• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
5

از جوانان برتر شهرستان خرمدره تجلیل شد

  • کد خبر : 16104
  • 18 خرداد 1393 - 23:35
از جوانان برتر شهرستان خرمدره تجلیل شد

عصر امروز از جوانان برتر شهرستان خرمدره تجلیل شد. به گزارش نبض سحر،در جشنواره ی حضرت علی اکبر (ع) از ۱۷ جوان برتر خرمدره ای تجلیل شد. در این مراسم که جوانان و مسئولین نیز حضور داشتند، برنامه های متنوعی توسط اداره ورزش و جوانان خرمدره برگزار شد. اسامی جوانان برتر خرمدره که از آنان […]

عصر امروز از جوانان برتر شهرستان خرمدره تجلیل شد.

به گزارش نبض سحر،در جشنواره ی حضرت علی اکبر (ع) از ۱۷ جوان برتر خرمدره ای تجلیل شد.

در این مراسم که جوانان و مسئولین نیز حضور داشتند، برنامه های متنوعی توسط اداره ورزش و جوانان خرمدره برگزار شد.

اسامی جوانان برتر خرمدره که از آنان تجلیل شد به شرح ذیل است:

۱- جوان برتر در حوزه ی “جوان و قران”:اکرم مولائی

۲- جوان برتر در حوزه “مسجد و هیئات مذهبی”: حمداله مرادی

۳-جوان برتر در حوزه” جوان و ادبیات”: امیرعطائی

۴-جوان برتر در حوزه  “فیلم وجوان”: علیرضا محبی

۵-جوان برتر در حوزه “جوان و موسیقی”: میثم زمانی

۶- جوان برتر در حوزه “جوان و هنر های نمایشی”: محمد رحمانیان

۷-جوان برتر در حوزه “خبرنگار و عکاس خبری”: معصومه حسین خانی

۸- جوان برتر در حوزه “جوان و هنرهای تجسمی”:مهدیه کلانتری

۹- جوان برتر در حوزه “طلبه جوان” : مجید بیگی

۱۰- جوان برتر در حوزه”جوان و کارافرینی”: محمد بابائی

۱۱-جوان برتر در حوزه “جوان و توانائی های خاص”: مجید دهقان

۱۲- جوان برتر در حوزه “جوان وکشاورز روستائی” : احمد فیروزی

۱۳-جوان برتر در حوزه “جوان و علم فناوری”: مونا کلانتری

۱۴-جوان برتر در حوزه” جوان و ورزش” : مهدی محمدی

۱۵- جوان برتر امدادگر:رضا امینی

۱۶-جوان برتر دانش آموز: حسین ایمانی

۱۷-مخترع جوان:محمودرضا محمدی

این جوانان برتر همچنین در جشنواره ی استانی که در مورخه ۲۱ خرداد برگزار خواهد شد شرکت خواهند کرد.

انتهای خبر

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=16104

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 22در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۲
  1. چرابرای انتخاب این افرادفراخوان عمومی داده نشده هرکس دوست و اشناشومعرفی کرده

  2. والا ما تو این شهر تا دلتون بخواد جوان عضو انجمن ملی نخبگان ، دانشمند برگزیده آی اس آی ، مدیر عامل صنایع بزرگ کشور و …داریم که من اسم هیچکدومشون رو بین این عزیزان ندیدم
    حالا انشالا عزیزانی که این بالا اسمشون قید شدن هم واقعا برتر باشن.

  3. با سلام
    همشهریان عزیز، قرار است هر کس نام تعدادی از جوانان فرهیخته شهرستان را که می شناسد در این سایت اعلام کند تا زحمت های بعدی داستان برای آقای مرادی باشد و آن ها را معرفی کند. پیرو نظر جناب “علی” بنده یاد خانم “منصوری” یکی از نابغه های شهرستان افتادم، واقعا جای ایشان خالی است. شما نیز افرادی که می شناسید در این سایت معرفی کنید تا هم بقیه دوستان مطلع شوند و هم مانند چند نفری که آقای مرادی زحمت مصاحبه با آنان را کشیده است، بیشتر با آن عزیزان آشنا شویم. بازتاب مثبت موضوع این است که هم همشهریان خوشحال خواهند شد و هم این نتیجه حاصل خواهد شد که “خرمدره ای لیاقت بهترین ها را دارد” و هم مابقی ماجرا… . و برخی مسئولین که فقط خود و اطرافیانشان را می شناسند انشالله متوجه شوند که سطح جامعه و انتظارات همشهریان بالاتر از آن چیزی است که در حد توان آنان است و اینقدر با سخنان کلیشه ای سعی در ساده فرض کردن همشهریان نداشته باشند!!. انشالله بتوان با سرعت بالای صفر به سمت شهر ایده آل حرکت کرد. با تشکر

