• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
4

تخفیف ۳۰ تا ۴۰ درصدی هتل‌ها در” ایام نوروز”

  • کد خبر : 12747
  • 25 اسفند 1392 - 17:41
تخفیف ۳۰ تا ۴۰ درصدی هتل‌ها در” ایام نوروز”

رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفت: در ایام نوروز در برخی شهرها شاهد تخفیف ۱۵ تا ۴۰ درصدی هتل‌ها هستیم. سلطانی فر رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در حاشیه مراسم معرفی اقدامات ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در جمع خبرنگاران با اشاره به تخصیص نوروزی هتل‌ها در ایام نوروز گفت: در برخی از […]

رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفت: در ایام نوروز در برخی شهرها شاهد تخفیف ۱۵ تا ۴۰ درصدی هتل‌ها هستیم.

سلطانی فر رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در حاشیه مراسم معرفی اقدامات ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در جمع خبرنگاران با اشاره به تخصیص نوروزی هتل‌ها در ایام نوروز گفت: در برخی از شهرها ۱۵ درصد و در برخی دیگر ۴۰ درصد تخفیف را داریم.
وی افزود: جهت رفاه حال مردم نیز در بسیاری از مناطق هتل‌ها قول همکاری داده‌اند البته ما نیز قیمت‌ها را کنترل خواهیم کرد.

وی در رابطه با بنزین سفر گفت: مردم چندماهی است که بنزین سفر را استفاده می‌کنند چراکه براساس قانون باید قیمت حاملهای انرژی ۳۸ درصد افزایش پیدا می‌کرد که این امر انجام نشد.

سلطانی فر افزود: همچنین براساس قانون بودجه ۹۳ نیز در سال جدید افزایش قیمت بنزین را داریم که با تاکید رییس جمهور به منظور رفاه مردم در ایام نوروز این افزایش قیمت را نخواهیم داشت.

معاون رییس جمهور در پاسخ به سوالی مبنی بر افزایش انگیزه سفر افزود: اگر امکانات بیشتری فراهم شود مانند ارائه تسهیلات در اماکن زیارتی و تاریخی و همچنین تخفیف‌های هتل‌ها انگیزه سفر نیز بیشتر می‌شود.

سلطانی فر در ادامه گفت: ما به مردم توصیه می‌کنیم در ایام نوروز در روزهای سوم و چهارم نوروز سفر کنند تا ترافیک کمتری را شاهد باشیم و همچنین بازگشت از سفر خود را به روزهای پایانی ایام نوروز موکول نکنند.

رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور تصریح کرد: بعد از روی کار آمدن دولت جدید و ایجاد فضای خوب و تعامل با دنیا شاهد گرایش و رغبت گردشگران به کشور هستیم و پیش‌بینی می‌کنیم در سال آینده گردشگران بیشتری به کشور سفر کنند.

وی همچنین از دعوت بخش خصوصی به حوزه گردشگری خبر داد و افزود: از اماکن مختلفی غیر از هتل‌ها در سال جاری جهت اسکان مسافران نیز استفاده خواهیم کرد.

معاون رییس جمهور در پاسخ به سوالی مبنی بر مشکل سرمایه‌گذاری در بخش سرمایه‌گذاری گفت: در حال حاضر فضای خوبی وجود دارد و سازمان نیز امکان استفاده از منابع صندوق توسعه ملی را دارد و با این امر مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.
انتهای پیام/منبع:باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=12747

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.