نشده است). در ادامه نیز در خصوص رودخانه ی مرکز شهر مطلبی دارم.
    آقای شهردار یکی از مشکلات مهم و فراروی هر شهری بحث مربوط به محیط زیست و بهداشت و نظافت است. این موضوع در شهرستان خرمدره به صورت مسئله فاضلاب و زباله ها مطرح است. متاسفانه طرح فاضلاب نادرست اجرا می شود (منظور این است که اصلا اجرا نمی شود! ) و این مسئله یکی از دغدغه های بنده است. ای کاش مسئولینی که در این امر دخیل هستند مردم را مانند خانواده ی خود دوست داشتند و یا قبول داشتند شهر ما خانه ما، تا حداقل (به کسر ل) فعالیت را انجام دهند (آه خدای من!)- در این خصوص بعدا مفصلا مطلبی بیان خواهم کرد.
    همین رودخانه ای که در میان شهرستان قرار دارد از نقاطی است که یکی از دلایل اصلی عقب ماندن شهرستانمان است. چون از لحاظ زیبایی شناسی شهری، روانشناسی فردی و اجتماعی، بهداشت و محیط زیست و … مدام پالس منفی از خود پخش می کند. شورای قبلی حرکتی در این خصوص انجام داده اند که همانگونه که مشاهده می کنید نتیجه ای نداده است و فقط مقداری اسکناس پای آن دود شده است!. نظر بنده این است که :
    ۱-فاضلاب هایی که در این مسیر به طور ناراحت کننده ای وارد شده و جاری می شوند باید با لوله گذاری از زیرزمین به سمت محل احداث تصفیه خانه ی فاضلاب هدایت شوند. خواهشا در این زمینه اقدام و تلنگری به مسئولان ذی ربط بزنید و نتیجه را بیان کنید.
    ۲-پس از اینکه فاضلاب ها، از منظر رودخانه حذف شدند و به صورت قسمت قبل هدایت شدند، می توان با مطالعه روی آن، فضای سبز و حتی پارک در آن ایجاد نمود که آب درقسمت وسط آن بصورت پله ای جریان داشته باشد (می توان از همان آب تصفیه شده استفاده کرد)و آن را به محیط تفریحی تبدیل کرد. و یا در غیر این صورت فقط به فضای سبز معمولی تبدیل کرد.
    ۳-سپس کمی فرهنگ سازی نیاز است. در آن صورت دیگر اندکی از همشهریان که آن جا را آلوده می کردند دست از این کار خواهند کشید و زباله های خود را در سطل زباله خواهند انداخت.
    ۴-اگر دوستان و بازدیدکنندگان این صفحه، در این خصوص مطلبی دارند به شهردار بفرمایند و پیشنهاد ارائه دهند تا مسئله رودخانه که تا به حال هر مسئول شهرداری در آن آفتابه برداشته است(جسارت بنده را ببخشید)، حل شود.
    سخن بسیار است و انشالله همه ی حرف هایمان را سر فرصت خواهیم زد.
    آقای شهردار ما در ابتدای کار قضاوت نمی کنیم و منتظر می مانیم تا حداقل ۱ سال از شروع کار بگذرد و در آن زمان می توان درباره ی حضرتعالی و دیگر عزیزان شورای شهر به راحتی نظر داد. انشالله با امید ایجاد شده در سطح ملی پس از آن ناامیدی، هر روز در راستای توسعه شهرستان و ایجاد روحیه ی دوستی و شادی در دل همشهریان تلاش کنید. راستی جای جنگ ها و جشن های قبل از ۸ سال گذشته، واقعا در شهرستان ۸ سالی است که خالیست، این را از صمیم قلب عرض کردم. انشالله در این زمینه نیز توسط شهرداری و فرمانداری محترم اقداماتی صورت گیرد و وقت به بطالت نگذرد.
    آقای شهردار علاوه بر اینکه نظر خود را درباره ی قسمت قبلی عرایض بنده ذکر می کنید، سوالی هم داشتم که امیدوارم شفاف و واضح پاسخ دهید. اگر برخی کارکنان شهرداری (از آقای— قلدرخان بگیرید که به زمین و زمان زور میگوید و … تا کسی که بالاترین پست را در شهرداری دارد- حدود ۱۰ درصد واقعا اینگونه اند، ولی انصافا باید دست ۹۰ درصد باقیمانده را بوسید چون بسیار قابل احترامند-)در راستای ارائه ی فرهنگ شخصی و شاید خانوادگیشان با همشهریان عزیز درست برخورد نکردند، از حفظ نکردن خود در برابر همشهریان، زور گویی به قشر مظلوم، بگیرید تا معطل گذاشتن برای فرضا ۴ تا جدول گذاری (قبول دارید که برخی تیشه به ریشه ی شهرداری می زنند، و مثال دیگر اینکه برخی پول جدول گذاری را با محاسباتی که آقای انیشتین نیز با دیدن آن هنگ خواهد کرد! ، می گیرند و همشهریان را دنبال نخود سیاه می فرستند ).
    ۱-شما با آن ها چه کار خواهید کرد؟ آیا آن ها را به همشهریان ترجیح می دهید یا همشهریان را به آنان؟
    ۲-یا توصیه می کنید از این صحبت ها نکنیم؟ دلیل آن را نیز بیان کنید؟ (به دلیل اینکه شما را قبول دارم، اگر بگویید در این قسمت نظری ندهید بنده هیچگاه نظری در این خصوص برای شما نخواهم داشت.)

  65. دوستان راستی حتما به لینک زیر بروید و مطالب آن را بخوانید. بنده خودم الان تازه آن را دیدم.
    http://khabarfarsi.com/ext/8357009

    متاسفانه با ادبیاتی که در سخنان شهردار مشاهده کردم کمی احساس تردید به بنده وارد شد، چند نکته به ذهنم رسید که به ۳ مورد آن اشاره می کنم:

    ۱-در خصوص افرادی که رسما دارند از موقعیت سو استفاده می کنند و افرادی که به نوع دیگر سو استفاده می کنند، ایشان به راحتی موضوع را وارونه جلوه داده است و گفته اند درآمد افراد ممکن است مفاف زندگی آن ها را ندهد، باور بفرمایید گوش های ما دراز نیست. (امیدوارم شهردار مساله دوستی را در این زمینه کنار بگذارند!، خودم می دانم بعید است) بنده احساس ترس کردم.

    ۲-شهردار پس از سخنان متملقانه روابط عمومی شهرداری، خبرنگاران را به تعامل دعوت کرده است با هزینه ی سالی ۱ سفر مشهد مقدس!. یعنی خبرنگاران صدای ملت نباشند و صدای شهرداری و شورای شهر باشند تا به آن ها جایزه داده شود. انشالله این اتفاق نیفتد . (در خصوص اطلاع رسانی فعالیت های انجام شده اتفاق بیفتد، چه خوب و چه بد، تاکید می کنم، چه بد -که این هم بعید است!- اما در خصوص سکوت در برابر ضایع کردن حقوق مردم اتفاق نیفتد، انشالله/ به هر حال گذر زمان مسائل را روشن خواهد کرد)

    ۳- ایشان از بدهی میلیونی یا میلیاردی شهرداری پرده برداشته اند (البته تومان یا ریال بودن این موضوع در متن خبر نامشخص است). و گفته اند که با صداقت این موضوع را بیان می کنیم. در مقام مقایسه نیز باید عرض کنم ۶ سال قبل نیز شورای قبلی از شورای پیش از آن (که شهردار فعلی، شهردار بود) بدهی هایی را نام برده اند که حداقل ۲ سال طول کشیده بدهی ها صاف شود!! (در اصطلاح تازه برسند به سر خط!). و این موضوع اولین سخن تمامی شهرداران پس از شروع به کار است. یعنی تا بوده چنین بوده و تا هست چنین هست.

    بنده این نوع ادبیات که شاید مقاصدی را دنبال می کند، درست نمی دانم.

    ۴-جالبتر اینکه در انتهای گزارش قید شده است /ندای ابهر/.

    دوستان شما نیز متن مذکور را مطالعه کرده و نظرات خود را شفاف و صریح بیان کنید.

    با تشکر از سایر شهروندان عزیز

  66. سلام آقای مظفری اعلام کردند که یک سال قبل آقای زارع پور ، شهردار قبل بدهی شهرداری ۸۰۰ هزارتومان بوده و دلیل این همه اختلاف در یکسال چیست ؟ آیا نمی شود به خاطر دروغ گویی شهردار قبلی محاکمه و از این که این همه بدهی بالا آورده پی گیر مسئله شد ؟

  67. باسلام
    صبح روز چهارشنبه ۷ اسفند ، مسیر برگشت از ابهر به خرم دره را می آمدم که دیدم پیمانکار در نزدیکی میدان معلم مشغول برداشتن دست انداز های مسیر به وسیله گریدر بودند با اینکه تا نزدیکی میدان آمده بودم احساس وظیفه کردم و دنده عقب گرفته و تا نزدیکیشان رفتم و به آقایی که سنشان به ۵۰ نزدیک بود عرض کردم خسته نباشید و بعد گفتم که در نزدیکی میدان معلم سرعت گیری از آسفالت به عرض ۲ متر از قدیم مانده که مسافرین و همشهریان نابلد به جهت نامشخص بودنش دچار مشکل می شوند ، اگر لطف کنید آن را هم صاف کنید محبت خواهید کرد که آن آقا گفتن در نظرمان است ..
    کمی از ایشان دور شده بودم که دوباره برگشتم و این بار به سراغ به اصطلاح مهندس پیمانکار رفتم و گفتم آقای مهندس خسته نباشید . او مشغول با موبایلش بود گفتم اگر یک لحظه به من گوش کنید و موبایل را رها کنید بهتر خواهد بود . او گفت تو نمی توانی به من بگویی که چکار بکنم . گفتم من با شما باادب وارد شدم از کار او ناراحت شدم و گفتم این آسفالتی که ریخته اید ۳ ماه دوام نیاورده ( که از پول و بودجه بیت المال است )حالا دارید می کنید اگر این بار هم دقت نکنید ، پشت سرتان لعن و نفرین پدر خواهد شنید . او با من گلاویز شد و گفت که تو نمی توانی پدر مرا فحش بدهی . من گفتم اگر دقت نکنید این کار خواهد شد . خلاصه همراهانش نگذاشتند البته من هم ایستادم و گفتم بزن که من منتظر هستم ولی آن ها نگذاشتن . درسته که من باید پیش او نمی رفتم ولی در چند فرصت قبلی که او و دوستانش مشغول انجام وظیفه بودند پیشش می رفتم و با او صحبت می کردم ( پل میدان آزادی و پروژه میدان سیمرغ ) بلافاصله به شهرداری رفتم و با آقای حسنلو مسئله را عنوان کردم خواستم به نزد آقای شهردار بروم ولی میسر نشد با آقای نجاتی صحبت کردم که بی نتیجه بود . ساعت ۱ بعد از ظهر دوباره به شهرداری رفتم باز هم جلسه داشتند . به نزد آقای مقدم رفتم و مطلب را عنوان کردم که جواب گرفتم .
    ولی در اثنا این رفت و آمد ها متوجه شدم که این آقا به خاطر خیانت در طرح ها یقه شان گیر است و مورد باز خواست شهرداری محترم قرار گرفته چون مهندس ناظر طرح آسفالت ۳۲ متری جانبازان ( بلوار بعت ) بوده و آن ناراحتی که سر من خالی کرد به آن علت بوده است . حال نمی دانم به خاطر حماقتی که در مورد بنده انجام دادند مورد باز خواست قرار خواهند گرفت یا نه . عزیزان همشهری ما در شهرمان از اینگونه مهندس ها داریم که طرز برخورد خود را نمی دانند و چاله میدان را با خیابان عوضی گرفته اند . البته او به نظرم تجربه کافی را ندارد و اینست که سرش کلاه رفته و دانسته و یا نادانسته باعث دوباره کاری طرح ها در شهرمان می شود خوبست آقای امیرلو کسانی را برای طرح ها انتخاب کنند که فردا جوابگو باشند . چون این آقا در ابتدای خیابان کاظمی هم دست گل به آب داده است ( البته نمی دانم آن موقع در استخدام شهرداری بوده یا نه )

    • با سلام
      دو تا عرض داشتم

      ۱- آیا مهندس ناظر و پیمانکاری که فرمودید بومی هستند یا غیر بومی؟
      ۲- البته این سوال پرسیدنش درست نیست و شما می توانید به آن جواب ندهید، ولی از سایر دوستان نیز شنیده ام که همین “ح” که در شهرداری کار می کند به دلیل نان و نمکی که با افراد خاص شهرداری! خورده است از اطلاع رسانی صحیح موضوع به شهردار با ترندهای مختلف جلوگیری می کند (که اجر معنوی و اخروی دارد!!)، آیا شما نیز این احساس را کردید؟

      با توجه به اینکه برخی پیمانکاران شهرداری در اصطلاح سیبیل مسئول ذی ربط را چرب نگاه می دارند، بنده مطمئن نیستم که حق را به شما بدهند. ولی با این حال از جنابعالی حداقل به دلیل نقش فرهنگی مطلب تان در اخلاق مداری خودمان، تشکر می کنیم.

      با توجه به موارد فوق و اینکه نمی توان بی عدالتی ها و پایمال شدن حقوق کل همشهریان از بیت المال به طرق مختلف را به شهرداری اعلام کرد (خوب آقا نمی شود اعلام کرد دیگر، در شهرداری قانون که حکم فرما نیست، روابط بر ضوابط می چربد)، به نظر شما باید چکار کرد؟ زمانی که شما با گروهی از افراد در ارتباط باشید که با هم هماهنگند و بی عدالتی و … می کنند، کاری نمی توان انجام داد. ما که این موارد را به خداوند ارجاع داده ایم و می دهیم که اجر معنوی نصیب دوستان گردد!، انشالله.

      • سلام و عرض اردت به خدمت دوستان گرامی بله این آقا همشهری و از طایفه صدیق شهرمان هستند ولی چرا اینجوری از آب در آمده اند خدا می داند ؟! الته در برخوردهای قبلی مودب بودند حال چرا اینگونه شدند و پدر گرامیشان نیز از دبیران عزیز شهرمان بودند . البته مشکلات شهر ما در درجه اول نه به صدقت و نبوغ افراد بلکه به به قول خودشان از جمله آقای مهندس نجاتی عزیز ، به کمبود بودجه برمی گردد .

      • با سلام
        آقای مرادی عزیز، از اینکه تلویحا به سوال بنده پاسخ دادید و نکته ی مورد نظر را برجسته کرده اید (بنده متوجه شدم)، بسیار متشکرم. و بابت آن مساله عذرخواهی می کنم و قطعا اشتباه از بنده بوده است. به هر حال باید در ادبیات خود نیز پختگی لازم را ایجاد کنم. خیلی ممنون.

        بنده در کارآمدی شورای شهر و شهردار محترم شکی ندارم. بسیار نیز آن ها را دوست دارم. اینکه بنده بیشتر از بی عدالتی ها سخن می رانم، به دلیل این است که آقایان شورا و شهردار در مسائل اجرایی و کلی در حال حاضر ایده آل اکثر همشهریان هستند و انصافا دارند خوب زحمت می کشند و اصطلاحا انرژی مثبت اند. اما اگر پاره ای از بی عدالتی که در همه ی شهرها وجود دارد، البته برخی کمتر و برخی بیشتر. در شهرداری ما حل شود، و یا در سایر ادارات نیز حل شود، گامی موثر در تبدیل شهرستان ما به شهر ایده آل همشهریان برداشته می شود و با توجه به شناختی که از شهرستان داریم، این موضوع به راحتی دست یافتنی است.
        همت بلند دار که مردان روزگار از همت بلند به جایی رسیده اند

        درود بر همه ی همشهریان دلسوز، دست بوس همه شان هستم.

        ۱- آقای شهردار پیش از انجام کارهای عمرانی بزرگتر در حوزه ی شهری، مطالعات اولیه فراموش نشود (معمولا همه جا فراموش می شود) و از نظرات صاحبنظران نیز استفاده شود، تا طرح اجرا شده دارای حداقل اشکال باشد و اگر احیانا ایرادی هم داشت به راحتی قابل حل باشد و متحمل هزینه های بالاتری و یا تخریب و اجرای طرح جدید نگردید.

        ۲- اگر انتقادی می نویسیم، جسارتا ناراحت نشوید، خدا را شاهد می گیرم قصد ایجاد موج منفی نداریم. بنده فقط قصد دارم تا ۲ سال آینده که آقای دکتر خانمحمدی عزیز نیز در مجلس حضور دارند و انشالله باز هم حضور داشته باشند، و جنابعالی شهردار هستید و شورای شهر فعلی بر روی کار هستند از تمامی ظرفیت ها استفاده کنیم و فرهنگ و تمدن و علم و عمل شهرستانمان را به نقطه ی مطلوب خود برسانیم. البته بعضا در نقطه مطلوب هستیم ولی به دلیل بی مهری ها نادیده گرفته شده و به صورت گسترده بیان نشده و فراگیر نشده است.

        ۳- یقین دارم شهرستان خرمدره از شهرستان های نمونه ی استان و حتی کشور است. اما به دلایل کمبود عقل در برخی مسئولان و یا زد و بندهای برخی دیگر با خائنین به شهرستان ما و سایر شهرهای خیانت شده به آن ها در اطراف ما!، نتوانسته خودی نشان دهد، اما مسئولان محترم فعلی مرکز استان این موضوع را خوب می دانند و ما خرمدره ای ها را دوست دارند همچنانکه ما آن ها را دوست داریم. انشالله آن ها نیز مساعدت های لازم را انجام دهند. رفع شدن مشکلاتی که در ذهن اکثریت مردم و همشهریان وجود دارد، از کارهای اجرایی بگیرید تا بی عدالتی ها، بسیار می تواند مفید واقع شود.

        ۴- آقای شهردار همانگونه که می دانید همشهریان نسبت به شهرداری دید خوبی نداشته اند، اما یکی دو سالی است وضعیت بهتر شده است، استدعا دارم با اقدامات فرهنگی و تکریم مراجعان و برخورد با کارمندان خاطی، جلسات حضوری در محلات، در مساجد، و در هر جایی که بتوان با مردم مستقیم صحبت کرد، در سیستم متقابل شهرداری و مردم، محبت و صمیمیت و دوستی و نشاط را بوجود آورید، تا فرهنگ حداقل ۸۰۰۰ ساله شهرستانمان را از این طریق نیز به گوش دیگران برسانیم و مهمتر از آن خودمان در رفاه بیشتری زندگی کنیم.

        ۵- آقای شهردار در خصوص بهداشت شهری، زباله ها و فاضلاب، زیبا سازی شهرستان نیز حتما تمحیدات لازم را در طرح های اجراییتان در نظر بگیرید تا آن ها مشکلی در خلال طرح ها بوجود نیاورند.

        ۶- در انتها نیز عرض ارادت خود را قلبا و با انرژی بسیار زیاد و خوشحالی بیشتر نسبت به گذشته، نثار همه ی دلسوزان و زحمت کشان و نیک سرشتان و نیک اندیشان و مومنان به فضایل الهی و درست در خصوص خدمت به همشهریان، همچنین همشهریان عزیز که لیاقت بهترین ها را دارند و نماینده محترم مجلس که بانی خیر بوده و هستند، شورای شهر و شهردار محترم، می کنم. موفق و موید باشید.

      • سلام و عرض ارادت بنده را پذیرا باشید . دوستان گرامی این آقای مهندس “ن” از دست من شکایت کرده بدانید و شاهد باشید که من جز حق چیزی نگفتم. پنجشنبه هم گفتم اگر تو کار بلد بودی سه روز کار لکه گیری و کنده کاری ات در پل آزادی طول نمی کشید و از آن بدتر روز اول بشکه های قیر را به محل نمی آوردی و نمی جوشاندی البته روز اول چون دیدند هوا پسه زود بشکه ها را جمع کردند . یک دوستی می گفت در ابهر با چراغ دنبال آدم هایی هستند که نقد کنند و دلسوزانه به شهرشان بیندیشند ولی برعکس در خرمدره یقه و گریبانش را می درند و می خواهند صدایش را خفه کنند خدا شاهد است اگر از کارش برنگردد به وزارت کشور هم خواهم رفت . پنج شنبه او که از کنارش با ماشین می گذشتم به من فحش داد . پارک کردم گفتم هر جامی گویی بیا بریم .من از باختن جانم در راه شهرم ترسی ندارم همسرم گفت تورو هم به خاطر این مسائل می کشند . می بینید که در این شهر به آسانی آدم می کشند و آب از آب تکان نمی خورد .