  4. باسلام ، پیش به سوی شهر ایده آل .
    متشکرم از همشهری عزیزمان که همچنان دوست دارند ناشناخته بمانند و مفتخریم به خواندن نظرات ناب و مفیدشان .
    آقای مرادی و دیگر جوانان عزیز و بزرگوار ، از انتخاب شما خوشحالیم و تبریک قلبی خود را ابراز می داریم . موفق و سرفراز باشید .

    • درود بر آقای کلانتری بزرگوار
      آقای کلانتری شما به بنده لطف دارید و به همه ی همشهریان نیز لطف دارید. خیلی خوشحالم که با شما آشنا شده ام و تاثیر مثبتی بر تفکر بنده گذاشته اید. بنده هم مشتاق دیدار هستم، انشالله اگر عمری باقی باشد بنده خود را معرفی خواهم کرد ولی فعلا زود است. حتی اگر در این روزها معرفی هم نکنم به صورت های دیگر!.
      ولی علی الحساب بنده را یکی از همشهریان کوچک خرمدره ای فرض کنید که به طبقه ی دلسوز جامعه و آن هایی که ظلم شده و ظلم می شود، علاقه مندم که اتفاقا آنان باعث افتخار شهرستان هستند و طبقه ی مفت خور و مفت خور صفت جامعه را اصلا قبول ندارم. نمی دانم اشتباه فکر می کنم یا نه، اما اگر کارها نیت درستی داشته باشند و قلبی باشند البته از نوع مثبت و در جهت شادی و قرب الی الله، برای بنده برترین کارها هستند. یک کلام، ظاهر و باطن باید نزدیک به هم باشد. علت مجهول نگه داشتنم این است که بتوانم راحت حرف هایم را بیان کنم.

      • با سلام متشکرم خوبی از شماست انشاالله جشن میلاد آقا ، جنابعالی را زیارت خواهم کرد بنده نیز از طرف شما ودیگر دوستان عزیز به ویژه آقای مرادی بزرگوار ، همواره قوت قلب گرفته ام و بسیار خوشحالم و به خودم می بالم که زاد و بومم خرم دره است .انشاالله به وسیله همین سامانه یک بسیج عمومی برای سازندگی و آبادانی شهرمان ، بوجود خواهیم آورد . ممنون و سپاسگزارم .

  5. خیلی دوست دارم صاحب این سایتوبشناسم تازه بااین سایت اشناشدم و دوست دارم همکاری کنم

  6. باسلام خدمت همشهری عزیز
    *والا یکی از این جوا ن های موفق که مقالات آی اس آی فراوانی در رشته شیمی معدنی دارد جناب آقای دکتر عزت اله نجفی هستش که هم استعداد درخشان هستن ایشون و هم عضو انجمن ملی نخبگان که در حال حاضر در دانشگاه شهید بهشتی مشغول گذراندن پست دکتری می باشن لازم به ذکر هست که ایشون در یکی از ماه های سال قبل به عنوان دانشمند برگزیده سایت آی اس آی شناخته شدن به لحاظ کثرت تعداد مقاله در اون ماه به گونه ای که اگه اشتباه نکنم ایشون در یک ماه بالغ بر ۱۴ مقاله آی اس آی ثبت کرده بودن و همینطور ایشون پرژه هایی رو هم در صنایع دفاع رو سوخت موشک ها انجام داده اند که بنده ازجزییاتش خبر چندانی ندارم
    *یکی دیگه از این دوستان جناب آقای مهندس زلفی می باشند که هم از لحاظ تجربه و هم سواد میتوانن وزنه وزینی برای شهرستان باشند که در حال حاضر مشغول کذراندن دوره دکتری در رشته صنایع و همچنین یکی از مدیران ارشد یکی از صنایع بزرگ تبریز می باشند

