• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
24

ارتباط با شورای شهر خرمدره

  • کد خبر : 15825
  • 11 خرداد 1393 - 13:45

ارتباط با شورای شهر خرمدره ۱-علیرضا امینی ۲-عباسعلی طاهری ۳- مرتضی صالحی نژاد ۴-  غلامرضا کلانتری ۵- شعبان عباسی ۶- ابوالفضل مرادی ۷- عیسی اشرفی  

ارتباط با شورای شهر خرمدره

۱-علیرضا امینی

۲-عباسعلی طاهری

۳- مرتضی صالحی نژاد

۴-  غلامرضا کلانتری

۵- شعبان عباسی

۶- ابوالفضل مرادی

۷- عیسی اشرفی

 

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=15825

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 141در انتظار بررسی : 4انتشار یافته : ۱۳۷
  1. ۱- شورای محترم شهر تنها ۱۰ روز دیگر تا ۲۴ خرداد باقی است، اگر وضعیت به همین صورت پیش برود ما نیز به ناچار از ۲۵ خرداد کمی واضح تر نظرات خود را بیان خواهیم کرد.
    ۲- آیا واقعا شورای قبل و شهردار سابق، به حقوق همشهریان به همین صورتی که در جامعه مطرح است تجاوز کرده اند یا افرادی دیگری نیز در کارند؟
    ۳- شورای شهر فعلی در سالی که گذشت چه کارهایی انجام داده است؟ (البته خواب و تفریح های گروهی! را فاکتور بگیرید)
    ۴- ۱۰ روز دیگر تا ۲۴ خرداد باقی است…

  2. ۲۴ خرداد سال ۹۳ گذشت و وارد سال دوم شوراهای شهرمان شدیم.
    بنده از عملکرد عزیزان در همان حدی خبر دارم که اکثریت همشهریان خبر دارند. در این بین برخی اعضای شورا بهتر از سایرین ظاهر شده اند که جای تقدیر و تشکر دارد ولی برخی دیگر !!!. عزیزان شورا گزارش عملکرد از سالی که گذشت ارائه ندادند. اصلا بنده شک دارم که نظرات ما را ۱ بار هم که شده مطالعه کرده باشند اما اشکالی ندارد. چون به وقتی که عزیزان گذاشته اند و نظر داده اند اما هم آب از آب تکان نخورده است و هم احترام گذاشته نشده است و…، پیشاپیش از ادامه ماجرا به صورت منتقدانه از عزیزان شورا عذرخواهی می کنم.

  3. با سلام محضر همه ی دوستداران شهرستان خرمدره
    همانطور که مشاهده می شود، شورای شهرستان خرمدره در سالی که گذشت عملکرد قابل قبولی نداشته اند و اگر به قول آقای آدینه بحث شورای منجمد را مطرح کنیم، شورای شهر فعلی در سال گذشته از این قاعده مستثنی نبوده و اتفاقا عملکرد بدتری نسبت به سال اول شورای قبل داشته اند. به هر حال خود عزیزان عملکرد ارائه ندادند، بنده در خصوص عملکرد شورا به مطالب منتشر شده استناد می کنم و صحبت هایی که از عزیزان شورای شهر در سایت ها ارائه شده است را بازتاب می دهم و زیر ذره بین می برم تا کم و کاستی ها مشخص گردد. از آقای داوودی رئیس شورا شروع می کنم و ۲۳ مورد برای ایشان مطلب در نظر گرفته ام که امروز به ۷ مورد آن اشاره می کنم:
    ۱- ۱۳/۱۱/۹۲
    در ادامه داودی رئیس شورای شهر خرم دره شهروندان را ولی نعمتان مسئولین دانست و گفت مبنای کار شورا قانون است و براساس قانون برای توسعه و آبادانی شهر تلاش خواهیم کرد.
    شهروند: مبنای کار قانون است؟ خوب سال گذشته که گذشت، از این به بعد اگر از شهرداری و شهردار بی قانونی دیدیم باید چه کار کنیم؟ می دانم باید چکار کرد و راه حل موضوع را ارائه خواهم داد ولی فعلا زود است بهتر است خود عزیزان راهی پیشنهاد کنند.
    ۲- ۹/۱۱/۹۲
    سپس داودی رئیس شورای شهر خرم دره به برخی مشکلات شهری گریزی زد و گفت شهروندان خرم دره از تمامی شوراها انتظار خدمت صادقانه دارند که امیدواریم با مشارکت خود مردم مشکلات شهر خرم دره یکی پس از دیگری حل گردد.
    شهروند: نظر خاصی ندارم.
    ۳- ۸/۱۱/۹۲
    در ادامه داودی رئیس شورای شهر خرم دره با تقدیر از محبت های تک تک شهروندان خرمدره به انتظارات مردمی از شورا و شهرداری گفت مطالبات شهروندان کاملاً منطقی است و باید با اعتبارات و امکانات موجود به مردم پاسخگو باشیم.ایشان با اشاره به اینکه در شهر خرمدره ۹۴ پروژه کوچک و بزرگ تعریف شده است تصریح نمود امیدواریم با کمک و مساعدت دولتمران بتوانیم کارها را به سرانجام برسانیم.
    ۴- ۸/۱۱/۹۲
    سپس داودی رئیس شورای شهر خرّم درّه طی سخنان کوتاهی گفت مبنای کار شورای شهر فقط قانون است و براساس قانون حرکت خواهیم نمود.
    ۵- ۱/۱۱/۹۲
    در این مراسم ابتدا علی داودی رئیس شورای شهر خرّم درّه با تقدیر از زحمات مهندس مقدم سرپرست شهرداری و تشکر از استاندار ,معاونت عمرانی استانداری و دکتر خانمحمدی نماینده شهرستان های ابهر, خرّم درّه , و سلطانیه و اهالی مطبوعات و خبرنگاران طی گزارشی گفت در چند ماه گذشته شورای شهر خرّم درّه ۴۲ مصوبه قانونی برای حل مشکلات شهروندان داشته است و مبنای شورای شهر فقط قانون است.ایشان با بیان اینکه برای مسئولیت شهرداری خرّم درّه ۱۵ گزینه در دستور کار بود و برای انتخاب شهردار چند جلسه تخصصی در شورا برگزار شد.وی تصریح نمود با حضور امیرلو به عنوان شهردار خدمت رسانی به مردم سرعت بیشتری خواهد گرفت.وی افزود امیدواریم با همدلی و همفکری تمامی دستگاه ها,مشارکت شهروندان و همکاری کلیه پرسنل شهرداری,شهر سر سبز خرّم درّه به جایگاه اصلی خود برسد.
    شهروند: ۱۵ گزینه و چند جلسه ی تخصصی در شورا برای انتخاب شهردار در کار بود!!، در صورتی که بنده قبل از انتخابات شنیده بودم که قرار است چه کسی شهردار شود.
    ۶- ۲۵/۹/۹۲
    سپس داودی رئیس شورای شهر خرّم درّه ضمن تقدیر از حضور کلیه مدیران شهرداری گفت انصافاً خدمات ۴ ماهه محمدرضا مقدم به عنوان سرپرست شهرداری ستودنی است.وی در عین حال افزود کلیه تصمیماتی که در این دوره شورا اتفاق خواهد افتاد با بینش و عقل خواهد بود و امیدواریم که بهترین نتایج را به ارمغان آورد.رئیس شورای شهر به ایجاد درآمد پایدار تاکید کرد و گفت شهرداری نهادی در نظر گرفته می شود که باید درآمد کسب نماید و نگاه آن به توسعه و آبادانی شهر باشد.
    شهروند: بینش و عقل در تصمیمات شورا خیلی خوب است، منتظریم. البته بینش و عقل برای همه ی همشهریان نه گروه خاصی!!!. به قول شهردار که اتفاقا این سخن ایشان بنده را خیلی می ترساند: برای همه ی همشهریان با هر سلیقه و گرایش!!
    ۷- در خبر نهم دی ماه ۹۲، خبرنگار ندای ابهر عنوان کرده است:
    سپس داودی رئیس شورای شهر خرم دره به برخی مشکلات شهری گریزی زد و گفت شهروندان خرم دره از تمامی شوراها انتظار خدمت صادقانه دارند که امیدواریم با مشارکت خود مردم مشکلات شهر خرم دره یکی پس از دیگری حل گردد.

    همانطور که مشاهده کردید در ۷ مورد بالا نکته ی خاصی جلب توجه نمی کرد و سخنانی که در آن مقطع زمانی گفته شده از نوع سخنانی است که باید در جلسات زده شود ولی فقط سخن است و عملی در کار نیست و نشانگر درجا زنی ها خواهد بود. متاسفانه مسئولین و مخصوصا شورا و شهرداری فاقد گوش شنوا هستند. وقتی نظری داده می شود خودمان متهم هستیم، اما وقتی می روی وارد قضیه می شوی می بینی که چه خبری است! و به خاطر برخی مسائل رویت نمی شود آن ها را در سایت منتشر کنی. بنده واقعا به عملکرد شورا و شهرداری در ۱ سال گذشته منتقدم و احساس می کنم عزیزان آگاهانه و یا ناآگاهانه دارند رویه ی جلوگیری از پیشرفت شهرستان خرمدره را می روند. البته قضاوت در این مورد برای بنده سخت است ولی خوب بنده نظر خودم را گفتم و قاطعانه نظر خود را قبول دارم.

    • ضمن عرض سلام خدمت شما شهروند خرمدره ای نظر کارشناسی شده شما بسیار عالی است ولی ای کاش متونی رو که اشاره کردید بهشون رو می گفتید که کجا وکدوم نشریه چاپ شده .ممنون از نظرات شما

      • با سلام و عرض ادب آقای مرادی عزیز
        متونی که بنده آورده ام و می آورم در سایت شهرداری خرمدره در دسترس است و اگر چیزی خلاف آن را ارائه کردم حتما دوستان تذکر بدهند.

  4. با سلام ، آقای داودی ثابت کنند که برای پست و مقام به شورا راه نیافته اند و این میسر نیست جز با عملکرد خوب و گزارش آن به مردم و یا جلوه گر شدن به صورت عملکردها . و اگر موانعی جلو راه خود دارند بیایند صادقانه به مردم و یا حداقل از طریق همین سایت اطلاع رسانی کنند واگر تقسیم قدرت در شهرستان کرده اند و تنها به طی شدن زمان می اندیشند در اذهان مردم ماندگار خواهند شد پس چه بهتر بیایند صادقانه کمی هاو کاستی ها را بگویند و آنهایی را هم که سعادت شهروندان را نمی خواهند به مردم معرفی کنند و خود شهروندان بلدند با آنها چگونه رفتار کنند . خلاصه کلام ما از عزیزان شورا که شکر خدا همگی انسان هایی وارسته و تشنه خدمتند انتظار بیشتر از این ها را داریم . سخن گفتن کافی است مرد را عمل باید .
    بنده همیشه از علت رکود شهرک صنعتی خرم دره گلایه داشتم و الان متوجه شدم که آقای خانمحدی مشکل اصلی این شهرک که برق بوده مثل اینکه رفع کرده اند . ما از آقایان انتظار داریم که مخالفان پیشرفت و رکود را و چگونگی مرتفع نمودن مشکلات را با مردم بازگو نمایند . خوبست عزیزانی که همدیگر را …….. شهر می نامند بخود بیایند و بدانند که چه کسی پای عقب ماندگی شهرشان نشسته و تیشه به ریشه شهرشان می زند .

  5. ادامه از قسمت قبلی :
    ۸- ۱۵/۱۱/۹۲
    در این دیدار داودی رئیس شورای شهر ضمن تبریک ایام دهه فجر و تقدیر از زحمات شهردار خرم دره به برخی مشکلات شهری گریزی زد و گفت باید با اعتبارات و امکانات موجود به مطالبات شهروندان پاسخگو شد.
    ۹- ۱۷/۱۱/۹۲
    سپس داودی رئیس شورای شهر به انتخاب مهندس ایوبی به عنوان مدیر کل شهر استانداری اشاره کرد و گفت دولت تدبیر و امید به جامعه آرامش داده و امیدواریم با حضور مدیران بومی در استان تمامی شهرها و روستاها توسعه بیشتری به خود بگیرد.وی در عین حال از خدمات ارزشمند امیرلو در مدت کوتاه در خرم دره تقدیر نمود.
    شهروند: باز هم تقدیر اما بنده نمی دانم منظور ایشان از خدمات ارزشمند شهردار در آن تاریخ چه بوده است!
    ۱۰- ۲۰/۱۱/۹۲
    در ادامه داودی رئیس شورای شهر خرم دره طی سخنان کوتاهی گفت خانواده شهدا و جانبازان عزیز ستارگانی هستند که در جامعه می درخشند.وی در پایان گفت شهرداری و شورای شهر به کارهای فرهنگی توجه ویژه ای را خواهد داشت.
    ۱۱- ۲۰/۱۱/۹۲
    سپس داودی رئیس شورای شهر خرم دره از خدمات چندین ساله دکتر رجایی در منطقه تقدیر نمود و افزود خدمات دانشگاه آزاد و جنابعالی ستودنی می باشد.
    شهروند: باز هم تقدیر و تشکر از دانشگاه آزاد ابهر!! یا خرمدره !!! یا هر دو. راستی آقای داوودی عزیز چرا شما بیشتر به فکر مدیران ابهر هستید تا خرمدره؟ آیا اصلا با مدیریت آموزش و پروش خودمان جلسه داشته اید، در یکی از خبرها آمده بود با مدیریت آموزش و پرورش ابهر در دفتر خودش جلسه داشته اید؟ می دانم احتمالا.
    ۱۲- ۲۱/۱۱/۹۲
    داودی رئیس شورای شهر خرم دره طی سخنان کوتاهی گفت بسیار خرسندیم که اولین سفیر دولت تدبیر و امید از طرف استاندار محبوب استان در شهرداری حضور پیدا کرده است.وی به درخواست های شورای شهر خرم دره در حوزه بهبود زیر ساخت های شهر و عمران شهری گریزی زد و خواستار تامین اعتبار برای تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرداری شد.
    شهروند: به این مطلب انتقادی وارد نیست.
    ۱۳- ۳۰/۱۱/۹۲
    سپس داودی رئیس شورای شهر ,خانم جعفری و آقایان طاهری و آدینه مطالبی را بیان کردند و از حضور تک تک خبرنگاران در شهرداری تقدیر نمودند.
    شهروند: مطلبی ندارم.
    ۱۴- ۱۸/۱۲/۹۲
    سپس داودی رئیس شورای شهر خرم دره به عملکرد دادگستری گریزی زد و گفت دادگستری پناهگاه خوب برای کلیه آحاد مردم هست و این به برکت نظام و انقلاب می باشد.این مقام شهری از دادگستری خواست برای حل مشکلات موجود شهرداری پشتیبان شهرداری و شورای شهر باشند.
    شهروند: از دادگستری می خواهم همانطور که آقای داوودی گفتند پشتیبان مردم باشند. می دانید دادگستری محترم شهرستان بنده نیز به عنوان یک شهروند خرمدره ای از شما می خواهم برای حل مشکلات مردم و همشهریان در قبال برخی کارهای شهرداری پشتیبان مردم باشید. هفته گذشته شنیدم استاندار محترم در این خصوص سخنانی گفته است که سخنان ایشان را به فال نیک می گیرم و آرزومندم برخی مشکلات ریشه ای در شهرداری حل شود و ادامه دار نباشد انشالله.

  6. قسمت آخر از مجوعه گردآوری شده از سخنان آقای داوودی:
    ۱۵- ۸/۱۲/۹۲
    در ابتدای جلسه داودی رئیس شورای شهر خرم دره طی سخنان کوتاهی گفتند شهرداری خرم دره با مشکل همیشگی در تامین بودجه مواجه است و درخواست های شورای شهر در حوزه بهبود زیر ساخت های شهری و عمران شهری می باشد.
    شهروند: رسما پیچوندن!!! و همان مطالب تکراری قبلی که نتیجه ای از زدن آن حرف ها حاصل نشده است!!. اصلا شما از کجا می دانید مشکل بودجه مشکل همیشگی شهرداری است؟
    ۱۶- ۲۱/۱۲/۹۲
    در این دیدار داودی رئیس شورای شهر خرم دره امیرلو شهردار خرم دره را یک فرد خوش فکر ومدیر فعال دانست و گفت برای توسعه و آبادانی شهر خرم دره نیاز به مشارکت آحاد مردم هستیم و امیدواریم جانبازان عزیز کمک یار فرزندان خود در شهرداری و شورای شهر باشند.
    شهروند: آقای داوودی اینقدر هنداونه زیر بقل شهردار نگذارید. حیف که قانون مطبوعات اجازه نمی دهد وگرنه در باب مدیریت فعال و خوش فکری ایشان مطلبی می نوشتم که خود به آن واقفید، البته در خصوص آینده نیز نمی دانم بنده اشتباه فکر می کنم یا نه!!، انشالله که فکر بنده اشتباه باشد. اگر ایشان خوش فکر است، فکری به حال برخی کارکنان شهرداری بکند که احتمالا داستانشان در آینده نزدیک به ضرب المثل تبدیل شود!!! و سبب ناراحتی همشهریان شود!!!!. البته الان هم دارد می شود ولی هنوز فراگیر نشده است.
    ضمنا آقای داوودی عزیز ضمن احترام به جانبازان و خانواده های شهدا، ما در این شهر جوانان زیادی داریم که جویای کار هستند و به مراتب بهتر می توانند در شهرداری کار درست و شایسته انجام دهند تا جلوی کارهایی که واقعا باعث عقب ماندگی شهرستان است و ناشایسته است و خداوند به شهرستان خرمدره بابت آن ها رحم کند!!!!، گرفته شود و الی ماشاللله … . به صورت فراخوان دعوت به همکاری بکنید و برای آن چند درصد بودجه درنظر بگیرید، ببینید همشهریانی که منتظرند برای خرمدره فعالیت کنند چه کارهایی خواهند کرد.
    ۱۷- ۳۱/۱/۹۳
    در ابتدا علی داودی رئیس شورای شهر خرم دره ضمن تقدیر از زحمت کشان دستگاه تعلیم و تربیت به عملکرد شهرداری خرم دره گریزی زد و گفت عملکرد شهرداری در کل حوزه ها با مدیریت خوب امیرلو قابل قبول است.ایشان با بیان اینکه پیشرفت شهر خرم دره در چند ماهه گذشته چشمگیر بوده است تصریح نمود امیدواریم با مدیریت خوب امیرلو شهر خرم دره به جایگاه اصلی خود برسد.
    شهروند: آقای داوودی، واقعا شما از عملکرد شهردار در کل حوزه ها راضی هستید. مدیریت ایشان در کل حوزه ها قابل قبول نیست. بگم؟!!!!!!! دهان ما را بازنکنید. کدام پیشرفت خرمدره در چند ماه گذشته چشمگیر بوده است؟ ما که فقط دیدیم لکه گیری ها همچنان مانند گذشته بی برنامه و بی کیفیت اجرا شده است. تجاوز به حقوق شهروندان انجام شده است و زیر زیرکی نیز در حال انجام است. دیگر چه پیشرفتی داشتیم؟لطفا توضیح دهید. البته لازم نیست توضیح دهید چون خودمان تا ته قضیه را متوجه هستیم.
    ۱۸- ۹/۲/۹۳
    در ادامه داودی رئیس شورای شهر خواستار مساعدت مسئولین استانی و شهرستانی به مجموعه شهرداری شد.
    ۱۹- ۱۸/۲/۹۳
    در ادامه داودی رئیس شورای شهر خرم دره از خدمات و زحمات شبانه روزی امیرلو تقدیر کرد و گفت خداوند را شاکریم که توفیق خدمت گذاری را به ما عنایت نمود و امیدواریم بتوانیم خدمت گذاران خوبی برای شهروندان باشیم
    شهروند: مگر آقای شهردار شب ها هم برای شهرستان زحمت می کشند؟ منظورتان برای دوستانشان است دیگر؟ یا برای همه ی شهروندان؟ به هر حال عده ای به شما رای داده اند و عده ای رای نداده اند مانند بنده، بنده از عملکرد ۱ سال گذشته راضی نیستم، چون تفاوت خاصی احساس نکرده ام و همچنان مدیریت سنتی حاکم است.
    ۲۰- ۳/۲/۹۳
    در ادامه داودی رییس شورای شهر خرم دره طی سخنانی خاطر نشان شد : آنچه در عرصه رقابت ماندگار است بحث علمی است و نگاه شورای شهر و شهرداری ، نگاه فرهنگی است . وی امیرلو را فردی خوش فکر و با برنامه اعلام و اظهار امیدواری نمود که با حضور ایشان به زودی چهره شهر تغییر خواهد یافت .
    شهروند: تا این لحظه که بنده شهردار را می شناسم، ایشان خوش فکر است اما معمولا برای عده ای از هم گروهیانشان. انشالله که برای شهرستان خرمدره نیز مفید باشد.
    ۲۱- علی داوودی، رئیس شورای شهر خرمدره در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: با توجه به تأکیدات مختلف در آموزه‎های دینی بر انجام صله ارحام، مهم‏‌ترین بخش برنامه‎های فرهنگی شورای اسلامی شهر و شهرداری خرمدره صله ارحام خواهد بود. وی با بیان این‌که صله ارحام بسیار مورد تأکید اسلام است، یادآور شد: در ایام نوروز نسبت به دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرستان اقدام می‌شود.
    شهروند: آقای داوودی درست است خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران محترم هستند اما باور کنید سایر خانواده ها نیز نیازمند صله ارحام هستند، محله ها نیز نیازمند صله ارحام هستند، کوچه ها نیز نیازمند صله ارحام هستند. لطفا فرقی بین افراد نگذارید. راستی خانواده آن افرادی که نان شب را به زور تهیه می کنند، نیازمندترند به صله ارحام.
    ۲۲-اشاره به برگزاری مسابقه نقاشی دیواری در شهر خرمدره اظهار کرد: این مسابقه در راستای زیباسازی فضای شهری برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‎توانند برای ثبت ‎نام در این مسابقه به واحد روابط عمومی شهرداری مراجعه کنند.
    وی با بیان این‌که نقاط خاصی از شهر به این مسابقه اختصاص داده شده است، اظهار کرد: از ثبت‎ نام‌ کنندگان هیچ وجهی بابت شرکت در مسابقات اخذ نمی‌شود و جوایز نیز به‌صورت نقدی پرداخت می‌شود.
    شهروند: نمونه ای از کارهایی که هدف نامشخص دارند!!!! و جالبتر از اینکه هیچ وجهی بابت ثبت نام شرکت در مسابقه اخذ نمی شود!. حالا این مسابقه کی برگزار شد!!!!!!
    ۲۳- ۲۶ آذر ۱۳۹۲.
    “علی داوودی” در جلسه مشترک شورای شهر خرم‌دره و شهرداری، تصریح کرد: همه مسوولان باید تحمل شنیدن حرف‌های مخالفان را داشته باشند و در عین حال نیز نقدپذیر باشند.
    وی در ادامه با اشاره به مرجع نظارتی بودن شورا، ابراز کرد: شورای اسلامی یک مرجع نظارتی و قانون‌گذاری محلی است که نظارت به واحدهای مختلف از اولویت‌های کاری شورای چهارم در شهرستان خرم‌دره است.
    این مسوول با اشاره به کمبود اعتبار در شهرداری، اظهار کرد: هنر بزرگ شورای اسلامی شهر و شهرداری این است که بدون اعتبارات شهر را مدیریت نمایند. همچنین در راستای قانونمند کردن درآمدها، شورای شهر از واحدهای مربوطه حمایت خواهد کرد.
    وی با انتقاد شدید از برخی اظهارات درباره شهرداری، افزود: هیچ‌کس حق ندارد شهرداری را بدنام کرده و یا شهرداری را زیر سئوال ببرد. همچنین نباید بار مالی برای شهروندان ایجاد کرد، بلکه نیاز شهروندان باید اولویت‌بندی شود.
    در ادامه این جلسه، سرپرست شهرداری خرم‌دره، تشکیل جلسات مشترک شهرداری و شورای شهرداری را از ضروریات دانست و تصریح کرد: شوراها از برکات انقلاب اسلامی بوده و یک ظرفیت موثر برای شهروندان است.
    شهروند: این سخن خیلی جالب بود و البته درست، “شورای نقدپذیر”، انشالله که اینگونه باشد. در خصوص بد نام کردن شهرداری، بله هیچ کس حق ندارد شهرداری را بدنام کند. شما نیز به مسائل پشت پرده شهرداری که در افکار عمومی شهرستان صحبت می شود نام بدنامی نمی گذارید؟!. لطفا از برخی کارکنان شهرداری شروع کنید که شهرداری را بدنام می کنند و بدنام کرده اند.
    دوستان مطالبی که بنده ارائه کردم از سایت شهرداری یا برخی سایت های دیگر که در متن به آن ها اشاره شده است، گردآوری شده است. هدف از ارائه ی این مطالب این بود عملکردی که در سایت شهرداری از ایشان ارائه شده بود به نظر همه ی دوستان برسد و اولا آقای داوودی در سال جدید سخن تکراری بیان نکنند و ثانیا اگر برش دارند با برخی کارکنان شهرداری برخورد قاطع کنند و ثالثا پارتی بازی برای دوستان و آشنایان ممنوع!، و رابعا ما نیاز به تصمیم درست و جلوگیری از دوباره کاری ها و اجرای درست و مهندسی داریم و اما خامسا…
    خامسا سال اول سال وعده وعیدها بود که ما انتظار خیلی چیزها داشتیم اما دیدیم که خبری نیست. اما نا امید نمی شویم. به هر حال انتظار داریم شورای شهرمان برای سال دوم فعالیتشان، در جهتی حرکت کنند که امید در همشهریان زنده شود. انشالله. ما نیز با نظرات و انتقادات و پیشنهادات خود از خجالت عزیزان شورا و شهرداری در خواهیم آمد. در نظر بعدی خود به عملکرد آقای آدینه در افق رسانه می پردازم.

