• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
8

” جمشید شیخی “فرماندار خرمدره شد

  • کد خبر : 13298
  • 18 فروردین 1393 - 8:46
” جمشید شیخی “فرماندار خرمدره شد

جمشید شیخی فرماندار خرمدره شد.     به گزارش نبض سحر عصر دیروز با حضور استاندار زنجان، فرماندار جدید شهرستان خرمدره معرفی شد. در این مراسم از زحمات چهار ساله ی” نوری پور” قدردانی و “جمشید شیخی” به عنوان فرماندار جدید خرمدره معرفی شد. جمشید شیخی متولد ۱۳۳۹ و دارای مدرک تحصیلی لیسانس برنامه ریزی […]

جمشید شیخی فرماندار خرمدره شد.

 

 

به گزارش نبض سحر عصر دیروز با حضور استاندار زنجان، فرماندار جدید شهرستان خرمدره معرفی شد.

در این مراسم از زحمات چهار ساله ی” نوری پور” قدردانی و “جمشید شیخی” به عنوان فرماندار جدید خرمدره معرفی شد.

جمشید شیخی متولد ۱۳۳۹ و دارای مدرک تحصیلی لیسانس برنامه ریزی خود را از دانشگاه شهید بهشتی در سال ۱۳۶۸ و مدرک فوق لیسانس مدیریت از طریق آزمون مرکز مدیریت دولتی در سال ۱۳۸۱ است.

سوابق و فعالیت کاری شیخی به شرح ذیل است:

نماینده جهاد دانشگاهی دانشگاه شهید بهشتی در معاونت جنگ آموزش و پرورش استان تهران به منظور بررسی تنگناها و مشکلات آموزشی رزمندگان ۱۳۶۶

نماینده جهاد دانشگاهی دانشگاه شهید بهشتی در سازمان یونسکو ۱۳۶۶

عضو تیم راه اندازی مرکز آموزش سیاسی وزارت کشور از سوی جهاد دانشگاهی ۱۳۶۷

نماینده مرکز اموزش سیاسی وزارت کشور در دفتر گسترش وزارت فرهنگ و آموزش عالی برای طراحی دورهای کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد برای وزارت کشور و استانداری ها۱۳۶۹

نماینده تام الاختیار مرکز آموزش سیاسی وزارت کشور در دانشکده های علوم اجتماعی، دانشکده مدیریت و حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران۱۳۶۸

نماینده تام الاختیار مرکز آموزش سیاسی وزارت کشور در دانشگاه امام حسین(ع) تهران در سال ۱۳۷۰

عضو ثابت شورای آموزش استانداری زنجان با حکم جناب آقای رازانی در سال ۱۳۷۱

رئیس گروه آموزش و تجهیز نیروی انسانی دفتر برنامه ریزی استانداری از سال ۱۳۷ا لغایت ۱۳۸۲

مدرس دوره های آموزشی یکساله ویژه دهداران در دورس، رهبری و رشد توسعه ملی، سازمان و مدیریت، آشنایی با نهادها و سازمانها و روش تحقیق از سال ۱۳۷۵ لغایت ۱۳۷۷

معاون مدیر کل دفتر برنامه ریزی و هماهنگی امور اقتصادی از سال ۱۳۸۲ لغایت

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=13298

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 27در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۷
  1. به نام خدا

    انتخاب شایسته و بجای جناب آقای جمشید شیخی را به سمت فرمانداری شهرستان خرمدره، به ایشان و همشهریان دلسوز شهرستان تبریک عرض می کنیم.

  2. راستی فراموش کردم اشاره کنم که با انتخاب ایشان به سمت فرماندار موجی از خوشحالی ایجاد شده و ایجاد خواهد شد. بنده به جرأت عرض می کنم که پس از انتخاب جناب آقای دکتر خانمحمدی به عنوان نماینده شهرستان این خبر برای بنده ، دومین خبر خوشحال کننده محسوب می شود. البته سایر انتخاب ها مانند، انتخاب ریاست محترم آموزش و پرورش نیز دلنشین بود. انتخاب شهردار هم دلنشین بود. همه ی انتخاب های بالا در گروه حرکت های رو به جلو قرار دارد. انشالله که نتیجه نهایی نیز مورد تایید همشهریان عزیز باشد.