        • با سلام خدمت آقای کلانتری عزیز

          بنده نیز متن حضرتعالی را خواندم و از این پیشامد بسیار متاثر شدم. در خصوص (“ن”) و برخی از افرادی که در محافل همشهریان عزیز، درباره ی آنان سخنان انتقادانه گفته می شود (بدلیل کارهای غیرمعقول و یا زیرآبی!) اما کسی مستقیما به آن ها ابراز ارادت نکرده است(!!!!!)، نیز بنده نقدهایی دارم که در یکی از نظرات قبلی به شهردار پیشنهاد دادم :
          ۱- پست الکترونیکی شخصی داشته باشد تا قبل از انتشار مطالب اینچنینی ابتدا برای ایشان ارسال شود و در صورت پشت گوش انداختن، سپس انتشار یابد.
          ۲- از شهردار پرسیدم اگر کارمند شهرداری با همشهریان درست برخورد نکرد شما با او چه کار خواهید کرد؟ و چند سوال دیگر.
          ۳- متاسفانه شهردار به هیچ کدام از سوالات بنده پاسخ نداد.

          از خبرنگاران شهرستان می خواهیم وارد عمل شوند و انتقاد کنند، تا فرهنگ نقد در شهرداری جا بیفتد. چرا آن ها بسیار بسیار بسیار محافظه کارند؟ و حتی به یاد دارم یکی از آن ها در دو مکان مختلف دو سخن متفاوت از نوع ۱۸۰ درجه ای زده است!. جناب آقای آدینه بزرگوار کلمه منجمد را بکار برده بودند، به نظر بنده این انجماد در حوزه ی نقد سازنده عملکرد شهرداری نیز وجود دارد. خواهش می کنم حداقل ایشان کاری بکنند (آقای مرادی عزیز حتما از ایشان نیز دعوت کنید در این صفحه حضور داشته باشند). ما با کسی دعوا نداریم و همچنین به قانون کشورمان برای جلوگیری از هرج و مرج پایبندیم.

          آقای کلانتری عزیز جسارت بنده را ببخشید ولی به عنوان یک همشهری چند نکته را خدمت شما و سایر دوستان یادآور می شوم:
          ۱- این حجم انتقادات و پیشنهادات سازنده و دلسوزانه که از طریق جامعه ی مجازی توسط افرادی نظیر جنابعالی و دیگر دوست داران خرمدره و نیز سایر محافل، در خصوص عملکرد شهرداری به دلیل سهل انگاری و بی تدبیری در ۱۰ سال گذشته، در این سال ها سابقه نداشته است. همشهریان عزیز بیدار شده اند و توقع ها بالا رفته است و برخی کارمندان شهرداری به دلیل به روز نبودن و کم بودن تحمل که در انتقادات به آن ها اشاره می شود و انتقادات در مورد آعملکرد ضعیف خود را درک می کنند، نمی توانند تحمل کنند و برای خود و دیگران دردسر درست می کنند (و بعضا فرهنگ شخصی خود را به نمایش می گذارند). احساس بنده این است که داریم در مسیر درستی قدم بر می داریم، نظر دوستان چیست؟
          ۲- دوستان بنده از همه ی دلسوزان شهرستان می خواهم، در برخورد با پرسنل شهرداری با آرامش کامل و به دور از هر گونه عصبانیت برخورد کنند تا آن ها نیز نتوانند از آب گل آلود ماهی بگیرند. سعی شود از برخی اصطلاحاتی که در همین انتقادات خلق شده است و به صورت نوشتاری ایرادی ندارد و به صورت گفتاری به طرف بر می خورد، کمتر استفاده شود.
          ۳- اگر خدای ناکرده مشکلی نظیر مشکلی که پیش آمده برای هر کدام از همشهریان اتفاق بیفتد، با شناختی در این بعد قضیه از شهرستان دارم (که انشالله اصلاح شود)، ممکن است خدای ناکرده افراد متضرر شوند (منظور بنده از متضرر، کلی است و شاید حتی فقط فشار روحی که وارد می شود، باشد). حالا بنده نیز شاهد برخی فحش های ناجور از برخی پرسنل شهرداری در محیط عمومی بوده ام (بنده علت این را به فرهنگ شخصی فرد نسبت می دهم)، اما از دوستان می خواهم فکر خود را درگیر نکنند و با مهربانی و عطوفت و عشق با مسائل برخورد کنند تا به اطرافیان نیز فشار روحی وارد نشود. دوستان به کسانی که فحش می دهند هم زیاد فشار وارد نکنید، تحملشان کم است ممکن است فشارشان بیفتد ها!!!!!!. حالا لطفا بخندید و با شادی از صمیم قلب، زندگی کنید که به قول سعدی شیرازی:
          زندگی زیباست ای زیبا پسند/زنده اندیشان به زیبایی رسند
          ۴- بنده نیز نسبت به برخی پرسنل شهرداری از جمله “ن” و ۹ نفر دیگر (مجموعا ۱۰ نفر)، دید مثبتی ندارم (یعنی دید منفی دارم) اما فعلا و در حال حاضر زیاد فکر خود را درگیر نمی کنم و فقط منتظر برخورد شهردار با آن ها، هستم.

          (۵- آقای کلانتری بزرگوار اگر شهردار با او برخورد نکرد، و برای جنابعالی دردسر ایجاد شد، به آقای دکتر خانمحمدی نیز مراجعه کنید، زیرا ایشان در انتصاب شهردار نقش برجسته ای داشته اند و قاعدتا باید پاسخ گو باشند. ضمنا اگر نظرات ۱ ماهه ی بنده در این مورد روی شما و سایر دوستان تاثیر منفی گذاشته باشد، حتما در همین صفحه اعلام کنید)

          با آرزوی توفیقات روز افزون برای همه ی همشهریان عزیز

          • باسلام و عرض ارادت ، متشکرم از لطف و محبت جنابعالی ، با لطف و محبت جناب آقای خرمی مسئله حل و فصل شد . تنها مسئله ای که می ماند اینست که اگر مسئولین دست اندر کار به وظایف محوله به خوبی واقف باشند ، نیازی به دخالت و حضور امثال بنده نه بصورت کتبی و مجازی و نه به صورت شفاهی ، خواهد بود . انشاا… آقایان در عملکرد های آینده خود کاری نکنند که سوئ سابقه و بدی کارشان باعث چنین پیشامد هایی گردد هدف بنده اصلاح امور بود حال که که آقایان لگد به رشد و ترقی خود و شهرشان می زنند و کاری می کنند که همواره ما از خوبی های دیگران می گوییم و مثال می آوریم از این به بعد کاری کنند که آن ها مصداق و الگوی دیگر شهرها و هم وطنان باشند . به امید آن روز و شروع آن می تواند اصلاح میدان آزادی به نحو احسن باشد ببینیم و تعریف کنیم . ممنونم

            • با سلام

              جناب آقای کلانتری عزیز همشهری گرامی، خبر خوشحال کننده ای بود، چرا که من هر روز این صفحه را چک می کردم و از اینکه سخنان جنابعالی را در روزهای اخیر مشاهده نمی کردم کمی احساس دل شوره به دل بنده افتاده بود. خدا را شکر که مساله ختم به خیر شد، البته بنده می خواستم نامه ی سرگشاده ای به نماینده ی محترم شهرستان و استاندار محترم در خصوص این مساله و برخی مسائل دیگر در خصوص نگاه به شهر و شهرداری بنویسم و از ایشان درخواست همکاری بکنم. ولی فعلا برای این کار برنامه ی خاصی ندارم.

              بهترین کار این است که این مساله را فراموش کنیم و طوری برخورد نکنیم که دوباره شاهد همچین ماجراهایی باشیم. البته درس زندگی، که از این مساله گرفتیم خیلی مهم و حیاتی بود.

              بنده در ابتدا به عنوان یک شهروند که از سخنان جنابعالی درس گرفته ام و در نگرش بنده تاثیر و انرژی مثبت وارد شده است و آرزوی توفیق برای حضرتعالی دارم و خیلی از آشنایی با شما خوشحال هستم ، بسیار سپاسگزار هستم.

              نکته ای را هم به دوستان دیگر یادآوری می کنم که در خصوص ارائه ی نظرات و پیشنهادات، طوری ارائه نکنید که خدای ناکرده مسئله ای ایجاد شود.

              تفکر و برخورد سنتی با منتقدان، عملکرد سنتی فعالیت های عمرانی (که از مسائل حل شده مملکت محسوب می شود) در حوزه ی شهرسازی و بهسازی شهر، خیلی موج می زند و در این خصوص حتی نسبت سخنان برخی از همشهریان و بازاریان بسیار عقب تر رفتار می کنند. اصلاح رفتار و برخورد سنتی، دست خبرنگاران را می بوسد. خبرنگاران عزیز خدای ناکرده این مسئله را پشت گوش نیندازید ها.
              انشالله که تفکر سنتی و غیر به روز (غیر آپدیت) برخی مسئولین شهرداری که از سخنان انعکاس یافته هر چند کوتاهشان در جامعه شهری و یا مجازی، برداشت می شود، در سال آینده اصلاح شود و شاهد فعالیت های صحیح و درستی از جانب آن ها باشیم.
              به هر حال در سال آینده همه چیز روشن خواهد شد.

              • بنده هم به نوبه ی خود عرض ارادت خدمت همشهری عزیزم دارم و خوشحالم که جنابعالی هم ایده هایی در خور و در شان شهرمان دارید و مطمئن هستم که عزیزانی همچون شما در این شهر زیادند که دل در گرو پیشرفت شهرشان دارند ولی به جهت تجربه ای که دارند انعکاس نمی دهند . واقعا جالب سخن می گویید و قلم شیوایی دارید انشاا… ما هرچه زودتر شاهد باشیم که در جلسات حضوری و چشم در چشم در کنار مسئولین به پیشرفت و تعالی شهرمان کمک برسانیم ولی جای تاسف است که آقایان البته برخی تاب تحمل نقد دلسوانه و ترقی دهنده را کمتر تحمل می کنند .
                بنده هم هر سامانه را کنترل و می خوانم و از نظرات ارزشمند شما همان شب مطلع شدم و اگر در جواب تاخیر داشتم عذر می خواهم . خوشا به حال شهر ما که عزیزانی چون شما دارد . اگر بتوانیم این فرهنگ پیگیری در امورات شهری را در دل همه شهروندان احیا کنیم به کمال مطلوب خواهیم رسید . موفق و موید باشید .
                در خاتمه عرض کنم بنده به طبع اخلاق خوب و شنوایی که از آقای نوحی داشتم به نزدش رفتم و حال که او کم لطفی نمودند به پیشگاه الهی پناه می برم .

  68. یه فکری به کیفیت آسفالت جاده ها واین سرعت گیرهای پلاستیکی که فقط پیچ و مهرش واسه پاره کردن لاستیک ماشینها مونده بکنید، آبروی شهرتان را حفظ کنید
    در ضمن کجای دنیا دیدید سطل زباله وسط خیابون باشه ، یه نگاه به روبروی موسسه ثامن الائمه بندازین لطفا

    • از نظرات دوست و همکار عزیزمان متشکریم قابل توجه مسئولین محترم .

    • آقای عزیزی نمی دانم در شهر شما هم شهرداری تان این همه بدهی بجا می گذارد و در می رود یا از گوشش می گیرند و تا ریال آخرش را باز خواست می کنند بنازم به دوستان ابهری که کارشان از روی حساب و کتاب است . آقای زارع پورچرا این همه به رستوران یاس بدهکارید بیایید خورده هایتان را حساب کنید .

  69. با سلام خدمت سروران گرامی :
    دیروز به شهر همجوارمان ابهر رفته بودم .رنگ کاری شده و آماده برای استقبال از بهار و مسافران نوروزی و هموطنان گرامی شهرداری ما چه کرده است ؟ ۱- در تقاطع قائم به جهت آن دو کار زیبا ممنونیم ( کاسگه و ماشین ) ۲- سرریز کردن درختان که اقدام خوبیست و باید در همه خیابان ها اجرایی شود هرچند که می دانم هزینه بر هست . ۳- لکه گیری که متاسفانه این آقایان نمی ذانم هنگام این کار چرا همه جای خیابان را نمی بنند از ده دست انداز ۳و ۴ نقطه را بدون آسفالت رها می کنند . ۴- کاشت میله های پرچم در پل جنب پاسگاه که اسمی ندارد ؟؟ کار خوبی بود ولی دوستان به انتقال میله های میدان آزادی ایراد گرفته بودند ؟؟ به همه جای شهرمان سر نزده ام واز دیگر اقذامات عزیزان بی خبرم .
    در بلوار ها گل کاری نشده رنگ آمیزی نشد بله به جهت این همه بدهی که گل آقا به جا گذاشت و رفت و قانون هم نداریم که گند کاری هایش را پی گیر باشیم . عالیست بخوریم و بخورانیم و در بریم .
    آقای شهردار این بریدگی میدان آزادی را از چنگ میل گردها و سنگ های بتونی رها کنید و شما را بخدا این گند شورای سوم را با همکاری مهندسین زبده چاره گشایی نمایید و یک روز وقت مبارک را بگذارید و از این مایه مباهات آقایان عبور کنید.
    بعد چند ماه خاک خوری این بود شایستگی خرمدره ای ؟؟؟ پل افتخار آزادی را عرض می کنم واقعا دیگران چه قضاوتی در مورد ما و شهر ما و شایستگی های ما دارند مگر عصر گل و کلوخ است ان مایه ی شرمندگی آقایان باید باشد که دست به کمر و با افتخار داشتند برایمان پل و آسفالت می ساختند حالا آنهایی که بودند جاضر و ناظر بیایند جواب پس بدهند ؟؟؟؟؟
    بنده سال ۹۳ را به امید خدا بزرگترین و بهترین کار برای خرمدره اصلاح میدان آزاذی می دانم با یک نگاه به خرابه های بر جای مانده از منازل پشت مسجد سید الشهدا آدم گریه اش می گیرد . با چند بزرگ سرمایه دار که متاسفانه حرکتی از ایشان نمی بینم در این مورد صخبت داشتم متاسفانه همه منتظر اقدام مسئولین هستند . یکی از دوستان می گفت خوبست مسجد سید شهدا به خیابان ۳۲ متری در تقاطع مطهری انتقال یابد و ایده خوبی بود اگر به حساب تخریب مساجد گذاشته نشود !؟
    یعد از اطلاع رسانی در مورد تپه خالصه سری به آنجا زدم باور بفرمایید باغ های مردم عزیز از آنجا زیباتر بودند بنده گمان می کنم دیگر نباید پز آنجا را داد چون چیزی برای نمایش آنجا وجود ندارد کاش اداره آنجا را به دوستان ابهری می سپردیم . چون آنها بلدند که چگونه از آثار گرانبها نگهداری و حراست کنند البته پولش را دارند و بدبختانه تمامی مشکلات ما به نبود بودجه برمی گردد .
    در مورد میدان ساعت عرض کنم که ما درکتاب فارسی سوم راهنمایی ( دوره اول دبیرستان ) از آرش زیاد مطلب داریم و عزیزان که به این نماد ایراد گرفته بودند این یک حقیقت است و حذف شدنی نیست . گور پدر یک عده که از این نماد برای احیای آذر بایجان استفاده می کنند که هیچ غلطی نمی تونند بکنند ولی در کل کاش همان میدان ساغت با شکل و نمایی نوتر و امروزی تر را می ساختند و یا «« بهتر بود از نماد هشت سال دفاع مقدس استفاده می شد که متاسفانه در شهر ما اقدامی در این مورد صورت نگرفته است »»
    جناب آقای امیرلو زحمتی بکشید و از تقاقطع ۱۷ شهریور به سمت طالقانی از ۳۲ متری عبور کنید بند ه سراغ ندارم که در این مملکت اینگونه راهی وجود داشته باشد واقغا مایه شرمندگی آقایانی که در عهد آنعا این کار اجرایی شده ، باید باشد عجب خیابان بکری است و در این تغطیلات اگر هموطنی از آنجا به جاده سوکهریز برود پشت سرما صفحه که نه گرامافون خواهد گذاشت .
    در تقاطع قائم ( عج ) راه عبوری وسط هم که لکه گیری شده زیبنده این شهر نیست بهتر کلا لکه گیری شود چون برآمدگی هایش همچون زگیل زجر آور است .
    راهنمایی و رانندگی محترم توقف شهروندان را در تقاطع قائم به سمت بلوار پشت چراغ قرمز جنب داروخانه پاساؤ . اکیدا ممنوع زده ولی باز همشهریان رعایت نمی کنند و موجب کدورت و توقف راه عبوری به سمت راست می شوند که البته در درجه اول صاحبان ملکها و در جه دوم شهرداری محترم که به وقتش میدان را اصلاح نکرده هستند .

  70. به نظر بنده المانی که در اخر خیابان ولیصر در سر در پارک جنگلی است را به یکی از میدان های شهر انتقال بدهیم خوب نیست البته با کمی تغییرات…

  71. سلام نظرات دوست و سرور گرامیمان قابل تقدیر می باشد ( شهروندخرمدره ای ) جناب آقای امیرلو گفته اند که نظرات را مکتوب ارسال نمایید . در این مورد آیا نمی شود این نظرات چاپ و در اختیار ایشان قرار گیرد البته به وسیله آفای مظفری مدیر روابط عمومی شهرداری محترم ( خبرنگار ندای ابهر ) این زحمت متقبل گردد . ممنون و سپاسگزارم .
    نظرات عزیزان عالیست ولی این شهر نیاز به دو چیز مهم دارد :
    ۱- بودجه و درآمد که به وسیله ازدیاد کارخانجات میسر می شود که این حق در گسترش شهرک های صنعتی از این شهرستان گرفته شده است و شرکتی قابل نظر و چشم گیر و بزرگ به غیر از شرکت مینو نداریم راستی نمی دانم آیا هنوز هم مینو برای شهرمان در آمد زایی دارد یا تماما به حساب آزادگان واریز می شود قبلا در زمان بخشداری ماهی ۱۰ میلیون به شهرداری ابهر می داد . آقای مهدوی با ایجاد موانع در گسترش شهرک های صنعتی خرمدره در حق ما ظلم کردند و در مورد خاص اهداف دراز مدتی را دنبال کرده اند که فهم آن چشم بصیرت می خواهد .
    ۲- فرهنگ مناسب و ایده آل که متاسفانه در شهر ما برای عده ای که قانون گریز هستند و در بلوا و سردر گمی بهتر به مقاصد خود می رسند .، ایجاد نشده و یا برای ایجاد آن فضا ، موانع بسیاری وجود دارد و تا زمانیکه ما شهرمان را به خانه و زندگیمان و نیز شهروندان گرامی را برادران دینی و ایمانی خود و ملی و میهنی ندانیم نمی توانیم به اهداف خود برسیم . امیدوارم روزی فرا رسد که همه ی ما دست در دست یکدیگر برای سازندگی شهر مان همانند سابق آستین ها را بالا بزنیم ( متاسفانه هستند آقایانی که در آغازین روزهای انقلاب زحمت زیادی برای شهرمان کشیدند ولی متاسفانه امروز پای خود را کنار کشیده اند و تنها تماشگرند که بدرد نمی خورد و برخی نیز عامل گمراهی و خط و نشان دادن به بیراهه ها هستند و چوب لای چرخ مسئولین می گذارند .) انشاا…به سر انجام مطلوب برسیم . .

  72. سلام آقای مرادی شما در نظر سنجی از تپه خالصه نام بردید ، متاسفانه آنجا چیزی برای دیدن نیست ؟ عرض کردم . در این مورد نظر مسئولین چیست مردم را خدای ناکرده …. تصور کردن .

