• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
8

مرد شماره ۲ داعش در حلب به هلاکت رسید + عکس

  • کد خبر : 10533
  • 08 بهمن 1392 - 8:31

” حجی بکر ” افسر سابق ارتش رژیم بعث عراق بود، و با نشان دادن مهارت نظامی خود، به گروه داعش ملحق شده بود. وی مشاور ابوبکر البغدادی، و بعد از وی نفر دوم گروه داعش به شمار می‌رفت. به گزارش نبضسحر به نقل از دانا سایت “الحدث نیوز” با اعلام خبر هلاکت این عضو […]

” حجی بکر ” افسر سابق ارتش رژیم بعث عراق بود، و با نشان دادن مهارت نظامی خود، به گروه داعش ملحق شده بود. وی مشاور ابوبکر البغدادی، و بعد از وی نفر دوم گروه داعش به شمار می‌رفت.

به گزارش نبضسحر به نقل از دانا سایت “الحدث نیوز” با اعلام خبر هلاکت این عضو ارشد داعش در حومه شمالی حلب، تأکید کرد “حجی بکر” بعد از ابوبکر البغدادی سرکرده اصلی داعش وابسته به شبکه القاعده، مرد شماره دو این گروه تروریستی به شمار می‌رفت.

به گزارش بخش فارسی العالم عناصر گروه‌های مسلح  در حومه شمالی حلب اعلام کردند ” حجی بکر ” افسر سابق ارتش رژیم منحل بعث عراق بود، و با نشان دادن مهارت نظامی خود، به گروه داعش ملحق شده بود. وی همچنین مشاور ابوبکر البغدادی، و بعد از وی نفر دوم گروه داعش به شمار می‌رفت. –
سایت “الحدث نیوز” با اعلام خبر هلاکت این عضو ارشد داعش در حومه شمالی حلب، تأکید کرد “حجی بکر” بعد از ابوبکر البغدادی سرکرده اصلی داعش وابسته به شبکه القاعده، مرد شماره دو این گروه تروریستی به شمار می‌رفت.
عناصر گروه‌های مسلح  در حومه شمالی حلب اعلام کردند ” حجی بکر ” افسر سابق ارتش رژیم منحل بعث عراق بود، و با نشان دادن مهارت نظامی خود، به گروه داعش ملحق شده بود. وی همچنین مشاور ابوبکر البغدادی، و بعد از وی نفر دوم گروه داعش به شمار می‌رفت.
حجی بکر توسط گروه کتائب اسلامی و در درگیری های گروه های تروریستی با هم کشته شده است.
کلید واژه
لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=10533

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.