  7. اعضای شورا اگه واقعابرای خدمت آمده اند ازگرفتن حقوق شورا و حق جلسه و حق کمیسیون و صدهاامتیاز شورا خودداری کنند واعلام کنند…….تاماهم بدونیم واقعا خدمتگزارند…….

  8. آقای شهروند خرم دره ای اگه در جریان انتخابات بودیدحتمامطلعید که اکثریت منتخبین ابتدا باگل و شیرینی به دیدن آقای امیرلو رفتن واز ایشان خواستند باتوجه به نفوذ و خاندان بزرگی که دارند ازانها حمایت کنند در قبال رای اوردن ایشونوشهردارمیکنن که بعداز انتخاب هم به قولشون عمل کردن

    • با سلام و درود بر جناب “علی” همشهری عزیزمان
      بله بنده هم این موضوع را چند بار شنیده ام و از روند نادرست انتخابات شورا و رویه ای که عزیزان در پیش گرفتند نیز مطلع هستم اما خوب کاری است که شده.
      از پاسخ شما به نکته ی کلیدی مطلب ممنونم. درود بر شما. بنده با توجه به سخنان مفهومی شهردار و برخی شنیده ها و دیده ها و عملکرد شهردار در سال های گذشته و در آموزش و پرورش و … و همچنین به قول معروف وجود برخی مگسان گرد شیرینی، احساس خوبی از روند توسعه شهرستان و آینده آن ندارم و همواره گفته ام، خدا کند بنده اشتباه فکر بکنم. نظر شما چیست؟ حتی اگر سربسته نیز بیان کنید ممنون می شوم.

  9. با سلام : در مطالب ارائه شده توسط همشهری گرامیمان از سایت ها تنها چیزی که حاصل می شود وعده ها ی روی کاغذ و تعاریف از هم بوده و بس و اینها برای یک شهر نون و آب و سازندگی نمی شود .
    از دوستان و همشهریانی که در ابهر مسئولیت داشتند شنیدم که آنها برای حفظ بیت المال در فصل سرما که کارخانه ی آسفالت تعطیل می شود ، به هیچ وجه امکان و اجازه کندن و تخریب آسفالت و لوله گذاری و حتی لوله کشی آب و گاز را نه به ادارات و نه به شهروندانشان نمی دهند ( همه وظیفه دارند که در فصل آسفالت ریزی این گونه کارهایشان را به انجام برسانند . ) و با این کار در حفظ چیدمان شهری و حفظ ظاهر شهرشان می کوشند . در حالیکه در شهر ما اینگونه نیست هروقت بخواهی می توانی زمین آسفالت را بکنی و خواسته هایت را به کرسی بنشانی .
    خوبست در جلسات مشترک این مسائل مهم را مسئولین ماهم یاد بگیرند و بکار بگیرند ومتاسفانه از این مسائل بسیارند که خوبست شهروتدان گوشزد کنند .

    • آقای کلانتری بزرگوار خیلی ممنون از نظر شما. حق با شماست، دانستن عیب نیست ندانستن عیب است. مشورت و انجام کارها در زمان مناسب در هر رشته ای وجود دارد.
      عزیزان شورا به عنوان مثال آیا دیده اید کشاورزان در زمستان لوبیا بکارند؟ یا در زمستان در باغ به درختان برسند و باغ را بیل بزنند یا در باغ صیفی جات بکارند؟ خوب است این مسائل که سالیان سال است اثبات شده است از سوی شما رعایت شود. بنده می دانم دارم با دیوار صحبت می کنم اما باید صحبت کنم حتی با دیوار!

      • با سلام و درود به همت همشهری عزیزمان . بنده با حضور شما تشویق می شوم و امید دارم و مطمئنم که ۱۰ نفر دیگر هم تشویق خواهند شد . ممنون و سپاسگزارم .

  10. بنده متاسفم که تا امروزی عزیزی از شورا به این سامانه سر نزده و این حاکی از چند مسئله می باشد و موجب دلسردی شهروندان خواهد بود . و بعدش خواهیم گفت هر چه بر سرمان بیاید حقمان هست . البته از آنانیکه در مدت خدمت اداری لحاظتی می توانند به سامانه سر بزنند آ این بی وفایی را انتظار نداشتیم .
    آن همشهری خوب گفت که خودتان را خسته نکنید کو گوش شنوا ……….! ولی باز هم شورایی و انتخاباتی خواهد بود !؟

  11. با سلام
    تنها مطلبی که از آقای آدینه در خصوص شورای شهر و شهرداری در اینترنت توانسته ام پیدا کنم، مطلبی است که از یک سایت ابهری استخراج کرده ام و عینا منتقل می کنم. این مطلب در تاریخ سوم بهمن ۹۲ منتشر شده است. ضمنا لینک این خبر نیز پیرو دستور سایت نبض سحر:
    http://www.abharnews.com/index.php?type=dynamic&lang=1&id=2499
    روح اله آدینه رئیس شورای اسلامی شهرستان خرمدره:
    ما هرچقدر هم برای مردم خرمدره کار کنیم باز هم کم است و واقعاً در حق این مردم عزیز کم لطفی شده است.
    روح اله آدینه رئیس شورای اسلامی شهرستان خرمدره که از مسئولین برگزاری مراسم معارفه محمد ابراهیم امیرلو شهردار خرمدره بود در حاشیه مراسم گلباران شهدای خرمدره ضمن تجدید پیمان و گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر از حضور و استقبال مردم فهیم و قدرشناس خرمدره تقدیر و تشکر کرد و گفت: از حمایت و مساعدت های دکتر خانمحمدی نماینده محترم مجلس و مهندس جمشید انصاری استاندار محترم استان زنجان و مهندس رحمتی معاونت عمرانی استاندار که به آراء نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر در انتخاب شهردار خرمدره احترام گذاشته و حکم آقای امیر لو را امضا نمودند نیز سپاسگذاری می کنم .
    آدینه در ادامه افزود : اگر چه انتخاب شهردار به طول انجامید اما نظر شورای اسلامی شهر انتخابی فردی کارآمد و مدیری توانمند با کارنامه درخشان در مدیریت شهری بود تا خرمدره را جان تازه ای بخشد و آن را به سمت توسعه و آبادانی سوق دهد . انتخاب امیرلو بعنوان شهردار خرمدره گام اول در مسیرموفقیت شورای چهارم بود لذا با عنایت پروردگار منتظر موفقیت های بعدی باشید.
    آدینه با اشاره به اینکه زمان ، همه کسانی را که دیر بجنبند جریمه خواهد کرد ، گفت: همیشه فرصت داشتن مسئولیت برای انسان مهیا نمی شود پس باید به بهترین شکل که در خدمت صادقانه به خلق که هم رضایت خداوند و هم رضایت مردم را در پی خواهد داشت گام برداریم ، لذا تنها راه موفقیت مسئولین و علی الخصوص شورای شهر چهارم وجدان کاری ، برنامه ریزی و مدیریت جهادی است که مورد تایید و تاکید مقام معظم رهبری می باشد و بنده معتقدم ما هر چقدر هم به مردم خرمدره خدمت کنیم باز هم کم است ، چرا که در حق این مردم عزیز کم لطفی شده است .
    جوانترین عضو شورای اسلامی شهر با اظهار اینکه باید هرکس که حتی کوچکترین کاری را برای توسعه خرمدره انجام می دهد کمک و تشویق کرده و دستش را به گرمی بفشاریم گفت : ما باید به بهتر از خودمان افتخار کنیم و حسادت ها را کنار بگذاریم و فرصت تبدیل “نمی شود ” را به “می شود” فراهم کنیم . منفی گرایی را کنار گذاشته و واقع بین و مثبت اندیش باشیم . تعصبات خشک را کنار گذاشته و شهروندان را به درجات یک و دو تقسیم نکنیم و خود را درگیر مسائل کوچک و جزئی نکرده و اجازه ندهیم که حاشیه پردازی ها حرف اول را بزند.
    بیایید از نو شروع کنیم و خرمدره را همه با هم بسازیم و نیکو زندگی کنیم . ما با نگاه به گذشته آینده را مدیریت می کنیم و به جای اینکه به دنبال شکایت ، پرونده سازی و غرض ورزی برای دیگران باشیم برای توسعه شهر برنامه ریزی می نماییم .
    وی با اشاره به اینکه به ظاهر شیک و زیبای ساختمان شهرداری خرمدره نگاه نکنید اضافه کرد شورای چهارم نیازمند کمک همه شهروندان ، متخصصین ، کارشناسان و مسئولین محترم می باشد که طرح ها و راهکار های مناسبی را جهت رفع مشکلات شهر ارائه دهند . احتمال دارد به این حرف بنده بخندید و بگویید از یک نماینده شورا بعید است ! ولی باور کنید که در آمد یک سوپر مارکت از شهرداری این شهر بیشتر است ! شهرداری بدهی زیادی دارد و بجز بدهی ها چندین میلیارد هم در زمینه تملک تعهداتی را ایجاد کرده اند که نمی خواهم مشکلات را گردن دیگران بیاندازم ، شما بهتر از بنده می دانید که چه کسانی مقصر هستند ! ما با گذشته کاری نداریم و سازماندهی و برنامه ریزی های خوبی برای انضباط اداری ، مالی و درآمد زایی انجام داده ایم و یقین داریم که موانع و چالش های زیادی هستند که با شناختی که از شهردار محترم و اعضای شورای شهر دارم قطعاً با توکل به خداوند متعال و کمک همشهریان عزیز کاستی ها و مشکلات را مرتفع خواهند کرد.
    روح اله آدینه در پایان افزود : من به سازندگی ، توسعه و بالندگی شهری می اندیشم که محبتش تا اعماق جانمان ریشه دوانیده است ، چرا که دغدغه اصلی من آبادانی و توسعه خرمدره است . ما هم ساکن همین کوچه های گِلی هستیم ، وضعیت آسفالت خیابان های ما هم خراب است ! من وقتی در این شهر قدم می زنم هم از مردم و هم از شهرم خجالت می کشم که به عنوان یک شهروند برای آبادانی شهرم چه کاری کرده ام؟
    عزیزان شهر متعلق به همه ماست ، اجازه ندهیم که شهر را زخمی کنند و یا صدمه ای به آن وارد کنند ، کاری نکنیم که شهر از دست ما دل آزرده شود ! شهر هم مثل یک موجود زنده روح و جان دارد . ما می خواهیم در این شهر زندگی کنیم ، پس من و تو با هم ما می شود و ما می توانیم شهرمان را آنگونه که شایسته این مردم فهیم است بسازیم . برای رسیدن به نقطه آرمانی فرصت زیادی نداریم بیایید آستین ها را از همین امروز بالا بزنیم…
    شهروند:
    ۱-برای آگاهی بیشتر دوستان، ابتدا کلمه ی “سپاسگذاری” که در سایت ابهر نیوز نیز به همین صورت نوشته شده است، نادرست است.
    “گذاشتن” دارای یک معنی حقیقی و یک معنی مجازی است:
    – “گذاشتن” در معنی حقیقی به معنی قرار دادن چیزی به طور عینی و مشهود در جایی است؛ مانند: او کتاب را در قفسه گذاشت.
    – “گذاشتن” در معنی مجازی به معنی پی انداختن، وضع کردن و بنیاد نهادن چیزی است.
    مانند: قانون‌گذار که قانون را وضع می‌کند، یا بنیادگذار که چیزی را تاسیس می‌کند، و یا نام‌گذاری که وضع کردن نام برای چیزی است.

    “گزاردن” نیز دارای دو معنی کلّی است: “گزاردن” به معنای به جا آوردن، ادا کردن، انجام دادن. مانند: نماز گزاردن؛ یعنی “ادا کردن نماز،” یا وام گزاردن یعنی “ادا کردن وام”، بنابراین “وام‌گزار” درست است نه “وام‌گذار.” به همین ترتیب باید نوشت: حج‌گزار، خراج‌گزار، سپاس‌گزار، شکرگزار، خدمت‌گزار، حق‌گزار، پاسخ‌گزار، مدح‌گزار، پیغام‌گزار، گله‌گزاری، خبرگزاری، کارگزار (انجام‌دهنده‌ کار)، پیغام‌گزار (کسی که پیغام را بازگو می‌کند یا پیغام را می‌آورد) و … . بنابراین “سپاسگزار” درست است.
    ۲- آقای آدینه گفته اند انتخاب آقای امیرلو اولین گام بود. ما خیلی خوشحال شدیم که آقای امیرلو شهردار شدند اما موفقیت های بعدی که بیان کرده اید، هنوز اتفاق نیفتاده است. ما منتظریم اما ظاهرا خبری نیست. اما اگر منظورتان از موفقیت ها به موفقیت های گروهی در کارهای زیرآبی بر می گردد، بنده عرضی ندارم. در خصوص کارنامه درخشان شهردار نیز مفصلا مطلبی بیان خواهم کرد.
    ۳- خدمت صادقانه به خلق که هم رضایت خداوند و هم رضایت مردم را در پی خواهد داشت. آقای آدینه عزیز سخن زیبایی گفته اید و بنده به آن اعتقاد قلبی دارم. ولی منظور شما از خدمت صادقانه چیست؟ آیا خدمت صادقانه باید به نفع مردم تمام شود یا جیب عده ای از… . با مفهوم نظر شماره ۳ بنده، واقعا می توانید ادعا کنید الان در حق مردم کم لطفی نمی شود؟
    ۴- تعصبات خشک را کنار گذاشته و شهروندان را به درجات یک و دو تقسیم نکنیم و خود را درگیر مسائل کوچک و جزئی نکرده و اجازه ندهیم که حاشیه پردازی ها حرف اول را بزند. موافقم و همه ی سخن ما نیز همین است. اما آیا همه ی شهروندان از آن کشاورز زحمتکش گرفته تا آقای فلانی از دوستان شما، درجه یک و دو نیستند؟ آیا کارهای قانونی همه ی آن ها به یک نحو انجام می شود یا برای آن بیچاره اصلا انجام نمی شود؟ در کارهای کمی غیرقانونی البته بهتر است نام فراقانونی بگذارم، چطور؟ آیا عده ای این مسیر را به راحتی دنبال نمی کنند؟ واقعا فکر می کنید رضایت خداوند نیز در این خصوص وجود دارد؟
    ۵- پرونده سازی برای دیگران، غرض ورزی و شکایت! منظورتان چیست؟ این کار بسیار زشت و نادرست است. خدا کند مانند اتفاقاتی که در گذشته افتاده باشد شما در این مسیر گام بر ندارید. البته به نظر بنده نیز در تمام دوره های شورای شهر قبلی از این اتفاقات افتاده است و شما نمی توانید پای شهردار فعلی را از این قضایا بیرون بکشید.
    ۶- آقای آدینه درآمد یک سوپر مارکت از شهرداری این شهر بیشتر است، می دانید چرا؟ برای اینکه اولا خرمدره بیشتر محیط کشاورزی است، شهروندان عزیز بیشتر به فکر امرار معاش خانواده هستند تا پول دادن برای قوانین بی خودی که در شهرداری خرمدره وضع شده است. ثانیا درآمد زیادی نیز حاصل نمی شود چون کارها توسط امدادات غیبی برای بخش درآمدساز کار انجام می شود و بهتر بگویم حقوق مردم را می خورند همراه با آب بر روی آن، شما هم سکوت کرده اید و سکوت می کنید و سکوت خواهید کرد، چون می ترسید اوضاع پیچیده شود، آیا راه حلی برای حل این مسئله وجود ندارد؟ وباید روی هم انبار شوند تا دیگر نتوان کاری کرد؟. خدایا تو شاهد باش، عزیزان شورا که در جهت رفع این مشکل بزرگ و احقاق حقوق همشهریان از آن نامردان کاری نمی کنند، دم از عدالت می زنند. آقای آدینه شما با گذشته کاری ندارید؟ با حال چطور؟ فکر کنم اصلا نمی توانید با آینده هم کاری داشته باشید! می دانید چرا؟
    ۷- در انتها باید عرض کنم، آقای آدینه سخنان شما شعاری بیش نیست. البته بنده به سخنان شما اعتقاد قلبی دارم و می دانم که می شود آن ها را انجام داد و اگر اعتقاد قلبی بودند کاری می کردید کارستان. اما در سالی که گذشت و سالی که می گذرد قضاوت خواهیم کرد. اگر سخنان شما شعار نبود و عملیاتی شد و عشق و محبت در دل همشهریان ایجاد شد و زمزمه ی موفقیت احساس شد، بنده رسما در تاریخ ۲۵ خرداد ۹۴ اگر زنده باشم از شما عذرخواهی می کنم. اما اگر نشد شما جرئت عذرخواهی را به خود بدهید.
    دوستان این هم از سخنان آقای آدینه که در جامعه مجازی می توانید مشاهده کنید. فکر ایشان درست است اما فقط فکر است و احتمالا ایشان نیز امروز از بسیاری از مواضع خود عقب نشینی کرده اند. اگر اینگونه احساس نمی کنید، نظر خود را بیان کنید تا بنده هم مطلع شوم. انشالله در نظر بعدی به عملکرد آقای مقدم نژاد از مطالب منتشره در جامعه مجازی می پردازم.

  12. ضمنا این نکته را نیز اشاره کنم که پاسخ شعارهای آقای آدینه را بسیار تند نگارش کرده بودم اما بنا به دلایلی آن را به ملایم تغییر دادم. اما با مطالعه مشخص است که متن ادبی زیبایی است و با عمل و واقعیت زمین تا آسمان تفاوت دارد.