    • حرف شما صحیح ، این تپه خالصه در فراموشی مسئولین قرار گرفته و نظر سنجی ما هم الان بیشترین رای به تپه خالصه است که با نشان دادن نتیجه نظرسنجی به میراث فرهنگی خرمدره مطالبه ی بهبود وضعیت آنجا را داشته باشیم تا فکری به حال این میراث با ارزش خرمدره بکنند اگر همین تپه در شهرهائی مثل اصفهان،شیراز و امثال ذالک بود آوازه ی جهانی به خود گرفته بود وهزاران گردشگر به آنجا می رفت .اما در خرمدره….

  73. آقای امیرلو آسفالت ریحته شده در میدان آزادی ۲ ماهه در خواهد آمد . لطفا مهندستان را برای آموزش و بازدید به شهر همجوار ابهر بفرستید تاشاید چیزی یاد بگیرد برای او همین بس که سه روز لکه برداری کرد باز نتوانست کاری از پیش ببرد او خودش ……… است حالا مردم نجیب خرمدره چیزی نگفتند کوله بارش را جمع کند برود چون برای این کار ساخته نشده بیشتر از این آبروی مهندسین را نریزد . منظورم ….نوجی است . روز اول قیر هم آورده بود تا کار را یکسره کند او امتحانش را در طرح های گذشته پس داده ؟ چرا بودجه نداشته این شهر را حیف و میل می کند در ابهر کل خیابان ها لکه گیری شده آن با بهترین آسفالت . آقای نجاتی می گویند که ابهر ی ها بودجه دارند شما ندارید پس این اسمش چیست . ؟؟؟شما این کار را هم نتوانسته اید درست و حسابی به انجام برسانید در کاری به این مهمی متاسفانه شوراهای عزیز هم بازدیدی نداشتند ؟ مردم کار بی عیب می خواهند همش جلسه نشد و نمی شود کاغذ بازی را رها کنند دیگر من و امثال بنده هم خسته شدیم به نظرم اگر نمی بود برخی مسائل این آخرین پیامم می شد . ۰ خلاصه کلام ما از شما عاجزانه تقاضا داریم برای طرح ها مهندسی در شان مردم خرمدره پیدا کنید اگر مردم شهر همجوارمان بودند خوب می دانستند چگونه جواب این مهندس را بدهند متاسفانه در این شهر مسائلی هست که یک کرباسی ارزش ندارد ) .

    • جانا سخن از زبان ما می گویی

      با سلام و تشکر از آقای کلانتری بزرگوار که همیشه حرف دل می زنند و در نظر امروز خود در ادامه ی سخنانشان در مورد مشکلات حوزه ی آسفالت ریزی و لکه گیری معابر، که منجر به هدر رفتن بخش مهمی از بودجه که در واقع شاید بخش کوچکی از حقوق همشهریان است، می شود، را به صورت درست و دقیق ارائه داده اند. بنده نیز با نشر ایشان موافقم/

      بنده با استفاده از مهندسین ناظری که از قدرت تعقل و ابتکار برخوردار باشند و در آن دانشگاهی که مدرک گرفته اند!، کمی درس خوانده باشند و چیزی حالیشان باشد (حتی اندک و شاید حداقل ها)موافقم، که باید این مهم صورت گیرد.

      جسارت بنده را ببخشید می خواهم در ادامه کمی تند مطلب بنویسم،
      شما فرمودید ” که از شهردار استدعا دارید فکری برای این منظور بکنند و مهندسی در شان مردم خرمدره، به عنوان مهندس ناظر بر اجرای کارهای شهرداری قرار دهند ”
      و بنده به عنوان یکی از شهروندان خرمدره که در این شهر حق دارم، می گویم که ” آقای شهردار شما باید فکری برای این قضیه بکنید، شما در قبال این موضوع در پیشگاه خدا و خلق خدا مسئولید و اگر پشت گوش بیندازید، در قبال همشهریان باید پاسخ پس دهید “.

      امیدوارم مسئولین مرتبط (شهرداری و شورای شهر) با فکر سطح بالا به این موضوع نگاه کنند تا مشکلاتی که همه ساله در مورد آسفالت ها و معابر پیش می آید و آن ها همه ساله خراب می شوند و در برخی نقاط اصطلاحا شخم می خورند، دیگر پیش نیاید. بدلیل اینکه این مساله سالیان سال است که از مسائل حل شده ی مملکت محسوب می شود. (که آقای کلانتری عزیز نیز مثالی در این زمینه از شهر مجاور بیان فرمودند)

      در انتها نیز عرض می کنم، مسائلی که در این شهر کرباسی ارزش ندارد، در واقع ارزش دارد اما امثال بنده قادر نیستیم سخن خود را به کرسی بنشانیم (بدلیل عدم گوش شنوا). بحث در این خصوص بی فایده است و بنده به مصلحت از این قسمت قضیه می گذرم، فقط خواستم نظر خود را بیان کرده باشم.

      به امید روزی که برخی مسئولین شهرمان خود را خادم مردم بدانند نه مردم را خادم خود.

  74. اقای امیرلو تشکر تشکر

  75. بسمه تعالی
    امام جمعه معزز و محبوب و شهرداری محترم و شورای اسلامی گرانقدر شهر خرم دره
    سلام علیکم :
    احتراما پیرو درخواست شهرداری محترم و سایر عزیزان مبنی بر جمع آوری ایده ها و نظرات شهروندان گرامی در مورد ساخت و گسترش میدان آزادی ، مطالبی جهت استفاده و بررسی و کنکاش به حضورتان مرقوم می گردد ، امیدواریم با همفکری جنابعالی و همکاران راهگشای توسعه و ترقی شهرمان و اتخاذ بهترین تدابیر برای رفاه حال شهروندان عزیز باشد :
    ۱- در یگ نگاه به اطلاعیه نصب شده در میدان آزادی این فکر در اذهان نقش می بندد که شهرداری محترم به جهت مشکلات پیش امده در ایاب و ذهاب مردم شریف و این مسئله که از دهه های پیش اجرای طرح میدان آزادی لازمه ی وجودی شهر بوده و ناگزیر از ساخت و نوسازی و توجه به المان شهری در این امر را مهم و حیاتی می دانند .
    ۲- ولی در حال حاضر و جود مسجد سیدالشهدا (ع) در در این نقطه از شهر ، بزرگترین مانع گسترش و ساخت میدان آزادی می باشد ، که انتقال آن به مکانی دیگر یک امر مهم و تنها مسئله ایست که تمامی تصمیمات به آن بستگی دارد .
    ۳- لذا با یک دید آگاهانه می توان به انتقال مسجد جامع به مکان جدید توجه نمود که این انتقال به چه میزان در زیباسازی شهر و تغییر چهره آن موثر گردیده است و اگر نبود همت امام جمعه محترم و مردم شریف ، تا سال های سال ما باید با یک بافت قدیمی و معضل گونه ، مواجه می شدیم ولی امروز هر عقل سلیمی به این نکته واقف و آگاه است که مردم عزیز و مسئولین ، عاقلانه ترین کار را اجرایی کرده اند و همه عزیزان بهتر از بنده حقیر می دانند که زمین از آن خداوند تبارک و تعالی است و ما حقی در این زمینه نداریم و می توانیم بهترین نقطه های شهرمان را به ساخت مساجد اختصاص دهیم و در صورت ایجاد مشکل ، جا و مکان آن را تغییر دهیم همانگونه که در سنوات گذشته به جهت برخی ملاحظات این امر را اجرایی کرده ایم و در نهایت رضایت الهی و مردم عزیز را بدست آورده ایم .که امیدواریم امام جمعه محترم و معزز و اداره اوقاف محترم راه گشا در این زمینه باشند و به پیشرفت و تعالی شهرمان کمک و مساعدت نمایند .

    ۴- لذا در مورد مسجد سید شهدا (ع) نیز این مسئله به روشنی قابل ملاحظه است و عزیزان مسئول و همشهریان گرامی تنها در صورت انتقال این مسجد می توانند قدم هایی در جهت تغییر چهره شهر بردارند ، لذا پیشنهاد می گردد که این مکان مقدس به روبروی مسجد زینبیه (س) در کوچه حسین حصاری ( که قطعه زمینی از ورثه مرحوم کلانتری پشت عکاسی رامین وجود دارد ) و یا به خیابان ۳۲متری در تقاقطع تپه خالصه انتقال و مسجدی بزرگتر و زیباتر از مسجد کنونی ساخته شود و گمان دارم که اداره محترم اوقاف و امام جمعه معزز و سایر مسئولین گرامی نیز با این پیشنهاد که مکانی جدید و در خور ملت شریف و مومنین تهیه و مسجد تجدید بنا گردد مخالفتی نخواهند داشت .
    ۵- عزیزان واقف هستند که ما ناگزیر هستیم که به این امر مهم و حیاتی که دگرگون کننده چهره شهر می باشد ، در سریع ترین زمان اقدام کنیم و الا ، با رها کردن طرح ، مرکز شهر وضعیتی بدتر از این پیدا خواهد کرد ، هم اکنون ما در شهر های بزرگ شاهدیم که بهترین نقطه شهر ، مرکز آن شهر می باشد ولی در شهر ما این امر به جهت مشکلات پیش رو به معضلی بزرگ تبدیل گشته است و به جهت بافت قدیمی و کوچه ها و خیابان های کم عرض ، شاهد کوچ مردم شریف به نقاط دیگر شهر هستیم و این مسئله موجب از بین رفتن زمین های کشاورزی و دیگر مواهب الهی در شهرمان می گردد ، در حالیکه با گشایش خیابان ها و گسترش پهنای کوچه ها می توانیم بزرگترین خدمت را به خود و سایر همشهریان بنماییم و دیگر لزومی ندارد در مکان هایی دست به خانه سازی بزنیم که موجبات تخریب محیط زیست و افزونی بر مشکلات شهرداری و سایر ادارات را فراهم بیاوریم پس با اصلاح بافت قدیمی شهر کمک بزرگی به نسل آینده نیز کرده ایم .
    ۶- به نظر بنده با اصلاح مکان مسجدسید شهدا (ع) خوبخود دیگر موانع برطرف خواهند شد اطلاع دارم که نقشه ای در سال های پیش مبنی بر تعریض میدان آزادی حتی قبل از انقلاب وجود داشته است که اجرای آن نقشه می توانست چهره شهر را به کلی دگرگون سازد که به سال های اول انقلاب و جنگ تحمیلی مواجه شد و طرح راکد ماند .
    ۷- انشاا.. بعد از رفع موانع بزرگترین راه حل اینست که عزیزان ساکن در میدان آزادی و بازاریان محترم خود پیش قدم شده و هزینه های موجود را متقبل گردند چراکه که با احداث میدان جدید که بدون کمک یکایک آنان امری ناممکن می نماید ، بالاترین سود و بهرمندی از مواهب طرح به خود عزیزان برخواهد گشت . لذا شهرداری محترم و شورای معزز باید قوانینی به تصویب برسانند که عزیزان در کمک به دیگر همشهریان که کلا زمین هایشان به زیر طرح می رود ، کمک شایانی را بنمایند و تنها ترین راه حل عادلانه نیز همین خواهد بود و باید عزیزانی که به مشکل برمی خورند کمک مالی شوند تا رضایت کامل به طرح بدهند همانگونه که در شهرهای دیگر این مسئله اجرایی می گردد .
    ۸- تاکی باید در اجرایی کردن این طرح ها این دست و ان دست کنیم خدا شاهد است برطرف کردن مشکلات شهری اهم واجبات در عصر حاضر می باشد و می تواند توشه ای برای آخرت ما باشد تاکی باید منتظر مسئولین بمانیم ، بنده در

    شمال شهرمان هنگامیکه همت عزیزان در بازگشایی کوچه ها و خیابان ها را می بینم به خود می بالم واقعا دست مریزاد، در جایی که لازم هم نیست دست به کارهایی می زنند که باید الگوی عزیزان در مرکز شهر باشد .
    ۹- بنده امیدوارم که همشهریان گرامی اشتباهات و تنگ نظرهای سنوات گذشته را تکرار ننمایند به طور مثال خیابان شریعتی و طالقانی و سردار جنگل و شهید چمران و .. که به بدترین شکل ممکن احداث گردیده اند حتی خیابان مطهری فردا و حتی امروز جوابگونیست ما برای پیشرفت باید به خیابانی به کمتر از ۳۲ متری اجازه احداث را ندهیم و اگر نقشه احداث ۲۴ متری باشد خود خواهان تعریض آن باشیم نه اینکه یک خیابان ۲۴ متری را به ۱۲ متری کاهش دهیم ، جواب آیندگان و مهمتر از آن در پیشگاه الهی چه جوابی برای آن خواهیم داشت . مطلبی هم به نقل از بزرگان و ریش سفیدان نقل می کنم که در آغازین روزهای ساخت این مسجد طی دعوتی که از استاندار وقت به عمل می آید . ایشان با نگاهی اجمالی به اطراف مسجد سیدالشهدا (ع) که تنها دو و سه ردیف از دیوارهای آن کار شده بود به اهالی می گوید بنده با ساخت مسجد مخالف نیستم و خود نیز مومن و اهل مسجدم ولی این کار شما در آینده به خاطر اینکه مسجد در محل مشرف بر خیابان ساخته می شود برای آیندگان مشکلاتی را فراهم خواهد آورد بهتر است در محلی مناسب تر مسجد را بنا کنید که متاسفانه جمع حاضر سخنان ایشان را پشت گوش می اندازند و امروز بعد از گذشت نیم قرن هم اکنون این سخن به تحقق رسیده است .
    ۱۰- در پایان امیدوارم برای شهرمان بهترین و برترین راه حلها را رائه دهیم و خو.د نیز در اجرای این طرح ها حامی و پشتیبان مسولین و کمک حال مردمی باشیم که به سبب این طرح ها خدای ناکردها متضرر شده و میشوند ، چراکه در خیابان ۳۲ متری امیرکبیر می بینیم که عدم نشست رودرو با مالکین و رفع موانع موجود چه مصیبتی برایمان به ارمغان آورده و نه آن خیابان به زحمتی که کشیده ایم می ارزد و نه آینده درست و حسابی دارد والله این خیابانی نیست که در شاُن خرم دره باشد و جای تاسف دارد که عزیزان به جهت این مورد با هم سر شاخ شده اند و سالهاست که طرح به نتیجه مطلوب نرسیده و متاسفانه به این زودی ها هم نخواهد رسید مگر با گفتگوی سازنده و راه گشا . اجازه ندهیم بار دیگر همچنین مشکلی برایمان پیش آید و انشاا… در آینده نزدیک یعنی سال ۹۳ در کوتاه ترین زمان دست همت به سوی هم بگشاییم و میدان آزادی و دیگر طرح های اجرایی شهرمان را عاشقانه و خداپسندانه به نتیجه مطلوب برسانیم و شادی و طراوت را بار دیگر به شهرمان هدیه کنیم که رضایت الهی و مردم ، در این امور نهفته است .

    باتشکر و سپاس امیدوارم مسئولین محترم و معزز جسارت بنده در این زمینه را به بزرگواری خودشان ببخشند ، مننظر دیگر پیشنهادات و راه حل های اجرایی عزیزان هستیم .
    اردتمند شما فریدون کلانتری دبیر آموزش و پرورش شهرستان خرم دره

  76. باسلام جناب آقای مرادی مطلب بالا را جضورا تقدیم شهرداری محترم نمودم و دوستان گفتند که برای تقدیم به امام جمعه محترم چندین امضا به آن اضافه کنیم نظر شما چیست ؟ البته نامه به صورت توجیهی نوشته شده . شما هرگونه که صلاح می دانید به سمع و نظر شهروندان گرامی برسانید ممنونم از لطفتان .
    کلانتری

    • با سلام

      بنده نیز به نوبه ی خودم از این نامه حضرتعالی استقبال می کنم و از جنابعالی تقدیر و تشکر می کنم که پیش قدم شده اید تا این پروسه ی ناتمام، به سرمنزل خود برسد. در ضمن باید در این خصوص از شورای شهر قبلی نیز تشکر کرد که در برنامه ریزی اولیه احداث این مسیر درست عمل کرده اند و اتفاقات پیش آمده به سبب این مسیر، هزینه های مختلفی داده اند، این اقدام آن ها برای میشه در ذهن همشهریان باقی خواهد ماند که در این خصوص از آن ها تشکر می کنم(سایر موارد را عرض نکردم و فقط منظورم طرح احداث مسیر میدان ساعت سابق تا باغ رضوان می باشد).
      پیشنهاد می کنم که اگر صلاح بدانید همشهریان ساکن در اطراف میدان آزادی و حتی بزرگان و هیئت امنای شهرستان این نامه را امضا کنند و سعی شود این نامه در چند نسخه امضا شود که آماده ارائه به چندین نهاد مرتبط که باید در حل این مشکل اقدامات اساسی را منطبق بر خواست همشهریان انجام دهند، ارائه گردد.
      جسارت بنده را ببخشید.
      با تشکر

      • متشکرم منتظر نظرات عزیزان می مانیم تا انشاا… تقدیم امام جمعه محترم و بزرگوارشهرمان نماییم . روز پنجشه آخر سال دیدیم و این مشکل همه ساله ی بخصوص روزهای خاص نمود بیشتری پیدا می کند و هر عقل سلیمی به اصلاح میدان آزادی نظر مثبت خواهد داشت انشاا.. بعد از خرید زمین و بنای آن در اسرع زمان امیدوارم بعد از تعطیلات شروع شود، شاهد اصلاح مسیر باشیم .
        اگر نبود همکاری و همت راهنمایی و رانندگی محترم شهرستان ما شاهد یک ترافیک سنگینی بودیم خوشبختانه به خیر گذشت و مردم عزیز مان خوب همکاری کردند ولی این نمی تواند برای همیشه جوابگو باشد . متشکرم

  77. جوجه رو آخرپاییزمیشمارن

  78. سوابق اونشان دهنده انتخاب ناشایست اوبوده است باید زانوی غم گرفت

  79. باسلام خدمت همشهریان گرامی . از محضرتان سوالی داشتم : چگونه می توان به جذب گردشگر در شهر مان خرم دره کمک کرد؟

  80. باسلام خدمت مدیر یت سایت
    از شما یک تقاضا دارم که در مورد زمینهای اصناف که حدود ۱۳ سال پیش از اداره اصناف خریداری کردیم خبر نشده لطفا پیگیر این مساله باشید همچنین از آقای دکتر خانمحمدی نماینده محترم شهرستان خواهشمندیم در این مورد پیگیری
    و اقدام نمایند منتظر پاسخ شما هستیم .باتشکر محمدی