    • سلام شماره همراه اقای دکتر رو بدین تا یه مصاحبه ای با ایشون داشته باشیم. ممنون از حضورتون

    • با سلام خدمت جناب “علی”
      بله بنده در یکی از نظراتم گفته بودم که شهرستان ما دارای شیمی دانانی است.
      بنده اضافه می کنم، آقای دکتر “کاوه کلانتری” نیز از نوابغ شیمی شهرستان هستند که ظاهرا در دانشگاه دولتی زنجان مشغول تدریس هستند. ضمنا ایشان دارای سن کمتر از ۳۰ سال هستند. اطلاع دارم تعدادی خانم و آقای دیگر نیز در فیزیک و شیمی در شهرستان در سطوح بالا تحصیل کرده اند.
      آقای مهندس زلفی را نمی شناسم. اما خیلی خوشجال شدم که ایشان را نیز به اسامی انسان های فرهیخته و وارسته اضافه کردید و بی شک خود شما نیز انسان وارسته ای هستید. بنده کمی از مقایسه ی ادبیات قبلی و فعلی شما جا خوردم. به نظر بنده ممکن است برخی از افرادی که انتخاب شده اند به عنوان برترین فرد مطرح نباشند و به نظر ما افراد دیگری نیز وجود دارند و در این مورد نیز بنده با شما همنظر هستم و حتی در شاخه های تخصصی تر می توان بهتر عمل کرد و تعداد بیشتری را معرفی کرد. اما همین نفس کار را ببینید. بعد از ۹ سال رکود شادی و رکود فکری!، دوباره در شهرستان شاهد جشنی هستیم که نویدبخش روزهای خوبی در آینده است. بنده در یکی از نظراتم به اداره ورزش و جوانان پیشنهاد جشن های فستیوالی داده بودم، امیدوارم این ایده عملی شود.
      آقای مرادی ارتباط با اداره ی ورزش و جوانان در صدای شهروند چه شد؟
      دوست عزیز مهم نیست که این عزیزان واقعا برترین ها باشند، مهم این است که مسئولین باید خجالت بکشند که برای امثال این عزیزان نه کاری می کنند و نه احترامی قائلند. بنده به افتخارآفرینان شهرستان در هر زمینه ای افتخار می کنم و قلبا خوشحال می شوم و برایشان آرزوی بهترین ها را دارم.
      بزرگترین نخبگان شهرستان، پدران و مادران فدارکاری هستند که همچین فرزندانی تحویل اجتماع داده اند.
      درود بر همه ی خرمدره ای های صالح و نیک اندیش.

    • با سلام
      جناب “علی” خیلی ممنون که این عزیزان را معرفی کردید. بله در زمینه شیمی ما افتخارات بزرگی داریم. استاد خانمحمدی نماینده مجلس از بزرگترین چهره های علمی در خصوص شیمی در کشور هستند.
      آقای دکتر “کاوه کلانتری” از نوابغ شیمی شهرستان هستند و ظاهرا در دانشگاه دولتی زنجان نیز تدریس می کنند. البته تعدای آقا و خانم دیگر در زمینه شیمی داریم که همگی تحصیل کرده در سطوح بالایی علمی هستند و باعث افتخار هستند.
      آقای مهندس زلفی را نمی شناسم اما از اینکه شما ایشان را به ما معرفی کردید هم از شما تشکر می کنم و هم به ایشان تبریک می گویم و هم به خرمدره بیش از پیش افتخار می کنم.
      جناب”علی”، ادبیات قبلی شما با ادبیات این نظرات کمی فرق داشت و بنده شک ندارم حتما شما انسان وارسته ای هستید و منظور مثبتی از ارائه ی نظر خویش داشته اید. به نظر بنده مهم نیست که این عزیزان واقعا برترین های شهرستان هستند یا نه، البته بنده با شما موافقم و نام برخی از عزیزان نیز باید در این لیست ارائه می شد. مهم این است که این برنامه امیدی را در دل همه ی ما روشن می کند و جامعه به تحرک می پردازد. مهم این است که بعد از رکود شادی و فکری هشت ساله، امروز شاهد آن هستیم که جشنی برگزار می شود و جوانانی را به عنوان نماینده ی جوانان خرمدره ای معرفی می کند. ما در یکی از نظراتمان پیشنهاد جشنواره های فستیوالی برای معرفی جوانان و نوجوانان (آقا و خانم) برتر و تشویق آنان را دادیم. این جشن را به فال نیک می گیریم و امیدواریم اداره ورزش و جوانان فعالیت های ماندگاری را در شهرستان ارائه کند.
      آقای مرادی عزیز، ارتباط با اداره ورزش و جوانان در بخش صدای شهروند چه شد؟
      اما در مقام سخن پایانی باید عرض کنم، نخبگان شهرستان خرمدره، پدران و مادران زحمت کش شهرستان هستند که برخی با هزاران زحمت، برخی با دردسر های فراوان، و … ، فرزندانی این چنین که در واقع نماینده جوانان شهرستان هستند تربیت کرده اند. نخبه آن کشاورز زحمت کشی است که فرزندان خود را به دانشگاه فرستاده است و یا در هر کار دیگری به سوی موفقیت هدایت کرده است. نخبه آن معلم دلسوزی است که پر کردن مغز دانش آموز را از پر کردن جیب خود بهتر و مقدس تر می داند. بیایید دست در دست هم بدهیم و نام خرمدره را در هر زمینه ای که مشغول فعالیت هستیم را جاودانه کنیم.
      درود بر همه ی شهروندان فهیم و صالح خرمدره ای

