• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
9

گفتگو با شهردار خرمدره

  • کد خبر : 17361
  • 16 تیر 1393 - 22:44
گفتگو با شهردار خرمدره

نبض سحر:مصاحبه ی “ابوالفضل محمدی” با شهردار خرمدره :   -برای حل مشکل معابر عمومی شهر خرم دره  واز بین بردن وضعیت نا مناسب خیابانها چه اقداماتی انجام گرفته است.؟ از آغاز فصل بهار اقدام به انجام عملیات لکه گیری معابر اصلی شهر توسط دو اکیپ نمودیم که این طرح با اعتباری در حدود ۶۰۰میلیون […]

نبض سحر:مصاحبه ی “ابوالفضل محمدی” با شهردار خرمدره :

 

-برای حل مشکل معابر عمومی شهر خرم دره  واز بین بردن وضعیت نا مناسب خیابانها چه اقداماتی انجام گرفته است.؟

از آغاز فصل بهار اقدام به انجام عملیات لکه گیری معابر اصلی شهر توسط دو اکیپ نمودیم که این طرح با اعتباری در حدود ۶۰۰میلیون تومان انجام شده است .ولی در چند روز گذشته با آسفالت ریزیی که از تقاطع دانشگاه آزاد وبلوار وحدت شروع وتا میدان توحید وبالعکس انجام خواهد گرفت فاز اول آسفالت ریزی خیابانهای خرم دره که مهمترین دغدغه مردم وشهر داری است را با اعتبار بالغ بر۱ میلیارد تومان از منابع داخلی شهرداری آغاز نموده ایم . وبه زودی فاز دوم را نیز که شامل خیابانهای مینو،رینگ دور شهر در انتهای خیابان ۱۷ شهریوروند نقطه دیگر شهر  است را شروع خواهیم نمود.

-کمی از وضعیت وعلت تعطیلی جایگاههای CNGکه می تواند در امر تامین اعتبار برای شهرداری موثر باشد توضیح دهید؟

جایگاههای CNGغزال شمالی وجنوبی با یک قرداد ۸ ساله به شرکت آسا گستر واگذار شده اند که سهم قابل توجهی از درآمد آن در اختیار شهرداری قرار نمی گیرد . جایگاه شهید افشاری راد هم در حال واگذاری به بخش خصوصی البته به صورت بسیار محکم وقانونی وجدا از دو جایگاه قبلی می باشد . جایگاه شهید خاکی هم از لحاظ ساختمانی غیر استاندار می باشدکه توسط یکی از اعضای شورای قبلی ساخته شده است.علت تعطیلی این جایگاهها هم استفاده از برخی قطعات بی کیفیت در آنها می باشد .ولی چون این قطعات دارای خدمات پس از فروش ونصب هستند خوشبختانه بار مالی برای شهر داری ندارد.

-آقای شهردار دغدغه اخذ پروانه ساخت مشکل دیگر مردم بود .آیا برای حل این مشکل اقداماتی اندیشیده اید؟

بله؛ این مشکلات سه دسته بودند اول مشکلی بود که بر اساس طرح جامع ایجاد شده بود که به زمینهایی با مساحتهای کمتر از ۲۰۰متر پروانه ساخت تعلق نمی گرفت .دوم مشکل سند دار نبودن زمینها بود که برای حل این مشکل اقدام به ایجاد کمیته احراز مالکیت نمودیم وسومین مشکل هم مشکل تغیر کار بری بود. که این مشکلات حد امکان رفع شده اند. و همشهریان می توانند با آرامش خاطر اقدام به اخذ پروانه ساخت نمایند.

-مهمترین طر حهایی که در آینده توسط شهرداری انجام خواهد شد را به ترتیب اولویت نام ببرید؟

۱-    طرح آسفالت ریزی مهمترین طرح است که باید انجام شود .۲-احداث پل شهید چمران ۳-اتمام پروژه ساخت پارک راه ابریشم ۴-تعویض المانهای قدیمی میادین مهم شهر۵- باز گشایی خیابان امیر کبیر شمالی وهمچنین تعویض موزائیک بعضی از پیاده روها که وضعیت بدی دارد.

-برای سرو سامان دادن به اوضاع داخلی شهرداری وبالابردن رضایت مردم از عملکرد کارکنان شهرداری چه تدابیری اندیشیده اید؟

در اولین قدم اقدام به برگزاری جلسات درون سازمانی با همکاران نمودم، دفاتر بازرسی در هر حوزه طراحی نموده ایم وبرگه های جدید گزارشات وشکایات مردمی را  طراحی نموده ایم که قرار است هرهفته طبق نظر مردم از واحد های نمونه قدر دانی شود واگر واحدی به طور مستمر دوهفته به عنوان واحد کم کار معرفی گردد با آن برخورد قاطع وقانونی خواهم نمود.