  81. به نام خدا و باسلام

    در خصوص جذب گردشگر، باید شهرستان دارای نکته ای برجسته باشد که گردشگران به سبب چیزی که در خرمدره وجود دارد، از شهرستان خرمدره دیدن کنند. نکات برجسته وجود دارد، اما برجسته کردن آن نکات همت جمعی همه ی شهروندان عزیز را می طلبد. سخنان بنده به صورت زنجیروار از شماره ی ۱ شروع می شوند تا به نظرات اینجانب می رسد.
    به نظر بنده چندین عامل مهم باید در خرمدره اصلاح شود و بسیاری موارد باید تقویت گردد تا در حرکت شهرستان به محیط گردشگری نقش آفرینی داشته باشد.
    ۱- اولین نکته ای که پس از ورود یک مسافر و یا شهروند به خرمدره به چشم می خورد،(ضمن عرض پوزش) بی نظمی و اصطلاحا فقدان صاحب شهر است. ابتدا باید ظاهر شهر به شکل اصولی و با مطالعه اولیه اساسی اصلاح شود (این مساله به لحاظ اقتصادی هم در دراز مدت بسیار مقرون به صرفه خواهد بود، شاید در کوتاه مدت نباشد) که این امر می تواند در برجسته نمودن شهرستان نقش اساسی بازی کند. بهداشت و فاضلاب شهر در کوچه ها و خیابان ها و رودخانه مرکز شهر و برخی نقاط مشهور دیگر نظیر قوری چای و … بسیار بسیار به فرهنگ و شخصیت شهرستان و حتی مردم شهرستان ضربه وارد می کند. عدم نظافت ایده آل خیابان ها و کوچه ها، ریختن زباله ها در کوچه، خیابان و حتی باغات و طبیعت اطراف شهرستان آفت های اصلی در برجسته نمودن شهرستان خرمدره هستند. بنابراین این مسائل اولین نکاتی است که باید با فرهنگ سازی و همکاری مسئولین برطرف گردد تا بهداشت شهرستان از وضعیت اسفبار فعلی به وضعیت نرمال و یا حتی بهتر تبدیل شود. در بسیاری نقاط سطل های زباله وجود ندارد و به عنوان مثال در وسط خیابان وصال ۲ سطل زباله به صورت اسفبار در کنار هم قرار دارند. یعنی علاوه بر اینکه خودمان در آرامش نیستیم، این موارد باعث خجالت و شرمندگی است. مسئولین باید با چاپ بنر در مردم فرهنگ بهداشت محیط و فرهنگ صحیح زباله و بهداشت را آموزش دهند. شهری که از لحاظ بهداشتی قوی نباشد نمی تواند با قدرت جلو برود و در جذب گردشگر دچار مشکل خواهد شد ولی اگر بهداشت محیط صحیح باشد، خود به خود گردشگر تمایل دارد زمانی را در شهرستان ما سپری کند.(در این خصوص می توان بسیار سخنرانی کرد اما بنده به همین چند جمله اکتفا می کنم).
    ۲- متاسفانه به دلایل مختلف، همشهریان در زیباسازی شهر مشارکت نمی کنند، فرضا در ساختمان هایی که در کنار خیابان ها قرار دارند، نمای زیبایی ندارند و یا در برخی خیابان ها انسان یاد بازسازی مناطق محروم می افتد!!. در این خصوص نمی دانم باید یا شهرداری یا نظام مهندسی سخت گیری کنند.
    ۳-ببخشیدا، ساخت و ساز شهرسازی جای سوسول بازی و استفاده از انواع معماری ظریف که در اتاق های مجلل اجرا می شود نیست. به همین میدان قائم دقت کنید، لبه ی سنگ هایی که در حواشی طرح جدید میدان قائم کار شده اند، شکسته اند. بنابراین از معماری و اجرای متناسب با محیط شهری باید استفاده کرد نه اتاق خواب هتل ۴ ستاره!!!.
    ۴-سوغاتی شهرستان ما چیست؟ انگور، کشمش، نخود، لوبیا و … . اینگونه نمی شود. اگر این موارد سوغاتی شهر ما هستند باید ثبت ملی شوند و در بسته بندی هایی ارائه گردند و تفاوت آن ها با سایر موارد در سایر شهرها روشن باشد. در خصوص محصولات کشاورزی و باغ ها باید محصولات ثبت ملی شوند که این موضوع نیز به سادگی امکان پذیر است.
    ما سوغاتی دیگری در شهرستان که به نام شهرستان ما ثبت شده باشد نداریم. البته در میان خانواده ها از فرآوری محصولات کشاورزی و یا ترکیب آن ها چیزهایی درست می کنند که بنده در جاهای دیگر کمتر دیده ام. به عنوان مثال شیره انگور و برخی مواردی که با شیره ی انگور به عمل می آورند و یا چیزهای دیگری که شاید دوستان بهتر بدانند. باید سوغاتی به نام شهرستان خرمدره ثبت ملی شود و کارگاه هایی با بسته بندی و یا حتی فله ای آن ها را عرضه کنند. البته ۱ مورد هم یادم آمد، همین رشته ی پلویی در سوکهریز. نمی دانم ثبت شده است یا نه یا حتی آردحلوا و حلوای سیاه و … .
    در کل، سوغاتی نیز باید وجود داشته باشد.
    ۵-حال نوبت به مراکز گرشگری می رسد. منطقه ی داسداران، محمود آباد، حتی خرمنلو، نوده، جنگل ها اطراف روخانه مرکز شهر و … یکی از مناطق گردشگری شهرستان هستند. البته بکر بودن و بکر ماندن برخی نقاط این مناطق خیلی بهتر است که شهرداری می تواند آن مناطق را ” منطقه ی بدون ماشین” نامگذاری کند که اجازه ی تردد وسایل نقلیه ی موتوری داده نشود و فقط پیاده روی و یا به سبک بازار تهران درشکه و یا قطار شهری برای گرداندن مردم استفاده شود که می تواند درآمد زایی نیز داشته باشد. محصولات خیار و گوجه فرنگی و سیب و … نیز بهتر است به نام این منطقه ثبت شوند که این خود نیز نکته ی مهمی است .
    ۶-کوهستان های شمال خرمدره و مخصوصا راه شمال سخن بعدی بنده است. این مناطق نیز جزو مناطق بکر و گردشگری هستند اما به لحاظ بهداشت و زباله بعضا دارای محیط زیست آلوده ای هستند. به نظر بنده در یک برنامه ی میان مدت این منطقه نیز تبدیل به منطقه ی گردشگری شود، و اگر امکان دارد فضای سبز بصورت جنگلی با درختان محلی در برخی نقاط آن ایجاد گردد. بوفه و رستوران نیز نیاز دارد. البته باید به محیط زیست این مناطق توجه کرد که گردشگران خود را ملزم به رعایت نکات محیط زیستی بکنند.
    ۷-سدهای خاکی اطراف نیز باید با سرمایه گذاری بخش خصوصی به تفرجگاه های ایمن و زیبا تبدیل شوند.
    ۸- و اما تپه باستانی خالصه که اشک انسان را در می آورد. به نظر بنده علاوه بر اینکه منطقه ی روی تپه خالصه به صورت سنتی و آجرکاری های قزاقی همراه با قوس ها و معماری اسلامی اجرا شود (که دست مهندسین معماری شهرستان را می بوسد) در اطراف آن نیز دیوار ایجاد شود البته به صورت سنتی و با سبک معماری سنتی . باید این تپه باستانی احیا شود و اشیا چپاول شده ی آن نیز در موزه ای که در کنار آن احداث می شود قرار گیرد، احتمال دارد با احداث این موزه عزیزانی که ممکن است در خانه های خود اجناس عتیقه و یا کتاب های تاریخی و یا دست خط تاریخی و یا موارد خاطره انگیز دیگری دارند، با اهدای آن ها به موزه ی خالصه و البته با اشاره به نام خود عزیزان، در گسترده شدن آن سهیم باشند.
    ۹- ببینید خرمدره پر است از مناطق گردشگری، که بنده تعدادی را نیز اشاره نکردم، اما فرهنگ غالب شهرستان نیز اشکال دارد. فرهنگ غالب شهرستان شاید برای ما عادی باشد اما برای گردشگر با عرض پوزش باید بگویم ….. (معنی مثبتش می شود ضایع است)، البته نمی گویم چون قرار نیست واژه های بد بکار ببرم. اصلاح این موارد نیز شاید چند نسل طول بکشد. البته می توان با سخنرانی ها و جشنواره ها و فستیوال های شاد، در فرهنگ اکثریت مردم تاثیر مثبت گذاشت. واقعا یاد برنامه های فرهنگی که توسط جناب آقای زارع و دوستانشان در شهرستان اجرا می شد، بخیر. ای کاش با ایشان در خصوص این موضوع صحبت و مشاوره صورت گیرد. مطمئنم برای اکثریت همشهریان جواب می دهد.
    ۱۰- پیشنهاد می کنم شبکه ی استانی اشراق نیز حداقل هفته ای ۱ بار ۹۰ دقیقه الی ۱۲۰ دقیقه با شهرستان ما همکاری کند. به این معنا که برنامه ای مشابه برنامه ی “اینجا ایران است شبکه ی جهانی جام جم” البته با سبک متفاوت و شاید برنامه های متنوع تر توسط خود همشهریان عزیزی که توانایی اجرای این برنامه را دارند به عنوان مجری، هفته ای ۱ بار روی آنتن برود و در این برنامه هم شهرستان خرمدره معرفی شود و هم شخصیت های مختلف متناسب با موضوع خاص آن هفته در آن برنامه حضور پیدا کنند که نتیجه ی فرهنگی نیز دارد. البته مجریان این برنامه از مجریان جوان شهرستان مانند آقای مهدیخانی، عزیزی و … باشند و هر هفته با مهمانان که در واقع همشهریان عزیز هستند، درباره ی یک موضوع هم تبادل افکار کنند و هم به معرفی شهرستان بپردازند. این موضوع نیز لازم الاجرا است.

    به عنوان سخن پایانی عرض می کنم، برای جذب گردشگر باید شهرستان خرمدره دارای محیط بهداشتی باشد. به مساله ی فاضلاب ها، زباله ها، آسیب زباله ای به محیط زیست بکر اطراف شهر و … باید توجه جدی همراه با عمل صورت گیرد. شهرداری وظیفه خود را در نگهداری شهرستان و پارک ها و خیابان ها انجام دهد، خواب همراه با مزد تا کی؟!. مردم باید فرهنگ خود را ارتقا دهند. مردم باید در ایجاد شهرستانی نمونه تلاش کنند، یعنی نباید نسبت به نمای ساختمان خود، باغ خود، محله ی خود و خیابان خود بی تفاوت باشند. ظاهر شهرستان باید انرژی ساطع کند نه افسردگی و خواب آلودگی و یک شهرستان ضعیف. سوغاتی ها و محصولات مرتبط باید به نام خرمدره ثبت ملی شوند که این نکته بسیار مهم است. برای مکان های گردشگری طبیعی و تاریخی شهرستان، فکر اساسی شود. البته منظورم این نیست که ۴ نفر بنشینند و ۴ استکان چایی بخورند و تصمیم بگیرندها. چون در شهرستان ما مسئولین مربوطه در رشته ی بی ربط به اصل ماجرا هستند!، باید از افراد اندیشمند و صاحبان اندیشه های مرتبط در شهرستان دعوت کنند و نظرات آن ها را جویا شوند و از آن ها نیز تقدیر کنند تا دلگرمی نیز ایجاد شود. در کنار همه ی موارد تبلیغات از طریق صدا و سیما و سایت ها (باید یادی هم از همشهری عزیز آقای کلانتری بکنم که زمانی که “شهر تاریخی خرمدره” را در گوگل سرچ می کنیم نشان می دهد این بزرگوار سالیان سال است که در خصوص معرفی خرمدره در جامعه مجازی خدمات ارزنده ای برای شهرستان کرده اند). راستی یادم رفت عرض کنم که ، فرهنگ عمومی بازاریان و کاسبان شهرستان باید تغییر کند، چون روش مشتری مداری و برخورد با مشتری در برخی از آن ها (تعداد کمی از کاسبان در حوالی میدان امام حسین) صحیح نیست. می توان به اصناف مرتبط گفت که قوانینی را به منظور برخورد با مشتریان به صورت اجباری وضع و تحمیل کنند. این موضوع ۱ یا ۲ ساله تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.
    ببخشید وقت عزیزان را گرفتم، می دانم ممکن است مطالب بنده برای برخی دوستان چرت و پرت تلقی شود، اما به نظر بنده این موارد نیز بسیار مهم هستند، حالا شاید بدلیل اینکه سریع این مطلب را نوشتم ادبیاتش زیاد جالب نباشد.
    با تشکر

  82. با سلام دوست عزیز مطالب ارزشمند شمارا در زمینه گردشگری مطالعه نمودم واقعا جالب بود شهر ما آن زیبایی و جذابیتی که شهر ….. دارد ، را ندارد متاسفانه در سالیان گذشته ما نتوانسته ایم آن گونه که شایسته است به شهرمان برسیم و مشغول مسائلی بودیم که ما را از این امور دور کرده بود ولی بگذریم امروز می خواهیم دست همت بگشاییم و شهرمان را آباد کنیم و در این امر به کمک و مساعدت همه ی عزیزان مسئول و همشهریان نجیب محتاج هستیم . متاسفانه ما به جهت نداشتن درآمد های بالا آنگونه که در شهر همجوار دیده می شود و سهم بزرگی در کمک به شهرداری را بازی می کند ، بی نصیب هستیم و ما ۶۰ درصد صنعت استان را صاحب نیستیم ولی آن ها هستند ولی همین توجه به نمای ساختمان ها در میادین شهر ، نه همت دولتی بلکه همت شهروندان و صاحبان املاک را می طلبد به طور مثال می گویند آقایی جهت افتتاح مطب پزشکی وارد شهر می شود ودر یک نگاه به تقاطع قائم (عج) پشیمان می شود و از تصمیم خود منصرف می شود . قابل توجه حاج آقا منصوری و آقای دکتر عزیزی و دیگر عزیزان که مانع گسترش تقاطع شده اند .
    بنده و دیگر همشهریان بیشتر شهر ابهر را مثال می آوریم ، خوب باید خوبی ها را گفت . بعضی موقع و بیشتر مواقع این شهر ابهر است که مسئولین ما را به حرکت وادار می کند به طور مثال بنده از گل کاری و رنگ آمیزی قبل عید آنها گفتم که حداقل یک ماه مانده به عید شروع کرده بودند ولی در شهر ما در شلوغی و ازدحام مردم در روزهای پایانی سال ، اجراشد . که جای تشکر دارد اما این رنگ آمیزی تنها دوامی دو سه ماهه دارد ، چون با عجله و سرعت اجرا شد و زیر سازی و دقت لازم را نداشت . از خودم می پرسم اگر نبود همت آنها ( شهرداری ابهر ) آیا ما و مسئولین ما دل به کار می دادند و برای زیبا سازی و دیگر کارها اقدام می کردند ؟؟؟
    از تپه خالصه و کوه های شمالی در حال تخریب گفتید مکانی که قرار است منطقه گردشگری شود ولی به تلی از ماسه و خاک مبدل می شود و زیبایی خود را از دست می دهد و هیچ مدافعی ندارد به آقای خانمحمدی گله کردم در جلسه ای : که آقا دارند خلیفه لو را به یغما می برند ؟ ولی متاسفانه ایشان جوابی نداشتند و در مقابل تاراج طبیعت بکر کوه های شمالی که ریالی برای ما درآمد زایی ندارد اگر بود….. ولی نه به غارت کوه ها نمی ارزد . بخدا ما در مقابل آیندگان مسئولیم خدا شاهد است کوه های خلیفه لو دیگر آن خلیفه لو ۲۰ سال پیش نیست و این هم از آن دستان غارتگری ایست که دارد شهر ما را به ورطه ی نابودی می برد ما دلمان به چه چیزی خوش باشد ؟؟؟ سکوت در این زمینه خلاف اخلاق و وجدان است !!!
    ولی پیشنهاد بنده اینست که در کوه های شمال شهر یا در جاده ی سوکهریز به جهت آب و هوای ناب و بکر خرمدره ، خانه هایی توسط بخش خصوصی یا شهرداری به صورت سوئیت ساخته شود البته در مقیاس زیاد مثلا برای شروع ۵۰ واحد در واحد های یک خوابه و دو خوابه و در کنار آنها رستوران و دیگر اماکن لازمه مانند نماز خانه و … احداث شود تا بدین وسیله هم وطنانی از تهران که از آب و هوای آنجا فراری هستند به شهر ما بیایند و اقامتی کوتاه داشته باشند تا بدین وسیله هم درامد زایی شود و هم به شناخت آن در سطح کشوری و جهانی و جذب توریسم و گردشگر کمک کند . ( البته می ترسم این ایده زودتر از ما در شهرهای هجوار اجرایی شود و اگر دیر بجنبیم در این زمینه هم سرمان بی کلاه می ماند ولی باید عرض کنم این کار نیاز به اصلاح مسائلی دارد که مانند پارک ولایت این پا و آن پا نشود و هزاران حرف و حدیث برایش نسازند . البته هر چیز خوب در شهر ما مارک بد به خود می گیرد ولی در شهرهای همجوار به بهترین نحو استقبال می شود ) . بدیهی است که قرار بود به وسیله نماینده وقت در سد کینه ورس چنین اقدامی صورت بگیرد و تله کابین و دیگر امکانات آورده شود .
    آقای امیرلو شهردار محترم از ایجاد و احداث منطقه ای مانند چهار باغ اصفهان در حد فاصل تقاطع ولی عصر تا میدان نماز را داده اند که ایده و فکر جالبی است ولی زمان برخواهد بود و نیازمند فرهنگ سازی و آماده نمودن مردم در سطح وسیعی را می طلبد که به جزئیاتش نمی روم .ولی بنده درخواست دارم ابتدا در اولین فرصت تعریض سمت برگشت خیابان ولی عصر را شروع کنند که بیشتر ازاین مردم شرمنده همدیگر نشوند واقعا جای تاسف دارد که شهروندی در مقابل خیل مردم و قانون مقاومت کند . بنده در این مورد با مغازه داران این خیابان که همتی بکنند و بیشتر از این منتظر مسئولین نمانند ، صحبت داشتم ولی همه در این شهرمنتظر اقدام مسئولین هستند .!!!
    هنگامیکه انسان در این شهر پیشنهادی ارائه می کند تابه شهر ایده آل نزدیک شود با دیدن مسائلی از تمام آرای خود پشیمان می شود به طور مثال آن روز در خیابان شهید بهشتی ماشینی را دیدم که با سرعت وحشتناکی در حال عبور زیگزاگی از میان ماشین ها ی ذر حال تردد بود او با کمال بیشرمی از تقاطع دور زد و برگشت و اتفاقا چندین مامور هم از بزرگان نیروهای محترم انتظامی آنجا جمع بودند ولی از اینکه این آدم نماهای معلوم الحال ، ماموران را نیز دور می زنند آدمی سرگردان می ماند . البته وجود این گونه اشخاص با قیافه های عصر بوقی و ناله های وحشتناک و مبتذل غربی که از درون وسیله آن ها به سمع و نظر بیندگان در خیابان می رسد و هر عابری را به سخره گرفته اند این نکته تداعی می شود که این شهر گرداننده و چرخاننده ای ندارد و یا دم این آدم ها خیلی کلفت است که مانور آنها برهر گشت و ناهی از منکری ، ارجعیت دارد . واینجاست که گردشگرو توریسم ، عطای ماندن در این شهر را به لقای چننین بشرهایی می بخشد و به نا کجا آباد می رود .
    قابل ذکرست که یک شهر در قدم اول باید تابلوهایی جهت معرفی خود داشته باشد که این مسئله در شهر ما دیده نمی شود در تقاطع ولی عصر تابلویی بود که نام و نشان پارک جنگلی و سمت و سوی تهران و زنجان و مرکز و شمال شهر را نشان می داد که دیگر نیست و در تقاطع فرمانداری هم باید اینگونه تابلویی باشد تا جایگاه سی ان جی و مزار شهدا و دیگر مسائل را نشان دهد و در ورودی شهر از سمت ابهر هم نه تابلویی از ابهر و نه خرم دره وجود دارد تا همانند سابق به پرسش های گردشگران و مراجعان پاسخگو باشد از میزان جمعیت و ارتفاع از سطح دریا گرفته تا …. نمی دانم این بلوار وحدت این تابلو ها را چکار کرده است و چه هدفی پشت این قضیه هست ؟؟ولی نیاز است که ابقا گردد .
    در هر حال ما به شهری ایده آل و آرمانی می اندیشیم و امیدواریم عزیزان دلسوز قدمی در برآورده کردن آن بردارند .