  13. آقای کلانتری عزیز کسانی که برای مردم وبرای رضای خداو لله کارمی کنند نیازی به حضور در شوراو چاپ عکس های آنچنانی ندارند پس بدانید و باصد درصد یقین و باشناخت کاملی که از این افراد دارم میگم اینها فقط برای مطرح شدن و مقام و موقعیت شوراشدند والا بقول معروف پیغمبر نیستن که غم امت بخورن …..متاسفانه فقط ریا و ظاهرفریبی گارشون شده در زمان انتخابات به بچه هاهم سلام میکردن الان جواب سلام هم نمیدن

    • با سلام خدمت همشهری عزیزمان و تشکر از لطف جنابعالی انشالله عزیزان شورا ثابت کنند که برای پست و مقام نیامده اند . البته قبلا عرض نمودم که شورا می تواند پله ترقی باشد ولی شروطی دارد که مهم ترین آن خدمت به خلق خداست تا مردم پله ی صعود باشند و گرنه بد جور آدم رو زمین می زنند .

  14. با سلام خدمت دوستان عزیز
    یک بحث خارج از برنامه دارم
    متاسفانه دیروز برای بنده در عرض چند ساعت از اخبار خوب تا مشکلات دپرس کننده ای پیش آمد که امروز بنده درگیر آن بودم و تا حدودی حل شد.
    می خواستم در خصوص مشکلاتی که برای انسان قرار است پیش بیاید و انسان خود احساس دلهره می کند، اما اسبابی در نزدیک او سبب می شوند انسان در آن راه گام بردارد و با دلهره مدتی گذران زندگی کند و در نهایت مشکلی ایجاد شود که سبب کسب تجربه شود. البته خداراشکر برخی تجربه ها در عین اینکه نارحت کننده هستند اما جبران پذیرند. به نظر شما چرا مشکلات فقط برای ماهایی ایجاد می شود که سعی می کنیم اول رضایت خدا را در کارها قرار دهیم و اگر کوچکترین بی توجهی به این موضوع بکنیم دچار مشکل می شویم، منظورم این است که ناخواسته انرژی منفی وارد می شود؟ اما بعضی از اطرافیان و دوستان هر کاری می کنند اما هیچوقت بدشانسی نمی آورند و ظاهرا زندگیشان رو به روال است. به نظر شما چرا؟
    از دوستان و همشهریان نیز عذرخواهی می کنم، انشالله بقیه مطالب در خصوص اعضای شورای شهر را در چند روز آینده ارائه می دهم.
    ضمنا آقای مرادی عزیز برای ختم قرآن بصورت مجازی در این سایت و در ماه مبارک رمضان برنامه خاصی برنامه ریزی کرده اید؟ به نظرم می تواند کار نیکی باشد. یا حتی سامانه ای ایجاد شود که بتوان به افراد نیازمند در طول سال کمک رسانی کرد.

  15. با سلام بله همینطوره که شما می فرمایید هستند در گوشه و کنار آدم هایی که بدون اعتقاد قلبی به خالق در اکثر کارهاشون موفق جلوه می دهند ولی به نظرم اینها فرصت هایی است که آنها بیشتر در قعر منجلابی که خود ساخته اند فرو می روند . موفق و موید باشید جانتان سلامت .

  16. شهروندخرم دره ای ایول جاناسخن اززبان مامی گویی دست خداهمراهتان

    • خیلی ممنون جناب “ناشناس”. البته بنده کوچکتر از آن هستم که از جانب شما و سایر همشهریان عزیز نیز نظر بدهم، ولی به هر حال سعی می کنم نظری که بیان می کنم برداشتی باشد که هر نفر با خواندن این مطلب به ذهنش می رسد. البته ادبیات متفاوت است ولی اکثر همشهریان با ادبیات متفاوت و حتی بسیار بهتر سخنانی همراستا می زنند و خیلی خوشحال می شوم میبینم همشهریان اتحاد نظر دارند و فقط فعلا نمی شود حرف ها را به کرسی نشاند اما بنده امیدوارم. از شما نیز می خواهم اگر احساس کردید هر فردی نادرست گام بر می دارد و حتی اگر بنده نظر نادرستی بیان کردم، اعلام کنید تا با اصلاح آن در مسیر صحیح به راه خود ادامه دهیم. با تشکر

  17. فوقش اعضای شوراهم درجواب مامثل نماینده محترم که باانتخابشون آرزوی چندین ساله همشهریان محقق شدمیگن ماکه دوره بعدنمیخوایم شورابشیم …یعنی ت.یک دوره بارشونو می بندن

    • همشهری عزیز جناب “علی”. خواهش می کنم اگر با نماینده محترم دیدار داشتید حتما از او بخواهید دوباره در انتخابات شرکت کنند. دست آوردی که بدست آمده بهترین تجربه است و وجود ایشان برای شهرستان ما و شهرستان های مظلوم منطه یک نعمت بزرگ است.

  18. تنها مطلبی که از آقای مقدم نژاد توانسته ام پیدا کنم مطلبی است که در ادامه به همراه لینک آن آورده ام:
    http://www.mehrnews.com/detail/News/2274335
    علی مقدم نژاد نماینده شهرستان خرمدره در شورای اسلامی استان زنجان نیز در ادامه ضمن ابراز نگرانی از استقرار صنایع سرب و روی در ضلع شرقی و جنوب شرق۵ی زنجان خواستار رفع نگرانی مردم نسبت به سلامت محیط زیستشان شد.
    وی خاطر نشان کرد: باید مشکلات روانی که دارای تبعات منفی جبران ناپذیرند بیشتر مورد توجه واقع شوند.
    مقدم نژاد افزود: با توجه به اینکه بسیاری از بیماری ها همچون دیابت و فشار خون ناشی از مصرف غذاهای مضر است باید اطلاع رسانی در زمینه تغذیه افزایش یابد.

    شهروند: اگر چه بنده نتوانستم از آقای مقدم نژاد مطلب منتشر شده ای پیدا کنم، اما نظر ایشان در خصوص استقرار صنایع سرب و روی درست است. متاسفانه سرب و روی از صنایع آلوده کننده ی هوا و محیط زیست می باشد که اگر در اطراف منطقه ما باقی بمانند اثرات بدی بر روی سلامتی همشهریان خواهد گذاشت. همانطور که می دانید زنجانی ها برای رها شدن از آلودگی های سرب و روی محدودیت های شدیدی برای شرکت های مرتبط ایجاد کردند و حتی بنده شنیدم ۱ شرکت را نیز تعطیل کردند.
    در خصوص اطلاع رسانی برای راه های جلوگیری از بیماری ها نیز بنده موافقم. به نظر بنده برای بهبود زندگی و ارتقا فرهنگ جامعه باید اطلاع رسانی فراگیر شود و اگر همشهریان این موارد را بدانند، محیط سالمی خواهیم داشت. آقای مقدم نژاد در این گزارش که به حوزه ی سلامت مربوط است شما به عنوان یکی از اعضای شورای شهر برای مساله ی زباله ها و موارد غیربهداشتی موجود در فاضلاب ها و … که کوچه ها، محله ها، خیابان ها و در نهایت شهرستان را تهدید می کند، چه کاری انجام داده اید؟ کاری انجام نشده است، اما شاید مصوبه گذرانده باشید و در زونکن بایگانی کرده باشید!. واقعا انجام این کارها سخت است؟ چون بنده شما را نمی شناسم و از هدف شما نسبت به سایر عزیزان شورای شهر، از ورود به شورای شهر بی اطلاع هستم فعلا با دید متفاوتی به شما نگاه می کنم و احترام خاصی برایتان قائل هستم. آقای مقدم نژاد در ۱ سال گذشته آیا فعالیتی برای شهرستان انجام داده اید که بتوانید نتیجه ی آن را با افتخار بیان کنید؟ آیا در جلسات شورای استان حقوق همشهریان را مطالبه کرده اید یا محافظه کاری کرده اید؟ و یا مانند مطلب فوق هدف خاصی دنبال نشده و صرفا سخنرانی بوده است؟ عرض کردم چون بنده شما را نمی شناسم این سوال را مطرح می کنم، آیا نمی خواهید به عنوان یک فرد دارای تحصیلات دانشگاهی خود را درگیر مشکلات مردم کنید و به صورت علمی و بصورت ریشه ای مشکلات را حل کنید تا خاموش کردن چند ساله صدای همشهریان؟ یا درگیر کرده اید؟ ما که به عنوان شهروند مورد خاصی مشاهده نکرده ایم. آقای مقدم نژاد عزیز، می دانید دوره ی جلساتی که نتیجه ای ندارد گذشته است، لطف کنید هم به عزیزان شورای شهر بفرمایید و هم به عنوان عضو شورا خواسته های همشهریان را پیگیری کنید و درست اجرا کنید. البته بنده ندیدم که شما بر خلاف بعضی از اعضای شورا در عکس باران کردن فضای مجازی و جلسات تعریف و تمجیدی حضور داشته باشید تا برای خواص از آب ماهی بگیرید!، انشالله. از این بابت هم خوشحال هستم و امیدوارم حالا که قرار است ۳ سال دیگر برای شهرستان خرمدره زحمت بکشید، واقعا زحمت بکشید و فقط نام شورای شهر را در پرونده ی فعالیت هایتان ننویسید!!. ضمنا در یکی از اخبار در خصوص بستن راه مسیر فنی حرفه ای تا خیابان رازی، به عدم پرداخت پول توسط شهرداری اشاره شده است. شهرداری وظیفه دارد پول همشهریان را پرداخت کند و در قبال آن نیز همشهریان باید در آبادانی این مسیر سهیم باشند و مساله راه آب آن ها را بصورت لوله گذاری در مسیر زیر راه انجام داد. اگر شهرداری پول عزیزان را پرداخت نکند و بالا بکشد واقعا باید متاسف شد.
    در مطلب بعدی خود به سخنان منتشر شده آقای طاهری می پردازم .

  19. آقای شهروندخرم دره ای برادر محترم دیدن نماینده کار ارزمابهترانه. ولی فرمودین ایشون نعمت منطقه هستن ….نمیدونم تامنظور ازنعمت پی باشه

    • سلام و درود جناب”علی”
      اختیار دارید شما روی چشمان ما جای دارید و به نظر من از ما بهتران مطرح نیست.
      منظور بنده از نعمت این است که به هر حال ایشان همشهری ما هستند. نماینده سابق نعمتی بود برای ابهر که بعد از دو دوره در ابهر پایه ی توسعه ی ابهر را بنا نهاد البته می دانم منتقدین ابهر نیز در این مسیر خیلی خوب عمل کردند. آقای دکتر خانمحمدی در دوره ی اول به مسائل آشنا شدند و با افرادی نیز ارتباط برقرار کردند که نتایج خوبی داشته است و انشالله داشته باشد. احساس می کنم اگر ایشان دوباره به عنوان نماینده انتخاب شوند یا فردی که ایشان نیز همراه او باشد به عنوان نماینده انتخاب شود با تجربه ی بدست آمده می توانند در دوره ی بعد که شرایط ملی هم در دولت بهتر باشد، بهتر عمل کنند. اگر شما و دیگر همشهریان به ایشان مراجعه کنید و هدف توسعه ی شهر در سر داشته باشید و پیشقدم شوید، مطمئن باشید ایشان به شما در حد توان و در حد ممکن کمک خواهند کرد. البته بنده خود سعادت نداشته ام ایشان را از نزدیک زیارت کنم اما به ایشان رای داده ام و از رای خود پشیمان نیستم.

  20. همانطور که وعده داده بودم در این نظر سخنان آقای طاهری را بیان می کنم. ایشان در خصوص هیئت های مذهبی و مدارس و کارهای خیر و نیک برای شهرستان صادقانه زحمت کشیده اند و در مقام یک همشهری به وجود ایشان افتخار می کنم و برای ایشان آرزوی توفیقات روز افزون دارم. در ادامه مطلب به دو مورد از مطالب منتشره از ایشان به عنوان عضوی از شورای شهر می پردازم.
    ۱-
    http://zanjan.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=45399
    در ادامه این جلسه، دیگر عضو شورای شهر خرم‌دره با انتقاد از برخی اظهارنظرها، یادآور شد: در این شهر همانند سایر شهرها مشکلاتی وجود دارد که باید با آسیب‌شناسی دقیق به صورت ریشه‌ای، این مشکلات حل شود.
    “عباسعلی طاهری” با اشاره به ضرورت پاسخ به اعتماد مردم با خدمت صادقانه، اظهار کرد: اعتقاد ما این است که هر مدیری که در خدمت‌رسانی به مردم کوتاهی کند، علاوه بر اینکه باید در قبال مردم پاسخ‌گو باشد، در محضر خداوند نیز بابت کوتاهی خود باید جواب پس بدهد.
    وی با بیان اینکه برخی از مشکلات شهر باید ریشه‌یابی گردد، تاکید کرد: شهروندان خرم‌دره ‌ای انتظار خدمت‌رسانی و در عین حال پاسخ‌گویی از سوی مسوولان شهر را دارند و هیچ‌کس حق ندارد در پاسخ‌گویی به آن‌ها کوتاهی کند. این در حالی است که در گذشته دردها و مشکلات را شنیده‌ایم، ولی دنبال درمان آن نبوده‌ایم که باید برای حل مشکلات با آن‌ها آشنا و با مدیریت و برنامه‌ریزی به فکر حل این مشکلات بود.
    شهروند: آقای طاهری عزیز، حل ریشه ای مشکلات خواسته ی همشهریان است. به نظر بنده شما نمی توانید همه ی مشکلات را به صورت ریشه ای حل کنید اما می توانید مشکلات ریشه ای شهرداری را حل کنید. به دلایلی که در بالا اشاره کردم از شما انتقاد نمی کنم چون از بابت شما می دانم چه کسی طرف حساب من است، و امیدوارم ابتدا بتوانید مشکلات ریشه ای شهرداری را حل کنید تا مشکلات ریشه ندوانند، البته لطفا. ای کاش مخاطبان اصلی صحبت بنده، مانند شما دلی پاک و صاف و صادق داشتند و سیاه نمایی نمی کردند. درمان مشکلات شهر نیز توسط همشهریان دلسوز بیان می شود اما متاسفانه به دلایلی که از گفتن آن ها خودداری می کنم، مسئولین شهرداری بجای آموختن و اجرا کردن، همان کارهایی که در گذشته انجام می شده و منسوخ است در حال حاضر در شهرستان اجرا می کنند و توانایی تغییر در این خصوص را ندارند و ای کاش … .
    آقای طاهری شما به عنوان یک عضو مردمی شورا مورد احترام اکثریت همشهریان هستید. لطف کنید قاطعانه با برخی مسائل برخورد کنید و جلوی برخی کارها و بعضی افراد را بگیرید، حتی اگر آن افراد عضو شورا باشند و حتی اگر مسئولیت بالاتری نیز در شورا دارند!!. لطف کنید شما بر خلاف بعضی اعضای شورای شهر دوست و آشنا بازی را ترتیب اثر ندهید و با تخلفات اینچنینی برخورد کنید و به آن ها نیز بگویید خدا را خوش نمی آید عزیزان!.
    ۲- http://zanjan.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=46170
    “طاهری” در ادامه یادآور شد: شهرستان خرم‌دره ویترین طبیعت استان است و باید به قدری زیبا باشد تا جاذبه‌های‌اش، هر گردشگری را در شهر ماندگار کند و این امر نیز تنها با همت مردم و مسوولان میسر است.
    وی با اشاره به ضرورت استفاده از نظرات نخبگان در توسعه شهر، ابراز کرد: شورای چهارم با تکیه بر اصل مشورت تمامی صاحب‌نظران، نخبگان، اصحاب رسانه و مردم را به یاری می‌طلبد تا برنامه‌های خود را در اختیار شورا قرار داده از نظرات آن‌ها برای رشد و توسعه شهر استفاده شود.
    شهروند: در خصوص نظرتان درباره خرمدره با شما موافقم و درود بر شما. اما در ۱ سال گذشته شورای شهر هیچ عملکرد مثبتی در این خصوص انجام نداده است. در خصوص استفاده از نظرات همشهریان، تا دلتان بخواهد در این سایت و دیگر سایت ها و حتی بصورت حضوری نظرهای خوبی داده شده است. شما به عنوان عضو شورا ۱ بار به خود زحمت مطالعه این نظرات و پاسخ دادن به آن ها و یا بکاربردن آن ها را داده اید؟ با توجه به عملکرد شورای شهر و رفتارهایی که بروز می دهند و شناختی که از شهردار دارم، بعید می دانم این سخن شما عملیاتی شود و فکر کنم به صورت نظر شخصی شما باقی خواهد ماند ولی بنده به سخن شما اعتقاد دارم و امیدوارم روزی این اتفاق در شهرستانمان بیفتد و دوستان عزیز که تخصصی نظر می دهند مانند جناب آقای کلانتری و جناب “علی” و دیگران و همچنین خانم های محترم که نماینده ای از صاحبنظران شهرستان هستند، به عنوان صاحب نظران در تصمیم سازی های شهرداری و شهرستان تاثیر داشته باشند. با تشکر. در مطلب بعدی خود به آقای شاهسوند می پردازم.

  21. آقای شهروند خرم دره ای بااین همه درایت تعجب میکنم هنوز خیلی از آدماروخوب نشناختین.آقای نماینده فقط به دنبال پیداکردن مقام وزارتی و… هستن ودرزمان حضورشون درشهرستان یاباحلقه ای که دورشون ایجادکردن هستن یابا سرمایه داران ازبین برنده محیط زیست خلیفه لو ایشون کی اومدن یکی ازمساجدشهرپاسخگوی مشکلات و سوالات مردم باشن. در مورد آقای طاهری هم ….چه عرض کنم ایشان هم اونیکه فکر میکنید نیستند

    • جناب “علی” ممنون از تذکر شما. شاید حق با شما باشد، بنده با این عزیزان برخورد آنچنانی نداشته ام و در این خصوص عذرخواهی می کنم. بنده با مواضع شما در خصوص حلقه ی اطراف دکتر موافقم و به نظر بنده این نامردان محیط زیست شهرستان باید حسابشان از همشهریان جدا شود و دکتر باید به همشهریان علاقه نشان دهند تا آن نامردان و باید با آنان برخورد کند، انشالله.

  22. متاسفانه بعضی ها خیلی خوب حرف میزنند ولی بقول مولا علی میدان سخن بسیار فراخ و میدان عمل تنگ است.عضومحترم شورا فرمودند باید مشکلات راشناسایی کردیعنی واقعا ایشان مشکلات رانمیشناسند در سخنرانی انتخاباتی شان که مشکلات رامی شمردند و از عدالت اجتماعی صحبت می کردند ولی طی این یک سال که ماعملکرد مثبتی از ایشان مشاهده نکردیم بجز همسویی با دیگر اعضاو همرنگ جماعت شدن

  23. در روز سفر استاندار شهرداری خیابان منتهی به درمانگاه راهمان ساعت اسفالت میکردیعنی ماشین استاندار از روی اسفالتی که ریخته میشد عبور کردیعنی کار میکنیم والله شوراو شهردار آقای استاندار را چی فرض کردن …شنیده بودیم در زمان طاغوت اگه کسی برای بازدید میومد یه هفته قبل درخت می کاشتن و چمنو… اسفالت میکردن که عجولانه بود و بعدازرفتن مسولین خراب میشد ولی اینجوریشو ندیده و نشنیده بودیم

  24. گزینه ۸ محمد شاهسوند است . متاسفم از اینکه دوستان شورا حتی برای تصحیح نامشان به این سامانه سر نزدند .
    دوستمون علی آقا درست میگویند بنده از تخریب محیط زیست خلیفه لو از نماینده محترم در جلسه تابستان گذشته سوال کردم ، سکوت کردند !!
    لطفا مسئولین محترم افتخارات خلق شده به وسیله خودشان را بشمارند . البته آنهائیکه به نتیجه رسیده اند !!؟؟

    • آقای کلانتری عزیز، بنده از شما نیز عذرخواهی می کنم واقعا منظور خاصی نداشتم. در خصوص منطقه ی بکر خلیفه لو که حضرتعالی نظری در این خصوص بیان کرده بودید، بنده با شما موافقم و هم نظر.

  25. با سلام. امروز مطلبی که از آقای شاهسوند پیدا کرده ام را برای دوستان بیان می کنم. برای مطالعه و اطلاعات بیشتر نیز دوستان می توانند به لینک زیر مراجعه کرده و بررسی کنند.
    http://zanjan.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=45399
    در ادامه این جلسه، یکی دیگر از اعضای شورای شهر خرم‌دره با بیان اینکه این شهر یک شهر واحد است، اظهار کرد: خرم‌دره برای همه ما یکسان است و خدمت‌رسانی برای این شهر توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری به تمامی مناطق به صورت یکسان انجام خواهد گرفت و اولویتی برای ارایه خدمت تنها به یک منطقه خاص وجود ندارد.
    “سعید شاهسوند” با اشاره به مهم‌ترین مشکلات در شهرداری خرم‌دره، تاکید کرد: یکی از عمده‌ترین مشکلات در شهرداری، عدم هماهنگی در بدنه شهرداری است که باید برای حل این مشکل جلسه‌ای در شهرداری با حضور همه واحدها برگزار شود.
    وی با بیان اینکه امکانات موجود در شهرداری باید حفظ شود، تاکید کرد: نباید عملکرد گذشته را به باد انتقاد گرفت، بلکه باید با بهره‌گیری از تجربیات گذشته، دنبال حل مشکلات امروزی بود که در این راستا مسوولان واحدهای شهرداری باید با اقتدار عمل کنند و اختیار کامل داشته باشند.

