• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
4

جالب‌ترین بازی‌های تلفن همراه +دانلود

  • کد خبر : 15691
  • 07 خرداد 1393 - 14:03

سیستم عامل های آندروید و ویندوزفون و … از جمله پر کاربردترین سیستم ها هستند. بازی های و سرگرمی های زیادی همه روزه برای این سیستم ها وارد بازار می شود که می توانند ساعت ها وقت شما را به خود مشغول کنند. سیستم عامل های مختلف دارای برنامه ها و بازی های متفاوت هستند. […]

سیستم عامل های آندروید و ویندوزفون و … از جمله پر کاربردترین سیستم ها هستند. بازی های و سرگرمی های زیادی همه روزه برای این سیستم ها وارد بازار می شود که می توانند ساعت ها وقت شما را به خود مشغول کنند.
سیستم عامل های مختلف دارای برنامه ها و بازی های متفاوت هستند. هر روزه نیز بازی های جدیدی وارد بازار می شود که ویژگی های متفاوتی دارند. در این مطلب جدیدترین بازی های تلفن همراه را که برای سیستم عامل های متفاوت وارد بازار شده است مرور میکنیم.

بازی لبه تاریک – آندروید

بازی های فکری و همچنین ماجرایی از جمله پرطرفدارترین بازی های موبایلی است که می توانید آن ها را انجام دهید. در بازی جذاب و هیجانی Gorge Edge در لبه های باریک و ترسناک قدم بگذارید و به جلو پیش بروید تا برنده شوید. در مسیر خود باید چوب ها را طوری قرار دهید که زیر پایتان خالی نشود و به داخل مواد مذاب سقوط نکنید.

این بازی را می توانید از اینجا دانلود کنید.

پنگوئن های دیوانه – سیمبیان

یکی از بازی هایی که در چند سال اخیر طرفداران زیادی کسب کرده است پنگوئن های دیوانه هستند. این پنگوئن ها را باید در بیش از ۵۰ مرحله مختلف همراهی کنید تا بتوانند به کمک شما بر خرس هایی که دوستانشان را اسیر کرده اند کمک کنید. این بازی از گرافیک خوبی برخوردار است و می تواند به شما در پر کردن اوقات فراغت کمک کند.

این بازی را می توانید از اینجا دانلود کنید.

طناب را یسوزانید — سیمبین

Burn the Rope یک بازی هیجان انگیز است که در آن باید آتش خاصی را هدایت کنید تا تمامی طناب ها را بسوزاند و همچنین در آخرین نقطه همچنان روشن باشد. در این بازی باید با تکان دادن گوشی و سمت دادن به شعله آن را روشن نگه دارید.

ویژگی های بازی طناب را بسوزان:
– بیش از ۱۷۰ مرحله جذاب
– گیم پلی معتاد کننده
–  یادگیری آسان
– گرافیک زیبا و افکت های آتش منحصر به فرد
– و …

این بازی را از اینجا دانلود کنید.

گلف باری با افراد معروف — ویندوز فون

بازی Pro Golf World Tour یکی از بهترین بازی های گلف است که می توانید آن را تجربه کنید. در این بازی شما با بازیکنان معروفی همچون Sergio Garcia, Vijay Singh, Jim Furyk, Camilo Villegas و Justin Rose در ۳ محل متفاوت در سراسر جهان بازی می کنید. محیطی سه بعدی و زیبا، بازی جذاب و استثنایی را با توجه به جزئیات دقیق در اختیار شما قرار می دهد.

این بازی را از اینجا دانلود کنید.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=15691

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.