    • با سلام
      آقای کلانتری بزرگوار بنده با نظر شما موافقم،
      مواردی که بنده ذکر کردم تنها گوشه ای بود از آنچیزی که باید بود و نیست.
      ۱- درخصوص پزشکان شهر و سایر نهادهایی که تابلو در جلوی مطب یا مغازه ی خود نصب می کنند دقت کنند که تابلو ها نیز از زیبایی برخوردار باشدف به عنوان مثال تابلو ی پزشکان در خیابان شهید بهشتی کنار ساختمان آقای عزیزی ایده ال است (منظورم دکتر میراشه و … است) اما فرضا در ابتدای سیدجمال الدین کنار ایرانچاپ تابلو هایی نصب است که اصلا جالب نیست و وضعیت اسفبار است و بسیار از اینچنین موارد داریم.
      ۲-بنده و جنابعالی و بسیاری از همشهریان حتما ایده هایی دارند که باید به بحث گذاشته شود و پس از صحت سنجی به مسئولین ارائه گردد اما به دلایلی نظیر آنچه که جنابعالی مرقوم فرموده اید انتشار آنها در جامعه ی مجازی صحیح نیست و ممکن است دیگران ازاین پیشنهادات برای شهرشان استفده کنند و سر ما بی کلاه بماند. پیشنهاد حضرتعالی در این خصوص چیست؟
      ۳- بنده به ثبت ملی سوغاتی و میوه ها و محصولات کشاورزی اشاره کردم که از نکات مهم است. به عنوان مثال زمانی می گفتند “سیب خرمدره مدال طلا گرفته است”، کو و کجاست ؟ اصلا سیب خرمدره را کسی می شناسد؟
      ۴-بنده به اداره ای در تهران مراجعه کرده بودم و پس از معرفی خود و شهرستان خرمدره مسئول مربوطه به بنده گفت ” بله بنده نام خرمدره را شنیده ام، می گویند دارای باغات زیبایی است، بنده نیز قصد دارم بیایم و در آنجا یک باغ بخرم”. اما تا به حال به خرمدره مسافرت نکرده بود . و این موضوع یعنی پتانسیل وجود دارد اما ما قدر نمی دانیم.
      ۵- گسترش پارک ها ی ولایت و جنگلی نیز در افزایش فرهنگ شهرستان خرمدره خیلی تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. می بینید که خانواده ها خصوصا در فصل تابستان در روبروی مینو در آن چمن زار عصر ها و شب ها به تفریح می پردازند و یا چند سال پیش در پارک جنگلی شب ها جنگ برگزار می شود و حتی بنده در خاطر دارم استاد همایون عطایی نیز شعری زیبا در خصوص خرمدره می خواندند و خیلی زیبا بود. اما آیا بوی بد رودخانه این امکان را مجددا ایجاد خواهد کرد؟ خدا می داند. این مسائل دغدغه است و با حل آن ها گام های بزرگی برداشته خواهد شد.
      ۵- خرمدره باید تبدیل به “شهر ایده آل” شود و مطمئنا باید به مرکز جذب توریست تبدیل شود . می تواند، خداشاهد است می تواند. اما همانگونه که اشاره کردم نمی توان ایده ها را در جامعه مجازی انتشار داد. باید کارگروه ها و کمیته هایی تشکیل شود و جلسات حضوری برگزار شود.
      ۵- درآمدهای پایدار نیز بسیار مهم است، بنده نظرم این است که نهادهای مربوطه مثلا شهرداری باید صاحب یکی از کارخانه های بزرگ منطقه شود تا سود حاصل از آن مستقیما به جیب شهرداری یعنی شهرستان برود و عام المنفعه شود نه اینکه فرضا آن انسان بی لیاقت کوه ها را برای خود و اطرافیانش بفروشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      البته نظرات دیگری نیز دارم که در سر فرصت ارائه خواهم کرد.
      تقدیر و تشکر

      • باسلام و تشکر فراوان از شما ودیگردوستان گرامی موفق و موید باشید . انشاا… دوستان کمک خواهند کرد و با اطلاع رسانی در روزهای آتی شاهد بسیج همگانی برای پیشرفت و ترقی شهرمان ، خواهیم بود .از آقای مرادی هم بابت همه چیز بخصوص درج زندگی و شهادت معلم عزیزمان متشکریم .

  83. سلام جناب آقای مرادی عزیز ، نیاز است که این سایت خبری در سطح وسیعی از شهر شناسانده شود و این مطالب ارزشمند به سمع و نظر همه عزیزان برسد و مسئله بعدی : چرا صدای شهروند این همه طول کشید ؟ ما بغیر از سایت شما امکانی برای اطلاع رسانی نداریم و جای آن دارد که معرف اکثریت باشد متاسفانه تبلیغات در شهر ما ضعیف است در نماز جمعه به وسیله جوانان و در دیگر مکانها خوبست معرفی شوید واقعا مطالب گردآوری شده شما بی نظیر و کم نظیر است . موفق و موید باشید .

    • سلام
      طراح سایت اهل تهران هستن وبا مشغله ی کاری زیاد
      قبل عید هم بهش گفتم
      اما رفتن خارج ازکشور تا برگرده باید منتظر بمونم
      اما یکی از اولویت های سایت صدای شهروند خواهد بود
      ممنون از لطف شما عزیزان

  84. سلام خدمت دوستان
    نظرات پراکنده خود را درخصوص پاره ای از مسائل بیان می کنم:
    ۱-از پارچه نوشته های هیئت های مذهبی در خصوص فرهنگ حجاب خیلی متشکریم. حرکت و روش خوبی پیاده شده است و دست عزیزان درد نکند.
    ۲-درخصوص برنامه ی هفته ای یا دوهفته یک بار و ۹۰ دقیقه ای در شبکه ی استانی که نمودی از عدالت رسانه ای خواهد بود، از فرمانداری محترم با اصرار بخواهید که اقدامات لازم را انجام دهند.
    ۳-پیشنهاد مهمی که داشتم و از آقای مرادی عزیز می خواهم در صورت امکان این پیشنهاد را نیز با همکاری سایر خبرنگاران شهرستان عملی نمایند این است که اخبار مرتبط با نشست های خیری شهردار به صورت کامل و با جزئیات و با رعایت صداقت رسانه ای منتشر شود و حتی اگر مقدور بود فایل صوتی یا تصویری آن نیز برای دانلود در سایت قرار گیرد. آیا برای کسی که در جلسه شرکت نداشته است با خواندن ۴ خط گزارش که فقط به تعریف و تمجید مربوط است می توان فهمید که قرار است حرکتی باشد تا برکتی نیز باشد یا خیر؟!. خواهشمندم درکنار تعریف و تمجید که باید باشد و بنده نیز به آن معتقدم، واقع بینی نیز باید باشد عزیزان. چرا که بعدا پشیمانی سودی ندارد.
    ۴-شهردار در یکی از سخنان خود گفته است که ” از کارکنان شهرداری می خواهد به حاشیه ها توجهی نکنند و از برخی نظرات انتقاد کرده است”. بنده با خواندن این مطلب سردرگم شدم و متوجه نشدم داستان چیست!!!!. داستان این ماجرا چیست؟ آیا به نظرات ما در سایت ارتباطی دارد؟ اگر ارتباطی دارد به صورت شفاف نظر ایشان در این خصوص که دائما از زحمات و همکاریهای دیگران تشکر می کنند!، باشد و نظرات ما و دیگران را حاشیه می دانند، چیست؟ (مطلب اصلی خود در این خصوص را به بعد از نتیجه نظر ایشان موکول می کنم زیرا قصد قضاوت ناعادلانه ندارم) خواهشمند است با توجه به اینکه ایشان نظر یا نظرات خود را منتشر نمی کنند، شما اصرار کنید و یا مصاحبه ای ترتیب دهید تا افکار عمومی نیز از این موضوع با خبر شوند، (همراه با متن کامل مصاحبه و یا فایل تصویری و یا صوتی مشابه فایل مراسم تحلیف شورای شهر).
    ۵-خوشبختانه در مدت ۳ ماه گذشته در جامعه ی فیزیکی توانسته ایم عده ای را با خود همراه کنیم، امیدوارم ایشان منظورشان از “حاشیه” این موارد نیز نباشد.
    ۶-خوشبختانه علی رغم انتقادات به شورا و شهرداران گذشته، علاوه بر ذکر نقاط منفی و اصلاح آن ها باید نقاط مثبت و قوت آن ها را نیز یادآور شد. در دوره ی قبلی شورای شهر استارت خوبی زده شده است اما به دلایل مختلف به سرانجام نرسیده است و به همین دلیل مردم ناراحت شدند و بسیاری به همین دلیل منتقد شورای شهر قبل هستند. شهردار خرمدره باید این پروژه های ناتمام بزرگ شهرستان مانند تقاطع ولیعصر و تکمیل مسیر خیابان بهشتی تا باغ رضوان و خیابان ۳۲ متری و کمربندی را در اولویت قرار دهد (البته تعداد پروژه ها بیشتر است که بنده به همین سه مورد مهم اکتفا می کنم) چرا که فکر آن عزیزان در خصوص این پروژه ها کارشناسی شده و درست بوده است. عملکرد آن ها در خصوص طرح جامع شهرستان در مسیر عدالت و نیک بوده است ( یکی از اعضای شورای شهر قبلی در سال ۸۷ توضیحاتی در این خصوص داده اند و قسمت های متناقض و ناعادلانه طرح جامع شهرستان در مسیردرست خود اصلاح شده است).
    ۷-خواهشمندیم در خصوص نمای ساختمان ها در مرکز شهرستان به آن دو بزرگوار و دیگر بزرگواران توسط نهادها و مسئولین مرتبط تذکراتی داده شود. ساختمان فلانی چه شد؟ همچنان اجازه ی توسعه ی میدان قائم را نمی دهد؟
    ۸-در خصوص پیشنهاد انتقال مسجد سیدالشهدا یکی از دوستان بنده می گفت که همان قسمتی که برای انتقال مسجد سیدالشهدا به آنجا پیشنهاد شده است، می تواند بهترین گزینه باشد. و ظاهرا حتی در همان قسمت فردی از پیشکسوتان و خیران خرمدره نیز سکونت دارد که احتمال دارد حتی در این خصوص همکاری های خوبی داشته باشد.
    ۹-آقای مرادی عزیز و آقای کلانتری بزرگوار مطلب موجود در خصوص معرفی شهید متذکر بسیار خوب بود و اصطلاحا دارای انرژی مثبت فراوانی بود و بنده مطالعه کردم و فیض بردم. بنده اعتقاد دارم برای ایجاد نشاط در جامعه باید فرهنگ قدردانی نیز درست و حسابی جا بیفتد. بنده در یکی از نظرات خود گفته بودم که با پیشکسوتان موثر در شهرستان خرمدره یا مصاحبه ای صورت پذیرد و چون بسیاری به رحمت حق رفتند از دوستان و آشنایان آن ها در خصوص آنان سوال شود و منتشر شود. این مساله بسیار مهم می تواند هم نام و یاد آن عزیزان را در یادها جاودانه کند و هم گنجینه هایی که در حال حاضر در قید حیات هستند خود به تاریخ حداقل ۱۰۰ سال اخیر شهرستان اشاره می کنند و این یعنی تکریم . بنده در آن نظر خود گفتم که در خیابان سید جمال الدین نام تعدادی از عزیزان را شنیده ام که به رحمت خدا رفته اند و از پیشکسوتان و هیئت امنای خیابان و مساجد می توان در این خصوص اطلاعاتی را بدست آورد و حرکت فرهنگی خوبی انجام داد. اما امروز می گویم که این حرکت در کل شهرستان انجام شود و بزرگان و افراد مفید و موثر در شهرستان یا معرفی شوند و یا در صورتی که در قید حیات باشند با آن ها مصاحبه ای دوستانه صورت پذیرد.
    ۱۰- با توجه به اینکه بهار و تابستان فصل های پر طراوتی برای تفریح و رفتن به دامان طبیعت و پارک ها هستند، پیشنهاد می کنم بجای نشست خبری ۳ ماهه شهردار که در آن صورت بی فایده خواهد بود، هر ماه ۱ نشست خبری برای بهار و تابستان ترتیب دهید تا آن ها نیز فعالیت های لازمه را انجام دهند و همچنین انتقادات سبب شود کار بهتر و سریعتر و درست تر اجرا شود. البته اگر نامش حاشیه سازی نباشد!
    ۱۱-و اما سخن پایانی امروز بنده… انشالله با انرژی زیاد در سال جدید به شهرستانمان خواهیم اندیشید و هیچ گونه مسائلی و حاشیه هایی در حرکت ما تاثیر منفی نخواهد گذاشت و انشالله بتوانیم جمع گسترده ای را در این خصوص همراه خودمان داشته باشیم. این مساله نیازمند تبلیغات سایت نبض سحر به صورت بنر در سطح شهرستان است. مطمئنم نتیجه ی نهایی مثبت خواهد بود و نکات منفی احتمالی یا اجرایی نخواهند شد و یا به صورت اصلاح شده و درست اجرا خواهند شد.

  85. سلام خدمت دوستان
    نظرات پراکنده خود را درخصوص پاره ای از مسائل بیان می کنم:
    ۱-از پارچه نوشته های هیئت های مذهبی در خصوص فرهنگ حجاب خیلی متشکریم. حرکت و روش خوبی پیاده شده است و دست عزیزان درد نکند.
    ۲-درخصوص برنامه ی هفته ای ۹۰ دقیقه ای در شبکه ی استانی که نمودی از عدالت رسانه ای خواهد بود، از فرمانداری محترم مصرانه بخواهید که اقدامات لازم را انجام دهند.
    ۳-پیشنهاد مهمی که داشتم و از آقای مرادی عزیز می خواهم در صورت امکان این پیشنهاد را نیز با همکاری سایر خبرنگاران شهرستان عملی نمایند این است که اخبار مرتبط با نشست های خیری شهردار به صورت کامل و با جزئیات و با رعایت صداقت رسانه ای منتشر شود و حتی اگر مقدور بود فایل صوتی یا تصویری آن نیز برای دانلود در سایت قرار گیرد. آیا برای کسی که در جلسه شرکت نداشته است با خواندن ۴ خط گزارش که فقط به تعریف و تمجید مربوط است می توان فهمید که قرار است حرکتی باشد تا برکتی نیز باشد یا خیر؟!. خواهشمندم درکنار تعریف و تمجید که باید باشد و بنده نیز به آن معتقدم، واقع بینی نیز باید باشد عزیزان. چرا که بعدا پشیمانی سودی ندارد.
    ۴-شهردار در یکی از سخنان خود گفته است که ” از کارکنان شهرداری می خواهد به حاشیه ها توجهی نکنند و از برخی نظرات انتقاد کرده است”. بنده با خواندن این مطلب سردرگم شدم و متوجه نشدم داستان چیست!!!!. داستان این ماجرا چیست؟ آیا به نظرات ما در سایت ارتباطی دارد؟ اگر ارتباطی دارد به صورت شفاف نظر ایشان در این خصوص که دائما از زحمات و همکاریهای دیگران تشکر می کنند!، باشد و نظرات ما و دیگران را حاشیه می دانند، چیست؟ (مطلب اصلی خود در این خصوص را به بعد از نتیجه نظر ایشان موکول می کنم زیرا قصد قضاوت ناعادلانه ندارم) خواهشمند است با توجه به اینکه ایشان نظر یا نظرات خود را منتشر نمی کنند، شما اصرار کنید و یا مصاحبه ای ترتیب دهید تا افکار عمومی نیز از این موضوع با خبر شوند، (همراه با متن کامل مصاحبه و یا فایل تصویری و یا صوتی مشابه فایل مراسم تحلیف شورای شهر).
    ۵-خوشبختانه در مدت ۳ ماه گذشته در جامعه ی فیزیکی توانسته ایم عده ای را با خود همراه کنیم، امیدوارم ایشان منظورشان از “حاشیه” این موارد نیز نباشد.
    ۶-خوشبختانه علی رغم انتقادات به شورا و شهرداران گذشته، علاوه بر ذکر نقاط منفی و اصلاح آن ها باید نقاط مثبت و قوت آن ها را نیز یادآور شد. در دوره ی قبلی شورای شهر استارت خوبی زده شده است اما به دلایل مختلف به سرانجام نرسیده است و به همین دلیل مردم ناراحت شدند و بسیاری به همین دلیل منتقد شورای شهر قبل هستند. شهردار خرمدره باید این پروژه های ناتمام بزرگ شهرستان مانند تقاطع ولیعصر و تکمیل مسیر خیابان بهشتی تا باغ رضوان و خیابان ۳۲ متری و کمربندی را در اولویت قرار دهد (البته تعداد پروژه ها بیشتر است که بنده به همین سه مورد مهم اکتفا می کنم) چرا که فکر آن عزیزان در خصوص این پروژه ها کارشناسی شده و درست بوده است. عملکرد آن ها در خصوص طرح جامع شهرستان در مسیر عدالت و نیک بوده است ( یکی از اعضای شورای شهر قبلی در سال ۸۷ توضیحاتی در این خصوص داده اند و قسمت های متناقض و ناعادلانه طرح جامع شهرستان در مسیردرست خود اصلاح شده است).
    ۷-خواهشمندیم در خصوص نمای ساختمان ها در مرکز شهرستان به آن دو بزرگوار و دیگر بزرگواران توسط نهادها و مسئولین مرتبط تذکراتی داده شود. ساختمان فلانی چه شد؟ همچنان اجازه ی توسعه ی میدان قائم را نمی دهد؟
    ۸-در خصوص پیشنهاد انتقال مسجد سیدالشهدا یکی از دوستان بنده می گفت که همان قسمتی که برای انتقال مسجد سیدالشهدا به آنجا پیشنهاد شده است، می تواند بهترین گزینه باشد. و ظاهرا حتی در همان قسمت فردی از پیشکسوتان و خیران خرمدره نیز سکونت دارد که احتمال دارد حتی در این خصوص همکاری های خوبی داشته باشد.
    ۹-آقای مرادی عزیز و آقای کلانتری بزرگوار مطلب موجود در خصوص معرفی شهید متذکر بسیار خوب بود و اصطلاحا دارای انرژی مثبت فراوانی بود و بنده مطالعه کردم و فیض بردم. بنده اعتقاد دارم برای ایجاد نشاط در جامعه باید فرهنگ قدردانی نیز درست و حسابی جا بیفتد. بنده در یکی از نظرات خود گفته بودم که با پیشکسوتان موثر در شهرستان خرمدره یا مصاحبه ای صورت پذیرد و چون بسیاری به رحمت حق رفتند از دوستان و آشنایان آن ها در خصوص آنان سوال شود و منتشر شود. این مساله بسیار مهم می تواند هم نام و یاد آن عزیزان را در یادها جاودانه کند و هم گنجینه هایی که در حال حاضر در قید حیات هستند خود به تاریخ حداقل ۱۰۰ سال اخیر شهرستان اشاره می کنند و این یعنی تکریم . بنده در آن نظر خود گفتم که در خیابان سید جمال الدین نام تعدادی از عزیزان را شنیده ام که به رحمت خدا رفته اند و از پیشکسوتان و هیئت امنای خیابان و مساجد می توان در این خصوص اطلاعاتی را بدست آورد و حرکت فرهنگی خوبی انجام داد. اما امروز می گویم که این حرکت در کل شهرستان انجام شود و بزرگان و افراد مفید و موثر در شهرستان یا معرفی شوند و یا در صورتی که در قید حیات باشند با آن ها مصاحبه ای دوستانه صورت پذیرد.
    ۱۰- با توجه به اینکه بهار و تابستان فصل های پر طراوتی برای تفریح و رفتن به دامان طبیعت و پارک ها هستند، پیشنهاد می کنم بجای نشست خبری ۳ ماهه شهردار که در آن صورت بی فایده خواهد بود، هر ماه ۱ نشست خبری برای بهار و تابستان ترتیب دهید تا آن ها نیز فعالیت های لازمه را انجام دهند و همچنین انتقادات سبب شود کار بهتر و سریعتر و درست تر اجرا شود. البته اگر نامش حاشیه سازی نباشد!
    ۱۱-و اما سخن پایانی امروز بنده… انشالله با انرژی زیاد در سال جدید به شهرستانمان خواهیم اندیشید و هیچ گونه مسائلی و حاشیه هایی در حرکت ما تاثیر منفی نخواهد گذاشت و انشالله بتوانیم جمع گسترده ای را در این خصوص همراه خودمان داشته باشیم. این مساله نیازمند تبلیغات سایت نبض سحر به صورت بنر در سطح شهرستان است. مطمئنم نتیجه ی نهایی مثبت خواهد بود و نکات منفی احتمالی یا اجرایی نخواهند شد و یا به صورت اصلاح شده و درست اجرا خواهند شد.