    شهروند: آقای شاهسوند عزیز سخن شما را قبول دارم. امیدوارم به سخن خود اعتقاد داشته باشید و به توسعه شهرستان بیندیشید تا کارهای گروهی که برخی انجام می دهند و احتمالا شما نیز سکوت کرده اید. مشکل عمده شهرداری عدم هماهنگی در بخش های مختلف نیست. مشکل اصلی شهرداری وجود طرز فکرهای درست و غلط در کنار یکدیگر به عنوان همکار است. برخی معتقدند برای توسعه شهر باید کار کرد و برخی دیگر توسعه ی شهر را فدای دوستان و آشنایان خود می کنند و مصالح شهر را فدای منافع گروهی می کنند. مشکل اصلی شهرداری ما اینهاست آقای شاهسوند. مشکل اصلی ما این است که عده ای که اصلا سررشته از امور مرتبط با شهر ندارند، مشغول هستند و کار خاصی نیز انجام نمی دهند. خدا همه ی ما را به راه راست هدایت کند. سخن آخر شما نیز درست است. اما فکر کنم این نیز به عنوان شعر باقی بماند چون فرضا در آسفالت ریزی مانند گذشته همان آش است و همان کاسه. در خصوص کارهای بدون فکر همان آش است و همان کاسه و … . در نظر بعدی به بقیه ی اعضای شورا می پردازم.

  26. باسلام خدمت آقای شهروند خرم دره ای. بابت اطلاع فقط عرض میکنم اسم آقای شاهسوند محمد است. در خصوص سفر استاندار واقعاباید از آقای نماینده گله کرد که چرا حضور نداشتندکه مطالبات مردم خرم دره رو ایشون نه یه عده که حرفشون تاثیری نداره بیان کنن. به هرحال نمایندگان در انتخاب استانداران دخیلند حرف ایشون بیشتر اثربخشی داشت تاشورای شهرو شهردارو به اصطلاح نخبگان که قدرت اجرایی در استان و نفوذی در سطح ملی ندارند. در خصوص اسفالت و لکه گیری سطح شهر کاش یه لحظه اعضای شوراو شهردار بیان ببینند که بدون قیرپاشی لازم انجام میشه که حتی چندهفته هم دووم نمیاره

    • متن ابتدایی در لینکی که آمده است بیان شده است و در آنجا نام ایشان “سعید شاهسوند” بیان شده است که من بدون تغییر آن را در این نظر آوردم.

  27. آقای کلانتری عزیز آقای نماینده بایدهم سکوت کنندچون حرفی برای گفتن ندارند.فقط از کلیه دوستان و همراهان ایشون که سخن مارو میبینن خواهش میکنم بگن ایشون برای خرمدره چیکارکرده بقول یارو گفتنی یکیشو بگن…

    • درپاسخ به دوست عزیزمان در ارتباط به اینکه نماینده چیکار کرده اند؟
      ۱- به خرمدره هویت داده اند
      ۲- سلطانیه را مستقل کرده اند
      ۳-به زودی هیدج و صائین قلعه به خرمدره ملحق میگردد
      ۴-جاده شمال در حال پیگیری اساسی است که در بودجه امسال لحاظ شده است.
      ۵-همین فعالیت های شهرداری محترم که این روزها با آسفالت ریزی شروع شده است به صدقه سری نماینده است که متاسفانه شهرداری یک بنر هم نزده تشکر کند
      ۶- جناح بندی . بالا پایین را از بین برده اند
      ۷-دانشگاه فن آوری های نوین به زودی افتتاح میگردد
      و……
      بنده از نماینده انتقاد و گله دارم ولی فراموش نکنیم حتی همین شهردار و شورای دوم حتی نتوانستند یک تابلو در ورودی خرمدره نصب کنند!
      به نظرم حرکت آرامو بی سر و صدا بیشتر جواب می دهد

      • با سلام
        شهردار اخیرا چندین بار به این موضوع که نماینده محترم در این مدت مبلغی به شهرداری کمک نکرده اند، در جلسات و مصاحبه ی منتشره شده پرداخته اند. بنده با دیدن این موضوع کمی ناراحت شدم که شهردار چرا این موضوع را بیان کرده اند با اینکه خود شهردار بهتر می دانند که نماینده چه کارهایی انجام داده اند … . امروز بعدازظهر در سایت نبض سحر نظرسنجی جدیدی در خصوص عملکرد آقای دکتر خانمحمدی قرار داده شده است که با دیدن این موضوع خوشحال شدم اما احساس می کنم قرار است در آینده نزدیک اتفاق خاصی بیفتد. چون معمولا نظرسنجی های سایت محترم نبض سحر هوشمندانه در سایت قرار داده می شود. از طرفی جناب “شهروند” از اینکه شهرداری و شورای شهر از نماینده با نصب بنر تشکر نکرده اند، ابراز نارضایتی کرده اند. با قرار دادن این سه موضوع در کنار یکدیگر احساس میکنم قرار است در آینده نزدیک در خصوص نماینده شهرستان موردی اتفاق بیفتد. انشالله که خیر باشد. لطفا دوستان نیز در این خصوص نظر خود را بیان کنند.

      • آقای شهروندکه در خصوص فعالیت جناب نماینده اظهارنظر فرمودین….به خرمدره هویت دادن …. این که گفتی یعنی چه.سلطانیه رو مستقل کردن بماچه …..بقیه هم که همش خواهدشدآسفالت هم صدقه سری نماینده….واقعایعنی از جیب خودشون دورسرشون گردوندن دادن خرم دره اسفالت بشه دست مریزاد …ایشون که هویت بخشیدن لطف میکردن یه تابلو هم میزدن .شمامطمینید جناح بندی بالاو پایین ازبین رفته باکدوم مدرک…. حرکت بی سروصدا یابی حرکتی لطف کنن آقای نماینده آقای مهدوی رو الگو برای خودشون قرار بدن که برای ابهرچه ها که نکرد

  28. آقای مرادی پیشنهاد میکنم توی صدای شهروند یه ارتباط بانماینده هم ایجادبشه

  29. با سلام بعداز این همه انتفاد های رنگارنگ لازم است از مدیریت بسیار قوی آقای التفات داودی در سکانداری شورای شهر در یک سال گذشته تقدیر کرد اگر درایت و مدیریت ایشان نبود معلوم نبود جه برسر شهر و شورا میآمد . بااین بدهی شهرداری و سایر مشکلات ایشان انصافا عالی عمل کرده اند . تشکر تشکر

  30. با آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای همه ی همشهریان و عزیزان. در این نظر به سخنان بقیه ی اعضای شورا اشاره می کنم. دوستان شاهد هستید که سخن عزیزان خوب است و خواسته ی همه ی همشهریان است، اما با عمل و واقعیت زیاد فاصله دارد، منظورم این است که اگر عملیاتی شود و در حد شعار باقی نماند خیلی بهتر است و همه ی تفکرها و سلیقه ها را در بر بگیرد!.
    ۱-خانم جعفری
    در ادامه این جلسه، نایب‌رییس شورای شهر خرم‌دره با تاکید بر تأمین منابع درآمدی پایدار در شهر، گفت: تامین منابع درآمدی پایدار در شهر یک ضرورت است و نقش عمده در توسعه و آبادانی شهر ایفا می‌کند پس باید تلاش همه جانبه از سوی مسولان شهرستان برای تحقق این امر صورت گیرد.

    “لعیا جعفری” با اشاره به ضرورت خدمت‌رسانی به مردم تاکید کرد: باید تا حد توان در راستای خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به مردم کار کرد و در عین حال باید پاسخ‌گویی به مردم سرلوحه تمامی کارها قرار گیرد.

    وی با اشاره به برخی از مشکلات شهر نیز افزود: شهرداری و شورای شهر، مسوول امور شهر هستند، بالطبع آن‌ها مسوول تمام امور شهر خواهند بود و باید با تدوین برنامه دقیق و منسجم و ایجاد درآمد پایدار در شهر مشکلات شهر را حل کنند.

    نایب‌رییس شورای شهر خرم‌دره با بیان اینکه در هر شهری مشکلات وجود دارد، تاکید کرد: مشکلات شهر باید به صورت دقیق آسیب‌شناسی و مشکلات موجود با امکاناتی که در اختیار است، حل و فصل شود.

    شهروند: خانم جعفری یادش بخیر طرح پیامکی شما مشکلات محله ها را جمع کرد ولی تا امروز بنده ندیده ام به مشکلات محله ها رسیدگی کنید، شاید هم رسیدگی کرده اید و بنده بی اطلاعم!. خواهش می کنم اگر قرار است مشکلات را دقیق آسیب شناسی کنید و حل کنید، بسم الله. ما همچنان منتظریم! و امیدوارم سال آینده همین موقع نظرمان در خصوص شورای شهر مثبت باشد.
    ۲-آقای بیگدلی
    به گزارش عزت اله مظفری خبرنگار روزنامه ندای ابهر,علی بیگدلی عضو شورای شهر خرّم درّه در یک مصاحبه اختصاصی با عزت اله مظفری خبرنگار مطبوعات گفت با حضور امیرلو در سمت شهرداری بین شهروندان خرم دره امید و نشاط ایجاد شده است.وی با بیان اینکه شهروندان برای توسعه و آبادانی شهر خرم دره پشتیبان شهرداری باشند تصریح نمود کار شهرداری فقط خدماتی نیست بلکه باید در کنار کارهای خدماتی کارهای فرهنگی انجام داد.که خوشبختانه در چند ماه گذشته به کارهای فرهنگی توجه ویژه ای شده است.این عضو شورای شهر خرم دره با تقدیر از تک تک پرسنل شهرداری ,از آنان خواست برای حل مشکلات شهروندان اهتمام جدی نمایند چرا که اعتقاد همه ما این است مردم ولی نعمتان ما هستند و باید برای رضایت شهروندان تلاش شود و رضایت مردم همان رضایت خداوند می باشد.بیگدلی در پایان از همه خبرنگاران و مطبوعات تقدیر نمود و از آنان خواست برای شادابی شهروندان عملکرد شهرداری و شورای شهر را منعکس نمایند.
    شهروند: آقای بیگدلی با حضور شهردار جدید امید و نشاط ایجاد شده است اما امیدوارم این امید و نشاط ادامه دار باشد، انشالله. همشهریان پشتیبان شهرداری هستند ولی شهرداری همه را با یک چشم نگاه نمی کند، اگر واقعا دلتان برای مردم می سوزد اولا داستان بدهی شورا و شهرداری قبل را دقیق بیان کنید و ثانیا بجای اینکه به مردم ایراد بگیرید که عوارض نمی دهند به اصلاح سیستم شهرداری و بازخواست تعدادی از کارکنان آنجا که داستانشان را خود می دانید بپردازید تا همشهریان پشتیبان شهرداری باشند و به شهرداری اعتماد کنند. کارهای فرهنگی! لطفا یک مورد از کارهای فرهنگی شهرداری مثال بزنید. بنده مثال می زنم، اجاره ی استندهای شهر در میدان توحید به تبلیغات پارک ابهر بجای چاپ و نصب بنر برای پارک شهرخودمان و یا ورزشکارانی که ۲ ماه پیش در استان درخشیدند!!!. ما هم از خبرنگاران می خواهیم عملکرد شهرداری و شورای شهر را برای شادابی منعکس کنند، شما عملکرد خود را بدهید آن ها منتشر کنند و ما نیز بخوانیم و خوشحال شویم و شاداب باشیم!.
    ۳-آقای سعیدی مقدم و آقای رجبی
    شهروند: درخصوص آقای سعیدی مقدم و رجبی مطلبی پیدا نکردم.

  31. برادر گرامی آقای مقدم قبلا هم عرض شده که در مصاحبهباندای ابهر ( آقای مظفری ) یک سال مانده به پایان کار آقای زارع پور بدهی شهرداری زیر یک میلیارد بوده چگونه است که در عرض یک سال ۴ میلیارد شده ، عزیزان علت را بفرمایند . خیلی از امکانات هم فروخته شده ، اینجا یک …. رخ داده و آقای داودی گرانقدر باید پیگیر موضوع باشند .ممنونم

    • آقای کلانتری عزیز به نظر بنده نیز زمان آن فرارسیده که اگر کسی پایش را کج گذاشته است و به شهرستان لطف و عنایت داشته است!!!! (مثبت نوشته ام معنی خیانت دارد!) چه در زمان شورای قبل و چه در زمان شورای فعلی باید بازخواست شود. و این یعنی از سبک مدیریت سنتی خارج شویم.
      آقای کلانتری بنده نیز مطلب حضرتعالی را درخصوص “اما و اگرهای جاده ی تفریحی و گردشگری سوکهریز” را مطالعه کردم و فقط می توانم به عنوان یکی از همشهریان شما از شما قدردانی کنم هم بدلیل متن زیبایی که نگاشته اید و هم بدلیل اینکه شما به افق های بالاتری می نگرید و می اندیشید و بنده و امثال بنده با خواندن مطالب شما احساس غرور و افتخار می کنیم. و اتفاقا راهکارهایی که بیان کرده اید در تبدیل شدن این جاده توریستی به محیطی بکر و واقعا توریستی همراه با اشتغال زایی های فراوان و ایجاد محیطی فرحبخش درست است و بنده هم با شما هم عقیده ام.

  32. آقای مقدم بااحترام به نظرحضرتعالی واقعاواقعاچه بلایی برسرشوراو شهرداری میومد .یه نمونه از عمل عالی ایشون بگین .یعنی از این هم بدتر میشد کشتی به گل نشسته رو این سکاندار به کجارسوندن ماخبرنداریم بابایه نمونه از کارهاشونوبجز شعاردادن بگین

  33. از دور نشستیم هی میگیم لنگش کن
    بابا هدایت یک مجموعه به این راحتی ها نیست
    ایشان با سوابق یسیار ارزنده ای که داشتند و فرد باهوشی هستندو تعامل عالی که با شهرداری و اعضای شورا و شهروندان بطور عالی مسیر ۱ ساله را طی کردند کار به این سادگی که شما میفرمایید نبود …..

  34. آقای مقدم همشهری عزیز با سلام و تشکر از سخن شما به عنوان فردی که با سخن خود احتمالا قصد ایجاد نشاط در میان همشهریان و مسئولین شواری شهر دارید، بنده نیز حرف دل خود را بیان می کنم و امیدوارم به این سخن بنده نیز پاسخ دهید.
    یادتونه در سال قبل عزیزانی در انتخابات شورای شهر شرکت کرده بودند و درصد زیادی از این عزیزان برنامه هایی داشتند یعنی بعد از اینکه به این نتیجه رسیدند که شرکت کنند، در انتخابات شرکت کردند. فرد یا افرادی که به خود اجازه ی شرکت در انتخابات را می دهند و اتفاقا افراد خوبی شرکت کرده بودند که بخت با آن ها یار نبود!، برای فعالیت ۴ سال شورای شهر آماده اند و تمام توان خود را بسیج کرده اند. حرف شما را قبول دارم که مدیریت اینچنین مجموعه ای کار آسانی نیست چون خواسته های به حق همشهریان توسط شهرداری معمولا پایمال شده است اما اگر از شهرداری بپرسید می گوید همشهریان عوارض نمی دهند! و صغری و کبری بافی های فراوان… اما دریغ از سخن های ناگفتنی!. اما در این بین افرادی مانند امثال بنده در مدیریت شهرستان دخالتی ندارند و از بیرون گود به مسئولین نگاه می کنند و انتقاداتی را مطرح می سازند و عملکرد عزیزان را به چالش می کشند و نیتی جز پیشرفت همه جانبه شهرستان ندارند. مسئولین به دلایل مختلف از موضع خود عقب نشینی می کنند و یا به هر دلیلی نمی توانند قاطعانه با برخی مسائل برخورد کنند، در این میان نقش منتقدین و نظردهندگان پر رنگتر خواهد بود. آیا این سخن بنده را قبول ندارید؟
    اتفاقا بنده معتقدم اگر مسئولین می خواهند راحت تر به مسائل فکر کنند باید ببینند نظر مردم چیست. شاید مسئولین از برخی موارد اطلاعی نداشته باشند و شاید حتی اهداف دیگری در سر داشته باشند و یا حتی اصلا معتقد به انجام برخی کارها نباشند. وقتی ما این موارد را برجسته می کنیم و اکثر همهشریان نیز بر آن صحه می گذارند یعنی مسئولین باید به این موضوع که سخن اکثر همشهریان است رسیدگی کنند.
    در هوش آقای داوودی بنده شکی ندارم و اتفاقا امیدوارم ایشان خوب عمل کنند و در میان مردم و همشهریان محبوب شوند و حتی در درجات بالاتر قرار بگیرند که باعث افتخار شهرستان باشند. اما یک مورد از کارهای ایشان را که خود به عینه دیده ام ذکر می کنم و شما قضاوت کنید. ایشان سالیانی مدیریت مدرسه ای را عهده دار بودند. چند سال قبل بنری از مدرسه ی ایشان در میدان قائم نصب شده بود که اسامی قبولی های کنکور سراسری را نشان می داد. بعدها بنده از دوستان شنیدم که برخی از این افراد در آن دانشگاه ها درس نمی خوانند و به احتمال قریب به یقین اصلا در آن دانشگاه ها قبول نشده اند!. شما با دیدن این مثال عینی اولین فکری که در خصوص آقای داوودی به ذهنتان می رسد چه خواهد بود؟ مثبتش را نگاه کنید می شود ایشان سخنش با عملش زیاد فاصله دارد. و سخن دوستان نیز همین است.
    آقای مقدم از شما نیز می خواهم اگر با ایشان ارتباط دارید مطالب این سایت را به گوش ایشان برسانید شاید نتیجه ی خوبی حاصل شد و اگر نتیجه ی خوبی حاصل نشد نیز در این سایت به آن اشاره کنید تا ما نیز مطلع شویم. بدهی های شورا و شهرداری قبل نیز باید مشخص شود کجا رفته است.

  35. دیدار شهردار و رییس شورای شهر از مراکز دانشگاهی در تاریخ چهارم خرداد ۱۳۹۳
    گزارش واحد روابط عمومی شهرداری خرم دره هفته گذشته امیرلو شهردار ، داودی رییس شورای شهر ، آقایان مقدم نژاد ، آدینه و شاهسوند با حضور در دانشگاه علمی و کاربردی خرم دره با رییس ، اساتید و دانشجویان دیدار و گفتگو کردند . در ابتدا رحیم پور رییس این مرکز گزارشی را ارائه نمود و افزود : دانشگاه علمی کاربردی مینو با ۲۳ رشته و ۱۷۰۰ دانشجو در حال فعالیت می باشد. وی به عملکرد امیرلو شهردار خرم دره اشاره نمود و فعالیت های شبانه روزی وی را قابل تحسین دانست.
    در ادامه داودی رییس شورای شهر خرم دره طی سخنانی خاطر نشان شد : آنچه در عرصه رقابت ماندگار است بحث علمی است و نگاه شورای شهر و شهرداری ، نگاه فرهنگی است . وی امیرلو را فردی خوش فکر و با برنامه اعلام و اظهار امیدواری نمود که با حضور ایشان به زودی چهره شهر تغییر خواهد یافت .
    در این دیدار شهردار خرم دره دانشجویان را از سرمایه های اصلی نظام و انقلاب دانست و افزود : بنده با وضعیت موجود شهری شرمنده مردم و دانشجویان هستم و امیدوارم با تخصیص اعتبارات استانی و شهرستانی بتوانیم پاسخگوی شهروندان باشیم . وی به گزارش رییس دانشگاه اشاره کرد و خواستار عقد تفاهم نامه بین شهرداری و دانشگاه علمی کاربردی خرم دره شد. لازم به ذکر است که شهردار و شورای شهر در پایان با حضور در جمع دانشجویان به سوالات مطرح شده پاسخ دادند.

    بازدید شهردار و اعضای شورای شهر از دانشگاه علمی و کاربردی واحد خرم دره در تاریخ سوم اردیبهشت ۹۲.
    گزارش روابط عمومی شهرداری خرم دره ,امیرلو شهردار ,داودی رئیس شورای شهر و برخی از اعضای شورای شهر با حضور در دانشگاه علمی و کاربردی خرم دره با رئیس کارکنان و دانشجویان این مرکز دیدار و گفتگو کردند.در ابتدا رحیم پور رئیس دانشگاه علمی و کاربردی شهرستان ضمن تقدیر از حضور شهردار و اعضای شورای شهر طی سخنانی گفت وجود محمد ابراهیم امیرلو به عنوان یک چهره علمی و فرهنگی برای شهروندان خرم دره یک افتخار بزرگی است .وی تعداد دانشجویان این مرکز را ۱۷۰۰ نفر اعلام کرد و از شهردار خواست در خصوص آسفالت ریزی برای خیابان دانشگاه مساعدت ویژه ای نمایند.سپس داودی رئیس شورای شهر خرم دره از دست اندرکاران دانشگاه تقدیر نمود و گفت آنچه در عرصه رقابت ماندگار است بحث علمی می باشد.وی از خدمات ارزشمند امیرلو در چند ماه گذشته تقدیر نمود در پایان امیرلو شهردار خرم دره با حضور در جمع دانشجویان این قشر را از سرمایه های اصلی مملکت نام برد و گفت بنده از وضعیت موجود شهر رضایت ندارم و تلاش خواهم کرد تا پایان سال برخی از مشکلات موجود رفع گردد.وی به سوالات دانشجویان پاسخ داد.

    شهروند خرمدره ای:
    بنده این دو گزارش که ۱ ماه با هم فاصله دارند را در این نظر ارائه کرده ام و هر دو در سایت شهرداری موجود است.
    اگر با دقت این گزارش ها را مشاهده و مطالعه نمایید که هر دو یکی هستند و فقط چند جمله به یکی اضافه شده است. روند ساده درنظر گرفتن همشهریان توسط شهرداری کار نادرستی است هم به لحاظ شخصیتی و فرهنگی است.

