• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9

سرهنگ صادقی:با اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی شعار امسال تحقق پیدا خواهد کرد

  • کد خبر : 13010
  • 03 فروردین 1393 - 13:22
سرهنگ صادقی:با اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی شعار امسال تحقق پیدا خواهد کرد

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان خرمدره :با”اقتصاد مقاومتی” و “سبک زندگی اسلامی” شعار امسال تحقق پیدا خواهد کرد.       سرهنگ” علی صادقی” در گفتگو با نبض سحر گفت:مردم ایران با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری می توانند درمقابل تمای تهدیدهای دشمنان بایستند. وی با اشاره به شعار سال ۹۳ گفت:مقام معظم رهبری در […]

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان خرمدره :با”اقتصاد مقاومتی” و “سبک زندگی اسلامی” شعار امسال تحقق پیدا خواهد کرد.

 

 

 

سرهنگ” علی صادقی” در گفتگو با نبض سحر گفت:مردم ایران با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری می توانند درمقابل تمای تهدیدهای دشمنان بایستند.

وی با اشاره به شعار سال ۹۳ گفت:مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگ عنایت ویژه ای داشته اند که این مقوله چندین سال هست که جزو دغدغه های اصلی ایشان می باشد.

وی افزود:پدیده ی فرهنگ در جامعه ی معاصر ایران از اصل و مبنای اساسی برخوردار است،” فرهنگ” بوده است که نظام اسلامی ما را این چنین در جامعه ی جهانی تبیین نمود ه است.

فرمانده سپاه خرمدره گفت: رهبر فرزانه انقلاب امسال را ابتدا با مسئله ی فرهنگ شروع نموده است که نشان از اهمیت ویژه ی آن است.

وی تاکید کرد:دشمنان انقلاب، توطئه های زیادی را برای فرهنگ اصیل اسلامی ما اجرا نموده است حتی برخی از کشورها از طریق ماهواره روی نظام خانواده ها تاثیر گزار بودند که این نشانه دهنده ی اهمیت فرهنگ می باشد.

سرهنگ صادقی گفت:مقوله ی اقتصاد که در شعار چندین ساله ی حضرت آقا وجود دارد که دارای اهمیت ویژه است،استکبار جهانی با تحریم های اقتصادی می خواست مردم ما را به زانو در بیاورد که با هوشیاری مقام معظم رهبری این توطئه نیز برملا گردید.اگر ما در سال ۹۳ براساس استراتژی حضرت امام خامنه ای بتوانیم اقتصاد مقاومتی را اجرا کنیم صدر صد ما توانسته ایم حماسه اقتصادی را بیافرینیم و این حماسه امسال بروز خواهد نمود.

وی خاطر نشان کرد: خود”تحریم”  فرهنگ و اقتصاد را با هم ارتباط می دهد یعنی اگر ما بتوانیم با فرهنگ اصیل اسلامی خود مصرف خودمان را اصلاح کنیم در مقابل تحریم ها پیروز خواهیم شد،که به این فرهنگ زندگی ما در بیانات مقام معظم رهبری به “سبک زندگی اسلامی” مشهور شده است.

وی در پایان گفت:امسال با این شعارامید داریم عزم ملی در قوای سه گانه ی جمهوری اسلامی ایران پر رنگ تر شود  تا بتوانیم به ارمانهای حضرت اقا تحقق ببخشیم واین در سایه ی مقام معظم رهبری و عزم ، استواری مردم فداکارو شهید پرور ملت شریف ایران محقق خواهد شد.

انتهای گفتگو

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=13010

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.