  86. باسلام متشکریم از مطالب ارائه شده توسط دوست بزرگوار همشهریمان ، شهر ما نیازمند وجود چنین انسان های وارسته و ارزشمندی است واقعا دست مریزاد انشاا… عزیزان همشهری و مسئولین محترم از مطالب ارائه شده بهره کافی ببرند و عامل به خیرات باشند .
    امروز از دوست بزرگواری شنیدم که قرار است میدان آزادی در محوطه مسجد جامع سابق ایجاد گردد ، به نظر حقیر این یعنی عقب نشینی و اگر هم آنجا طرح و پرژوه ای ساخته شود ، تنها حیف و میل بیت المال خواهد بود . چراکه ما در ایام خاص و حتی روزهای عادی مشکل ترافیک در جنب مسجد سید الشهدا (ع) داریم و بزرگان قوم و ریش سفیدان شهر ما و مسئولین عزیز ناگزیرند که محل مسجد را تعغییر دهند والا آن نقطه از شهر بلای جان مردم خواهد بود ما در آن قسمت مشکل داریم نه در محل بریدگی روی پل که البته باید اصلاح شود نه این که میدان به آن محل انتقال یابد . امیداواریم شهردار محترم صبر پیشه کنند و بزرگان را درگیر این مسئله کنند با ساخت مسجد جدید به نظرم همه مشکلات حل خواهد شد و اگر مانع شددند به نظرم مسجد داخل میدان بماند بهتر از این خواهد بود که طرح جابجا شود .

    • با سلام
      جناب آقای کلانتری بزرگوار، بنده را شرمنده فرموده اید. نظرهای همه ی همشهریان نظرهای خوبی خواهد بود. به نظر بنده نظر ۱۰ نفر از نظر ۱ نفر پخته تر و جامع تر است و حتی با بررسی نظرات مختلف می توان تصمیمات درست اتخاذ کرد.
      عقب نشینی از طرح جدید میدان آزادی و عدم انتقال مسجد سیدالشهدا نادرست است. بهتر است شهردار به نظر مردم توجه کند تا نظر فرد یا افرادی که ….. (خودم این قسمت را حذف کردم تا نظر بنده قابل انتشار باشد)، و این سبب خواهد شد که ایشان در مقابل مردم قرار گیرند نه در کنار مردم. باورم نمی شود که نظر ۱ نفر برعکس خواسته مردم، از خواسته ی اکثریت همشهریان برای شهردار ارجحیت داشته باشد. از خبرنگاران عزیز می خواهیم این موضوع را پیگیری کنند تا صحت داستان با ارائه ی جزئیات برای همگان روشن شود تا خدای نکرده حرکت ناسنجیده ای اتفاق نیفتد.
      راستی در شهرستان خرمدره چند خبرنگار مشغول هستند؟ آیا وبسایت خبری دارند؟

  87. امروز یکشنبه شاهد بودیم که آقای طااهری بزرگوار ( عضو محترم شورای چهارم ) در خیابان هفده شهریور جهت لکه گیری حضور داشتند که جای تقدیر و قدردانی دارد .
    ولی اینکه چرا تا امروز با اینکه عزیزان زیادی از این خیابان در شهرداری متصدی امور هستند تا به حال پیشقدم در اصلاح مشکلات نیستند جای سوال دارد . به نظرم حضور آنها موجب دلگرمی مردم خواهد بود و منتی هم ندارد .
    بدیهی است که بعد از سال ها آسفالت خوبی خریداری شده بود و آقا زاده حاج آقا عشایری حضور داشتندو به نظرم این همان آسفالتی است که ما انتظارش را داشتیم . متشکریم.
    باید عرض کنم ما در تمامی خیابانها نیاز به لکه گیری داریم که می توانم نقطه به نقطه آنها را به حضور شهردار محترم مرقوم نمایم . با یکبار عبور همه قابل دید هستند .

    • خبر خوبی بود. بله حضور عزیزان هیچ منتی ندارد و وظیفه است. حضور مسئولین در بین مردم علاوه بر اینکه باعث دلگرمی است، سبب خواهد شد که مسئولین طرف مردم باشند نه در مقابل مردم (۱-البته از نوع چاپلوسش را عرض نمی کنم چرا که آنها شناخته شده اند و هر چقدر از این حرکت ها انجام دهند هم چهره ی آنها بیشتر شناخته شده خواهد شد و هم به دلیل بازی های روزگار! افراد دیگری در پست های مختلف قرار می گیرند نه افراد چاپلوس!!!!! – ۲-ببخشید اینگونه عرض می کنم، در فرهنگ اسلامی مسئولین باید خادم مردم باشند).

      البته آقای طاهری عزیز نیز به قول معروف از مردان نیک روزگار هستند و بنده ایشان و تعدادی از اطرافیانشان را نیز می شناسم که اکثریت انسان های درستکار و سالم و صالحی هستند.

      درود بر همه ی کسانی که دلشان برای مردم و رفاه مردم می سوزند نه برای جیب خودشان!!!!.

  88. آقای مرادی عزیز، شما به یکی از پرسش های مهم آقای کلانتری و بنده پاسخ نداده اید.
    چرا سایت نبض سحر را در سطح شهرستان بصورت بنر یا اس ام اس و … تبلیغ نمی کنید تا همشهریان نیز از مطالب این سایت استفاده کنند و هم در بحث ها شرکت کنند و بتوانیم در تصمیم مدیران شهرستان و خصوصا شهرداری تاثیر بگذاریم؟
    چرا؟
    نتیجه باید اینگونه باشد که آقایان نتوانند بر خلاف خواست اکثریت مردم کاری بکنند. کمک کنید تا اینگونه اتفاقاتی نیفتد.

    • سلام از این به بعد از طریق سامانه پیام کوتاه اخبار شهرستان به اطلاع سایر همشریان عزیز اطلاع رسانی خواهد شد
      از پیگیری شما ممنونم

      • خیلی ممنون

        بنده چون میبینم سایت نبض سحر ایده ای جالب و سبکی متقاوت را در سطح شهرستان های استان به کار گرفته است و هر فردی مشتاق می شود ناخودآگاه مطالب زیبا و جالب شما را مطالعه کند و استفاده کند، و برخی مانند اینجانبان نظرهم می دهند، نیاز می بینم تا این سایت در سطح وسیعتری در سطح شهرستان تبلیغ شود.
        خیلی ممنون که همانگونه که فرمودید سامانه پیامکی نیز راه اندازی می کنید تا این سایت را تبلیغ کنید و مخاطبان خاص و عام این سایت افزایش یابد و روزی در همین نزدیکی ها برسد هر خرمدره ای که به اینترنت دسترسی دارد هر وقت به اینترنت کانکت شد حتما از این سایت بازدید کند و اگر صلاح دید نظری هم مرقوم نماید.
        آقای مرادی و دست اندر کاران سایت نبض سحر، خیلی از شما ممنونیم.
        اجرکم عندالله

  89. با سلام و آرزوی پیشرفت و آبادانی شهر عزیزم خرم دره . با اجازه تون من هم چند سوال از آقای شهردار محترم دارم .
    ۱- آیا طرح بازگشایی خیابان ۱۶ متری کوی کارمندان که به واسطه دیوار دانشگاه بن بست شده ، هنوز هم در دستور کار شهرداری هست یا کلا ملغی شده است ؟
    ۲- آیا وضعیت آسفالت خ ۳۲ متری جانبازان شرقی ، حد فاصل فلکه بعثت تا شهرک به همین وضعیت اسفبار باقی خواهند ماند ؟
    ۳- تکلیف تقاطع روگذر کمربندی شمالی به کجا انجامید . آیا صحت دارد که بودجه این طرح توسط شهردار قبلی به استان برگشت داده شده ؟
    ۴- آیا به فکر ایجاد شهر بازی آبرومند برای کودکان خرم دره ای هستید ؟
    البته انتظار نداریم که معجزه شود و شهردار محترم تنها پس از حدود ۳ ماه تمامی مشکلات شهر را مرتفع کند. ولی امیدواریم با مدیریت شایسته و با حول و قوه الهی و استفاده از نظرات همشهریان دلسوز و همت والا شاهد رفع همه معضلات شهری و پیشرفت و آبادانی شهرمان باشیم انشالله . و اما پیشنهادی نیز در خصوص بازگشایی خیابان کوی کارمندان دارم . اگر که اجرای این طرح به دلیل ۲ تکه شدن محوطه دانشگاه امکان پذیر نیست ، بهتر است با عقب نشینی قسمتی از محوطه بلا استفاده دانشگاه این خیابان به سمت کمربندی بازگشایی شود .
    با تشکر از ادمین گرامی که این امکان را برای طرح خواسته های همشهریان عزیز فراهم آورده اند .

  90. با سلام جناب اقای مهندس نجاتی از اخلاق وزحمات دلسوزانه ونظ ارت مستقیم جهت تسطیح کوچه نهایت تشکر را می نمایم .

  91. باسلام خدمت شهردار عزیز و محبوب
    در ابتدای امر این شعر ناب از حافظ شیرازی تقدیمتون میکنم

    باغبان گر پنج روزی صحبت گل بایدش
    بر جفای خار هجران صبر بلبل بایدش
    ای دل! اندر بند زلفش از پریشانی منال
    مرغ زیرک چون به دام افتد تحمل بایدش
    رند عالم‌سوز را با مصلحت‌بینی چه کار؟
    کار ملک است آن چه تدبیر و تأمل بایدش
    تکیه بر تقوا و دانش در طریقت کافری‌ست
    راهرو گر صد هنر دارد توکل بایدش

    جناب آقای امیرلو خواهشمند است در صورت امکان در همین فضای مجازی در مورد روند مرتفع کردن مشکل کاربری زمین های مسکونی فاز سه شهرک گلدشت اطلاع رسانی فرمایید
    باسپاس
    یکی از شاگرد های قدیمیتون

  92. متاسفم برای همه خوش خیالی هاتون…

    • دوست گرامی “وحید” این مطالب خوش خیالی نیست، واقع بینی است از نوع برد-برد. اگر تعداد زیادی از افراد جامعه خواسته ای مشترک داشته باشند، آن خواسته اجرایی خواهد شد. شک نکنید.
      خواهشا شما نیز مطلب مبسوط در هر موردی که لازم می دانید به بحث بگذارید تا نتیجه ی آن به گوش مسئولین برسد، شما که وقت می گذارید از مطالب بازدید می کنید، لطفا نظر خود را نیز بیان کنید. به دوستان خود نیز توصیه کنید این کار را انجام دهند.
      البته کاستی های فراوانی وجود دارد که انشالله در جهت رفع آن ها همه با هم شریک باشیم و مفید واقع شویم.
      و اما نظر بنده این است شما مشکلاتی که در محله ی خودتان و یا محله های مورد نظر شما وجود دارد و حتی در کل شهرستان از نظر شما وجود دارد، ارائه کنید تا با ارائه آن ها و رفع آن ها، به سوی دستیابی به شهر ایده آل حرکت کنیم.انشالله.

  93. من اعضای شورای دور ۴ وامبرلو را دوست دارم اما با سپری شدن ۱ سال از انتخاب شورای جدید حرکت خاصی دیده نشده است مخصوصا اصلا کار عمرانی خاصی دیده نمشود عزیزان کمی حرکت کنند وگرنه ما هم که برای انتخاب آنها تلش کردیم در اذهان عمومی محکوم میشویم .

  94. همه شون ریاکارن هیچکدوم دلشون واسه مردم نسوخته فکر موقعیت خودشونن

  95. با سلام خدمت اقای شهردار لطفا عقبنشینی در کوچههای تنگ را سفت وسخت بگیرید تا مشکل ترافیک هم یه مقدار حل بشه.

  96. سلام وخسته نباشید احداث خیابانهای جدید هزینه بر است اما اعمال سرسختانه عقبنشینی درکوجه ها نه .

  97. از این شورا ها چشمم آب نمیخورد قبلی ها بهتر بودن اینها رفتن قایم شدن کار نمکنن

  98. باسلام اهای مردم خرمدره من خدم خرمدره ای هستم و لی خرمدره ای ها نتنها دوست ندارم بلکه بسیار تنفر دارم ازشان بخاطر این تنگ نظری ها و شاخ شدن برای یکدیگر بس است کمنر خود را مزحکه خاص و عام کنید ابرویمان را پیش ۴ نفر ابهری هم بردید هر چند ابهری ها هم یکی مثل همین خرمدره ای ها هستن

    • همشهری گرامی ” علی عطایی نمایشگاه اتومبیل در ابهر”
      از نظر شما ممنونیم اما برای روشن شدن صورت مسئله، در مطلب شما چند نکته وجود داشت که جای بحث بسیار دارد، لطفا خودتان به صورت شفاف توضیح دهید.
      ۱-منظور شما از “تنگ نظری ها” چیست و راهکار اصلاح این مسئله از نظرشما چه می تواند باشد؟
      ۲- چرا احساس می کنید آبروی شما پیش ۴ نفر ابهری رفته است؟
      ۳- اگر احساس “مزحکه خاص و عام شدن ” دارید، دلیلش چیست؟ و برای اصلاح شدن این مورد نیز پیشنهاد خود را ارائه دهید.
      ۴-از شما خواهش می کنم تنفر را از وجود خود جدا کنید، باور کنید اگر تنفر به محبت، عشق و سازندگی فرهنگی و فیزیکی تبدیل شود دنیایتان تغییر خواهد کرد و تاثیر زیادی در زیباشدن زندگی خواهد گذاشت.

  99. باسلام ابتدا از دفاع آگاهانه شهروند عزیز و گرامی ام متشکرم . به نظربنده هم باید آقای عطایی حرف خودشون رو پس بگیرند چون نسنجیده سخن گفته اند و موقعیت خودشونو خراب می کنند .
    دوستان عزیز بیان کنند خوبی های شهر همجوار در مورد شهر ما چیست ، کدام محبت آنان موچب ترقی ماشده است و در مقابل تخریب های آنان را بشمارند .
    البته آنها اتاق فکر دارند و تمامی کارهاشون از روی حساب و کتابه .
    چه عواملی موجب شده که شهر ما بالاترین آمار بیکاری را داشته باشد و چه عواملی در آن دخیلند و تبعات این بیکاری چیست چه تاثیری در فرهنگ و رشد و توسعه شهر ما دارد ؟ ممنونم

  100. پس چرا از کارهای شهرداری هیچ خبری نیست یک سال گذشت واین شورا ها کارشان شده بریدن درخت های زیبا شهر و کچل کردن شهر آقای امیرلو یه حرکتی بکن شاید آبروی شورا را هم بخری … تورو خدا کاری برا خرمدره کنید یا علی

  101. باسلام اکثر همشهریان از بریده شدن درختان ناراحتند ولی باید یاد آوری نمایم سال گذشته در خیابان ۱۷ شهریور این کار اجرا شده و شادابی خاصی به درختان بخشید چون سرشاخه های جدید شاداب تر و منظم تر رشد کردند . اینقدر عجول نباشید ولی ما از اینکه نشستی مردمی از شوراهای محترم در شهرمان نمی بینیم نگرانیم بیایند و شفاف عمل کنند و مشکلات و راه کارها را از مردم بخواهند شهر ما نیازمند نشست رودر و چهره به چهره مسئولین با شهروندان است. ممنونیم .

  102. با سلام
    ۱-هنوز تا ۲۴ خرداد، حدود ۲۲ روز باقی است. آقای مرادی عزیز در صورت امکان با اعضای شورا مصاحبه ای بکنید تا از یک سال گذشته گزارش های لازم را برای مردم ارائه دهند و آن ها را انتشار دهید. بنده به گزارش های تخریب دوره ی گذشته به جای ارائه ی عملکرد دوره جدید البته بعد از ساعات خواب روزانه و شبانه!، منتقد هستم و عزیزان در صورت امکان باید بگویند به جز خواب شبانه و روزانه چه کارهایی در ۱ سال گذشته برای شهرستان انجام داده اند؟
    ۲-در خصوص بدهی های مشکوک شهرداری، فقط عدد چهار و خرده ای میلیارد ارائه شده که ما نیز به عنوان شهروند حق داریم بدانیم این پول ها که حق ما از بیت المال است کجا رفته است؟ آیا بدهی های شهرداری است که در قبال کارهی انجام شده، هنوز پرداخت نشده است یا حرف بالاکشیدن پول مطرح است؟ شهرداری که بنا بر اظهارات خود می خواهد با ۱ مسافرت مشهد روی اصل قضایا سرپوش بگذارد و هزاران اما و اگر دیگر!، احتمالا مسیر نادرستی درپیش گرفته است.
    ۳-با توجه به شعار عدالت محوری شورا و شهرداری، چرا از نشست های خبری، خبری نیست؟ چرا شورا و شهرداری گزارش عملکرد نمی دهند و با مردم در مساجد نشست برگزار نمی کنند؟ آیا آن ها خود را خادم مردم نمی دانند؟ آیا آن ها فقط برای اقوام و آشنایانشان کار انجام می دهند؟ و هزاران آیای دیگر که فعلا لازم نمی دانم جو را به چالش بکشم.
    ۴-از نشست خبری سه ماهه، ۲ روز گذشته است، آیا نشستی برگزار نشده است؟ یعنی عزیزان همه را سرکار گذاشته اند؟
    ۵-دوستان باید جواب خیلی از سوالات تا ۲۴ خرداد روشن شود. به هر حال شورا به صورت پیامکی از مردم اطلاعات گرفت اما کاری نکرد، این همه انتقاد و نشست در شهرداری و این سایت ارائه شد، اکثر آن ها فایده ای نکرد و … . نظر بنده این است که اگر عملکرد قابل قبولی تا ۲۴ خرداد ارائه نشد و برنامه ی تابستان شهرداری و شورا مشکوک بود، باید آن ها را بیش از پیش به چالش کشید تا سال دوم فعالیتشان به صورت باطل و به قول یکی از اعضای شورا منجمد، نگذرد. در این خصوص نیز بنده پیشنهادی دارم که به بحث خواهم گذاشت اما فعلا زود است.

  103. آقا درخت های شهر را طوری بریده اند انشالله بهار ۹۶ سبز میشه
    خودمون هستیم کم کم احساس میکنم کلاه رفته سرمان از بابت شوراها
    صدرحمت به پالاندوز قدیمی ….