    • باسلام ، عزیزان شورا پاسخگو باشند ، متشکریم از پیگیری های شهروند عزیزمان .
      در ضمن از اینکه شهرداری محترم به مسائل ریز شهری از مشکلات اصلاح معابر ( مقابل مینو ) همت بخرج داده اند و لکه گیری ها بسیار متشکریم .
      بدیهی است بقدری از این گونه مشکلات در شهر روی هم در این سالها انباشت شده که چشم تیز بین می خواهد که همه آن ها را بیابد و اصلاح کند .

      در برخی نقاط شهر دیده می شود که علمک های پرچم ها یا دیگر تیرک های آهنی را بریده و برده اند بدون آن که به اتصالات برق ان ها توجه کنند .در اینگون جا ها جان مردم بخصوص کودکان در خطر است . چون در بلوار ها ، اینها آبیاری هم می شوند . ( مقابل آموزش و پرورش )
      خوبست این مکان اصلاح شود ( مقابل ساختمان کنار اداره آموزش و پرورش که در حال ساخت است ) چون چهره زننده ای به ورودی شهر داده است .
      متشکریم .

  36. برادرگرامی آقای شهروند این هم جواب سربسته من لطفا به سایت آموزش و پرورش ابهر مراجعه و عکس مراسم تودیع و معارفه رو ببینین و اطمینان حاصل کنین که هیچکس به توسعه شهرخوش بین نیست و گذشته تکرار میشود که آزموده را آزمودن خطاست راستی عکس پتویی هم که افتاده هدیه شهرداری خرم دره ست په کاری بااولویت تر ازاین…..

    • جناب “علی” سلام و نماز و روزه تان قبول درگاه حق

      عکس مذکور را دیدم، خیلی ممنون که این موضوع را مطرح ساختید. خدمتتان عرض کنم شهردار اصالتا ابهری هستند و در سایت شهرداری نیز به این موضوع اشاره کرده اند. بنابراین باید به ادارات ابهر سر بزنند و حتی پتو هم هدیه بدهند. اما ای کاش ایشان به مدیر آموزش و پرورشَ شهرستان خرمدره هم اینقدر ارادت داشتند که به مدیر آموزش و پرورش ابهر دارند. قبلا نیز بنده عکسی را دیدم که شهردار و رئیس شورای شهر و خانم جعفری و آقای مظفری با یکی از دبیرهای ریاضی هم گروه آن ها! به آموزش و پرورش ابهر رفته بودند، به نظر بنده اشکالی ندارد. اما ای کاش به آموزش و پرورش شهرستان خرمدره هم احترام می گذاشتند و به تمام سلیقه ها و گرایش ها احترام می گذاشتند.

      • باسلام وارزوی قبولی طاعات و عبادات شما لازم به توضیحه دیگه فکرنکنم شهردار و رییس شورااموزش و پرورش ابهر تشریف ببرن چون تلاششون برای موندن خانم جعفری بی نتیجه بود و ایشون تودیع شدن

  37. باسلام عزیزان همشهری به ویژه جوانان عزیز ثابت کرده و می کنند که از مسئولین پیش قدم ترند و از این که آقایان از این قافله عقب مانده اند متاسفیم . حداقل فرزندان بزرگوار مسئولین قدم پیش بگذارند والله در این سامانه عزیزان مسائلی را گوشزد می کنند که ناب و ارزشمند است و این نکات را به سمع و نظر والدین خود ارائه دهند . متشکریم .

  38. شورای محترم لطفا فکری به حال ساکنان هاشیه رودخانه کبیر بکنید که سالهای پیش حداقل توسط شهرداری سمپاشی وپاکسازی میشد .وجود پشه وحیوانات موذی الودگی را به حد اکثر رسانده است .

  39. همشهری گرامی
    شما قرار بود به ما بگویید در جلسه ی استاندار در خرمدره چه مطالبی رد و بدل شده است. نکند نظر خود را همینطوری نوشتید!؟

  40. من درجلسه حضورنداشتم ولی دورادورجویابودم. متاسفانه هیچ خبرموثقی دراین خصوص بخصوص دیداربانخبگان ……نشنیدم

  41. شورای محترم خواهشن بعد یک سال در مورد تاکسی های این شهر کاری بکنید که فقط تو چهارراه جمع میشن و ماها که وسط مسیریم تاکسی نیست و همه جا باید پیاده بریم آخه خدارو خوش میاد!! خودتون مادر پیر ندارین؟؟؟

  42. از طرفی گرمای هوا واز طرفی بوی رودخانه زندگی را بر مردم خیابان مصطفی خمینی و بهشتی سخت کرده است . داخل رودخانه پر شده از آشغال وکانال وسط هم لایروبی میخواهد بابا فکری کنید پشه ها بیداد میکنن

  43. آقایان شورا تا حالا شده وقتی با زن و بچتون تو پیاده روهای اصلی (جمال الدین و بهشتی)این شهر قدم میزنید یهو پاشنه کفش زن یا بچتون تو موزاییکای شکسته گیر کنه و یه لحظه تعادلشونو از دست بدن و بدون شرح……….
    البته شماها که تو شهر پیداتون نمیشه(عین دکتر) و با ماشیناتون آسه میرید آسه می یاید…

  44. همشهریان عزیز نذارید آب منبع نشانه سابقه مدنیت خرمدره به همت شهرداروشوراخراب بشه

  45. آقای مرادی فکرکنم شماهم هدیه مشهدو از شهرداری گرفتین که بعضی حرفارو حذف می کنید/آقای کلانتری و اقای شهروند فکر کنم شماهمسته شدین…ولی کاش کامنت هارو حذف نمیکردن اونوقت میگفتم تو شورا و شهرداری چه خبره

    • سلام دوست عزیز بنده اولا هیچ گونه هدیه ای از شهرداری و امثال ذالک نگرفتم ودوما: اخلاق حرفه ای خبرنگاری به هبچ وجه اجازه ی همچین کاری را به ما نمی دهد
      سوما: ما در برابر مردم مسئولیم و برابر تک تک اخباری که در سایت و هرجائی دیگر منتشر می کنیم مسئول هستیم و در صورت حمایت از جناح و امثال ذالک در پیشگاه عدل الهی باید یک روز جوابگو باشیم.
      چهارما: سایت نبض سحر پیام های حاوی توهین،افترا،فحاشی ،کذب را منتشر نمی کند .

  46. اینجانب از زحمات آقای علی داودی تشکر و قدردانی میکنم

  47. لکه گیری و اسفالت خیابونامنوط داشات پارتیه مثل کوچه مسجدعلی اصغر که طاهری بخاطرمسجدی که میره و اون محله براش رای جمع کردناسفات کرده یعنی واقعا بااولویت تر از اون محله نبوده

  48. چراسایت شهرداری خرم دره بسته شد پس از مقالات شهروند خرم دره ای در موردشوراها

  49. تا کنون از بدو ورود شورا تمام خیابانهای خرمدره لکه گیری شده و آسفالت از ورودی دانشگاه تا میدان معلم و برگشت آن و مکانیابی جمعه بازار و احداث درمانگاههای شماره ۳ و ۴ و لایروبی رودخانه کبیر و زیرسازی نمامی خیابان ها و کوچه های شهر و گرفتن مجوز میدان ورودی شهر خرمدره از طرف زنجان و … و قرارداد طرح تفصیلی شهر که تا سه ماه آینده تمام خواهد شد و صدها موارد دیگر که شما خودتان در گوشه و کنار شهر میبینید.
    قابل توجه نظر دهندگان فوق

  50. آقای محسن اینارو که همه شوراها میکنن واقعاکه چقدر دایره دیدمون محدوده …..وظیفه شونو عمل کردن منظورتون ازتمام کوچه ها و خیابونها کجاست معلومه ازدیدشما خرمدره از توحید تادانشگاهه یه سربه کوچه های سیدجمال الدین بزن.طرح تفصیلی از شورای اوا تاحالا روش کارشده.احداث درمانگاه ۳و۴ اولا کجا دوما اگه منظورت کلنگ زنیه هردواهدایی بودن و متولیش شبکه بهداشت.صدهامورد….. هم مورد داشت کو……کدوم صدهامورد.یه سرکی هم توجوبها بکشین

  51. حقوق آنچنانی و مزایامیگیرن برای چی…….

  52. صدهامورد……..عنوان کنید…از کوچه های سیدجمال الدین هم یه دیدن بکنید ببینید آسفالت شدن یانه از دیدگاه شماو مسولین خرمدره فقط شهیدبهشتی و امام خمینیه.شوراهای گذشته هم همین کارارو کردن مگه کارشوراو شهرداری جز اینه…طرح تفصیلی هم از شورای اول تابحال نوشته میشه.به جویبهای خرمدره یه نگاه بکنید.متاسفانه دایره دیدماخیلی محدوده لطف کنید به شهرهای دیگه یه نگاه بکنید….درمانگاه ۳و۴ هم مال خیرینه کلنگ زنی شده نه احداث… اونم شبکه بهداشت نه شورا…..دقت کنید
    ه

  53. موفقیت های شورا بخاط تلاش همه مخصوصا مدیریت آن آقای داودی است که کمال تشکر را از او دارم .

  54. حسین آقاکدوم موفقیت …..یه اسفالت و چندتالکه گیری ….ایناکه احتیاج به شوراندارن دارن…..تاچه برسه مدیریت

  55. آقای شهردار واقعیت داره به هرکدوم ازشوراها یه قطعه زمین دادین

  56. با سلام از شورای محترم جهت اقدام به پاکسازی رودخانه کبیر نهایت تشکر وقدردانی را مینمائیم.

  57. با سلام .میشه بگین دقیقا کدوم حرفتونو باور کنیم کمبود آب یا آبیاری فضاهای سبز شهر در اوج گرمای هوا. مگر نه اینکه همیشه گفته میشه در شب یا قبل از گرم تر شدن هوا آبیاری کنید ولی دیده میشه شهرداری دقیقا از ساعت ۱۱ظهربه بعد اقدام به آبیاری فضاهای سبز شهر میکند. خواهشا خودتون مراعات کنید. عالم بی عمل نباشید با تشکر.

  58. واقعا اینهمه تعریف وتشکر ازشوراو شهردار بخاطرانجام وظایفی که حقوقهای میلیونی میگیرن برای چیه نمیدونم….

  59. زمین را خاک می پوشاند، آدمی را آبرو، اگر خاک نبود زمین معنی نداشت قدرت رستن نداشت واگر آدمی آب بخورد وآبرو بریزد ارزنی نمی ارزد…!!ازبیانات لعیاجعفری در انتخابات

  60. یعنی یه مردتو شورانبود که یه زن بیادتونمازجمعه حرف بزنه تو کجای کشورتونمازجمعه زن صحبت میکنه

  61. سلام ما ۱۰ بار نامه نوشتیم کوچه شهید ایوب عباسی که داخلش مدرسه ابن سیناست اسفالت کنید که همه مسولا بی اعتنا شدن لطفا خواهشا پیگری کنید اقای داودی

  62. کاش پیشینیان هم از این وظایف بلد بودن

  63. سلام ..نصب تابلو های کوچک اسامی خیابان های متصل به چهار راه قایم و اویزان کردن انها از چراغ قرمز موجود در چهارراه بسیار شکیل و کم هزینه به زیباییی انجا کمک خواهد کرد…..خواهشمند است اقدام شود…..هزینه بر هم نیست

  64. شوراهای محترم.و شهردارمحترم پیشنهادات بنده در مورد خرمدره ۱-پل شهید چمران -ولیعصر ۲-برداشتن بلوار وسط ولیعصر ۳-نصب علائم راهنمایی خیابان ها ومیدان ها ی شکیل۳-

  65. شوراهای شهر دست مریزاد

  66. آقا جمعه بازار از هر جهت که بگی زشتی هایی داشته و دارد چه از لحاظ محل و مکان و چه از جهت تمیز نبودن و انباشت زباله ولی از همه بدتر بستن راه عبوریش است که به خاطر شکایت یک معتمد محل انجام شده و این واقعا با عث تاسفه که شایستگی های یک شهر همیشه از سوی یک عده زیر سوال ، آن هم به ناحق می رود .آقای آدینه هم مثل اینکه طی تماسی که با شهردار محترم داشتند کاری از پیش نبردن ولی بهتره هر چه سریع تر راه عبوری پل هموار شود ولی می دانم که با این کار جمعه بازار هم به خطر می افتد از لحاظ عبور و مرور . شهرداری هم می خواهد به پولش برسد و هم می خواهد با این کارها دل مردم را بدست آورد که نمی شود چون این مکان پر از مشکل هست .
    شما شهر همجوار را بگردید اگر یک خیابان شنی دیدید ، سلام برسانید ولی شهر ما هم خیابان شنی دارد و هم آسفالت هایش بعد گذشت ۳ ماه از ساختماتش به جاده شنی می ماند بگذریم که جاده شنی به خیابان مابین ۱۷ و طالقانی می ارزد از شنی هم صد درجه عقب تر است و این برمی گردد به مردم ما که کسی پشت این مسائل نیست .

  67. متاسفانه سوال های مردمی از سوی فر مانداری بی جواب ماند و مثل اینکه این راه ارتباطی هم قطع شده است .
    ولی بنمده به عنوان یک شهروند همیشه غم این را داشتم که جرا شهرک صنعتی ما از یکی بیشتر نشد و آنهم کارخانه ای ندارد که جوابگوی خیل جوانان بیکار خرم دره ای باشد تا اینکه امسال با خبر شدیم که بزرگترین مشکل این شهرک نداشتن برق با ولتاژ و مقیاس بالا بوده که جوابگوی کارخانجات باشد .
    حال سوال بنده از فرماندار محترم به عنوان کسی که سالها در استانداری حضو.ر داشتند اینست که آیا از این مسئله با خبر بودن یا مانند عموم مردم از این مسئله با خبر نبودند ؟؟؟ لطفا از مسئولین عزیز کسی زمتی بدهد در این مورد ما زرا توجیه فرماید .

    از آقای خانمحمدی هم بابت حل این مشکل سپاسگزاریم ولی خواست ما بالاتر از اینهاست و آن کشاندن چندین کارخانه بزرگ تولیدی که هم اکنون به کشور ما از اروپا و دیگر کشورها سرازیر شده اند هست . مگر در کمسیون قدرتی همچون مهدو ی با غیرت ندارند که این همه برای ابهر کار کرد باز از او ناراضی اند .

  68. با سلام خدمت عزیزان دست اندر کار و نزدیکان نماینده محترم ، عزیزان خواست همه مردم باید توسعه شهرک صنعتی باشد و اگر این خواسته که حداقل یک کارخانه تولیدی بزرگ مانند خودرو سازی که الان از دیگر کشورها به ایران اسلامی وارد می شوند و یا ایجاد یک کارخانه تولید فراورده های دامی در منطقه باشد و اگر نشود باید سالهای سال حسرت این روزهای طلایی که در حال تبدیل شدن به مس است را باید خورد . البته دوستان نزدیک به فرمانداری قبل می گویند خواست ما از آقای نماینده این بود .

  69. آقای فرماندار سلام ، عزیزان شورا ، سروران گرامی لطف بفرمایید ( حال که این امکان میسر شد ولی در سامانه افتخار ندادند حضور داشته باشند )به ایشان بفرمایید که در سایت فرمانداری امکانی فراهم کنند که مردم سوال های منطقی خود را ببینند و نیز به جواب هایشان برسند چون در حال حاضر این منبع و سایتشان مانند نبض سحر کامل نیست . ممنونم

  70. ازخواب بیدارشید راه اهن خرم دره تخریب شد

  71. نبض سحرعزیز لطفا گزارسی از پزشکان خرمدره و ادرس و شماره تماس انها تهته فرماییید…باتشکر

  72. —-گزارشی از فوتبال نابود شده خرمدره بنویسید..نبض سحر

  73. = شهردارن خرمدره =قربانعلی جلیلی

    از سال ۱۳۳۷ تا سال ۱۳۴۷

    سید محمد شرفی

    از سال ۱۳۴۷ تا سال ۱۳۵۹

    محمد غفاری

    از سال ۱۳۵۹ تا سال ۱۳۶۱

    مرتضی فهامی

    از سال ۱۳۶۱ تا سال ۱۳۶۳

    ابراهیم شمسائی

    از سال ۱۳۶۳ تا سال ۱۳۶۵

    علیرضا حافظی

    از سال ۱۳۶۵ تا سال ۱۳۶۷

    سید حسن میر شفیعی

    از سال ۱۳۶۷ تا سال ۱۳۷۲

    یداله فیضی

    از سال ۱۳۷۲ تا سال ۱۳۷۵

    صادق صدری

    از سال ۱۳۷۵ تا سال ۱۳۷۶

    امراله کیفری

    از سال ۱۳۷۶ تا سال ۱۳۷۹

    اردشیر قربانی

    از سال ۱۳۷۹ تا سال ۱۳۸۲

    محمد ابراهیم امیرلو

    از سال ۱۳۸۲ تا سال ۱۳۸۶

    رسول آقاجانلو

    سال۱۳۸۶

    بهزاد باباجمادی

    از سال ۱۳۸۶ تا سال ۱۳۸۷

    مجید زارع پور

    از سال ۱۳۸۹ تا سال ۱۳۹۲

    محمد ابراهیم امیرلو

    از سال ۱۳۹۲ تا کنون

  74. جراپزاموحذف مزکنین بذارین حاج اقامظفری بفرماین کیهارفتن

  75. با سلام مدتی است با نصب تابلوهای توقف مطلقا ممنوع در جلوی مر درمانی مهر کوچه سپاه و جریمه عوامل محترم انتظامی برای کسانیکه بیمار ان خود را جهت درمانشمراکز درمانی انتقال می دهند مواجهه می شوند به بیمار برسند یا به جریمه انتهای کوچه عبور ممنوع ماشینهای وارد شده به این کوچه از کجا بروند از کدام کوچه خارج شوند چرا کارشناسی نشده چرا به وضعیت کوچه رسیدگی نمی شود

  76. سلام بر شورای شهر سبز
    لطفا اگه راست میگید مشکل زمین های کنار دانشگاه آزاد رو حل کنید تا ما کارمندان شهرداری که مستاجریم شروع به ساختن خانه کنیم ؟؟؟؟؟؟؟لطفا ؟؟؟؟

  77. با سلام خدمت همشهریان گرامی و شورای منتخب و معزز ٰ همانگونه که قبلا به عرض جناب آقای آدی و دفتر آقای خانمحدی و آقای مرادی بزرگوار ٰ رسانده شد متاسفانه حرکتی مغرزانه از سوی برخی در زمینه ارائه احراز هویت ملی همشهریان با عنوان تازه کند و کهنه کند در آدرس همشهریان انجام گردیده و در بانک ها به مردم عزیز ارائه می گردد . بنده موضوع را از بانک ملت خرم دره پیگیری نمودم و همچنین به ثبت احوال و فرمانداری محترم نیز موضوع را عرض نمودم و پیگیر قضیه هستم .

  78. با سلام بنده پیگیر مسئله بودم و امروز نزد آقای خانمحمدی ریاست محترم اداره پست بودم و ایشان عنوان کردند که در گذشته بنده از آقای شهردار و آقای داودی درخواست تشکیل جلسه ای برای منطقه بندی و ارائه شناسه برای درب منازل همشهریان را نمودم و متاسفانه پشت گوش انداخته شد و بخش خصوصی در اقدامی ناسنجیده با پرس و جو از مردم عوام و البته چون طرف زنجانی بوده از روی عمد عناوین تازه و کهنه را برای تقسیم بندی شهر انتخاب و در سایت ها قرار داده اند و در روزهای آینده حتی بر روی فیش ها ی آب و برق و تلفن هم این عناوین حک خواهد شد . بنده عرض کردم اگر لازم باشد طی طوماری با امضای شهروندان گرامی از این اقدام غیر قانونی جلوگیری خواهیم کرد . خواهشا شورای محترم و آقای مظاهری در فرمانداری پیگیر باشند و هر چه سریع تر این مسئله که موجب عدم اتحاد و تفرقه افکن خواهد بود را ختم به خیر نمایند . ممنونم

    • با سلام
      شهروند گرامی در خصوص سوال شما و پاسخ اداره پست
      اولا که اداره پست به عنوان متولی این عمر باید وظیفه اش را درست انجام می داد که نداده است.
      دوما شورا از بعد نظارتی تذکر و برخورد لازمه را در این خصوص با این اداره داشته است و به وظیفه خود عمل نموده است.
      سوما آیا این موضوع یک امر منطقی است که اداره و یا نهادی وظیفه خود را انجام ندهد و ما بیایم بگوییم چرا شورا کار نمیکند؟
      البته در این خصوص شورا ورود پیدا کرده و جهت حفظ منافع مردمی عمل نموده است.
      با تشکر

      • با سلام بنده به عنوان یک شهروند سوالاتی در این زمینه از آقای داودی دارم .
        ۱- آیا حرفی که آقای خانمحمدی می گویند درست است و اگر درست است چرا این کارگروه تشکیل نشده است ؟ ۲- هم اکنون ای مسئله نام گذاری محلات و پلاک کوبی انجام یا در حال انجام است به گفته آقای خانمحمدی . چرا ما عقب انداختیم ؟ ۳- چرا اجازه داده اید بخش خصوصی ای قضیه را بدون هماهنگی با شما انجام دهد ؟ مگر نباید اینگونه مسائل مهم ابتدا و انتهای کارش به تایید شما برسد واگر وظیفه شما نبوده چرا اداره پست اجازه این کار را داده است ؟ و آیا به جهت این اهمال نباید از مردم عزیز طی یک نشست خبری عذر خواهی و آن را در اسرع وقت اصلاح کند ؟
        ۴- شما سرور گرامی از چه زمانی به این مسئله ورود پیدا کردید چون بنده جسارتا برای اولین بار بود که موضوع را فهمیدم و جند شب خواب نداشتم و به محض اطلاع به سمع آقای آدینه رساندم و اگر شماره شما را داشتم حتما اطلاع رسانی می کردم .
        در پایان خواهشمند است این گونه مسائل مهم حتما با همفکری بزرگان و دست اندر کاران گرامی حل و فصل و اجازه کار به غیر بومی را ندهید ، تا موجب ناراحتی و رنجش حمشهریان گرامی نگردد بنده سالهاست که ذار این زمینه کار فرهنگی و اصلاحی در مدارس را انجام می دهم و در مقابل کسانی به عمد و سهو از این مورد سخن گفته اند ایستادهام . متشکرو ممنونم

        • باسلام
          نکات زیر را در خصوص سوالات مطرح شده به عرض می رسانم.
          بحث نام گذاری خیابان ها و کوچه ها مربوط به شورای شهر می باشد که جلسات متعددی در این خصوص با فرهیختگان شهری و از طریق نظرسنجی داشته ایم و به زودی اعمال می گردد.
          اما در خصوص این موضوع این مطلب مربوط به اداره پست و شرکت خصوصی طرف قرار داد آن می باشد. که در قدم نخست اداره پست باید اطلاعات و داده های صحیح را به شرکت مذبور می داد و یا پس از بررسی اعتراض می کردد که متاسفانه انجام نداده است. و در قدم دوم بنده و اعضا شورا نیز از طریق اطلاعات مردمی متوجه این موضوع شده و از بعد نظارتی تذکر و ابراز نگرانی خود را به این اداره انجام دادیم.
          که قول دادند به زودی اصلاح می کنیم.
          در پایان از نظرات و پیشنهادات و انتقادات شما سپاسگزارم مطمئن باشید به صورت جد پیگیر مطالبات مردمی هستیم.

