• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
8

روحانی: تورم را ۱۰ درصد کم کردیم، ۱۱ درصد دیگر هم کم می‌کنیم/ مشکل بزرگ را یک روزه و یک شبه نمی‌شود حل کرد

  • کد خبر : 12051
  • 08 اسفند 1392 - 9:37
روحانی: تورم را ۱۰ درصد کم کردیم، ۱۱ درصد دیگر هم کم می‌کنیم/ مشکل بزرگ را یک روزه و یک شبه نمی‌شود حل کرد

رئیس‌جمهور گفت: دولت را با تورم ۴۳ درصدی شروع کردیم و امروز تورم ۳۳ درصد شده و تلاش می‌کنیم آن را به ۱۲ درصد برسانیم.حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور عصر امروز(چهارشنبه) در دومین روز از سفر استانی خود به هرمزگان در دیدار خانواده شهدا و ایثارگران این استان، گفت: خوشحالم که این توفیق را دارم لحظاتی […]

رئیس‌جمهور گفت: دولت را با تورم ۴۳ درصدی شروع کردیم و امروز تورم ۳۳ درصد شده و تلاش می‌کنیم آن را به ۱۲ درصد برسانیم.حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور عصر امروز(چهارشنبه) در دومین روز از سفر استانی خود به هرمزگان در دیدار خانواده شهدا و ایثارگران این استان، گفت: خوشحالم که این توفیق را دارم لحظاتی را در خدمت خانواده عزیز شهدا و ایثارگران باشم.

وی با اشاره به اینکه عظمت، استقلال و سرافرازی ایران اسلامی مرهون دلاوری‌های فرزندان عزیز این مرز و بوم است، افزود: آنهایی که عزیزان خود را تقدیم انقلاب کردند و سلامتی خود را در دفاع مقدس تقدیم انقلاب و نظام کردند کار ارزشمندی انجام دادند و سختی‌ها را تحمل کردند و این برای ما درس مقاومت، صبر و ایستادگی است.

روحانی با بیان اینکه ایثارگران درس مقاومت، صبر و ایستادگی به ما دادند، خاطرنشان کرد: در دفاع مقدس همه قدرت‌های بزرگ پشت سر رژیم سفاک گذشته عراق بودند، اما ایثار و تحمل، مردم ما را به پیروزی رساند.

رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه در دفاع مقدس همه اقشار به میدان آمدند و به صحنه‌های جنگ رفتند، گفت: در دفاع مقدس فرزندان روسای ۳ قوه در جنگ حضور داشتند. فرزند آیت‌الله خامنه‌ای، هاشمی‌رفسنجانی و موسوی اردبیلی فرزندانشان در دفاع مقدس حاضر بودند.

وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی همه قدرت‌های بزرگ به صدامیان کمک کردند، تصریح کرد: قدرت‌های بزرگ جنگنده‌های خود را به عراق اجاره می‌دادند و این بی‌سابقه بود که چنین کشورهای چنین کاری کنند.

روحانی اظهار داشت: ما روی پای خود ایستادیم و هیچ‌کس به ما کمک نکرد و همه آمدند و یاور ما فقط خدا بود.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه تحریم‌ها ظالمانه بوده و ظالمانه است، خاطرنشان کرد: فشار تحریم بر دوش مردم است.

وی افزود: مشکل بزرگ را یک روزه و یک شبه نمی‌شود حل کرد، اما ما در مسیر درست حل مشکل هستیم و حل خواهیم کرد.

روحانی تصریح کرد: مردم ما در فشار فراوانی در سایه تحریم و در کنار تورم قرار گرفته‌اند. قبول دارم مشکلات زندگی مردم توام با مشکلات است و این را با همه وجود حس می‌کنیم.

به گزارش تسنیم، رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه ما معنای تورم ۴۳ درصدی را می‌دانیم یعنی چه، گفت: دولت تلاشش بر این بود که قدم به قدم فشارها را کاهش دهد. دولت را با تورم ۴۳ درصد شروع کردیم و امروز ۳۳ درصد شده و تلاش می‌کنیم آن را به ۱۲ درصد برسانیم.

منبع:نامه

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=12051

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.