    • باسلام
      با کسب اجازه از خودت دکتر نجفی شمارشون رو براتون ایمیل کردم!
      واقعا نیاز داریم تا این عزیزان رو به همه همشهریان و دانش اموزان بخصوص بشناسونیم! باسپاس

  7. جوانان خوب و فعال موسیقی خرم دره کنسرت دارن روز پنج شنبه که استقبال نشدامیدوارم روز جمعه بهتر باشه

    • با سلام
      لطف کنید از جوانان فعال در عرصه ی موسیقی شهرستان نیز به عنوان جوان موفق یادی کنید و به معرفی آن ها بپردازید و با آنان نیز مصاحبه ای ترتیب دهید. جوانانی که با سن کم خود کنسرت زیبای موسیقی اصیل ایرانی اجرا کردند. البته بنده سعادت نداشتم در این کنسرت باشم ولی تعاریفش را شنیدم.

  8. سلام خسته نباشید من امروز برای اولین بار این سایت را دیدم خیلی خوب بود هم تشکر دارم از زحمات شما که برای تهیه گزارشات وقت میگذارید هم افتخار به شهرمان که بذرگان و نخبگانی را در خود تربیت نموده است که افتخار شهر و کشور هستند. اگر براتون امکان داشته باشه کتاب جامعه شناسی تاریخی خرمدره در دوره قاجار که بهمن ۹۲ رو نمایی گردید هم تبلیغ شود چون نویسنده آن خانم دکتر محمدی زحمت زیادی برای تألیف آن کشیدند این کتاب در کتابفروشی های تربیت -خ شهید بهشتی – کتابفروشی معلم ۱ پاساژ بهاران و کتابفروشی معلم آقای شریفی به فروش میرسد . سپاسگزارم

  9. ضمنا فراموش کردم، ما همچنان منتظریم مدیران صنایع بزرگ کشور را بشناسیم که همشهری ما هستند.

  10. جناب آقای مهندس زلفی یکی از مدیران ارشد یکی از صنایع بزرگ تبریز هستند و ضمنا ایشون دانشجوی دوره دکتری دانشگاه شریف هم هستند. که هر دو فعالیت رو به صورت همزمان انجام میدن !! که با علم و تچربه ای که ایشون دارن میتونن راه نجاتی واسه شرکت مینو شهرمون باشن که متاسفانه مدیران این شرکت چندان تمایلی برای جذب نخبگان ندارن!! و این هست وضعیت بزرگترین شرکت غذایی استانمون که امروز شاهد آن هستیم که با حداقل ظرفیت داره لنگ لنگان فعالیت میکنه

