• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
5

قول کی‌روش به مردم در جام‌جهانی

  • کد خبر : 15346
  • 31 اردیبهشت 1393 - 0:33
قول کی‌روش به مردم در جام‌جهانی

نشریه ورلدساکر در گزارشی درباره تیم ملی ایران نوشته است، کی‌روش وعده داده که در این دوره از جام جهانی تیمش قرار نیست کیسه گل حریفانش در مرحله گروهی باشد. نشریه ورلدساکر به قلم عادل فردوسی‌پور در شماره جدید خود گزارشی درباره تیم ملی ایران و شانس این تیم برای رسیدن به اهدافش در جام […]

نشریه ورلدساکر در گزارشی درباره تیم ملی ایران نوشته است، کی‌روش وعده داده که در این دوره از جام جهانی تیمش قرار نیست کیسه گل حریفانش در مرحله گروهی باشد.

نشریه ورلدساکر به قلم عادل فردوسی‌پور در شماره جدید خود گزارشی درباره تیم ملی ایران و شانس این تیم برای رسیدن به اهدافش در جام جهانی منتشر کرده است.

در این گزارش آمده است: ۱۶ ژوئن زمانی که ایران در اولین بازی مرحله گروهی‌اش در جام جهانی در کوریتیبا برابر نیجریه صف‌آرایی کند، تقریباً یک سال از زمانی که این تیم توانست کره جنوبی را در آخرین بازی‌اش در مرحله انتخابی شکست دهد و جواز صعود به مرحله نهایی را بگیرد، گذشته است. بازگشت به جام جهانی پس از هشت سال غیبت، با پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری لذت مضاعفی به مردم ایران داد و جشن و پایکوبی آنها را در خیابان‌ها به همراه داشت.

فردوسی‌پور این گزارش در ادامه خاطر نشان کرده است: البته این جشن‌ها چندان دوام نداشت، چرا که تحریم‌های اقتصادی و مذاکرات ژنو و وین درباره برنامه هسته‌ای ایران فوتبال را تحت‌الشعاع قرار داد. تمام برنامه‌هایی که برای برپایی اردوهای خارج از کشور چیده شده بود لغو شد و هیچ تیم بزرگی تمایل به انجام بازی تدارکاتی با ایران نداشت که شاید دلیل آن ترس از اعمال تحریم‌های سیاسی علیه کشورهای‌شان بود.

در ادامه گزارش ورلد ساکر یادآوری شده است: تیم ملی ایران تا ۱۱۹ روز پس از انجام آخرین بازی‌اش در مرحله انتخابی جام جهانی، حتی یک بازی هم انجام داد. با این حال کارلوس کی‌روش برای از دست ندادن آخرین فرصت آماده‌سازی تیمش فدراسیون فوتبال ایران را متقاعد کرد که دستور اتمام لیگ در اوایل ماه آوریل را صادر کند تا روند آماده‌سازی تیم ملی را برای حضور در برزیل زودتر از  آن چیزی که قبلاً برنامه‌ریزی شده بود آغاز کند.

گزارش نشریه ورلد ساکر به قلم فردوسی‌پور اینطور ادامه پیدا کرده است: در حالی که منظره روبرو شدن با بازیکنانی مانند لیونل مسی، سرخیو آگرو و ادین ژکو برای هر مدافعی یک کابوس است، دفاع دوباره منسجم شده ایران در مرحله انتخابی، به این تیم برای موفقیت در مرحله گروهی جام جهانی امید داد. اصلی‌ترین نگرانی کی‌روش کمبود هافبک خلاق در میانه میدان است و اتکای زیاد تیم به رضا قوچان‌نژاد برای گلزنی. اشکان دژاگه هم در فصل اخیر برای تیم فولام انگلیس خوب گلزنی کرد هرچند عملکردش در این فصل تحت الشعاع مصدومیت‌های گاه و بیگاه قرار داشته است.

وی در پایان نوشته است: انتظارات از تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ به مراتب نسبت به انتظاراتی که از این تیم در جام جهانی ۲۰۰۶ وجود داشت واقع‌بینانه‌تر است، زمانی که مردم ایران باور داشتند که کشورشان می‌تواند از مرحله گروهی صعود کند اما حضور تیم ملی در آن رقابت‌ها جز یک پایان فاجعه‌آمیز چیز دیگری نداشت، پایانی که با جدایی کاپیتان باسابقه تیم ملی و حتی با کناره‌گیری رئیس وقت فدراسیون فوتبال ایران همراه بود. با این حال کی‌روش وعده داده است که در این دوره از جام جهانی تیمش قرار نیست کیسه گل حریفانش در مرحله گروهی باشد. با حضور یک سرمربی باتجربه و محبوب روی نیمکت تیم ملی ایران، هواداران این تیم امیدوارند حضور تیم ملی در این دوره جام جهانی پایانی خوش‌تر داشته باشد.

منبع:افکارنیوز

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=15346

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.