• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
19

ارتباط با رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان خرمدره

  • کد خبر : 16220
  • 20 خرداد 1393 - 22:06

ارتباط با رئیس اداره ورزش وجوانان/

ارتباط با رئیس اداره ورزش وجوانان/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=16220

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. با سلام
    خوشحالم که ارتباط با اداره ی ورزش و جوانان شهرستان خرمدره نیز در صدای شهروند قرار داده شد. و از سایر دوستان نیز عذرخواهی می کنم که اولین نظر را ثبت می کنم.
    ریاست اداره ورزش و جوانان خرمدره
    ۱- شهرستان خرمدره در حوزه ی ورزش و مخصوصا ورزش های رزمی دارای افتخارات بزرگی در سطح ملی و بین المللی است که این نشانگر زحمات مربیان دلسوز و استعدادیابی صحیح است. همین جو ایجاد شده سبب شده است که ناخودآگاه نوجوانان و جوانان نیز با کمک یکدیگر در مدارس و … گروه هایی تشکیل دهند و یا فعالیت های انفرادی انجام دهند و بتوانند مقام های استانی به بالا کسب کنند. همین چند وقت پیش گروهی از دخترخانم های شهرستان در والیبال در استان درخشیدند و از این دست موفقیت ها بسیار است، اما بنده ی نوعی اصلا خبردار نمی شوم!!. متاسفانه تا کنون آنگونه که بنده شاهد بوده ام، اولا این عزیزان ناشناخته باقی می مانند و ثانیا از آن ها در شهرستان تقدیر به عمل نیامده است و ثالثا حتی یک بنر یا پارچه نوشته ای برای این عزیزان نصب نمی شود و رابعا در نشریات محلی هم نامی از آنان ذکر نمی شود که جنبه ی تشویق و انرژی زایی آن بسیار موثر است. واقعا چرا اداره ی ورزش و جوانان که مختص ورزش و جوان است به این مسائل توجه ندارد؟
    ۲-بنده پیشنهاد می کنم یک فراخوان عمومی در شهرستان انجام شود یا فعالیتی بصورت آمارگیری صورت پذیرد تا جوانان شهرستان در انجمن یا کانونی گرد هم آیند. حالا درست است ورزش و جوان هم با هم ارتباط دارند و هم به لحاظ دیگر ربطی به هم ندارند، خواهش می کنم به جوانان شهرستان ارزش قائل شوید، متاسفانه سیستم ارزش گذاری بر اساس شایسته سالاری نیست، بر اساس رابطه بازی و عضویت در گروه خاصی است که سبب دودستگی در جامعه می شود!!!!!!!!!. البته با عکسی که از شما در این سایت قرار داده شده است و برنامه ای که توسط این اداره اجرا شد که اخبار آن در این سایت قرار داده شده است، خوشحالم که گام های نسبتا خوبی برداشته شده است، انشالله.
    ۳-جشنواره های فستیوالی و تشویق همشهریان حرکت خوبی خواهد بود. می دانم ممکن است بودجه ی کافی در اختیار نداشته باشید اما می توانید از خیرین در این حرکت مقدس دعوت به همکاری کنید و یا حتی از سایر ادارات همکاری بخواهید که بجای اینکه بودجه را به زنجان برگشت بزنند و یا به دوستان و آشنایانشان برسانند، برای جوانان شهرستان هزینه شود!!.
    ۴- امیدوارم نام شهرستان خرمدره در حد توان جوانان شهرستان، توسط قهرمانان و فرهیختگان پاک و خالص شهرستان، در سطوح ملی و بین المللی بدرخشد.
    ۵-دعا و کلام آخر: انشالله شما در این سایت حضور داشته باشید و سخنان ما را بخوانید و اگر مقدور بود پاسخی ارائه کنید.
    با تشکر

  2. قبل ازاین برای ورزشکارانی که در مسابقات فهرمان کشوری مقام میاوردند یه بنر می زدند ولی حالا فقط برای مقام استانی ……………..

  3. عرض سلام و خداقوت دارم خدمت ریاست محترم اداره ورزش و جوانان ،یه خواهش دارم به تنها استخر شهرستان یه سر بزنید و وضعیت آب را بررسی کنید که چقدر تمیزه !!!!!!!!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.