  11. دوست عزیز “همشهری” بنده نیز برای شرکت مینوی شهرستان خرمدره ناراحتم و با شما هم عقیده ام. خاطرات دوران نوجوانی و شرکت مینو یادش بخیر. البته تعدادی از همشهریان عزیزمان در این شرکت مشغول کار هستند ولی اینکه مدیران این شرکت برنامه ریز نیستند و به قول شما با حداقل ظرفیت دارند لنگ می زنند، به نظر بنده نیز درست است. مدیران شرکت مینو در این فکرها نیستند و خدا می داند به چی فکر می کنند!. بنده مهندس زلفی را نمی شناسم ولی چند بار در این سایت نامی از ایشان برده شده است که واقعا علاقه مندم این همشهری عزیزمان را نیز بیشتر بشناسیم. متاسفانه شهرها و حتی استان های دیگر قدر این تیپ همشهریان ما را بیشتر می دانند و شرکت های منطقه ی ما درصد زیادی را از طریق سفارشات جذب می کنند و تیشه به ریشه ی خود می زنند (البته این موضوع در زمان های مختلف صادق است). متاسفانه فرهنگی که عده ای راه انداخته اند سبب شده است افراد دلسوز و کاربلد مانند امثال ایشان در جاهای دیگر موفق باشند و مشغول باشند و اگر در شهر ما به فعالیت بپردازند برخی همشهریان اصطلاحا زیرآب می زنند. خودتان بهتر متوجه هستید منظور بنده چیست. دوست عزیز به عنوان یک همشهری از شما می خواهم اگر ایشان اجازه دادند به مسئول سایت بگویید مصاحبه ای با ایشان ترتیب دهد و مانند دیگر عزیزانی که در این سایت آن ها معرفی می شوند، ایشان را معرفی کنند.
    چندی پیش در ابهر سوار اتوبوس شدم تا جایی بروم و در ابتدا مقداری خوراکی توسط یکی از مسئولان ترمینال به مسافران داده شد، دریغ از ۱ محصول مینوی خرمدره.
    نماینده محترم مجلس، فرماندار محترم شهرستان، مینوی خرمدره ظرفیت ها و پتانسیل های اشتغال زایی و درآمدزایی های زیادی دارد. خواهش میکنم اگر در توان شما است از مدیران شرکت مینو بخواهید قدر همشهریانی نظیر مهندس زلفی و دیگر عزیزان را که می خواهند خالصانه به صنعت شهرستان خدمت کنند بدانند و شما نیز بدانید. با تشکر

  12. با سلام و درود بر مدیر محتم سایت نبض سحر
    بسیار بسیار مراسم خوبی بود و از انعکاس اخبار توسط شما برای همشهریان عزیزمان خرسندیم
    فقط ایکاش از این جوانان بپرسید که آیا مشغول کار هستند و به جر لوح افتخاری آیا نیازهای اشتغال و خدمتشان به شهر و جامعه مان برآورده شده؟
    طبق نظر همشهرسان عزیز در کامنت های قبلیریال بله ما جوانان موفق و فعال زیادی داریم ولی خیلی از آنها در شهر ما نیستند و در شهرهای دگیر کشورمان مشغول کارند ما به کسانی احتیاج داریم که با وجود کمبودهای اینجا، در شهرمان خدمت کنند و تمامی این جوانان معرفی شده کوچ نکرده اند و در خرمدره ساکن هستند و فقط نامش را یدک نمی کشند
    در ثانی، این اولین جشن بود و از شناخته تر شده ها تجلیل شد، دفعات بعدی نوبت سایرین می رسد و نگران نباشید چیزی را از دست نمی دهید
    این تجلیل ها بدون ایجاد اشتغال هیچ است و به درد نمیخورد گرچه از هیچی بهتر است
    بهرحال هرکس بجای خود عزیز است و با استعداد و هنرمند مهم خدمت به کشور است و احترام به نظر داوران
    سال های آتی در جشن های بعدی از افرادی که عنوان می کنید برترند هم تجلیل می شود اما کسی که از این شهر رفته هر چند همشهری باشد افتخاراتسش ارزانی خودش و شهر جدیدش که ساکن شده
    چون هنر این است که در شهرمان بمانیم و با کمک همدگیر آبادش کنیم قرار نیست هر کس که کمی بزرگ می شود شهرش را کوچک ببیند و فرار کند
    جوان برتر کسی است که همینجا در خرمدره ی خودمان عرق می ریزد و تلاش می کند
    بدرود

  13. سلام من امروز اولین باره این سایت و میبینم. افتخار میکنم به شهرمون ک این همه جوان برتر داره به تک تکشون تبریک میگم امیدوارم همیشه موفق باشن بخصوص به مهدی محمدی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.