• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

معلولان خرم‌دره برای شرکت در کمیسیون پزشکی شناسایی می‌شوند

  • کد خبر : 11641
  • 30 بهمن 1392 - 22:00
معلولان خرم‌دره برای شرکت در کمیسیون پزشکی شناسایی می‌شوند

سرپرست بهزیستی شهرستان خرم‌دره گفت: معلولان خرم‌دره برای شرکت در کمیسیون پزشکی شناسایی می‌شوند. به گزارش نبض سحر به نقل از روابط عمومی بهزیستی شهرستان خرم‌دره، میترا رحمانی اظهار داشت: شناسایی معلولان یکی از اهداف  CBR(توانبخشی مبتنی بر جامعه) است که در گام نخست در راستای معرفی معلولان جدید به کمیسیون پزشکی و تعیین درصد معلولیت […]

سرپرست بهزیستی شهرستان خرم‌دره گفت: معلولان خرم‌دره برای شرکت در کمیسیون پزشکی شناسایی می‌شوند.

به گزارش نبض سحر به نقل از روابط عمومی بهزیستی شهرستان خرم‌دره، میترا رحمانی اظهار داشت: شناسایی معلولان یکی از اهداف  CBR(توانبخشی مبتنی بر جامعه) است که در گام نخست در راستای معرفی معلولان جدید به کمیسیون پزشکی و تعیین درصد معلولیت صورت می‌گیرد.

وی گفت: دقت و نگهداری از پرونده‌ها CBR به صورت محرمانه باید مدنظر باشد.

سرپرست بهزیستی شهرستان خرم‌دره با اشاره به روز رسانی اطلاعات معلولین زیر پوشش بهزیستی و بهره‌مند از طرح CBR افزود: بروز رسانی آمار و اطلاعات مربوط به معلولان با توجه به بیماری، تصادف و یا افزایش سن که منجر به معلولیت می‌شود و یا معلولانی که مهاجرت یا فوت نموده‌اند انجام می‌شود.

رحمانی ابراز داشت: شناسایی توانمندی معلولان به ویژه فعالیت‌های گروهی و همچنین تشویق معلولان به بهره‌مندی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در راستای رسیدن به اشتغال پایدار از فعالیت‌هایی بوده که به واسطه اجرایی کردن CBR انجام گرفته است.

این مسئول از تشکیل گروه خود یار روستای قلعه حسینیه و اردجین خبر داد و اظهار داشت: معلولان با فعالیت در گروه‌ها و فراگیری آموزش‌های لازم می‌توانند به توانمندی برسند.

سرپرست بهزیستی خرم‌دره گفت: همکاری دهیاران در معرفی معلولان بسیار مثمر ثمر است و دهیاری باغ دره و الوند توانسته معلولان خود را برای شرکت در کمیسیون‌های جدید پزشکی معرفی کنند.

وی جلب مشارکت‌های مردمی، معرفی خیرین برای شارژ صندوق، همکاری خانه‌های بهداشت روستایی برای اعلام نوزادان معلول، توجه به مناسب سازی مدارس و مساجد را از عمده فعالیت‌های طرح CBR (توانبخشی مبتنی بر جامعه) در خرم‌دره عنوان کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=11641

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. به نام خدا
    با سلام
    همکار گرامی در انتشار این خبر همکاری نمایید .
    این پاسخی به توهین به شهید نواب صفوی است .
    http://www.atrack.ir/national-news/miscellaneous-news/3813

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.