  3. فکر نکنم فرماندار کارآمدی باشه
    ای کاش خان محمدی مخالفت میکرد
    خان محمدی در دو سال اخیر فقط به منطقه ضرر زده
    نه کاری برای خرمدره کرد
    نه برای منطقه

    • با سلام خدمت دوستان

      خواهشمندیم نظرات خود را در خصوص آقای خانمحمدی بیان فرمایید، احتمال دارد سخنانی که منتشر می شود به سمع و نظر ایشان برسد و مفید واقع شود.
      اما در خصوص فرماندار جدید باید عرض کنم به نظر بنده برعکس نظر حضرتعالی به دلیل کارآمدی و تجربه ی ایشان است که به عنوان فرماندار انتخاب شده اند.
      به هر حال نظرات خود را در خصوص فعالیت هایی که نیاز شهرستان است حتما بیان کنید تا با کمک همدیگر در راستای توسعه ی شهرستان گام های بلندی برداریم.

    • باسلام مانیز آرزوی توفیق و موفقیت جناب آقای شیخی و همکاران محترمشان را درمعیت و همراهی مردم عزیز خرم دره ، از خداوند متعال خواهانیم . آرزوی توفیق در همه ابعاد جامعه را خواستاریم .

  4. معارفه اقای شهردار را مقایسه کنید
    با معارفه فرماندار
    اونجا ١٠٠٠ نفر از مردم حضور داشتن
    اینجا استاندار و امام جمعه و تعداد اندکی مردم
    مردم این فرماندار را نمی خواهند

    • دوست عزیز، ما نیز گروهی از همین مردم هستیم و از انتخاب ایشان خرسندیم و خداوند را شاکریم که این اتفاق افتاد، حال درست است که در مراسم معارفه حضور نداشتیم. انشالله که انتخاب های اخیر استان و شهرستان باعث خیر و برکت برای استان و شهرستان زیبایمان خرمدره گردد.انشالله.

    • دوست شهروند از طرح این مسائل بدور باشید برای همه بهتر است . شهر ما نیازمند اتحاد و یکپارچگیست . متشکرم

      • بله با نظر شما موافقم آقای کلانتری

        اگر از نظر بنده نیز برداشتی در خصوص پارازیت در ایجاد اتحاد شده است، عذرخواهی می کنم، منظور خاصی نداشتم و بنده با نگاه به ایجاد اتحاد نظراتم را می نویسم. درود بر همه ی همشهریان در تمام شهرستان خرمدره.
        اتحاد خرمدره یعنی چیزی که خیلی ها نمی خواهند به هر دلیلی اتفاق بیفتد و ما این موضوع را به نتیجه می رسانیم و اتحاد همه ی همشریان زبان زد خاص و عام خواهد شد، انشالله.

  5. دوستان و همشهریان عزیز، لطفا هر گونه نظر، انتقاد و پیشنهاد و ایده ای برای شهرستان خرمدره دارید و به هر دلیلی امکان ارائه ی حضوری آن به فرمانداری وجود ندارد، در این قسمت ارائه دهید تا یا خبرنگاران عزیز شهرستان در نشست های خبری آن ها را مطرح کنند و یا خود عزیزان مسئول نظرات و پیشنهادات را ببینند و یا در بهترین صورت ممکن خود مسئولین به سوالات ما در همین صفحه پاسخ دهند. مطمئنم می توانیم در پیشرفت شهرستان خرمدره به سمت جلو سهیم باشیم.

    ببخشید جسارت می کنم، اما بنده خودم به این موضوع معتقدم که حتما باید نیت و نفس مطالب دوستان سالم و برای پیشرفت شهرستان خرمدره به سمت جلو باشد.

    عزیزان بسم الله

  6. باید متذکر شوم که پیشنهادات بکر و نو خود را در صورتی که احساس می کنید با انتشار آن ها در این صفحه، شهرهای دیگر زودتر از ما به آن پیشنهادات عمل کنند!!!!!!، در این صفحه انتشار ندهید و حتما یادداشت کرده و نزد خود نگاه دارید و با مکاتبه با مسئول محترم سایت نبض سحر و یا دیگر دوستان که با فرمانداری در ارتباط هستند و یا حتی خودتان به صورت شخصی با مراجعه به فرمانداری به فرمانداری ارائه دهید.