  104. سلام ازنقطه نظرات عزیزان بهره مند شدم.بدلیل مشغله کاری زیاد توفیق حضور در سایت را نداشتم . روزهای یکشنبه و سه شنبه هرهفته دربرنامه ملاقات مردمی منتظر دریافت نظرات وپیشنهادات شماهستم .انتقادات سازنده شما را با تمام وجود پذیرا هستم. برای انجام کارهای عمرانی برنامه ریزی لاز م صورتگرفته و خودم را متعهد به اجرای برنامه میدانم . لکه گیری آسفالت خیابانهای اصلی شروع شده وتا امروز سیصدوبیست میلیون هزینه داشته است، وتابهسازی تمامی خیابانهاى شهر ادامه خواهد داشت .درصورت تمایل به همکاری شهروندان محترم قصد داریم کوچه ها را بامشارکت مردمی بتون ریزی کنیم . درخصوص بهسازی آسفالت خیابان جانبازان شرقی از پیمانکار قبلی شکایت شده و به محض قطعی شدن کار زیرسازی وآسفالت مجدد انجام خواهدشد مشکلات مربوط به فاز سه شهرک گلدشت برطرف شده و درآیند ه نزدیک اسنادش واگذار خواهدشد. معضلات پارک ابریشم حل شده و به امید خدا تا پایان خرداد افتتاح خواهد شد. پل حدفاصل خ ولی عصرعج و خ شهیدچمران شروع میشود.برای یکطرفه شدن خیابان ولی عصر برنامه داریم . بلوار دانشگاه آزاد بهسازی خواهد شد . دو دستگاه کمپرسی خریداری شده و بزودی به ناوگان موتوری شهرداری اضافه خواهد شد. جدولگذاری خیابان دانشگاه کار دردست اقدام است ، جدول گذاری ورودی شهرک قدس کار میشود .ساختمان جدید آتش نشانی تا پایان خردادماه افتتاح میشود . ساختمان نمازخانه باغ رضوان در هفته آینده کلنگ زنی شده و ساخت آنرا خیر محترم طاهر کلانتری عهده دار شده است .احداث خیابان برگرفته از چهارباغ اصفهان به مشاور برای طراحی سپرده شده است . برای احداث وت مارکت در بخشی از شهر برنامه ریزی شده وبرای واگذار ی پارک جنگلی به بخش خصوصی برای ساخت مشارکتی برنامه دردست اقدام است . با این همه مبلغ چهارمیلیارد تومان بدهکار هستیم. برای کاشت شبدری های اتوبان کار میشود . به امید داشتن خرم دره ای آباد با مشارکت همه مردم باهرسلیقه و گرایش . اشااله ارادتمند همه مردم شریف خرم دره : امیرلو

  105. با سلام
    از گزارش شهردار ممنونیم، همین مساله می تواند حسن نیت ایشان را برساند (انشالله و انشالله که ادبیات و جملات فوق توسط خود ایشان نگاشته شده باشند). ابتدا از ایشان بدلیل اینکه حرف های قابل انتشار دلمان !! را که منتشر می کنیم و غیرقابل انتشار را نیز منتشر نمی کنیم اما به آن واقفیم، حداقل در این مدت ۶ ماه ۴ بار مطالعه نموده اند، تشکر می کنم و عذرخواهی هم می کنم. احساس می کنم صحبت های ما برای ایشان واضح و شفاف قابل درک است اما به موارد مهم آن ها حالا به دلایلی که شاید بتوان حدس زد، پاسخ نمی دهند.
    در ادامه مواردی را متذکر می شوم:
    ۱- این مسائلی که گفتید نیز از ضروریت ها هستند اما شما به بسیاری از سوالاتی که در کامنت ها اشاره شده است پاسخی ندادید.
    ۲-چرا انجام کارهایی که صدای مردم را ا سال یا ۲ سال، خاموش کند به انجام کارهای زیربنایی و باکیفیت ترجیح می دهید؟
    ۳-آقای شهردار آیا جنابعالی قصد دارید مانند گذشتگان، کارهای بدون مطالعه اولیه انجام دهید؟ از زیرسازی خیابان جانبازان سخن می گویید، اما آیا این کار را انجام خواهید داد، اصلا آیا به اینکه زیرسازی اوستا نقی با زیرسازی مهندسی زمین تا آسمان فرق می کند، اعتقاد دارید؟ یا فقط سیصد میلیون آسفالت را بریزند و بکوبند کار تمام می شود!!!!
    ۳-آقای شهردار فعالیت هایی که بیان کردید که در آینده انجام می شود چگونه وقت شما را در شش ماه گذشته گرفته است که سبب مشغله کاری زیاد شده است و توفیق حضور در سایت را نداشته اید؟ فکر می کنید برنامه ریزی این کارها بیش از ۱ ماه زمان می برد؟ البته برده است دیگر!!.
    ۴-شما در یکی از سخنانتان گفته اید که “عقب ماندگی خرمدره را جبران خواهیم کرد”. سخنان و طرز رفتار جنابعالی بوی بازگشت به روش مدیریتی گذشته دارد، یعنی بازگشت به عقب. انشالله که بنده اشتباه می کنم و این اتفاق هیچگاه نیفتد.
    ۵-اصلا آیا شما می دانید همشهریان در مراجعه به شهرداری تکریم می شوند یا نه؟ کدام کارکنان با مردم درست برخورد نمی کنند؟، آیا با کارکنان خاطی برخوردی صورت می گیرد و یا اینکه بدلیل دوستی و همسایگی شما با آن ها، مردم همیشه روزگار مقصر خواهند بود و نظرشان اهمیت ندارد؟ اجازه می دهید در همین سایت امکان ارائه ی نظر همشهریان در خصوص کارکنان شهرداری فراهم شود؟
    ۶-بنده فعلا قصد قضاوت پیش از موعد ندارم انشالله اگر لازم شد و در سر فرصت. از الان از شما عذرخواهی را کرده باشم، خوب مصلحت های شهرستان خرمدره برای بنده از مصالح عده ای … بیشتر اهمیت دارد. البته هنوز تندروی هایمان مانده است برای تابستان. قرار بود شما هر سه ماه یکبار جلسه ی مطبوعاتی داشته باشید، ما پیشنهاد دادیم که برای تابستان این جلسه هر ۱ ماه یکبار برگزار شود، چرا انجام نمی شود؟ یادم آمد ، جنابعالی مشغله ی کاری دارید.
    ۷-جسارت بنده را نیز ببخشید، امیدوارم در جهت ساده در نظر گرفتن همشهریان حرکت نکنید هم درست نیست و هم اخلاقی نیست(ممکن است خودتان متوجه منظور بنده شوید).
    ۸- ممکن است شما اصلا این کامنت را مشاهده نکنید یا ۱ ماه بعد مشاهده کنید، لطفا به موارد پاسخ دهید، چون تا پاسخ ندهید، همیشه تکرار خواهند شد.
    ۹-به امید داشتن خرم دره ای آباد با مشارکت همه مردم باهرسلیقه و گرایش. (ببخشید تقلب کردم، واقعا جمله ی مفهومی زیبایی است)

  106. باسلام ، متشکریم ار درایت شهروندعزیزمان که حرف دل مردم شریف خرم دره را بیان می کنند .به امید خرمدره ای آباد و سرفراز .

  107. آقای شهردار باخواهدشد مشکلات حل نمی شود مردم باوعده و وعیدنمیتوانند چاله های شهرر راطی کنند ازلکه گیری صحبت کردین شماخوشبختید که مسیر خونه تون از امام خمینی بخصوص اطراف ایران خودرو نیست. لکه گیری هم مختص خیابانهای اعضای شور یاافراد بانفوذ بود.توروخدادست ازریاکاری و تظاهر و حضور در مراکز بخصوص بردارید

    • با سلام
      همشهری عزیز آقای “وحید”. خیلی ممنون که کاملا به حق نظر خود را بیان کردید و شاید بسیاری از همشهریان با این صحبت شما موافق باشند.
      آقای “وحید” به نظر بنده می توان با فراگیر نمودن انتقادات جلوی کارهای غلط را گرفت و اگر نیت نادرستی هم در بین باشد (که احتمالا باشد)، جلوی آن را گرفت. شما هم موافقید؟ لطفا به این سوال بنده پاسخ دهید، چون اگر موافق باشید و به این نکته اعتقاد قلبی داشته باشید، همچنان که ما همشهری هستیم می توانیم دوستان مجازی خوبی باشیم البته با هدف مشترک پیشرفت شهرستان خرمدره که شهری تاریخی-توریستی-همیشه سبز-نخبه پرور-هنردوست و هنرمند-ورزشکار و پهلوان پرور و با انسان ها و مردم بسیار شریف و زحمت کش و ولایی و نیک سرشت و نیک اندیش و …، است.
      امیدوارم با تبلیغ سایت نبض سحر در سطح شهر و آوردن آیکن صدای شهروند در بالای صفحه همچنانکه آقای کلانتری عزیز فرموده اند، بتوانیم همشهریان بیشتری را با خود همراه کنیم.

  108. سلام
    بازگشایی خیابان امیر کبیر شمالی خیلی مهم است

  109. با کمال تشکر از شهردار محترم شهرستان بخاطر پاسخ گو بودن به سوالات مردم شهرستان !
    امیدوارم با وجود ناملایمتی های موجود در شهرستان ناامید و دلسرد نگردید چرا که دعای خیر مردم همیشه پشتوانه مسئولین پاسخگو و خادم می باشد.
    و در آخر این سخن ناب را تقدیم شما مسئول عزیز میکنم :

    من شکوفایی گل های امیدم را در رویاها میبینم

    و ندایی که به من می گوید :

    گرچه شب تاریک است !!

    دل قوی دار سحر نزدیک است.

  110. همشهری عزیزشهروند خرم دره ای بانظرتان موافقم ولی با اینهمه استعداد و مزایایی که خرم دره دارد نمیداتم چرا در مواقع حساس بخصوص انتخابات جوگیرمی شویم ونتیجه اش می شود این…علی آقاباکتمان حقایق شکوفایی گل های امید را مگه اینکه تو رویاببینیم

    • آقا وحید عزیز، طبیعت جابجایی مدیران همینطوریه!!! (هر گروه به فکر گروه خودش است و مصالح شهر در درجه ی چندم اولویت قرار دارد! و شاید اصلا در اولویت ها قرار ندارد). در مدت چند ماهی که در این وب سایت نظر می دهم به این نتیجه رسیده ام که باید نظر بدهیم و آن را منتشر کنیم و این را مدیون آقای کلانتری عزیز هستم که در همین سایت حق معلمی بر گردن بنده دارند. بنده روی بی عدالتی ها و برخی موارد شهری و برخی موارد خاص(اجازه دهید در این خصوص فعلا توضیح ندهم اما بزودی متوجه خواهید شد چون کمی آن جنبه را پررنگ خواهم کرد) مانور می دهم و خواهم داد.
      در خصوص نظر آقای “علی”، ایشان کنار کلمه ی “مردم شهرستان” علامت “!” گذاشته اند. این علامت دو جنبه دارد، جنبه مثبت و غیر مثبت. بنده جنبه ی مثبت این علامت را در نظر گرفته ام و به ایشان می گویم آقای “علی” از راهنمایی شما ممنونم، ما حواسمان هست که به مصالح شهرستان خدشه وارد نشود و اگر گام نادرستی برداریم سایر عزیزان به ما در همین سایت هشدار داده و می دهند و ما را راهنمایی می کنند، شما نیز همینطور. اما تمام تلاش خود را می کنیم تا مصالح شهرستان به نحو احسن حفظ شود و مصالح به سخره گرفته شده به سرنوشت درستش بازگردند!!(ببخشید جمله مفهومی نوشتم، معنی آن بماند بعدا). و می گویم:
      اندکی صبر، سحر نزدیک است.
      سومین نکته هم به عزیزان شورا عرض کنم تا ۲۴ خرداد ۱۷ روز دیگر باقی مانده است، ما منتظریم. عزیزان شورا اگر همشهریان را قابل بدانید بیایید رو راست باشید، ما نیز هر کاری از دستمان بر بیاید دریغ نخواهیم کرد، خدا شاهد است اگر چراغ سبز نشان دهید، کارهای بزرگی می توان انجام داد. نظرهای دوستان و علی الخصوص آقای کلانتری، مشاوره کاملا رایگان است و از سوی افرادی مطرح می شود که خود در این شهر زندگی می کنند و مشکلات را بسیار دقیق لمس کرده اند و لمس می کنند و با دل صاف و ساده و صادق، سخنان خود را بیان می کنند و قلبشان برای همشهریان عزیز و شهرستان خرمدره گرفته تا مصالح ملی می تپد و عاشقانه شهرستان خرمدره را دوست دارند. یا آقای مرادی برخی مشکلات شهرستان را تا کنون به تصویر کشیده است که بسیار مقدس است واجر معنوی و حتی مادی-معنوی دارد، یا در سایت های دیگر آقای نوحی و آقای محمدی مشکلات و موانع شهرستان را زیر ذره بین برده اند بدون کوچکترین کمکی از سوی نهادی یا فرد خاصی.(درود بر همه ی شما عزیزان دلسوزان شهرستان، اگر جسارتی هم سر می زند به بزرگواری خودتان حلال کنید) عزیزان شورا، اگر قدردان باشید و بیایید به سوالات عزیزان پاسخ دهید و نظرهای آنان را جدی بگیرید، یعنی همشهریان دست در دست شما داده اند تا با کمک یکدیگر مشکلات یکی پس از دیگری حل و فصل شود.ما دست خود را دراز کرده ایم، شما نیز دست خود را جلو بیاورید. اما شما با پاسخ ندادن هایتان یا مانند شهردار با پاسخ هایی که به نظر بنده جنبه ی سرکاری و مشغولیت دارد، در ذوق و شوق همشهریان می زنید. آیا واقعا این درست است؟ شعار شما عدالت محوری بود، آیا این عدالت محوری با عدالت محوری واقعی اصلا تشابهی دارد؟
      فعلا عرض خاص دیگری ندارم.
      درود بر همه ی همشهریان عزیز

      • باسلام و عرض ادب خدمت همشهری عزیزم

        ضمن تشکر از دقت و نکته بینی جنابعالی ، حقیقت موضوع این است که بنده واقعا منظور خاصی از گذاشتن علامت ! بعد از مردم شهرستان نداشتم . انشالا که شهری سراسر آبادانی و زیبایی با مردمانی صمیمی و مهربان به همت همه ساکنین این شهر و مسئولین دلسوز داشته باشیم !

        • جناب “علی” از اینکه نظر بنده را خواندید و ابراز لطفی که داشتید خیلی ممنونم.
          جسارت بنده را نیز ببخشیدو بنده دقیقا متوجه نشدم که منظور ما از علامت سوال چه بود و به همین جهت آنگونه نوشتم ولی بنده نیز منظور خاصی نداشتم.
          از اینکه در این بحث شرکت کرده اید متشکریم و از شما می خواهم که در این سایت حضور داشته باشید و نظرات و پیشنهادات خود در خصوص شهرستان و حتی محله و کوچه ی خود را بیان کنید. انشالله این مطالب به گوش مسئولان برسد و شاهد رفع مشکلات باشیم.
          در خصوص فاز سه شهرک نیز با شما موافقم. این منطقه شهرستان دارای موقیعیت عالی است، اما مشکلات آن کی به طور کامل حل خواهد شد، خدا میداند.

      • با سلام برای بار دوم است که جوابیه شما عزیز گرامی را می خوانم و متشکرم از لطف جنابعالی در خصوص بنده ، انجام وظیفه بوده که به جا آورده ام .
        ولی دوستان و سروران گرامی منتخب شورای چهارم را دعوت می کنم که یک بار دیگر اطلاعیه های زمان انتخابات و قبل آن را مطالعه فرمایند واقعا مطالب جالب است ولی نیاز به دوباره خوانی و عمل دارد . متشکرم . گستاخی بنده را به بزرگواری خودتان بخشید .

  111. آقای شهردار تکلیف میدان…….چهارراه………سه راه…….ولیعصر راروشن کنید واقعا چیه

  112. شهردار و شورا ها حرکتی کنن وخیابان کشی و ساخت میدان و ساخت پل انجام دهند . یک سال تمام شد تکان بخورید

  113. با
    سلام خدمت جناب شهردار نفرمودین برای کوجه های تنگ چه برنامه ای دارین.ممنون

  114. آقای امیرلو ، از اصلاح میدان ورودی شهرک قدس از سمت کمربندی ممنونیم .واقعا مهندسان و مجریان نهایت تخصص خود را در ساخت میدان قبلی نشان داده بودند .
    راستی قضیه ی این المان کتاب مقابل کتابخانه کوثر چیست ، چون جابجاشد !؟

    آقای امیرلو ۳۲ متری ( جانبازان شرقی ) بلوار بعثت چرا ختم به خیر نمی شود ، ۳ ماهه دیگه سرما تو راهه یک بار عبور یک هم وطن از استان های دیگر از این جاده برای ، خرد شدن خرم دره و خرمدره ای و در راس آن مسئولین کافی است ؟ لطفا گوش خرابکار را بگیرید و نشانش دهید که حماقت کرده است .

  115. آقای امیرلو کوچه شهید امیدی در خیابان امام ، در تابلو مقابل کوچه امیری نوشته شده است . لطفا اصلاح شود .
    باز هم از لکه گیری ها و اصلاح معابر و این که به ارزش والای همشهریان نهایت اعتبار را بخشیدید و آسفالت مرغوب خریداری نمودید متشکریم . قبلی ها مردم ما را چه تصور می کردند .

  116. آقای کلانتری واقعا ازاین که اینقدر مثبت فکر میکنین بهتون تبریک میگم ولی …..کاش مسولین هم مثل شمافکر می کردن

  117. با سلام از خواهر گرامی ( لیدا خانم ) و دیگر دوستان عزیز متشکرم ، از اینکه همشهریان بیشتری به این سامانه سر میزنن متشکرم ما افتخارمان اینست که شما حضور دارید هر چند مسئولین به غیر از شهردارمحترم تا به حال به این سامانه توجهی نداشته اند و یا اگر ملاحظه کرده اند نظری نداده اند . ما منتظریم .

  118. بنده نیز منتظر گزارش عملکرد شورای شهر و شهرداری تا ۲۴ خرداد هستم.

  119. باسلام مجدد خدمت همه همشهری های عزیز

    موضوعی که تو شهر میان مسئولین زیاد مشهود هست و البته این مسئله مختص به شهر ما نیست و کشورمون درگیر آن هست بحث وابسته بودن ارگان ها و سازمان ها به بودجه ای هست که سالیانه به آنها تعلق میگیرد ، این در حالیست که مسئولین عزیز میتوانن با کمی خلاقیت و یا استفاده از نیروهای خلاق شهرستان اقدام به حرکت هایی بکنن که با کمترین وابستگی به بودجه تغییرات مثبتی در سطح شهرستان اتفاق بیفته چن نمونه در ذیل میارم براتون انشالا مسئولین هم به گوش باشن :
    ۱. بحث خام فروشی و فروش فله ای محصولات کشاورزی در سطح شهرستان!!
    حتما همه عزیزان شاهد این ماجرا هستند که هرساله سود حاصل از زحمات کشاورزان عزیز شهرستان به علت وجود بحث دلالی شبکه ای در سطح شهرستان و استان وارد جیب دلال های این صنف میشه راهکاری که به نظر بنده میرسه تاسیس شرکت تعاونی تخصصی خرید و فروش محصولات کشاورزی و بازرایابی این محصولات در سطح کشور و صادران آن هست که فکر نمیکنم این اتفاق در سطح شهرستان افتاده باشه! مزایای تاسیس این مکان بسیار هست که یکی از مهمترین آن ها کوتاه کردن دست دلال ها از سر محصولات کشاورزی شهرستان هست
    ۲.بحث خام فروشی محصولات کشاورزی و دامی !! به صورت خیلی سربسته باید عرض کنم که مسئولین عزیز میتونن با لینک کردن دو تا از صنایع اصلی شهرستان هم از خام فروشی جلوگیری کنن و هم اشتغال زایی کنن!(حضرت علی می فرمایند : همه آنجه را که میدانی باز مگو چون که آن خود دلیلی است بر نادانی )انشالا این موضوع که مدت های طولانی است من روش دارم فکر میکنم و بررسی میکنم رو به گوش مسولین خواهم رساند
    ۳.استفاده از منابع انسانی دور افتاده از وطن !!بهتر است در شهرستان بنیادی با عنوان بنیاد نخبگان شهرستان افتتاح گردد و در اولین اقدام این بنیاد شروع به شناسایی نخبگان و فرهیختگان شهرستان نمایند با نیت استفاده از علم تجربه و توانایی این عزیزان در شهرستان
    ۴. پرهیز از کدخدا منشی در میان مدیران شهرستان !!متاسفانه این مورد جزو موارد اسیب رسان و نا امید کننده هست که کشور گریبانگیر آن هست که میشه با راه اندازی سیستم هایی نظام نظارتی و بازخوردی مناسب در ارگان ها با محوریت فرمانداری شهرستان به منظور فرایندی کردن پروسه های موجود در سازمان ها نمود که این خود سبب کاهش رفتارهای کدخدا منشی و گاها جهت دار و خارج از دایره قوانین و مقرارت حاکم در سازمان ها میشه چرا که سازمان ها آگاه هستند که مسئولی نظارت دایم به اعمال آنها داره

    و موارد دیگری هست که از حوصله بحث خارج هست
    میدونم مواردی که بنده قید کردم جزو بدیهیات می باشند که به ذهن اکثریت هم شهری ها میرسه ولی باز امیدوارم مسولی با خوندن این موارد حداقل بیشتر به فکر فرو بره و اقدامی در خور شهرستان انجام بده

    • جناب “علی” واقعا درود بر شما
      ریشه یابی و ارائه ی راهکارهایی که اشاره کرده اید ۱۰۰ درصد درست هستند و اتفاق بدهیاتی هستند که باید تکرار شوند چون مسئولین سرشان شلوغ است!!! به بدیهیات نیز وکنش نشان نمی دهند!!!!!!!!!!!!!!!!. و این موضوع نشان دهنده ی این است که شما نیز مانند همراهان این سایت جزو دلسوزان شهرستان هستید دارد. خیلی خوشحالم که شما نیز در این سایت به دوستان مجازی ما اضافه شده اید. از شما می خواهم شما نیز اگر مقدور بود هم خودتان در این سایت حضور داشته باشید و حتی اگر بتوانید چند نفری را نیز با خود همراه کنید بتوانیم تاثیرگذار باشیم البته از نوع مثبت. با تشکر

  120. باسلام و عرض ادب خدمت شهردار محترم

    در خصوص مرتفع شدن مشکلات زمین های مسکونی فاز سوم شهرک گلدشت ، بنده و تعدادی از مالکان جهت پروانه ساخت به شهرداری مراجعه نموده ایم ولی متاسفانه مجوز ساخت صادر نگردید و مطابق اظهارات عزیزان شهرداری مشکل فاز سه شهرک به قطعیت مرتفع نگردیده است !
    با توجه به موقعیت سقولجیشی فاز سوم شهرک از نظر همجوار بودن با دانشگاه آزاد اسلامی ، و گردش مالی مثبت و اشتغال زایی بالای کار ساخت و ساز و همیچنین درآمد زایی برای شهرستان امیدواریم هرچه سریعتر نسبت به صدرو محوز ساخت مسکن آن زمین ها اقدام نمایید.
    باسپاس از زحمات جنابعالی و همکاران

  121. با سلام
    آقای مرادی عزیز آیا نظرهای همشهریان در سایت جابجا می شوند؟ به عنوان مثال نظر ۲۲ خرداد جناب “علی” که قبلا نیز ارائه داده شده بود از بالا به کلی حذف شده است. قبلا هم بنده چند مورد دیدم که متن به کلی تغییر کرده است!. لطفا به این موضوع پاسخ دهید.