          باتشکر علی داودی

          • با سلام و تشکر و سپاس فروان از پیگیری های شما سرور گرامی ، در پناه حق موفق و موید باشید .

          • با سلام بنده چندین بار مطلب آقای داودی را مطالعه نمودم و به نکته هایی برمی خورم که هضم آن برایم مشکل است .
            ۱- جلساتی با فرهیختگان شهرداشته ایم و در مورد نام گذاری محلات اندشیده و تصمیم گیری نموده ایم. چرا در موعد مقرر اجرایی نشده و یا بصورت مکتوب به ادارات مربوطه ارسال نشده است ؟
            ۲- اداره پست در زمینه وظیفه کاری خود کوتاهی کرده و کار را به غیر سپرده و بدون دقت نظر و تماس با رده های بالای مسئولیتی ، نتیجه ی حاصله را گزارش نکرده و موجب خوشحالی بدخواهان را فراهم کرده است .آیا این مسئول هم قدم با مشکل آفرینان با شهر متمدن ما حرکت نکرده است ؟
            ۳- جناب آقای داودی بنده در ۴۰ پیشنهاد مطروحه خود به شورای اسلامی شهرمان همچین پیشنهادی داشتم که در نام گذاری خیابان های شهرمان در اسرع زمان ، کار را آغاز کنید .آن همه جلسه که می فرمایید چرا حرکت لاک پشتی دارد و وقت و زمان را از دست می دهید که غیر بیاید برای ما تصمیم بگیرد ؟
            ۴- نفرمودید شما از چه زمانی به این امر واقف شدید و کدام اطلاعات مردمی شما را به این امر آگاهانید ؟
            متشکرم اگر شفاف سازی نمایید .

      • با سلام خدمت جناب آقای داودی بزرگوار ، بنده در نظرات ارائه شده در زمینه ارائه هویت شخصی همشهریان گرامی به هیچ وجه عنوان نکرده ام که شورای محترم کار می کند یا نه و اشاره ای نداشته ام و به جد عرض می کنم که شورای شهر ما از افراد متشخص و با وجدان عالی کار، در محضر همشهریان عزیز هستند . خدا یار و یاورتان .
        جناب آقای داودی عزیز ساخت بازار میوه و دیگر عناوین ارائه شده در بنر های میدان توحید حرکتی انقلابی و سریع می خواهد والا با ساخت بازار میوه و تره بار به وسیله شهرداری ابهر مشتری را از شهرما و در کل به جرات عرض می کنم ریسک در این زمینه و اینکه با ساخت و تکمیل آن آیا شخصی در شهر ما پیدا خواهد شد که در این زمینه ها سرمایگذاری کند شما اگر سرمایه لازم را داشته باشید به این کار اقدام می کنید .آیا از اهداف آنها باخبرید که چرا در نزدیکی شهر ما به این کار اقدام کرده اند .
        یکی از همشهریان فرهنگی که سلبقه ۳۵ ساله ای در زمینه برآورده کردن اهداف آقای “م”در شهر ما را داشته و دارد در مغازه یکی از دوستان می گفت باید شال و کلاه کنیم و یواش یواش این دو شهر را به هم ملحق کنیم و بنده سخن آن زنجانی را عرض کردم که محال است ، جتی در دیگ مشترک روغن ها ی ما جدا از هم می جوشد و خواهد جوشید . محال است من هویت خودم را فدا کنم و تا هستم خرم دره ای هستم و خواهم ماند . ممنونم

        • آقای داوودی عزیز، پیشنهاد و انتقاد لازمه توسعه و پیشرفت است. از طرف خودم عرض می کنم علی رغم انتقاداتی که نسبت به شورا و شهرداری دارم، بایدخدمتتان عرض کنم در حال حاضر بیشتر همشهریان از شورای شهر راضی هستند که این موضوع باید انرژی شما را چند برابر کند. خاطرتان باشد چند سال پیش اینگونه نبود. این موضوع نشانگر این است که شورای توانمند و با درجه اخلاص بالاتری در این دوره نسبت به قبل داریم. که این موضوع اصل اول توسعه است. بنده نیز سخن آقای کلانتری عزیز را تایید می کنم که فعالیت و برخورد شورای شهر فعلی نشانگر شخصیت و وجدان کاری بالای شماهاست. اما منتقد از بیرون گود به قضیه نگاه می کند و این خود نقطه تمایز منتقد از افرادی است که درگیر هستند. همین که شما به انتقادات توجه کرده اید و مواردی که دوستان گفته اند در برنامه های شما قرار دارد، فعلا برای همشهریان کافی است که آن ها نیز راضی هستند. ما هم از شما متشکریم.
          بنده با سیاست گذاری های نزدیک کردن خرمدره و ابهر کاری ندارم. این موضوع دو حالت که بیشتر ندارد. آقای کلانتری درست می فرمایند، در هر دو صورت موارد مذکور حرکت انقلابی می طلبد. انشالله شاهد توسعه و احداث موارد مذکور در شهرمان خرمدره باشیم.

  79. سلام علیکم : شورای منتخب و گرامی نمی دانم تاکنون برایتان پیش آمده که برای کوچک ترین مسائل مانند دندان پزشک کودک – برخی و یا نبود اکثر پزشگان متخصص – سونو گرافی – خدمات بیمه – و دیگر مسائل که زیادند به شهر همجوار بروید و ساعاتی از ارزشمند ترین اوقات خود را صرف این مسائل بفرمایید و زبانتان هم کوتاه باشد در مقابل زبان درازی خانم دکتر و بد اخلاقی هایش ، چونکه فرمانداری را یدک می کشیم و در اکثر مسائل وابسته ایم آخر تا کی ؟ و سنگین تر از همه بانک ها ی شهرمان است که ریاست آنها بر عهده افراد غیر بومی است و خودشان می دانند که چگونه سرمایه های تلمار شده شهروندان ما را به نفع شهر خودشان سود ببرند و استفاده اش نصیب آنها شود و در مورد مسئله ای مانند هویت شهروندان که آنان را تازه کندی و کهنه کندی خطاب کنند و به جهت غیر بومی بودن ککشان هم نگزد .

  80. با سلام سوال و پیشنهادی از شورای و شهرداری محترم در زمینه ساخت پارکینک داشتم .
    همانگونه که مستحضرید در ساخت منازل ، شهرداری بدون ساخت پارکینک اجازه و پروانه ساخت صادر نمی کند حالا چگونه است که در خیابان های اصلی که همشهریان به ساخت پاساژ مشغولند از این قاعده و قانون پیروی نمی کنند و با این که چندین باب مغازه احداث می کنند و روزانه مراجعین زیادی دارند و مردم به جهت نبود پارک در مضیقه هستند و می دانیم که ساختمان های در حال ساخت عمری حداقل۱۰۰ ساله خواهند داشت و ما باید در سالهای آتی با مشکلات زیادی از این بابت دست و پنجه نرم کنیم .
    درضمن دیروز بنر های زیبایی در میدان توحید دیدم ولی به مهم ترین مسئاله که جا مکان و آدرس اینگونه واحدها اشاره ای نشده بود با نظر بنده ابتدا باید شهرداری محترم مکان یابی نمایند و سپس به امتیازات طرح اشاره کنند تا مردم مشتاق به اقدام در این زمینه ها بپردازند و خدایی ناکرده این بنرها آرمانی نباشند که تنها به تبلیغات اشاره شود و به تاریخ بپوندند . ایده های جالبی است پس تا دیر نشده و همسایگان مشتری های را از دستتان نربایند اقدام کنید تا شهر ماهم حرفی برای گفتن داشته باشد . ممنون و سپاسگزارم .

  81. با سلام ، اینجانب به شورا اسلامی و شهرداری محترم پیشنهاد می نمایم که در اسرع زمان نسبت به آسفالت راه منطقه گردشگری خلیفه لو اقدام و نسبت به ایجاد و جذب سرمایگذار ( البته از خود اهالی شریف شهرستان خرم دره برای حل معضل بیکاری ) و تکمیل و احداث امکانات لازم برای یک منطقه گردشگری از قبیل رستوران و پارک تفریحی و بازی و نیز توسعه قایق سواری در داخل سد البته اگر مقدور باشد و مانعی از قبیل پرورش ماهی نباشد و ایجاد دکه های فروش اقلام لازم و نیز دیگر امکانات لازم را در این منطقه زیبا و بکر آماده نمایند چون باید از یک جا شروع کرد و بنده به یقین می دانم که با گسترش و توسعه این منطقه می توان نامی و سری در استان و منطقه و حتی در سطح کشور ، بالا برد و تنها می ماند همت مسئولین محترم که قدم اول را بردارند .
    قابل ذکرست که در سطح کشور چنین مناطقی به وفور مانند منطقه گردشگری چالدره در طرقبه مثال زدنی است و می شود این منطقه را آباد و آبادتر کرد . ممنون و سپاسگزارم .

  82. با سلام و عرض ادب محضر همشریان گرامی به و یژه همشهری عزیزم که خیلی خوشحالم که به بحث ها برگشته اید بنده هم از یکی از همشهریان به شدت ناراحت شدم ولی گفتم شهرم مهم تر است و اگر بنده هم کم کار شده بودم به جهت عدم حضور جنابعالی بود و دوباره عرض می کنم شهر ما نیازمند همچون شماهایی است تا انشاا.. به نقطه مقصود برسد . انشاا..

  83. باسلام : چمعه بازار و باید و نباید هایش
    از وقتی که آقای امیرلو شهرداری محترم گفته اند که با برپایی جمعه بازار به شیوه کنونی مخالفند شدت و عطش دیدار از این بازارچه بیشتر شده است البته خریدهای پایان سال هم مزید بر علت شده است . امروز جمعه ۲۴ بهمن عصر که ازاین مکان دیدار داشتم اتومبیل ها تا ابتدای دبستان معراج حتی مقابل بیمارستان بوعلی را هم پر کرده بودند ونیم ساعتی طول کشید تا در مسیر جای پارک پیدا کردم و به همراه خانواده پیاده شدیم .
    و از تماشای رودخانه با آبی که جاری شده بود خوشحال شدیم و گفتیم که دعای مردم عزیز به ثمر نشست و تا پل که رسیدیم به جهت گل و لای موجود بر روی پل مکدر شدیم چون مردم به سختی رفت و آمد می کردند محل رفت و آمد مردم در طول مسیر فروش اجناس شلوغ بود و از هر مکانی صدایی از فروشندگان بلند بود .
    اما به نظر بنده باید هر چه سریع تر شهرداری محترم و شورای چهارم نسبت به محل و دایر بودن و نبودن آن فکری اساسی بفرمایند و اگر به فکر ایجاد بازارچه محلی هستند سریعا اقدام کنند و محل و چگونگی ساخت و شرکت مردم عزیز که به و یژه باید از خود همشهریان باشند تا از خیل بیکاران شهر بکاهند چون امروز از سایر شهرستان ها بیشتر برای فزوش به این محل می آیند تا خود خرم دره ای ها و شهر ها و روستاهای اطراف و منظورم اینست که از کردستان و دیگر استان هم هستند البته این مسئله تنها بدیش اینست که مردم عزیز باید بدانند که از چه کسی خرید می کنند و فروشندگان دارای شناسه و کد باشند تا اگر تقلب و خدای ناکرده مسئله گول زدن و فریب مردم در میان باشد بتوان پگیری نمود ومتاسفانه بیشتر مردم بعد خرید می فهمند که سرشان کلاه رفته و تا هفته بعد بیایند و فروشنده را پیدا کنند که امکانش نیست باید از هفت خان بگذرند و باید عرض کنم بیشتر اجناس مرغوب و استاندارد نیستند و بهداشت هم که اصلا رعایت نمی شود ( طرف یه دستش تو دماغشه و بادست دیگرش پشمک می فروشد تازه کنار پشمکش جعبه جوجه یک روزه دایر کرده و از بهداشت در می رود )
    خلاصه من به حال روز شهرمان تاسف می خورم که شهر ما شده کیسه زر و دیگران از این نعمت به وفور بهره می برند و این سرمایه های باالقوه که در جیب مردم عزیز هست دردی از درد های شهرمان را درمان نمی کند و از جیب ما در می آید و به جیب غیر که هیچ نفعی برای شهرمان ندارد می رود و در عوض همسایگان را ملاحظه کنید که این عرصه و میدان را بسته اند و به غیر اجازه کسب درآمد نمی دهند و اگر بدهند ابتدا سهم خود را می گیرند نه ۳ هزار توان برای هر ماشین بلکه مالیاتی که سازنده است . و در مقابل هم سرمایه ای تک تک ما را همچون آهن ربایی می بلعند و با یک حساب سر انگشتی سالهای سال از شهر ما در مرتبه و درجه بالاتری قرار دارند و با آن سرمایه هاست که به این درجه از پیشرفت شهری رسیده اند .
    البته در پایان متذکر می شوم که مقصر اصلی در بر پایی جمعه بازار مغازه داران و بازاریان شهر ما هستند که عرصه را برای فعالیت غیر باز گذاشته اند و هنر جذب مشتری را ندارند و البته به جهت قیمت بالای که دارند خریداران را فراری می دهند از یکی از بازاریان قصد خرید پارچه مانتویی مدرسه را داشتیم که متری ۱۴ یا ۱۶ گفتند و متاسفانه همان پارچه را در شهر همجوار نصف قیمت خریدیم و قابل ذکرست که دوزنده مکانتو در مجتمع بهاران هم باور نمی کرد که قیمت آن بود و این نکته به کوتاهی ناظرین و دوایر مربوطه در کنترل قیمت ها هم برمی گردد و این مثالی بود و متاسفانه تا ما بیاییم فروشنده شویم و از قیمت ها ی اطراف باخبر شویم کار از کاز گذشته است . بدیهی که بنده به هیچ وجه راضی به خرید از آنجا نبوده و نیستم . ممنونم

    • بازارچه سنتی طرح و ایده ی بکری است، اما باید عواقب و حواشی آن با دقت بحث و بررسی شود. نکات مهمی که آقای کلانتری به آن اشاره کردند مساله اقتصاد شهرستان ، اشتغال، بهداشت، جنس با قیمت معقول و با کیفیت و … است. همشهریان ما همینطوری که درآمدهای میلیونی ندارند، همین درآمدهای خود را نیز که با هزاران زحمت بدست اورده اند می دهند ببه غریبه جماعت و آن ها می برند به شهرستان های دورتر. یعنی پول از جیب شهرستان خارج می شود. انشالله تدبیری اندیشیده شود که ازشهرهای دیگر بیایند در بازارچه سنتی خرمدره خریدهای خود را انجام دهد که بسیار باعث خیر و برکت خواهد بود.
      همانگونه که آقای کلانتری عزیز فرمودند، و بنده خود نیز با این مساله به کرار برخورد داشته ام، برخی بازاریان عزیز همشهری
      اولا هنر جذب مشتری ندارند.
      ثانیا اجناس را با قیمت بالا می فروشند. فروشنده همشهری در مجتمع جنسی را به ۳ برابر قیمت واقعی آن عرضه می کند (البته داستان برای ۶ ماه پیش است) و جالب تر اینکه به بقیه نیز می گوید شما ارزان می فروشید بازار ما را خراب می کنید!!!!.
      ثالثا ما که قصد خرید داریم، وقتی همشهری عزیزمان در روز روشن ما را ساده فرض می کند و قیمت را بالا می دهد و جنس فاقد کیفیت نیز ارائه می کند، بنده هم به نوبه خود به ناچار برخی خریدهای خودمان را از شهرمان خریداری نمی کنم (این موضوع به پوشاک مربوط می شود). اما اگر ببینم که عزیزی دارد به قیمت معقول آنچیزی که کیفیت مورد نظر را دارد ارائه می دهد، حتما از او خرید می کنم. این موضوع وظیفه سازمان بازرسی و حمایت حقوق مصرف کننده است.

      ضمن عرض پوزش مطلب زیر را با واژه های یکی از همشهریان عزیزمان عرض می کنم که بازاری است:
      برخی همشهریانمان که بازاری هستند و اعتقاد دارند که دلالی مقدس ترین شغل است و بقیه مردم ول معطلند!! (از فروشنده به ظاهر هفت خط بگیر تا آن بنگاهی!!) و از این طریق ثروت دار شده اند، به عنوان الگوی بازاریان مطرح گردیده اند و بنده های خدا برخی از بازاریان عزیز همشهری نیز می گویند چرا فلانی اینطوری شده و من هم باید راه ده ساله را یک شبه بروم!. در حالی که از پشت پرده ها اطلاعی ندارند!.

      اما انصاف چیز خوبی است برخی از بازاریان عزیز همشهری!.

  84. شورای محترم شما تاکنون ثابت کرده اید که توان انجام کارهای سخت را دارید پس خواهشن در خصوص تاکسی های این شهرکه تمام مردم شاکی هستند اقدامی بفرمایین در زیر مشکلات به همراه یک راه حل آورده شده است:

    ۱ در مابین مسیر های رفت به بلوار،میدان امام حسین و چهارراه تاکسی وجود ندارد و بارها پیر زن و پیر مردانی را دیده ام که پیاده این مسیرها را می روند(مثلا از فرمانداری تا مینو)

    ۲ با اجتماع عظیم تاکسی ها در چهارراه ترافیک سنگین و در نتیجه تصادف و بعد دعواها و… صورت می گیرد.

    ۳ به علت گردن کلفت شدن راننده ها گاها از بقیه پول خبری نیست و یا مثلا برای شهرک بایستی ۲ نفر حساب کرد و یا پیاده رفت.

    ۴ اکثر راننده ها ۲ شغله و یا بازنشسته از جایی هستن پس ترجیح می دهند به جای حرکت در مسیر به بهانه نبود مسافر و گرانی بنزین و… در چهارراه ایستاده و با دوستان شب نشینی کنند و از مناظر لذت ببرند.

    ۵ با محاسبات تقریبی من ۱۵ درصد راننده ها نان آور واقعی خانوار هستند ۲۰ درصد هم خانم شاغل دارند که دو موتوره محسوب می شوند.

    ۶ در تابستان اکثر راننده ها (۷۰ درصد) کشاورزی می کنند پس یه جای اینکه تاکسی ها در مسیر باشند می توانید در باغات شهر آنها را ببینید که کار حمل ادوات کشاورزی را به عهده دارند و ساعت ۲ ظهر تابستان در شهر تاکسی وجود ندارد و باید در سراب خیابان منتظر شتر بود.

    ۶ از همه جالبتر اینکه این راننده تاکسی ها دارای جایگاه مخصوص گاز هم هستند و با پررویی و بدون نوبت گاز می زنند انگار که مساقران در راه مانده اند بعد از زدن گاز نیز به چهار راه آمده و ادامه شب نشینی را با دوستان انجام می دهند.

    ۷ چند باری که با راننده ها بحث کرده ام از شهرداری ترسی ندارند چون به قول خودشان قدرت در دست ماست.

    راه حل ساده:
    در ۳ طرف چهار راه قائم ایستگاههای تاکسی برداشته شوند و هیچ تاکسی حق ایستادن نداشته باشد مگر برای سوار کردن لحظه ای مسافر در نتیجه تاکسی ها مجبور می شوند به خاطر مسافرهای چهار راه مرتبا دور بزنند اینکار باعث می شود مردم امیدوار به تاکسی شده و به جای اینکه پیاده روی کنند در مسیرها بایستند و امیدوار باشند و این فرهنگ خواهد شد همانند ابهر و قیدار.
    همچنین تاکسی ها مسیر کامل طی کنند از میدان معلم به فردوسی بعد به آژادی(یا بالاتر) و دوباره به معلم واحدهای نظارت هم نظارت کنند و پارتی بازی نکنند.
    هر کسی هم دلش نخواست تاکسیش را بفروشد یا در خانه احتکار کنند چیزی که زیاد است بیکار

    آقای کلانتری و دیگران نیز اگر نظری دارند لطفا اضافه کنند تا فوکوس شود

    با تشکر از ادمین و شورای محترم

  85. با سلام بنده نظرات و ایده های جناب مدرس را راهکار خوبی می دانم ولی بنظرم اگر شهرداری محترم در آسفالت ریزی بلوار جانبازان دقت می کردند و خرابکار را گریبانگیر می شدند ( البته شهردار قبل ) ( آقای امیر لو هم قول دادند ولی تا امروز مقصر معرفی نشده و این به ضرر مردم است ) امروز به راحتی تاکسی های شهر ما نیز تردد می کردند و مسیر بلوار تا شهرک و جانبازان را طی طریق می کردند و این همه برای خود و شهرستان سوژه نمی ساختند که البته دیر نشده و می شود کار را شروع کرد . البته یکی از دوستان نزدیک من که شغلش راننده تاکسی است می گوید صرف نمی کند با این گرانی ها البته یک راننده تاکسی در ابهر بالای ۱۰۰ هزار و در خرم دره خیلی خودش را بکشد بیشتر از ۲۰ تومان ، در آمد ندارد که در مقابل این هزینه ها گزاف نمی صرفد .

