• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6

به جنگ برنامه های جاسوسی بروید + دانلود نرم افزار

  • کد خبر : 12417
  • 16 اسفند 1392 - 10:29
به جنگ برنامه های جاسوسی بروید + دانلود نرم افزار

برای حفظ امنیت اطلاعات موجود در رایانه تان در برابر فایل ها و نرم افزارهای جاسوسی بهتر است، این برنامه Spy Emergency را به صورت رایگان از سایت باشگاه خبرنگاران دانلود و بر روی رایانه خود نصب کنید. به گزارش نبض سحر به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ برنامه های جاسوسی یکی از عامل های اصلی […]

برای حفظ امنیت اطلاعات موجود در رایانه تان در برابر فایل ها و نرم افزارهای جاسوسی بهتر است، این برنامه Spy Emergency را به صورت رایگان از سایت باشگاه خبرنگاران دانلود و بر روی رایانه خود نصب کنید.
به گزارش نبض سحر به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ برنامه های جاسوسی یکی از عامل های اصلی در هک و از بین رفتن اطلاعات موجود در رایانه هستند. عملکرد اکثر نرم افزارهای جاسوسی به صورت مخفیانه است و در حالت ظاهری مانند سایر نرم افزارها کارهای خود را انجام می دهند، حال می توانید برای تشخیص برنامه های مخرب و جاسوسی از این نرم افزار Spy Emergency استفاده کنید. برنامه علاوه بر از بین بردن فایل ها و برنامه های جاسوسی از ورود کرم های اینترنتی، ویروس های تبلیغاتی، برنامه های دزدی هویت به رایانه جلوگیری می کند. پس از اسکن و از بین بردن برنامه های جاسوسی و مخرب، نرم افزار به صورت لحظه ای فایل های ورودی به رایانه از طریق اینترنت و حافظه های جانبی را بررسی می کند و در صورت وجود مشکل از ورود آن ها به رایانه جلوگیری می کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی از اکثر مرورگرها، موتور جستجو قدرتمند، سرعت بالا در تحلیل اطلاعات ورودی به رایانه و … اشاره کرد.
ورژن: Spy Emergency 13
حجم نرم افزار: ۲۲.۷ مگابایت
لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=12417

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.