• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6

ضرورت ایجاد فرهنگ مناسب اشتغال در جامعه

  • کد خبر : 10590
  • 09 بهمن 1392 - 15:17
ضرورت ایجاد فرهنگ مناسب اشتغال در جامعه

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان بر ضرورت ایجاد فرهنگ مناسب اشتغال در جامعه تأکید کرد. به گزارش نبض سحر به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان، حجت‌الاسلام اذن‌الله خدایی شامگاه دیروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان این استان، اظهار داشت: اساتید برتری برای آموزش و مشاوره ازدواج در سازمان تبلیغات اسلامی […]

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان بر ضرورت ایجاد فرهنگ مناسب اشتغال در جامعه تأکید کرد.

به گزارش نبض سحر به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان، حجت‌الاسلام اذن‌الله خدایی شامگاه دیروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان این استان، اظهار داشت: اساتید برتری برای آموزش و مشاوره ازدواج در سازمان تبلیغات اسلامی وجود دارد و دیگر دستگاه‌های نیز می‌توانند از این افراد استفاده کنند.

وی بر لزوم برگزاری جلسات در بین کارمندان دستگاه‌ها برای تحکیم بنیان خانواده تأکید کرد و ادامه داد: در این جلسات به مسائل دینی ازدواج پرداخته شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه جلسات توجیهی انتخاب همسر برای افراد و جوانان برگزار شود، خاطرنشان کرد: اگر جوانان با دقت و هوشیاری بیشتری همسر خود را انتخاب کنند به زندگی آنها طلاق منجر نمی‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه حضرت معصومه (س) هیچگاه ازدواج نکرده‌اند، بیان داشت: این امر به این دلیل بود که در آن زمان هم شان ایشان برای ازدواج نبوده است.
خدایی عنوان کرد: در روایات مختلفی عنوان شده که اگر حضرت علی (ع) نبودند حضرت زهرا (ص) نیز هیچگاه ازدواج نمی‌کردند.

وی در ادامه به مسئله اشتغال جوانان اشاره کرد و عنوان داشت: در بیشتر اوقات در مسائل مختلف به معلول‌ها پرداخته می‌شود و به علت‌های مسئله توجهی نمی‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان بر لزوم ایجاد فرهنگ اشتغال در جامعه تأکید کرد و اذعان داشت: در مورد کار و اشتغال باید فرهنگ سازی مناسب در بین مردم رواج یابد.
وی با اشاره به اینکه فرهنگ سازی در این زمینه از برنامه‌های ساده آغاز شود، ادامه داد: فرهنگ سازی مناسب جوانان را تشویق به اشتغال می‌کند.

خدایی در پایان با اشاره به اینکه کمیته‌های مربوطه باید به فرهنگ‌سازی اشتغال نیز بپردازند، متذکر شد: با انجام این امر آمار ازدواج در جامعه نیز تا حدودی کاهش می‌یابد.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=10590

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.