  86. بسمه تعالی
    در مطلب زیر سعی بر آن داریم تا گوشه ای از مشکلات و راه حل های پیشنهادی در مورد رانندگان تاکسی را بیان کنیم ؛ امیداست که مورد توجه و راه گشا باشد .

    ۱-حضور چندین اداره در مجتمع ادارات ، یکی از عوامل مهم در رکود بوجود آمده در تاکسی رانی شهر خرم دره بوده و با پخش این ادارات در خیابان های داخلی شهر ، می توان به این کسب و کار رونق بخشید و اینجاست که باید اشتباه گذشته را جبران و اصلاح کرد و نیز همه می دانند کرایه پرداختی در مجتمع ۳ برابر اجاره بها در داخل و مرکز شهر می باشد و حتی خیرینی را می توان یافت که به رایگان به این عمل مبادرت خواهند ورزید .
    قابل ذکرست که سیاست گذاران شهر ، حداکثر تلاش خود را برای اسقرار ادارات در خیابان های داخلی شهر بنمایند چراکه که این مشکل ، معضلات فراوانی را در شهر ما بوجود آورده است و برنامه ریز این طرح در مقابل سکوت و رضایت مسئولین وقت ، گره کوری را در این شهر کوچک ، بوجود آورده است که امروز باید اصلاح شود .

    ۲-در سریع ترین زمان رینگ دور شهر به خصوص بلوار جانبازان و بعت اصلاح و به شهرک قدس و میدان نماز اتصال یابند تا یک مسیر رفت و برگشت عالی برای مسافران و رانندگان را مهیا و ۵۰ درصد مشکلات ترافیکی و تجمع رانندگان در چهاراه را مانع شوند ونیز حتی المقدور قسمت هایی از انتهای خیابان های طالقانی و ۱۷ شهریور را به همدیگر ، با اصلاح آسفالت ، وصل نمایید تا مسیر رفت و برگشت در این دو خیابان آزاد و مسافران هردو مسیر به مقصد برسند .

    ۳-انتقال ایستگاه های برون شهری ابهر و هیدج و صائین قلعه و نیز قلعه حسینیه به انتها ی خروجی شهر ، بدون توجه به توصیه و سفارش کسانی که تاکنون مانع این امر شده اند . این مسئله می تواند برکات زیادی از جمله رونق کسب و کار برای رانندگان و برچیده شدن این سخن که در این شهر مسافر وجود ندارد و نیز جلوگیری از سوار نمودن مسافران داخل شهر توسط رانندگان برون شهری را به دنبال داشته باشد .

    البته این کار چندین بار صورت گرفته که با مداخله گروهی که توسعه این شهر نمی خواهند به شکست انجامیده ولی شاهد هستیم که در شهرستان ابهر این کار اجرایی می شود . و مزیت دیگر این کار باعث توسعه بازار شهرمان خواهد بود چون به جهت مشکل ایاب و ذهاب ، همشهریان تمایلی به خروج از بازار شهر نخواهند داشت و اینجاست که شهر همجوار حتی راضی است که کرایه همشهریان را نیز حساب کند تا مشتری های خرم دره ای را از دست ندهد و این مسئله ورود فرمانداری محترم و عوامل دست اندرکار را می طلبد تا هرچه سریع تر بیش از این دست و آن دست نفرمایند و به جد پیگیر این مسئله باشند

    ۴-مشاهده می شود که برخی از همشهریان از نفوذ خود در شهرداری و امور ترافیک ، تاکسی آژانس را به تاکسی درون شهری تبدیل کرده و می کنند که این مورد نیز موجب گلایه تاکسی داران عزیز شده است . البته تا زمانیکه معابر اصلی و رینگ دور شهر اصلاح نشده ه ازدیاد تاکسی به ضرر نان آوران این عرصه خواهد بود .

    ۵-هم اکنون نظارت کافی در زمینه ی چگونگی اخذ جریمه از سوی اجرائیات به عمل نمی آید و این مبالغ به صورت دستی اخذ می شود که شبهاتی را به دنبال دارد و هم چنین در قبال خدمت این قشر این اتحادیه کار شگرفی جز ارائه برگه عبور خارج از شهر برای انها نمی کند و این نارضایی وجود دارد .
    ۶-رانندگان و مسافران در ایستگاه ها ، محلی برای استراحت و در امان ماندن از اشعه خورشید و سرما و گرما و گرد و خاک ندارند و اگر قبلا بوده جمع شده که این نیاز شدیدا احساس می شود .
    ۷-ساخت و تکمیل پل حضرت ولی عصر (عج ) نیز می تواند به توسعه و رونق تاکسی رانی کمک کند که امید است در سال ۹۴ تکمیل شود البته قبلا نیز عرض کرده ام در ساخت این پل باید تمام جوانب از جمله زیبایی و به روز بودن را باید مد نظر داشت .
    ۸-در پایان یاد آور می شود که راننده تاکسی بودن خدمتی والا و ارزشمند و دارای سختی های مخصوص به خود است و نیز از آنجائیکه استفاده از بیت المال و یارانه سوخت را بدنبال دارد ، شایسته است عزیزانی که از این طریق نان آوری نمی نمایند این شغل را رها و عرصه را برای بیکاران شهر باز کنند چراکه مشاهده می شود که برخی همشهریان بیشتر از ۱۰ مسیر در سال ، تردد ندارند و این جاست که خسران دنیا و آخرت را برای خود می خرند و نیز امید است که اتحادیه محترم ، نظارت کافی و وافی را در این عرصه داشته باشد تا رضایت حق تعالی و مردم عزیز را جلب نماید .
    ارادتمند شما : کلانتری

  87. با سلام و عرض ادب محضر همشهریان گرامی،صبح امروز که دقایقی در محضر آقای داودی بودیم مطرح نمودند که به حول و قوه الهی نام خیابان سید جمالدین اسد آبادی تا میدان ساعت به خیابان رسالت ، تغیر نام پیدا کرده ، بنده این اقدام شورای محترم را به فال نیک می گیرم و امیدوارم که با همت همشهریان گرامی همانگونه که خواست اکثزیت همشهریان عزیز می باشد پیشوند ها و پسوندها به همت عزیزان همکاران فرهنگی در مدارس و رانندگان محترم تاکسی و آحاد مردم عزیز از این پس به احدی اجازه نخواهیم داد که بدون ذکر نام خیابان های شهر ما ، سخن و کار خود را آغاز کند و در صورت بیان جملات نامربوط حتی اگر نزدیک ترین دوست ما باشد باید به ارشاد صحیح ایشان بپردازیم . ممنون و سپاسگزاریم

  88. سلام اقای شهردار ال ای دی های استفاده شده از میدان معلم تا میدان ساعت را در اطراف میدان قائم که مرکز شهر است هم نصب شود

  89. با سلام ک امیدوارم ترافیک سنگین پنج شنبه پایان سال مردم غزیز و مسئولین محترم را در مورد اصلاح هرچه سریع تر میدان آزادی به فکر وادارد و قدم های مثبت خودشان را آغاز کنند .

  90. با سلام و درود بر همه همشهریان عزیز و گرامی و عرض تبریک به جهت حلول سال جدید و آرزوی توفیق روز افروزن و عرض تسلیت و تشکر بابت حرکت هماهنگ در سوگواری های ایام فاطمیه (س) .
    و نیز تشکر می کنیم بابت اقدامات انجام شده هرچند کوچک در زمینه راهنمایی مسافرین با نصب بنر برای سهولت یافتن مساجد و ….
    و نیز تشکر می کنیم بابت کاشت گل ها که حفظ و نگهداری آنها مهم ترین وظیفه آحاد شهروندانست .
    بابت لکه گیری ها که هم جای تشکر دارد و هم گله که متاسفانه درست بشو نیست و همان جاهایی که تازه کار شده بود کنده شده و این نیست جز این که زیر سازی و ندانم کاری بد جوریب اذیت می کند ولی همانگونه که در پیام به شهرداری محترم هم عرض نمودم روبروی اداره گاز مسیر برگشت از زنجان خیلی وقت هاست که دست انداز نا جوری دارد . متشکر و ممنونم .

  91. بنده برای امسال در کنار تمامی کارهایی که باید انجام شود تا شهرمان متحول شود ، درخواستی از شورای محترم دارم و آن اهتمام و جدیت در جهت ثبت و تکمیل و شروع به کار در زمینه « تپه خالصه » هست تا در کنار نام و رسمی که این تپه دارد ، حرفی هم برای گفتن و نشان دادن آثار آن داشته باشیم .
    مسئولین محترم کاری کنند که مردم عزیز این طرح و این اثر عظیم را بتوانند به مهمانان و دوستان دور و نزدیک خود نشان دهند و این میسر نمی شود مگر با سعی و جدیت همه مردم در کنار مسئولین و خدایی ناکرده نشود که ما همانند دیگر طرح ها مانند سینما که به سرانجام نرسید ، این افتخار ملی را نیز به بوته فراموشی بسپاریم .
    این تپه می تواند سند افتخار ما شود اگر …

  92. باسلام وخسته نباشید
    ابتدا ضمن تبریک روز شورا به اعضای محترم شورا شهر بنده مطالبی را که مطالع کردم درمورد ارائه گزارش عملکرد شورا و شهرداری بود ک دوستان انتقاد کرده اند تا موافقم تا کنون هیچ عملکردی از سوی شورای شهر ارائه نشده است تا به غیر از آسفالت ریزی قسمتی از ورودی شهر چیزی دیگری باشد باشعارهایی که این عزیزان در انتخابات میدادند چیزی ندیدم یکی از شعار ها آسان تر شدن رویه اخذ پروانه ساخت بود که همین الان به شهرداری مراجعه کنید جوابی در این خصوص دریافت نمیکنید و حتی خود شهردار را نیز نمیتوان به راحتی ملاقات کرد برای شورای شهر متاسفم که شهردار از طول هفته فقط دو روز در شهرداری مستقر است و هر موقع که مراجعه کردیم یاجلسه با همکارانشان دارند یا اصلا در شهرداری حضور ندارند

  93. سلام ، شب ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه بود که با خانواده در راه به اصطلاح گردشگری سوکهریز بودیم که متاسفانه عزیزی از همشهریان را دیدیم که با موتورش تصادف کرده بود . ( اتوموبیل پژو به او زده بود و مثل اینکه تاکسی هم بود )
    حال سوال اینجاست آیا این یک راه ثبت شده است و اگر اینگونه است چرا شانه خاکی ندارد ؟
    چرا شورا و فرمانداری از جان و مال مردم در این راه که برای کشاورزان پر خطر گشته اقدامی انجام نمی دهد ؟
    هفته پیش هم ۳ ماشین به هم خورده بودند و حتما باید یکی بمیرد تا دیگران زندگی پیداکنند ؟
    آیا این به این معنی نیست که گردانندگان شهر ، شهر را رها کرده اند ؟

  94. اقای شهردار امورات و مشغله مهمتری دارن..:شوراهم هفته ای دوبارجلسه میذاره برای حق جلسه بیشترخودتونوناراحت نکنین

  95. سلام : اگر همشهریان گرامی شب ها در شهر تردد داشته باشند به کم و کاستی های شهرمان در زمینه کمبود روشنایی در برخی مکانها بیشتر پی می برند ، که نبود روشنایی می تواند در جاهای حساس ، خطر آفرین باشد .لذا از اداره محترم برق و شورای گرامی استدعا داریم که یک بار در این زمینه کلیه چراغ های شهر را کنترل نمایند .
    در پارک ها – خروجی های فرعی به اصلی خیابان ها – مقابل و جنب مساجد – نمایشگاه عرضه ی کالا که وضعیت اصلا خوب نبود . – مقابل ادارات و ورزشگاه ها و به طور کلی این بازدید اگر شبانه صورت گیرد کاستی ها نمود بیشتری خواهد یافت . امیدواریم توجه شود .

  96. سلامی دوباره باید عرض کنم که تقاطع قائم بیشتر مشکل روشنایی دارد و متاسفانه چراغ های نصب شده مقابل مجتمع هم اکثرا خرابند . ورورد و خروج خیابان مسجد جامع هم همین مشکل را دارد .

    مسئله بعد که توجهم را جلب کرد در میدان ساعت که المانش یک شبه پر زد و رفت و حیف آن همه خرج . این نقطه از شهر برای تردد پیاده روها ، رنگ آمیزی نشده و مردم هر جا که دلبخواهشان است تردد می کنند که خطر ساز است . لذا می طلبد که برای فرهنگ سازی هم شده این سراهی رنگ امیزی و سرعت گیر هم پایین تر از بانک کشاورزی نصب شود که اتومبیل ها سرعت بیشتری دارند . ممنونم

  97. بسمه تعالی ، با سلام و صلوات بر محمد (ص) و خاندان پاک و مطهرشان و آرزوی توفیق و سربلندی برای مردم ایران اسلامی .
    اشاره ای اجمالی به برخی مشکلات شهری خرم دره که نیازمند واکاوی و رسیدگی هستند .
    سالیان مدیدی است که ۳۲ متری امیرکبیر شمالی به جهت عدم همکاری برخی مالکین راکد مانده و این در حالیست که اکثریت همشهریان گرامی در همان آغاز طرح ، همکاری لازم را نموده و از خانه و کاشه ی خود که عمری خاطره از آن داشتند رها و به امید آبادانی شهرشان نقل مکان کرده و سختی ساخت و ساز را بر راحتی و رفاه همشهریان ترجیح دادند . حال بعد از گذشت چند دهه این طرح به سرانجام نرسیده و هر سال شاهد وعده وعید مسئولین در این زمینه هستیم ، لذا پیشنهاد می شود به جهت این که این خیابان در حال حاضر آن کارایی لازم را نخواهد داشت و به جهت نزدیکی به تقاطع قائم (عج) و ایجاد مشکلات دیگر از خیرش بگذریم و به عوض آن در میدان توحید ساحل غربی رودخانه را تا بلوار جانبازان با پهنا و عرض مناسب که جوابگوی حداقل صد سال آینده را داشته باشد خیابانی شکیل و زیبا احداث نماییم تا چهره این منطقه و کل شهر دگرگون شود و ایجاد این طرح می تواند گره گشای خیلی از مشکلات از جمله توسعه ی تاکسی رانی و رونق بازکار شود .
    معضل دوم در شهر ما که متاسفانه در سالهای گذشته به صورت غیر کارشناسی شده بر این شهر حاکم گردیده ، وجود و حضور حداقل ۸ اداره در ساختمان ادارات جنب شهرداری است که اصلی ترین مسبب رکود تاکسی رانی و عدم گسترش و توسعه بازار و کسب و کاررا در دیگر محلات و خیابان ها ، باعث شده و فکری اشتباه بوده و لذا می طلبد که فرمانداری محترم و شورای معزز در اسرع زمان به این بی عدالتی پایان داده و قدم هایی درخور این شهر بردارند .چون این ادارات آنگونه که من شنیدم بیش از ۵۰۰ هزار تومان در ماه کرایه می پردازند در حالیکه در خیابان های مرکزی و شمالی شهر می توان با کمترین قیمت و حتی این طرح می تواند خیرینی داشته باشد که بخاطر توسعه شهر و بازار حتی به رایگان و یا هدیه ی ساختمان به این ادارات اجرایی گردد . البته من به تازگی در خیابان شهید خاکی ساختمان دانشگاه کار را دیدم که خالی و بلااستفاده باقی مانده که می تواند به یکی از ادارات داده شود بنده قول می دهم که به کمک خیرین و اهالی هر محل می توان یک اداره را در محلات آنها مسقر کرد .
    بنده در نگاهی اجمالی که به مشکلات شهرم دارم در همه ی آنها عدم رونق خیابان ها و راه های مواصلاتی را دخیل می دانم و به درازا کشیده شدن این طرح ها در سالهای گذشته باعث عقب ماندگی شهر برای حداقل ۵۰ سال را باعث شده است و جای تاسف است که برخی همشهریان در مقابل این طرح ها با غفلت ایستادگی می کنند به طور مثال همین خیابان جنب فنی حرفه ای سمیه دختران می توانست توسعه یابد و به ۳۲ متری امام رضا (ع) وصل و مدارس در حال ساخت در کنار این خیابان را و مردم ساکن در این محلات را از در به دری نجات دهد و تاکسی رانی هم به راحتی با عبور از این خیابان به انتهای خیابان های طالقانی و هفده شهریور ، دسترسی داشته باشد و مسیر کمیته ی امداد امام خمینی (ره) و ادارهی جهاد کشاورزی نیز دارای مسیر تاکسی رانی شود .چون هم اکنون یکی از دلایل عدم توسعه خیابان امام در ضلع غربی نبود تاکسی و وسیله نقلیه عمومی می باشد و پروژه بلوار امام رضا (ع) هم به جهت دوری مسافت از بافت شهری سالیان مدیدی وقت لازم دارد که به محدوه شهر بپیوند که البته طرحی در حال حاضر اشتباه بود هرچند برای ۵۰ سال آینده می تواند خوب باشد که البته با وجود وسایل نقلیه ی عمومی می توان در تسریع آبادانی این مناطق سرعت عمل داد ، چراکه مردم همواره در لحظه اول ساخت و ساز به وجود اماکن و وسیله نقلیه عمومی می اندیشند .
    مشکل حاد دیگری که هم اکنون گریبان گیر این شهر می باشد اینست که هنگامیکه به میادین اصلی شهر می رسیم هیچ گونه علائم و تابلوهای مسیر یاب زمینی دیده نمی شود هم اکنون اصلی ترین تقاطع شهراز این نعمت بی بهره است و یا هنگامیکه پل جنب رودخانه مسجد جامع را رد می کنید از پیدا کردن میسر البته برای مسافران و گردشگران عاجز خواهید بود و یا در میدان آزادی همینطور از پیدا کردن خیابان ها و تپه جهانی خالصه وحمام تاریخی یان یان و باغات زیبای چنامور و دره آخوند و داسداران و کوچه باغ های شگفت انگیز محمود آباد و خرمنلو و روستای زیبا و دیدنی رحمت آباد و جاده گردشگری حیرت انگیزسوکهریز و روستای زیبای فلج ، عاجز خواهید بود . همچنین چه خوب می شد که تابلوهایی جهت راهنمای مسیر جاده خدابنده و فنوش آباد که البته در گذشته بصورت نازیبا و کوچک نصب بود که برداشته شد کار شود . لذا عاجزانه خواهشمندیم که شهرداری و شورای گرامی هرچه سریع تر به این معظل خاتمه دهند .
    مشکل دیگر از بین ده ها طرح راکد می توان اشاره ای به ساختمان در حال ساخت فروشگاه مینو کرد که چند سالی است به بیماری دیگر طرح های در حال رکود پیوسته که تسریع در ساخت آن می تواند به آبادانی و شکوه و عظمت بر باد رفته شرکت صنعتی مینو ، گل سرسبد شرکت های استان منجر شود که البته مشکلات بوجود آمده توسط زمین اراضی و شهرداری برای این شرکت در این محدوه قابل گذشت نخواهد بود چراکه شرکت مینو همکاری های لازم در توسعه خیابان مینو را موجب شده و در ثانی این فروشگاه می تواند به کلاس و ابهت شهر بیفزاید البته در کنار یک تابلوی زیبا که نشان از وجود این کارخانه با عظمت همچون گذشته را به جلوه و دید مسافران و گردشگران در بیاورد .
    مشکل دیگر در شهر ما اینست که متاسفانه شهرداری در سنوات گذشته بی دلیل پارک جنگلی را در کنار دیگر ادوات شهرداری مانند وسایط سنگین را به یغما برد و هم اکنون شاهدیم که وسایل بازی کودکان در کنار ساختمان دادگستری دارند خاک می خورند که متاسفانه ندیدیم و نشنیدیم که کسی پیگیر این مسئله باشد که به کدامین گناه پارک جنگلی به تاراج رفت . حال می طلبد که حداقل در تسطیح این پارک با شن ریزی داخلی وبا نظم و نظام دادن به درخت ها ( که وچود درخت گردو در پارک به جهت حضور کودکان بازیگوش در فصل رسیدن گردو ها مشکل ساز هست ) حداقل یک بوستان زیبا همچون پارک های سایر شهرهای بزرگ که محلی برای استراحت مردم است ما هم شاهد این باشیم که ۶۰ هزار نفر ساکن این شهر هم چیزی برای نیل به افتخارات خود داشته باشند که البته هم اکنون حضور شهدای عزیز می طلبد که هرچه سریع تر این مشکل حل و به زیبایی شهرمان افزوده گردد بنده شاهد بوده ام که مسافران در این پارک دربه در دنبال سرویس بهداشتی بوده اند و متاسفانه تنها سود حضور آنها اینست که بیشتر از کاستی ها و نبود امکانات درخور شان شهروندان را شاهدند و مسائل دیگر که جای گفتنشان نیست .
    کوچه های شهرمان نیز وضعیت خوبی ندارند و طرح فاضلاب هم که حرکتی لاک پشتی دارد تا بیاید تمام شود باید دوباره کنده کاری شود چون جوابگو نخواهد بود و تمسخر مهندسین حاضر و ناظر شهرمان را به دنبال خواهد داشت چراکه دانستند ولی لب به سخن نیاورند . به مهندسی که در حال کار در این طرح بود عرض کردم آقا وجدانتان قبول می کند این خیانت را ؟ گفت : دستور اینست و ماهم کار خودمان را می کنیم .!!!! . نمی دانم یادتان هست که پروژه سالن فرهنگ سرای امام خمینی را که سوژه نمایندگان وقت بود !!!!چند سال به درازا کشید تا به انتها برسد باید عرض کنم که مشکلات این شهر ریشه در گذشته دارد آمدند کارهایی برای ما کردند که امروز می بینیم اشتباه بود حساب کنید اگر شهرگ گلدشت با یک خیابان اصلی به جاده ترانزیت وصل می شد چه محشری می شد و دیگر طرح ها که همگی ریشه در خمودگی و دلسردی مردم و مسئولین دارند و متاسفانه مردم شهر ما به این مسائل از سالیان دراز عادت داده شده اند که به کم حجم ترین و کوچک ترین و بی آینده ترین طرح ها رضایت داده اند چراکه کاربلد ها در امور دخالت ندارند و در مقابل این بی مسئولیتی ها سکوت کرده و می کنند .
    سخن و مطلب زیادست و امکان این که نتوانسته باشم به همه امور اشاره کنم عذر خواهی می کنم ولی در پایان کلید وار برخی امور و کارهای بر زمین مانده را برای روشنی اذهان مسئولین محترم و مردم عزیز مرقوم می نمایم شاید تلنگری باشد برای حرکت و خیز بسوی سازندگی :
    فراخوان شرکت های بزرگ صنعتی دوست دار محیط زیست به شهرک صنعتی – اجرای طرح جامع و تفصیلی شهر- مشخص نمودن وضعیت طرح راکد مانده شهرک اصناف بالای کمربندی – دوبانده کردن و گسترش ارتفاع پل جاده کمر بندی سید جمال الدین – آبرو بخشیدن به عوارضی با ایجاد تاکسی تلفنی و فروشگاه در این منطقه – تسریع در تکمیل پل های در حال ساخت – ایجاد شانه خاکی در جاده سوکهریز که هم اکنون به جهت نبود شانه خاکی آسفالت در حال تخریب است – توسعه راه رحمت آباد – بازگشایی هرچه سریع تر خیابان تپه خالصه به خیابان شریعتی و کشاورز – دقت در ساخت و سازهای سی ان جی ها که هم در شهید خاکی همواره در بارندگی ها به جهت چکه ی آب ، ایجاد مشکل برق گرفتگی و آتش سوزی و انفجار را در پی خواهد داشت .
    – توسعه و تکمیل منطقه گردشگری خلیفه لو و آبادانی این منطقه بکر و دیدنی – جلوگیری از تخریب این منطقه به وسیله معدن کاران گرانیت که هیچ نفع و سودی برای شهر چز تخریب محیط زیست و جاده های شهر ، نداشته و ندارد و دخیل کردن اداره محیط زیست در این زمینه –اتصال شهرک قلعه حسینه با احداث جاده ای آبرومندانه به محدوه شهری و سرعت عمل دادن به میدان در حال احداث در جنب پمپ بنزین – نصب تابلویی آبرومندانه و مناسب همچون گذشته در ورودی شرقی شهردر جاده ترانزیت – توسعه و الحاق ایستگاه راه آهن به طریق اولی به محدوه شهر و از حصار در آوردن این مرکز مهم – نجات محدوده شهر از سمت شرق و اثبات زمین های خرم دره در محدوده شهری که به ناحق پایمال شده است – توسعه و رفع مشکل فاز ۳ شهرک گلدشت – آسفالت و توسعه خیابان پروفسور نوحی و حتی اتصال آن به صورت مستقیم به خیابان ترانزیت – حل مشکل پارک ابریشم که به طرح های یخ زده پیوسته است . احداث یک شهر بازی ، سزاوار شهروندان – تسریع در جابجایی مسجد سید شهدا (ع) که بحمد الهی مشکل از سوی مجلس محترم حل شده است – پارک ممنوع نمودن یک طرف خیابان های کم عرض مانند خیابان شهید مقدم جنب مسجد رسول الله (ص) یا خیابان شهید رجایی که همواره مشکل ساز هستند و تردد در این خیابان به سهولت انجام نمی شود-
    سرعت عمل در زمینه ساخت جایگاه پارک کامیون ها با احداث یک پارکینگ آبرومندانه – عدم ارائه ساخت پروانه در خیابان های اصلی به بازاریانی که در طبقه ی هم کف به ایجاد پارکینک وسایل نقلیه نمی اندیشند – اتصال خیابان های داخلی شهر به همدیگر مانند چمران به طالقانی –ارائه ساخت پروانه های رایگان به بافت های فرسوده شهر برای جذب جوانان و ماندگاری آنها دراین محلات که هزینه گاز و آب وبرق ندارد. شروع ساخت یک سرویس بهداشتی مناسب درمقابل ساختمان شهرداری سابق که می تواند بهترین نقطه باشد چراکه آنجا زمین راکد جنب دیواره ها زیاد است .
    مسئله مهمی که همواره بنده در شهر شاهد بودم اینست که طرح هایی که می توانست حتی یک روزه و دوسه روزه انجام گیرد به هفته ، درازا می کشد که خوبیت ندارد کاری که شروع شده با این اهمال کاری ها مزیت و نشاطش را از دست بدهد .
    درپایان آرزو داشته و دارم که خیابان شهید بهشتی به گونه ای برنامه ریزی شود که در در سالهای آینده به صورت مستقیم طی مسیر نماید که این امر نمی تواند جز با برنامه ریزی امروز و دادن نقشه برای سالهای آتی صورت گیرد .موقعی که از خیابان ۱۷ شهریور ابهر گذری داشتم دیدم که شهرداری این شهر چنین نقشه ای را برای ادامه خیابان اصلی شان و عقب نشینی های لازم را از امروز بلکه از سالهای گذشته شروع کرده اند که می طلبد در شهر ما هم برنامه ها حداقل بالای ۵۰ سال عمر داشته باشند .
    آرزوی دیگرم اینست که دولت به این کنده کاری ها درخیابان ها پایان دهد وخیابان های شهر ها ی آینده را به قدری عریض نماید که حداقل بتوان کانال هایی را برای عبور آب و برق و فاضلاب و مخابرات و غبره داشته باشد و این همه هزینه گزاف از بیت المال و جیب مردم نپردازد .
    مسئله دیگری که نظرم را جلب کرد این است که در ضلع شمالی مسجد جامع شاهد رنگ ریزی و تقسیم اراضی هستیم نمی دانم مسئله چیست ولی این مسجد باید دارای یک حیاط بزرگ برای آینده باشد و اگر در این زمینه معتمدین و هیئت امنای و شورای گرامی وارد نشوند و زمین مذکور را برای مسجد خریداری نکنند در آینده حسرت و پشمانی در پی خواهد داشت در ضمن شهر ما می طلبد که دارای مصلی نماز جمعه باشد که باید اقداماتی در این مورد صورت گیرد .
    در پایان تشکر و قدر دانی می کنیم از کارهای صورت گرفته در این مدت به توسط شهرداری و شورای محترم که بحق سزاوار این شهر بوده و راکد مانده بود هرچند که در دوره گذشته پول و هزینه ی میلیاردی و بدهی ها ماندگار شد ولی کاری صورت نگرفت که بنظرم آنها هم جزئی از اختلاس های صورت گرفته در سنوات قبل بود که باید پیگیری می شد .ممنون و سپاسگزارم