  7. وظایف “ستاد صیانت از حقوق شهروندی و انضباط اجتماعی” چیست؟

    عزیزان اگر اطلاعی در این زمینه دارید لطفا بیان بفرمایید تا در این خصوص مباحثی داشته باشیم.
    به عنوان مثال :
    پارچه نوشته های هیئت های مذهبی در خصوص حجاب، در جهت ایجاد انضباط اجتماعی بوده است و بسیار قابل تقدیر است.
    یا اگر به افرادی که به صورت ناآگاهانه با دیدن برخی دانشجویان غیربومی و یا به هر طریق دیگر، از قسمت های نادرست فرهنگی آن ها (که در واقع به دلیل تهاجم فرهنگی دشمنان بشریت است) الگو برداری می کنند و باعث می شوند انضباط فکری و فرهنگی به سمت درستی هدایت نشود، آگاهی های لازم از روش های معقول داده شود، آیا انضباط اجتماعی مطلوب ایجاد و به فرهنگ تبدیل نخواهد شد؟
    یا برخی افراد هستند که به هر دلیلی برای همشریان مزاحمت ایجاد می کنند، چگونه می توان حقوق افراد را حفظ کرد؟ آیا مسئولین مربوطه در این خصوص کاری انجام می دهند؟

    • باسلام – متاسفانه شهرمان از لجاظ انضباط اجتماعی دچار مشکل و معضل است اگر یک ربع در تقاطع قائم بایستید این مسائل و مشکلات را به عینه خواهید دید اگر مسئولین محترم بیش از در مورد نظارت بر اعمال برخی افراد مشخص، کوتاهی کنند دود این آتش برچشم همگان خواهد رفت .

    • بله درست است
      در چهارراه قائم،مخصوصا قسمت جنوب شرقی افرادی نیاز به تذکر دارند. واقعا این مسئله اگر رفع نشود، دودش به چشم همه می رود، حالا یا دود کم و یا دود زیاد

      لازم به ذکر است ظاهرا ستادی در همین خصوص در فرمانداری شهرستان فعال است، بنده منظورم از طرح این مسئله، عدم توجه جدی این ستاد و ارائه راهکار موثر در شهرستان است (هم برای پیشگیری و هم در برخی مواقع برای پیگیری و برخورد قاطع).

  8. ضمن تشکر از فرمایشات استاندار محترم ، محبوب و دلسوز استان زنجان در مراسم تکریم از جناب آقای نوری پور فرماندار محترم و سابق خرم دره و معارفه فرماندار جدید و آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون برای جناب آقای شیخی فرماندار محترم شهرستان خرم دره در مسئولیت جدیدشان ، بدین وسیله اینجانب از طرف اهالی قدرشناس خرم دره نهایت تقدیر و تشکر خود از تلاش ها و زحمات شبانه روزی جناب آقای نوری پور فرماندار محبوب و سابق شهرستان خرم دره که واقعا وجود پربرکت ایشان نعمت بزرگی برای این شهرستان بود ، را اعلام می دارم . در زمان مدیریت کم نظیر ایشان در خرم دره ، این شهرستان توانست گام های بزرگی را بسوی پیشرفت و سازندگی بردارد . اقدامات مجدانه این فرماندار دلسوز و پرتلاش هرگز از ذهن وخاطر مردم قدرشناس خرم دره پاک نخواد شد. در این رابطه می توان ( به قعالیت های خستگی ناپذیر ایشان در ابعاد مختلف از جمله رونق دادن به وضعیت کشاورزی شهرستان بویژه در زمینه آبیاری تحت فشار ، سرمایه گذاری در بخش صنعتی بویژه توسعه معنی دار شهرک صنعتی خرم دره ، توسعه راه های ارتباطی شهرستان با دیگر مناطق کشور، احداِث و توسعه جاده های بین مزارع خرم دره تا مرحله آسفالت بسیاری از آنها ،( معروف به کوچه باغ های خرم دره ) با چشم انداز های زیبا و فرح بخش در جهت کمک به صنعت گردشگری ، تلاش مضاعف ایشان در محرومیت زدائی از چهره روستاهای شهرستان د رابعاد مختلف، پیگیری بی وقفه نیاز های مردم اعم از استقرار ادارات باقی مانده ، اقدام برای تاسیس و راه اندازی ساختمان جدید ایستگاه راه آهن خرم دره ، برپائی همه ساله همایش های کم نظیر” روزی برای خرم دره “ برای شناسائی پتانسیل های بالقوه شهرستان به علاقمندان برای سرمایه گذاری در شهرستا ن و اجرای ده ها طرح و پروژه در راستای عمران و آبادانی این شهرستان)، اشاره نمود. ما مردم خرم دره ضمن آرزوی موفقیت هرچه تمام برای فرماندار جدید و عزیزمان و اعلام آمادگی برای همکاری هرچه بیستر با ایشان ، هرگز زحمات بی شائبه و وپر ثمر جناب اقای نوری پور فرماندار قبلی این شهرستان را فراموش نخواهیم کرد. یک شهروند خرم دره

