• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7

رئال مادرید فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

  • کد خبر : 15529
  • 04 خرداد 1393 - 8:55
رئال مادرید فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

پرونده رقابت‌های مهمترین تورنمنت باشگاهی قاره اروپا، با برگزاری جشن قهرمانی تیم فوتبال رئال مادرید در شبی تاریخی در ورزشگاه دالوژ لیسبون بسته شد. مصاف نهایی لیگ قهرمانان اروپا که از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه لیسبون آغاز شد، با کسب برد ۴ بر یک رئال مقابل اتلتیکو در دربی مادریدی در وقت […]

پرونده رقابت‌های مهمترین تورنمنت باشگاهی قاره اروپا، با برگزاری جشن قهرمانی تیم فوتبال رئال مادرید در شبی تاریخی در ورزشگاه دالوژ لیسبون بسته شد.

مصاف نهایی لیگ قهرمانان اروپا که از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه لیسبون آغاز شد، با کسب برد ۴ بر یک رئال مقابل اتلتیکو در دربی مادریدی در وقت اضافه دوم به پایان رسید و آرزوی کسب دهمین مقام نخست کهکشانی‌ها تحقق یافت.

در این دوئل پرفشار و سنگین این اتلتیکو بود که گل نخست را زد و تا سومین دقیقه وقت اضافه پایان بازی در آستانه کسب جام و اولین عنوان قهرمانی‌ قرار داشت.

وقتی در دقیقه ۳۷ گودین روی اشتباه خط دفاعی رئال و ایکر کاسیاس‌، دروازه‌بانش گلزنی کرد، همه چیز برای افتخار‌آفرینی مردان دیگو سیمئونه مهیا شد. این تیم تا دقیقه ۳+۹۰ نیز برتر بود اما در این هنگام سرخیو راموس روی یک ضربه کرنر دروازه اتلتیکو را باز کرد و باعث شد رئال به بازی برگردد.

در دو وقت اضافه رئالی‌ها با حفظ برتری توان فیزیکی موفق شدند ۳ گل دیگر توسط گرت بیل ۱۱۰، مارسلو ۱۱۸ و کریس‌رونالدو ۱۲۰ (پنالتی)‌ بر همشهری خسته خود غلبه کنند.

به این ترتیب رئال توانست به آنچه خواسته خود بود در وقت اضافه دست یابد و رویای کسب دهمین مقام نخست خود را در اروپا تحقق ببخشند و در عین حال آنچلوتی، مربی ایتالیایی این تیم نیز سومین قهرمانی خود را در این مسابقات کسب کند.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=15529

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.