  98. جناب کلانتری ۱
    با این همه معلومات شما حیف است خرمدره از وجود شما بی بهره باشد
    لطف کنید در انتخابات آینده حتما شرکت کنید و ما هم با افتخار از شما حمایت میکنیم . حتما این کار را انجام دهید تا شهر و منطقه از وجود شما استفاده کند حیف است که خارج گود بمانید .

  99. مطالباتی که بنده عرض گردم فریاد مردم این دیار است که از زبان من واما سالیان گذشته نجوا می شود و خود سکانداران شهر بهتر ازما معنی و تصمیم گیری می کنند ولی چرا به نتیجه نمی رسد جای سوال دارد ! به نظرم اگر هم غم مسئولان شهرمانیز هم پای شهرهمجواربود مایک سرگردن بالاتربودیم آرزوهایمان یخ نمی زد ! عزیزان حاضردرشورا برازبنده ‘ واقف به مشکلات هستند ولی به جهت مشغله کاری که دارند زمانی برای به اوج رسانیدن و توسعه شهرشان ندارند ! واگربا چشم خدمت و جبران نداشته ها وبه کمال رسانیدن شهر و چند قدم جلوتر از مردم باشند و پیشرفت شهرشان گلویشان پایتخت شهرهای بزرگ باشد ! این شهر به جهت نعمت های بالقوه ای که دارد’ شهره عام خاص ‘ خواهدبود ولی صدحیف که مسئولان شهرما البته نه همه’ توسعه وپیشرفت میکنم ترسند ودل دریایی ندارند البته شهرخرم دره نیازمند یک طراح شهرسازی است تا غبار چرکین گذشته را از سیمایش بزداید و داشته ها وزیبایی هایش را به رخ ومنظر دید همگان در بیاورد ‘یادآورمی شوم که پاک کردن غبار از چهره شهر نیازمند مساعدت و کمک مردمست که اگرنباشد ره به جایی نخواهدبود ولی گمان دارم این حرکت نیز نیازمند مسئولانی است که با تفکرات نو ابتکاری این جوشش و حرکت را در مردم جاری سازد ‘

  100. سلام وعرض خدا قوت بابت رنگ آمیزی محل های عبوری عابرین پیاده شهرمان’ امید است فرهنگ ترافیک در شهرمان نهادینه شود و رانندگان وعابرین رعایت حال همدیگر را داشته باشند’

  101. سلام
    جای تعجب دارد که آسفالت را به حساب شهرداری یا نماینده میگذارید
    دو سال است که نفت ایران به قیمت مناسب فروش نرفته و دولت در یک تصمیم خوب نفت را تبدیل به قیر کرده و به تمام شهرداری های کشور داده و همین باعث شده همه شهرها از جمله هیدج و ابهر و…. آسفالت ریزی زیادی داشته باشند . خوب خرمدره هم یکی از این شهرهاست
    شهرداری کار شاخص متاسفانه تا کنون انجام نداده

  102. با سلام ، چرا چند سال است انتهای خیابان جانبازان غربی که قرار است به میدان نماز بازگشائی شود نمی شود و شورای شهر و شهرداری سهل انگاری می کند در صورتی که مقداری از زمین ها در زمان شهردار مهندس آقاجانلو و شهرداران قبلی خریداری و تملک گردیده است

  103. بسمه تعالی
    اعضای محترم شورای شهر خرم دره
    سلام
    با عرض ادب و احترام ، چند ماهی است که به دنبال رفع الفاظ ایجاد شده در
    تعیین هویت شهروندان محترم ساکن شهر خرم دره که به وسیله شبکه های خصوصی خدمات پستی در شهرایجاد شده و هنوز ادامه دارد ، بودیم که از طرف مدیریت محترم پست با خبر شدیم تا زمانیکه کد بندی شهر ایجاد و به اتمام نرسد این مشکل نیز ، حل نخواهد شد ، که البته سوال از مسئولین محترم که چه کسانی و کدام شبکه خدماتی اقدام به این کار( استفاده از الفاظ کهنه و تازه ) کرده بود و کدامین مسئول ، پای کار آنها را تایید کرده بود برایمان جای سوال و درخواست رسیدگی دارد .
    اما مشکل کد بندی شهر که معتمدین شهر و شورا بر سر آن اختلاف پیدا کرده اند
    به راحتی با اتخاذ پیشنهادات زیر قابل حل می باشد .
    ۱- سال های سال است که مردم فهیم خرم دره در کنار هم به کسب روزی حلال مشغولند و در این ارتزاق بعد از خدای متعال ، هم چون اعضای یک پیکر عمل کرده اند و در روزگار سختی نیز باید در کنار هم باشند و با مشورت و رسیدن به رای واحد ، از رشد و تعالی شهرشان دفاع و کمک حال هم باشند .
    ۲- قابل ذکرست که امروز ما بیشترین مشکلات توسعه شهری را مرکز و جنوب شهر داریم و اگر بر این مشکلات فائق آییم ، دیگر مشکلات قابل حل خواهند بود و به طور مثال همگان درگیر عدم توسعه میدان آزادی هستند و هر پنج شنبه شب به وضوع این مشکل را لمس می نمایند .
    ۳- در تعیین درجه بندی شهر چه عاقلانه است که جهت کمک به رشد مرکز شهر و توسعه و ترقی آن ، معتمدین را یاری نماییم که این درجه بندی را از مرکز شهر به جهت قدمت و نیز به تبعیت از دیگر شهرستان ها ، عملی و نقطه شروع را از مرکز شهر آغازنماییم .
    ۴- در تعیین درجه بندی باید مد نظر ما باشد که هم اکنون در نازل ترین مناطق شمال شهر حتی در کوچه ها، زمین کمتر از ۷۰۰ هزار تومان نداریم ولی در قیاس با شمال شهر ، شما می توانید در مرکز و جنوب شهر ، متاسفانه زمین مسکونی در کوچه ها را به قیمتی کمتر از ۱۰۰ هزار تومان تهیه کنید .لذا جهت رشد متوازن شهر و کمک به مرکز و جنوب شهر این مساعدت را نسبت به همشهریان فهیم خرم دره داشته باشید تا آنان نیز که روزگاری کمک حال شما بودند ، امروز به کمترین خواسته خود دست یابند و این تصمیم می تواند به کل شهرستان منفعت برساند و دوستی ها را افزون نماید.
    ۵- ولی اگر شورای محترم در این تصمیم و راه حل پیشنهادی پیروی ننماید باید منتظررکود و عدم توسعه و در نتیجه خوشحالی خیلی ها را فراهم نماید که این به صلاح نیست .
    ۶- برکسی پوشیده نیست که این تقسیم بندی ها به هیچ وجه نمی تواند از ارزش و ترقی شمال شهر بکاهد و شما از ما بهتر واقفید که بر ارزش آن در سال های آتی نیز افزوده خواهد شد .
    ۷- حال وظیفه ما مسئولین و معتمدین است که برای برچیده شدن این الفاظ ناپسند که در شبکه های رایانه ای برای شهری متمدن و با فرهنگ ، به دست اقلیتی بدبین که چشم دیدن این شهر را ندارند و به هر طریقی می خواهند نسبت های پوشالی را بر این مرزوبوم و مردم فهیم و ارزشی آن ، بچسبانند ، اقدامات لازمه را به عمل آوریم و در اسرع زمان دست همکاری به هم داده و در رفع مشکل پیش آمده پیش قدم باشیم .

    رونوشت:
    ۱- فرمانداری محترم شهرستان خرم دره
    ۲- شهرداری محترم شهرستان خرم دره
    ۳- اداره محترم پست شهرستان خرم دره

  104. سلام
    توسعه و پشرفت هر شهری با راه های مواصلاتی و جاده ها و بازار شروع و گسترش می یابد که متاسفانه ما از این دو نعمت به جهت مشکلاتی که معرف حضور همگان می باشد در حد مطلوبی نیستیم .
    همشهریان عزیز شاهد هستند که امیر کبیر شمالی و حنوبی می توانست در توسعه بازار و نیز رونق شهر نقش مضاعفی را دنبال نماید ولی نشد و جای تاسف است که صاحبان املاک فوق در درجه ی اول کهد متنعم از این نعمت می شدند و باید آستین ها بالا می زدند و خودایفای نقش می کردند و صاحبان املاک باقی مانده را راضی می کردند تا در موعد مقرر با اخذ قیمت زمین هایشان حتی بیشتر از قیمت روز ، به توسعه و رونق شهر کمک کنند اقدامی که نتایجی عملی داشته باشد ، عملی نکردند و اگر به این منوال روزها بگذرند ما روز به روز شاهد افت و عدم توسعه خواهیم بود .
    هم اکنون ما در تقاطع قائم (عج) از لحاظ تردد و ایاب و ذهاب مردم و وسایط نقلیه با مشکل مواجه هستیم و این به عدم مدیریت راهنمایی و رانندگی بر می گردد و با این که ما شاهد تابلوهای توقف مطلقا ممنوع در این محل می باشیم ولی با کمال حیرت می بینیم که راهنمایی و رانندگی کاری از وی ساخته نیست و این بی مدیریتی در یک شهر کوچک از لحاظ روانی مشکلاتی برای رانندگان پدید می آورد و از آنجائیکه در سالهای قبل عقب نشینی ها با رعایت موازین قانونی درموعد مقرر که باید هر چهار سوی تقاطع آنرا عملی می کردند ، انجام نشده و امروز این اتشی است که دودش چشم همه را گرفته است ولی شما در شهر ابهر می بینید که مردم به چه راحتی خیابان ها را در می نوردند و به کوچک ترین مشکلی برخورد نمی کنند , چراکه مدیریتی خاص و ویژه به وسیله راهنمایی و رانندگی در آن شهر حاکم است و در یک کلام قانون اجرایی می گردد و نتیجه مطلوب را مردم بهره می برند .ود در شهر ما اینگونه نیست چندین بار دیده ام که متاسفانه افراد خاطی دوستی خاصی با پلیس های جوان دارند و مدیریتی در کار نیست و در یک کلام شهر رها شده است ..
    چند روز پیش در فرمانداری برای پیگیری موضوعی حضور داشتم و آن آقایی که درب منزلشاز ابهر تا درب فرمانداری را بلد است را در یکی از اتاق ها دیدم .دوباره به او گفتم : درب منزلت از ابهر تا فرمانداری را خوب بلد شده ای یا نه ؟؟ باید یک روز به این شکایت من پاسخ دهی ؟؟
    ما گرفتار اینگونه کارشناسانی هستیم و به سخره به من گفت : که دیگر امروز مسئولین از خودتان هستند و چرا مشکلاتتان حل نمی شود .
    حال کاش مدیران و مسئولین شهر ما نه از شهر اصفهان بلکه از همین ابهر الگو می گرفتند که اولا خیابان ها را در یک خط سیر مسقیم به بهره برداری می رسانیدندوقانون پسر خاله و دختر عمو را کنار می گذاشتند و امروز نسل حاضر و آیندگان را به درد سر نمی انداختند .
    جاده گردشگری کوه خلیفه که وعده آسفالت آنرا داده بودند به نتیجه نرسیده و اگر عملی شود تاثیری شگرف در گردشگری و کسب در آمد خواهد داشت .
    از لحاظ بازار نیز می بینیم که متاسفانه قیمت ها با شهرهای مجاور متفاوت است و از میزان حضور همشهریان در خریدهایشان در شهر همجوار نزدیک به ۷۰ از ۱۰۰ درصد می باشد و تنها ۳۰ درسد همشهریان در شهر خود خرید می کنند و این عدم توازن به ضرر کل آحاد جامعه برمی گردد و خرید بیشتر توسعه شهر را به دنبال خواهد داشت .

  105. محضر گرامی جناب آقای امیرلو شهردار سختکوش ، پرتلاش و محبوب خرم دره
    با سلام و احترام
    دستور حضرتعالی مبنی بر زیر سازی و شروع آسفالت بلوار مروارید و خیابان های مجاور واقع در ضلع شمالی خیابان پروین اعتصامی – شهرک گلدشت مراتب خوشحالی و شادی مضاعف اهالی این منطقه از شهرمان را فراهم ساخت.بدین وسیله مراتب قدردانی و تشکر خود را از تلاش های خستگی ناپذیر جنابعالی در عمران ، آبادانی و زیبا سازی شهر خرم دره اعلام میداریم.
    جمعی از اهالی شریف و قدرشناش شهرک گلدشت خرم دره

    • تلاش های جناب آفای امیر لو شهردار سخت کوش و پرتلاش شهر خرم دره به عنوان یک مدیر قوی ، با تجربه و دارای برنامه در عمران ، آبادانی ، زیبا سازی و توسعه شهر در ابعاد گوناگون همانند آفتاب برهمگان روشن و مبرهن است. ضمن تبریک و تهنیت به تک تک اعضاء محترم، فعال و دلسوز شورای اسلامی شهرستان خرم دره سرکار خانم لعیا جعفری ، جناب آقای علی داودی ، جناب آقای عین الدین رجبی ، جناب آقای عباسعلی طاهری، جناب آقای علی بیگدلی جناب آقای پرویز سعیدی مقدم ، جناب آقای محمد شاهسوند ، جناب آقای علی مقدم نژاد و جناب آقای روح الله آدینه رئیس محترم و معزز شورا به مناسبت انتخاب بجا و شایسته جناب آفای امیر لو به عنوان شهردار شهر خرم دره که با کمترین بودجه توانسته اند با مدیریت صحیح و کارشناسی شده بیشترین خدمات را در حق مردم قدر شناس خرم دره به منصه ظهور برسانند، از همه سروران گرامی یاد شده اعم از شهردار محترم و معزز، ریاست و اعضاء محترم و معزز شورا و نیز جناب آقای مهندس جمشید شیخی فرماندار خستگی ناپذیر ودلسوز شهرستان خرم دره، تقاضا داریم ترتیبی اتخاذ فرمایند تا با تاسیس ترمینال مسافربری در شهر خرم دره مراتب رفاه و آسایش اهالی در رابطه با سفرهای بین شهری فراهم گردد. امید است این آرزوی دیرینه مردم این شهرستان با یاری خداوند متعال ، بدست توانای شما عزیزان پرکار ، مخلص و بی ادعا محقق گردد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.