  9. ضمن تشکر از فرمایشات استاندار محترم ، محبوب و دلسوز استان زنجان در مراسم تکریم از جناب آقای نوری پور فرماندار محترم و سابق خرم دره و معارفه فرماندار جدید و آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون برای جناب آقای شیخی فرماندار محترم شهرستان خرم دره در مسئولیت جدیدشان ، بدین وسیله اینجانب از طرف اهالی قدرشناس خرم دره نهایت تقدیر و تشکر خود از تلاش ها و زحمات شبانه روزی جناب آقای نوری پور فرماندار محبوب و سابق شهرستان خرم دره که واقعا وجود پربرکت ایشان نعمت بزرگی برای این شهرستان بود ، را اعلام می دارم . در زمان مدیریت کم نظیر ایشان در خرم دره ، این شهرستان توانست گام های بزرگی را بسوی پیشرفت و سازندگی بردارد . اقدامات مجدانه این فرماندار دلسوز و پرتلاش هرگز از ذهن وخاطر مردم قدرشناس خرم دره پاک نخواهد شد. در این رابطه می توان ( به قعالیت های خستگی ناپذیر ایشان در ابعاد مختلف از جمله رونق دادن به وضعیت کشاورزی شهرستان بویژه در زمینه آبیاری تحت فشار ، سرمایه گذاری در بخش صنعتی بویژه توسعه معنی دار شهرک صنعتی خرم دره ، توسعه راه های ارتباطی شهرستان با دیگر مناطق کشور، احداِث و توسعه جاده های بین مزارع خرم دره تا مرحله آسفالت بسیاری از آنها ،( معروف به کوچه باغ های خرم دره ) با چشم انداز های زیبا و فرح بخش در جهت کمک به صنعت گردشگری ، تلاش مضاعف ایشان در محرومیت زدائی از چهره روستاهای شهرستان درابعاد مختلف، پیگیری بی وقفه نیاز های مردم اعم از استقرار ادارات باقی مانده ، اقدام برای تاسیس و راه اندازی ساختمان جدید ایستگاه راه آهن خرم دره ، برپائی همه ساله همایش های کم نظیر” روزی برای خرم دره “ برای شناسائی پتانسیل های بالقوه شهرستان به علاقمندان برای سرمایه گزاری در شهرستان و اجرای ده ها طرح و پروژه در راستای عمران و آبادانی این شهرستان)، اشاره نمود. ما مردم خرم دره ضمن آرزوی موفقیت هرچه تمام برای فرماندار جدید و عزیزمان و اعلام آمادگی برای همکاری هرچه بیستر با ایشان ، هرگز زحمات بی شائبه و و پر ثمر جناب آقای رحیم نوری پور فرماندار قبلی این شهرستان را فراموش نخواهیم کرد. یک شهروند خرم دره

  10. آقای کلانتری شما از کی تا حالا نماینده مردم خرمدره شدید ؟
    از طرف خودت صحبت کن نماینده ما نیستی واینها عقیده خودت هست به درد خودت هم میخورد . با این کارها میخوای خودتو شورا کنی یا نماینده ؟

    • با سلام دوست گرامی دقت کن بنده هیچ تعریفی از آقای نوری پور نکردم – این نظرات ن کریمی – است . بنده نه شورا میشم و نه دوست دارم توی این راه قدم بردارم . .

