• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
8

وقتی شهدا گردو بازی می کنند! + عکس

  • کد خبر : 16340
  • 24 خرداد 1393 - 12:16
وقتی شهدا گردو بازی می کنند! + عکس

یک روز که بهنام رفت برای دریافت سهمیه ی صبحانه، مقداری هم گردو تحویلش دادند که آورد.پایش را که داخل چادر گذاشت و چشم «میر یعقوب» افتاد به گردوها، گفت: «آخ جون بچه ها! امروز تیله بازی می کنیم». تصویری که مشاهده می کنید، چهار نفر از رزمنده گان «گردان قاسم(علیه السلام)» (از لشکر ۳۱ […]

یک روز که بهنام رفت برای دریافت سهمیه ی صبحانه، مقداری هم گردو تحویلش دادند که آورد.پایش را که داخل چادر گذاشت و چشم «میر یعقوب» افتاد به گردوها، گفت: «آخ جون بچه ها! امروز تیله بازی می کنیم».
تصویری که مشاهده می کنید، چهار نفر از رزمنده گان «گردان قاسم(علیه السلام)» (از لشکر ۳۱ عاشورا) را ثبت کرده است. اولین نفر که از سمت راست روی زمین نشسته و کلاه کاموایی مشکی بر سر دارد، شهید«حسن مهرآسا» است. شخص ایستاده که بادگیر مشکی بر تن دارد، برادر «محبوبی» یکی از کمک بی سیم چی های گردان است. دومین نفری که روی زمین نشسته و کلاه کاموایی خاکستری بر سر دارد، شهید «میریعقوب ریحانی» است. نفر سوم که چفیه بر گردن داشته و روی زمین دراز کشیده است، برادر«فلاح»  از نیرویهای واحد پرسنلی «گردان قاسم(علیه السلام)» است.
در شرح این عکس، یک شاهد عینی چنین نوشته است:

«یک روز که بهنام رفت برای دریافت سهمیه ی صبحانه، مقداری هم گردو  تحویلش دادند که آورد. پایش را که داخل چادر گذاشت و چشم «میر یعقوب» افتاد به گردوها، گفت: «آخ جون بچه ها! امروز تیله بازی می کنیم».
بعد از صرف صبحانه، بهنام گردوها را تقسیم کرد و میر یعقوب میدان بازی راه انداخت. خودش تبحر خاصی داشت و در عرض چند دقیقه همه ی گردوها را برد. این عکس را وسط بازی انداختند.
بعداز بازی، «میریعقوب» جار زد که این ها را می فروشم. گفتیم:« سید جان! پول از کجا بیاریم؟» جواب داد:« دونه ای صد تا صلوات».
ده دقیقه ای طول می کشید تا صلوات ها را بفرستیم ولی باز یک دقیقه ای طول نمی کشید که دوباره همه را برنده می شد.»

منبع:مشرق

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=16340

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.