• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6

زندگی سخت برادرانی که از کمر متصل هستند +عکس

  • کد خبر : 13653
  • 27 فروردین 1393 - 9:52

“شیوانا و شیورام” برادرانی هستند که از بدو تولد با مشکلی بسیار عجیب دست و پنجه نرم می کنند. این دو از ناحیه کمر به هم متصل هستند هر دو با هم در یک سری پا مشترک هستند. در نگاه اول زندگی آن ها غیر ممکن به نظر خواهد رسید. به گزارش  نبض سحر به […]

“شیوانا و شیورام” برادرانی هستند که از بدو تولد با مشکلی بسیار عجیب دست و پنجه نرم می کنند. این دو از ناحیه کمر به هم متصل هستند هر دو با هم در یک سری پا مشترک هستند. در نگاه اول زندگی آن ها غیر ممکن به نظر خواهد رسید.
به گزارش  نبض سحر به نقل از باشگاه خبرنگاران، نمونه های متعددی از عجایب در هنگام تولد نوزادان در دنیا بوده است. کودکانی عجیبی که زندگی سختی خواهند داشت و باید به گونه ای بسیار عجیب روزگار سپری کنند. یکی از این نمونه ها زندگی افرادی است که به گونه ای به هم متصل شده اند.

“شیوانا و شیورام”  برادرانی هستند که از بدو تولد با مشکلی بسیار عجیب دست و پنجه نرم می کنند. این دو از ناحیه کمر به هم متصل هستند هر دو با هم در یک سری پا مشترک هستند. در نگاه اول زندگی آن ها غیر ممکن به نظر خواهد رسید.

این دو حالا ۱۲ سال است که کنار هم زندگی می کنند و مشکل زیادی با یکدیگر نداشته اند به طوری که پزشکان و حتی خانواده آن ها نیز باور نمی کنند این دو چقدر با هم هماهنگ هستند برای انجام کارهای بسیار سختی مانند شست شو یا پوشیدن لباس.

دو برادر راز خود را در این می دانند که انگاری هیچ وقت از هم جدا نبوده اند و دوست هم ندارند به آن حالت برسند به همین دلیل دوست دارند تا اخر عمر همانجور که به دنیا آمده اند بمیرند. این دو در یک روستای کوچک به نام “رایپور” در مرکز هند زندگی می کنند.

نکته جالب آن است که در روستا بدون هیچ موردی این دو پذیرفته شده اند و حالا همه آن ها را می شناسند. دکترها اعتقاد دارند آن ها از بسیاری از انسان ها سالم تر هستند و می توانند عمر طولانی هم داشته باشند.  این دو برای دویدن معمولا از دست و پاها استفاده می کنند به همین علت به “برادران عنکبوتی” معروف شده اند.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=13653

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.