  11. در زمان فرمانداری نوری پور با مدیریت ضعیف ۳ کودک بیگناه در مراسم خاله شادونه از بین رفتند و آبروی شهر خرمدره در سطح ملی از دست رفت وایشان در مصاحبه اظهار بی اطلاعی کرد . تعداد افرادی خاص ومعلوم الحال دور ایشان حلقه زدند و با او در باغ و … نشست داشتند و استفاده های شخصی و…. حالا آقا فریدون از ایشان تعریف و تمجید میکنه . لطفا حرف خودتو بزن نه از طرف مردم خرمدره ….

  12. ما همچنان منتظر یک پاسخ از طرف فرمانداری هستیم. البته از زحماتی که مجموعه ی فرمانداری خرمدره برای شهرمان کشیده است و می کشد نیز ممنونیم.

  13. بنویسید که جناب فرماندارنقاش وهنرمند قابلی هستند

  14. مثل اینکه اقای فرمانداراز انتقادخوششون نیومده که صفحه ارتباط بافرماندارراحذف کردین بهشون بکین شماکه همشهری ماهستین جرااجازه تخریب راه اهنودادن

  15. اقا چرا ساختمان راه اهن را تخریب کردین..جواب بدهین لطفا

  16. سلام ایا قوانین شهرداری برای ادارات دولتی کاربرد ندارد ؟اداره محترم شبکه بهداشت در خیابان شهید رجائی با ایجاد سکو در ورودی وحتی داخل کوجه مانع عبور وسائل نقلیه حتی اتشنشان بهداخل کوجه گردیده.لطفا بفرمائید اهالی باید جه کنند؟ممنون

  17. من به شخصه خوشحالم یک شخصیت بومی فرماندار شهرخرمدره شده ومطمئنااز اکثرمشکلات شهرمان به خوبی آگاهه فقط یک درخواست ازشون دارم اگه جزءحیطه کاریشون میشه راجع به کلینیک تخصصی وپزشکان متخصص از جمله ارتوپد.ارولوژی و… که فقط در یک تایم خاص به بیمارستان نیان و برن اگه واقعا میشه کلینیکی باشه که بیماران ما برای درمان بیماریشون به شهرهای همجوار نرن به نظر من مردم شهرمان این لیاقت رو دارن

  18. تلاش های جناب آفای امیر لو شهردار سخت کوش و پرتلاش شهر خرم دره به عنوان یک مدیر قوی ، با تجربه و دارای برنامه در عمران ، آبادانی ، زیبا سازی و توسعه شهر در ابعاد گوناگون همانند آفتاب برهمگان روشن و مبرهن است. ضمن تبریک و تهنیت به تک تک اعضاء محترم، فعال و دلسوز شورای اسلامی شهرستان خرم دره سرکار خانم لعیا جعفری ، جناب آقای علی داودی ، جناب آقای عین الدین رجبی ، جناب آقای عباسعلی طاهری، جناب آقای علی بیگدلی جناب آقای پرویز سعیدی مقدم ، جناب آقای محمد شاهسوند ، جناب آقای علی مقدم نژاد و جناب آقای روح الله آدینه رئیس محترم و معزز شورا به مناسبت انتخاب بجا و شایسته جناب آفای امیر لو به عنوان شهردار شهر خرم دره که با کمترین بودجه توانسته اند با مدیریت صحیح و کارشناسی شده بیشترین خدمات را در حق مردم قدر شناس خرم دره به منصه ظهور برسانند، از همه سروران گرامی یاد شده اعم از شهردار محترم و معزز، ریاست و اعضاء محترم و معزز شورا و نیز جناب آقای مهندس جمشید شیخی فرماندار خستگی ناپذیر ، دلسوز و پرتلاش شهرستان خرم دره، تقاضا داریم ترتیبی اتخاذ فرمایند تا با تاسیس ترمینال مسافربری در شهر خرم دره مراتب رفاه و آسایش اهالی در رابطه با سفرهای بین شهری فراهم گردد. امید است این آرزوی دیرینه مردم این شهرستان با یاری خداوند متعال ، بدست توانای شما عزیزان پرکار ، مخلص و بی ادعا محقق گردد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.