    • سلام نظرات شما دوستان جابجا نمی شود
      فقط چند مورد قبلن ها وجود داشت که یه کم ویرایش شده بود
      نظرات شما اگر مغایر با قوانین مطبوعات و رسانه نباشد بدون هیچ کم و کاستی منتشر می شود .بازم ممنون از نظرات خوب وسازنده ی همه شما دوستان

  122. لطفا در مورد ساختمانهای ورثه ا ی وفاقد سکونت فرسوده که مزاحم اهل محل هستند هم تصمیماتی بگیرید . گاها دیده میشود ورثه به طمع گرانشدن ان سالها رهایش کرده وفقط برا اهل محل مزاحمت ایجاد کرده اند. ممنون

  123. ساختمانهای ورثهای فرسوده فقط محل تجمع موش وحیوانات موذی شده که سلامت
    اهل محل را به خطر میاندازد.حداقل به مالکین اخطار بدین تخریب کنن.تشکر

    • ساختمانهای فرسوده در بافت مرکزی شهر تخریب نخواهند شد مگر با :
      ۱- همت خود اهالی و حضور در دفتر شهرداری برای رفع مشکل .
      ۲- در خواست از شورا به صورت کتبی برای حضور در محل و دیدن لمس نمودن مشکلات . بسم الله

  124. شهر خرمدره تبدیل به مرکز خرید ضایعات شده و محل های زیادی در شهر مکان انباشت زباله شده که از نظر بهداشتی و صر وصدا خیلی ناجور شده که یکی از اعضای شورا هم در این کار مشغول است در صورتی که باید این انبار ها به خارج شهر منتقل شود این انبارها و خانه های اطراف پر است از موش

    • درود بر همشهری عزیزمان.
      سخنی و نظری که گفتید کاملا بجا است و باید این مراکز که به بهداشت اجتماعی و عمومی و بهداشت دیداری و صوتی لطمه وارد می کنند، به خارج شهر منتقل شوند. از مسئولین می خواهیم در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند. بهداشت عمومی و صوتی و دیداری از ارکان مهم حرکت به سوی پیشرفت و داشتن جامعه ی ایده آل و شهر ایده آل است.

  125. تبریک می گوییم به این عضو شورا خوب جایی چسبیده ، شغل نون و آب داریه ، می شود بعدش سانتافا سوار شد .

  126. هرچه بگندد نمکش میزنند.اینجورجاهارو بایدشهرداری جمع آوری کنه که خب……..ایشون به آقای شهردار رای دادن و نمیشه که…..بازم شایداقای شهرداررای لازم داشتن متاسفانه ادارات مابده بستونه …..ومامردم هم همیشه منتظر ناجی

  127. دوستان موضوع انتقال صنوف آلاینده به محدوده خارج از محل های مسکونی شهر جزو مسایلی است که به صورت مداوم مورد پیگیری می باشد. و هرازچند گاهی هم برخی از صنوف با همکاری صاحبان آن ها و مسولین به حاشیه شهر منتقل می گردد البته روندی که در حال حاضر شاهد آن هستیم بسیار کند هست و عمده علت آن بخاطر عدم تمکن مالی صاحبان صنوف و همچنین عدم همکاری ارگان های ذیربط و عدم تخصیص تسهیلات و کمک به آنها می باشد.ولی انشالا که این روند سرعت بیشتری به خود بگیرد

  128. با سلام :
    آقای امیرلو شهردار محترم فرمودند که قراراست خیابان ولی عصر (عج) یک طرفه بشه که اصلا طرح خوبی نخواهد چون مشکل زا خواهد شد ولی حالا آمده اند با مهندسین زبده طرح سرعت گیر عابر پیاده ( مقابل مدرسه کوشش ) را اجرا می کنند که با حرف اولشان هم خوانی ندارد چون بعد اجرایی شدن یک طرفه این خرج از بین خواهد رفت .
    به نظر حقیر عاقلانه این بود که همشهریمان آقای اصانلو را راضی می کردند که عقب نشینی کند آن وقت به پهنای سمت برگشت از میدان امام حسین ( ع ) اضافه می کردند و این می شد یک کار عاقلانه و با رضایت همگانی . اگر حرف بنده صحیح نیست بفرمایند . ممنونم .

  129. اگه نادانان بی تخصص عقب بکشند مسئولین شهر میتوانند به همه مشکلات با راهکارهای مناسب رسیدگی کنند.

  130. ضایعات را بد نیست تو همون بافت فرسوده فاقد سکونت جمع کنند اینطوری هم شهر صاحب موزه میشه وهم باغ وحش.

  131. واقعا تو هر محله ای هم به قول دوستان ساختمان فرسوده فاقد سکونت هست که هر وقت از کنارش رد میشی دوسه تا اجر یا سیمان رو سر رهگزر میفته .خدا نکنه که سیم برق یا حتی گاز و اب اشغال پیدا کنه که برا اهل محل میشه فاجعه .اگه ضایعات هم به اون اضافه بشن تجمع حیوانات رو هم به ان اضافه کنین .سلامت وبهداشت اهل محل به مخاطره میفتفه .باید توجه کرد که تعداد این ساختمونها کم نیست که راه حلش رفتن اهل محل به شهرداری یا نامه دادن وغیره باشه کل محله ها بااین مسئله مواجهند .به نظر بنده اخطار شهرداری حال کتبی یا شفاهی به مالکین یاشاید وراث جهت تخریب بد نیست .چیزی از مال ودارائی عزیزان کم نمیشود .کسی هم ضرر نمیکنه.

  132. با سلام از پیگیری شهرداری محترم جهت آسفالت معابر متشکریم ، کار بقدری زیادست که انگار سالهای سال شهر را رها کرده بودند و از این طرف می بینیم آن همه بدهی شهرداری قبلی دارد !!؟؟ پس ایشان آن مخارج را صرف چه چیزی کرده بودند ؟؟؟ ماشین آلات هم که فروخته شده ؟؟
    آیا کسی هست که یقه شهردار قبل و شوزرای قبل را بگیرد و بپرسد پول ها در کجا هزینه شده است ؟ آیا این شهر صاحب ندارد ؟
    متاسفانه همه دست به دست هم داده بودند برای چپاول این شهر ؟؟
    آقای امیرلو خواهشا توضیح دهید در این شهر چه خبر بوده است ؟
    به قول آن همشهری دانایان بیایند جلو و مقصر را پیدا کنند ؟؟

  133. بنده نیز با شما موافق هستم. پیگری این موضوع می تواند سبب عبرت سایرین شود. اگر شهردار این کار را انجام دهند و نتیجه را بیان کنند، که انجام نخواهند داد، می توان ریشه ی برخی مشکلات اینچنینی را در شهرتان خشکاند. آقای کلانتری عزیز شورای قبل می گفتند در زمان شورای قبل آن ها کارهای نادرستی انجام گرفته است. این شورا و شهرداری می گویند شورای قبل بدهی دارد و کار نادرست انجام داده است. بنده هر دو را قبول دارم ولی خدا کند شورای بعدی در خصوص شورای فعلی این نظر را نداشته نباشد که صد در صد خواهد داشت. برخورد با متخلفان شورای قبلی و متخلفان فعلی به نفع شهرستان خواهد بود.

  134. وقتی راهنمایان نادانان بیتخصص نباشند همه مشکلات خیلی راحت حل میشود.وقتیکه شهر خرمدره بالاترین نرخ باسوادی را درسطح کشور داراست چگونه میشود مسئولین محترم مشاورین خود را به قول رئیس جمهور از کم سوادان انتخاب میکنند.غیر متخصصین را جایگزین متخصصین مینمایند.

  135. باسلام خدمت شهردار عزیز
    دیروز ۹۳/۰۴/۱۰ وقتی دیدم آقای شهردار حدودای ساعت ۸:۳۰عصر خودشون ایستادن کنار کارکنان زحمت کش شهرداری در وردی شهر از طرف ابهر (سه راه دانشگاه) واقعا از این جدیت و پیگیری ایشون خوشحال شدم ای کاش همه مسئولین شهرمون مثل ایشون به جد پیگیر مشکلات شهر بودن

    واقعا جای تقدیر و تشکر داره!

  136. لابدتشریف میبردن خونشون. راجع به بنرهاهم من یقین دارم که بنرهایی که در سطح شهرزده میشه کارخود سولینه بابا عکس ش در چهار آقایون دست مردم چیکارمیکنه.اگه واقعاهم مردم ازشون میگیرن ندن راضی نشن هزینه بنرهارو خرج کارهای خیربکنن

  137. اقای شهردار سالهای قبل حاشیه رود خانه در ایام تابستان پاکسازی و سمپاشی میشد . خواهشا امسال هم هین کار انجام شود چرا که وجود حیوانات موذی و پشه الودگی را به حد اکثر رسانده وبهداشت وسلامت عموم را به مخاطره انداخته است .ممنون

  138. آقای امیرلو چی شد این نمازخانه باغ رضوان …نفرمایین کارخیره بگین به علت بریدن درختهای خیابون امام جلو ایران خودرو ایشون مجبور به این کارشدن

    • با سلام ، اگر توی این ۳۵ سال بعد انقلاب ، سرمایه داران شهرمون قدم در راه پیشرفت شهرمون می گذاشتند ، امروز این مشکلات را نداشتیم ، همیشه به فکر خودشون و سرمایه ی شخصی خودشودن بودن و هستند مگر عده ای قلیل که خداوند حفظشان کند .

    • جناب “محمد”، کار خیر همیشه خیر است. حالا نیت قلبی افراد را بنده نمی توانم بیان کنم و کار شما هم نیست. انشالله که این کار خیر انجام شود و خداوند اجر به آن مرحوم بدهد و از قصورات وی بگذرد. ضمنا در این ماه مبارک نیز آرزو می کنم، خداوند همه ی درگذشتگان همشهریان عزیز را رحمت کند.
      آقای کلانتری عزیز، به نظر بنده الگوی دوستان باید همان عده ای قلیل باشد تا دیگران. می دانید چقدر شیرین است که برای شهرستان، برای جوانان شهرستان، برای همشهریانی که زندگی بر آن ها سخت می گیرد سرمایه گذاری شود، بسیار دلنشین تر از ثروتمند بودن همراه با عقب ماندگی است. شرکت مینو و نیت خسرو شاهی در احداث آن که منتشر شده بود و بنده مطالعه کردم، پاک و درست بود. سرمایه داران شهرستان اگر مرد هستند که اکثرا مردانگی را نمی دانند!، بیایند در آبادانی شهر سرمایه گذاری کنند. در واحدهای تولیدی سرمایه گذاری کنند. کارخانه صنعتی احداث کنند تا دست به دست جوانان زندگی شیرین تری داشته باشند و در پیشرفت شهرستان بکوشند. اما برخی از سرمایه داران فقط دلشان می خواهد حقوق همشهریان را به ناجوانمردی از دستشان دربیاورند و به ثروت خود اضافه کنند. حرف دل بنده در این خصوص خیلی زیاد است و تند هم هست، به همین دلیل به همین اندازه بسنده می کنم.
      بنده ۱ موی گندیده ی همان عده ای قلیل که شما می فرمایید را با سرمایه دارانی که معرف حضور هستند، عوض نخواهم کرد و امیدوارم روزی در شهرستان از آن عزیزانی که هنوز در قید حیات هستند تقدیر شود و به همشهریان معرفی شوند که سخاوتمندی آنان بسیار با ارزش تر از ثروت اینچنینی است.

  139. توروخدا یه کاری برای این تاکسی ها بکنید که فقط تو چهارراه جمع میشن هیچ جای شهر تاکسی نمی افته الا مسیر برگشت خیابان امام به خدا خسته شدیم دیگه…

  140. بدبینی وبد گمانی یکی از علل عقب ماندگی است .ونمی گذارد گدا با فکر خویش وسرمایه دار با سرمایه اش جامعه راسمت رفاه بکشند.

  141. با سلام از جناب اقای شهردار و اقای داودی وخانوم جعفری واعضای محترم شورا که اقدام به پاکسازی رودخانه کبیر نمودید نهایت تشکر و قدردانی را مینمائیم.

  142. اقای شهردار چرا خرمدره پارک نداره شهربازی نخواستیم توخرج می افتید ولی حداقل یه فضای سبزی یه پارک کوچیکی باید داشته باشیم یانه ؟ ادم خجالت میکشه وقتی مهمونی از یه شهر دیگه براشون میاد میگه بریم پارک با خجالت باید بگیم نداریم . واقعا جای خجالته که همشهریان ما برای تفریح به ابهر وهیدج برن . چرا ورودی شهر کوچکی مثل هیدچ اونطور زیبا وگلکاری شده ولی ورودی های شهر ما !

  143. سلام چند روز پیش در مورد آبیاری بد موقع فضاهای سبز شهرستان متنی نوشتم ولی انگار حرف بدی زدم و انتقاد کردم احتمالا باب میل شما نبود که از سایتتون برداشتین.امید وار بودم رسیدگی بشه.

  144. با سلام خدمت شهردار عزیز
    آقای امیر لو برداشتن برخی سایبان های مغازه ها که برای شهروندان مزاحمت داشت و نمای خیابان ها را زشت کرده بود طرح خوبی بود ولی برداشتن سایبان بعضی فروشگاهها که با سلیقه و خرج هزینه زیاد ایجاد کرده بودند بزرکترین بی انصافی شما بود و از شهردار با تجربه ای مثل شما انتظار نمیرفت ؟؟؟؟
    تر و خشک رو با هم سوزوندید ؟؟؟ خیلی بی انصافی بود ؟؟؟

  145. باسلام خدمت شهردار شهر سر سبز
    لطفا تکلیف زمین های کنار دانشگاه آزاد و بالای کمربندی و نیروی انتظامی رو مشخص کنید ؟

  146. سلام .ممنون از جمع کردن سایبانهای جلوی مغازه ها به خصوص میوه فروشیها که با چیدن جعبه های میوه باعث ایجاد سدمعبر در پیاده روهای بسیار کم عرض خیابان سید جمال الدین شده بود.ایکاش شهرداری نسبت به ساخت یک یا چند پارکینگ عمومی در سطح شهر اقدام مینمود تا کسبه ماشینهای خود را بجای پارک در کنار خیابان آن را در پارکینگ قرار میدادند چون متاسفانه خیابانهای کم عرضی داریم.با تشکر

    • با سلام باید اضافه کنم که با پارک وسایل نقلیه مغازه داران دیگر جایی بزای پارک ماشین مشتری نمی ماند و این مورد باعث عدم جذب مشتری می شود .
      ودر جواب آقا متین آنگونه که من شنیدم بابودجه ای که توسط آقای خانمحمدی جذب شده طزح رینگ دور شهر و دیگر طرح ها از چمله میدانی برای سهولت تردد در جنب اداره راهنمایی و رانندگی ایجاد خواهد شد .

  147. با سلام
    شهردار عزیز
    ما اهالی خیابان مدرس و خیابان امیر کبیر خواستار رسیدگی به زمینهای رها شده سمت شمالی خ مدرس هستیم چون این زمین رها شده به مساحت چندین هکتار محل معتادان و حیوانات و محل ریختن نخاله های سا ختمانی و ….. شده لطفا در جهت حل کردن مشکل این زمین ها اقدام کنید اصلا این قسمت مرکز شهر حساب میشه واقعا جای تاسف است که مرکز شهر این گونه باشد . با تشکر

  148. باعرض سلام شایدانتقاد بنده کمی تند باشد اماحرف دل خیلی از همشهریان عزیز است اما باید بگویم رسیدگی به اوضاع شهر تنها قرار دادن چندتا گو ی رنگی در مرکز شهر نیست شهرما نیاز به رسیدگی به پروزه های مهمی دارد که نیمه کاره مانده اند برای مثال بازگشایی خیابان امیرکبیر شمالی که برای شهروندان و حتی خود بنده به رویا تبدیل شده پس بودجه های تعلق یافته به بازگشایی این خیابان واردجیب کدام مسول عزیز شد امیدوارم اقای شهردار با به سرانجام رساندن چنین پروزه های نیمه کاره خاطره ی خوشی ازخود در ذهن همشریان به جا بگزارند با تشکر

  149. با سلام اگه یادتون باشه دو سه سال پیش این پروزه در خیابان شهید کاظمی باز گشایی شد ولی صاحب ملک دوباره دیوار کشی کرد و این نشان می دهد تا زمانی که مردم همکاری نکنند ٰمسئولین ٰ کاری پیش نخواهد برد و مثل اینکه طرف پول زیاد می خواد ولی هر چیزی قیمتی دارد و جای تاسف است بنده همیشه عرض کردم که بعد از بازار این خیابان های شهر هستند که توسعه و طرقی را به شهر می دهند و متاسفانه این مشکل در شهر ما به گره کوری تبدیل شده است و این مسئله جز پسرفت ؛ ارمغانی برای شهر ما نخواهد داشت . البته تا زمانیکه شهرداری محترم با پشتوانه قانون لودر جلوی ملک چنین آقایانی نگذارد ٰ این راه به ترکستان خواهد بود .

  150. بنده نمی دانم چرا شهرداری محترم نمی تواند ابتدایی خیابان مسجد جامع را که ملک آقای “ع” همنونی که نزدیک به ۳۰۰ میلیون از مسجد گرفت ٰ اصلاح و عقب نمی کشند چون واقعا بهترین نقطه شهر چهره زننده ای دارد .
    ما از این گونه کارها زیاد توشهرمون داریم که باید اصلاح شود . توی خیابان ولی عصر – شهید کاظمی – خیابان کشاورز – باهنر – و …..کوچه های مابین شهید مطهری و شریعتی که آقایی شیروانی نیمه کاره زده و این کوچه می تواند به خیابان زیبایی تبدیل بشه و شریعتی را به مطهری وصل کنه همون کوچه برج انصاری را عرض مب کنم انتهای کوچه شهید عباسی .
    و هم چنین باید یک مطالعه ای در مورد یک طرفه بودن خیابان شهید خاکی و شهید مدرس بشه و این یک طرفه بودن از شهید خاکی ورود و از شهید مدرس خروج داشته باشه یعنی باید یک طرفه بودن این دو خیابان باهم عوض بشود . متشکرم

  151. با سلام
    شهردار عزیز لطفا چند تابلو برای نشان دادن جایگاه گاز شهید خاکی از سمت خ امیر کبیر و خیابان مدرس برای مسافران نصب کنید با تشکر .

  152. باسلام :شهردار محترم با تشکر از زحمات شما و همکارانتان لطفا در خصوص ایجاد سرویس بهداشتی مناسب در ورودی های شهر اقدام لازم را مبذول فرمایید تا مسافران در رفاه باشند .

  153. سلا .تابلو های شهری چی شد.

  154. جناب آقای مهندس امیر لو
    باسلام احترام
    جددا لذت بردم از اینکه انقدر همشهری های شما به شما علاقه دارند. من شاید تمام سایت های شهرداری های کل کشور دیدم ولی می تونم بگم کم نظیر بود این ارادت مردم به شهردار شهرشون به شما ومردم شهرتون تبریک می گم .امیدوارم به کمک مردم و شما وهمکاراتون تو شهرداری موفق باشید.
    معصومی ازتهران

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.