• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
6

دستور العمل اجرایی ثبت نام دانش آموزان درسال تحصیلی ۹۴-۹۳ ابلاغ شد

  • کد خبر : 15060
  • 24 اردیبهشت 1393 - 11:54
دستور العمل اجرایی ثبت نام دانش آموزان درسال تحصیلی ۹۴-۹۳ ابلاغ شد

وزارت آموزش و پرورش با توجه به نزدیک شدن به زمان ثبت نام دانش آموزان و در راستای اجرای پروژه مهر، دستورالعمل اجرایی ثبت نام دانش آموزان در سال تحصیلی ۹۴ -۹۳ را اعلام کرد.به گزارش نبض سحر،معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در این دستور العمل بر به کارگیری همه امکانات و ساز […]

وزارت آموزش و پرورش با توجه به نزدیک شدن به زمان ثبت نام دانش آموزان و در راستای اجرای پروژه مهر، دستورالعمل اجرایی ثبت نام دانش آموزان در سال تحصیلی ۹۴ -۹۳ را اعلام کرد.به گزارش نبض سحر،معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در این دستور العمل بر به کارگیری همه امکانات و ساز و کارهای لازم در مدیریت مطلوب فرآیند ثبت نام و اجرای دقیق این دستورالعمل تاکید کرده است.

بر اساس این دستورالعمل تمامی هنرستان های دولتی ملزم هستند در حد ظرفیت از دانش آموزان پایه اول دوره دوم متوسطه صرفا در محدوده جغرافیایی ثبت نام کنند مشروط به اینکه مانع از توسعه رشته های فنی و حرفه ای در پایه دوم و سوم نشود.

همچنین براساس دستورالعمل مذکور، دانش آموزان پایه اول ابتدایی باید از اول خرداد سال ۹۳ و سایر پایه های دوره های تحصیلی از ۱۷ خرداد تا ۱۸ تیرماه نسبت به ثبت خود به صورت الکترونیکی اقدام کنند.

در این دستورالعمل ثبت نام در مدارس دولتی بدون برگزاری آزمون ورودی، مصاحبه، شرط معدل و صرفا براساس محدوده جغرافیایی تعیین شده است.

در تبصره یکی از بندهای این دستورالعمل آمده است: مدیران مدارسی که مجاز به دریافت شهریه و کمک های مردمی هستند باید میزان آن را همراه با فهرست تمامی فعالیت ها در تابلوی اعلانات و در معرض دید اولیا نصب کنند و مدیران باید وجوه دریافتی را به حساب مدرسه واریز و چک های صادره هم توسط اولیای دانش آموزان در وجه مدرسه صادر شود.

بر اساس این گزارش، دریافت شهریه ثابت از فرزندان فرهنگیان در مدارس شاهد، نمونه دولتی، هیات امنایی و استعدادهای درخشان ممنوع است.

منبع:ایرنا

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=15060

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.