-انتظار شما از مردم ومسئولین در جهت همکاری با شهرداری خرم دره چیست؟

از مردم انتظار دارم با پرداخت به موقع عوارض وبرخی معوقات یاریگر شهرداری در ارائه خدمت به خودشان وهمشهریانشان باشند.از مسئولین  ادارات هم خواهش می کنم که شهرداری را به عنوان نهادی که مستلزم انجام کار های آنها است ننگرند چون شهرداری فقط به عنوان ارگانی است که در کنار آنها وبا تعامل سازنده با ادارات در جهت خدمت رسانی به مردم قدم بر می دارد .در ضمن تا کنون هیچ ارگان یا اداره ای حتی یک ریال هم به شهرداری مساعدت ننموده است .

-چه طرح وبرنامه ای برای حل مشکل رودخانه کبیرو اصلاح بستر آن دارید؟

طرح اصلاح بستر رودخانه کبیرنا تمام مانده است که در اولین فرصت وبا مساعدت استان باید به اتمام برسد ولی اجازه بدهید تا ازبرخی همشهریان هم به خاطر ریختن زباله ونخاله های ساختمانی در بستر این رودخانه گله مند باشم چون این رودخانه به تازگی لایروبی شده بود ولی متا سفانه با عدم همکاری بعضی از همشهریان شاهد چهره زننده وبوی تعفن از بستر این رودخانه هستیم. واز همشهریان خواهشمندم که با امر به معروف ونهی از منکر در صورت مشاهده افراد متخلف با آنان صحبت نمایند تا از انجام این عمل نا شایست جلوگیری وهمچنین برای کودکان فرهنگ سازی نماییم.

-در باره آخرین وضعیت پارک جنگلی خرم دره وپارک راه ابریشم توضیحات مختصری بدهید؟

در باره پارک جنگلی به دنبال پیمانکار هستیم که یا به صورت مشارکتی یا کامل پارک را در اختیار وی قرار دهیم .ولی درباره پارک راه ابریشم،این پارک با یک قرارداد یک طرفه به پیمانکار واگذار گردیده ،و این مورد قبول شهرداری نیست که از سهم فروش در این پارک فقط ۴ درصد به شهرداری ومابقی به پیمانکار برسد . ولی در کل وضعیت فعلی این دوپارک مناسب شهروندان خرم دره ای نیست.

– سوالی که دوست داشتید پرسیده شود ولی پرسیده نشد را خودتان مطرح وپاسخ بدهید.؟

دوست داشتم در مورد مشکلات شهرداری سئوال بفرمائید واینکه ما بیش از ۴ میلیارد بدهی داشتیم و خوشبختانه تا کنون بخشی از آن را پرداخت نمو ده ایم . در مورد ماشین آلات هم با مشکلاتی روبرو بودیم که الحمد الله در حال حل شدن است .

 حرف پایانی ؟

قبل از هرچیز خواهش می کنم این موضوع را انعکاس دهید که شهر دار خرم دره مشاور استخدام ننموده است .تمامی مردم، مسئولین ،خبرنگاران وارباب جراید می توانند نقطه نظرات خود را در اختیار شهرداری قرار دهند .

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=17361

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 30در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳۰
  1. باسلام

    واقعا جای خوشحالی داره که شهردار شهرمون به صورت مداوم از طرق مختلف اقدام به گزارش دهی وضعیت شهر و پیشترفت پروژها و مشکلات شهر میکنن.
    خدا قوت و موفق باشید .

  2. با سلام
    در ابتدا لازم می دانم از آقای ابوالفضل محمدی خبرنگار محترم شهرستان خرمدره به دلیل اینکه با جرئت تمام به مصاحبه با شهردار پرداخته اند و آن را منعکس کرده اند سپاسگزاری نمایم، درود بر شما. باید متذکر شوم بعد از حدود ۵ ماه از مصاحبه ی مطبوعاتی قبلی شهرداری و شورای شهر که قول برگزاری ۳ ماهه این نشست را داده بودند و ما همچنان انتظار نشست مطبوعاتی داشتیم و داریم، آقای ابوالفضل محمدی در جهت تکریم شهروندان کار درست و بجایی انجام داده اند.
    البته این گزارش بیشتر جنبه ی اطلاع رسانی دارد تا جنجالی و انتقادی. شاید هم بخش انتقادی آن منعکس نشده است. و اما در خصوص موارد مبهم و مهم در گزارش فوق:
    ۱-قضاوت درباره عملکرد شهردار در حال حاضر زود است. به نظر بنده باید حداقل ۱ سال از فعالیت ایشان بگذرد تا بتوانیم نظر درست دهیم. انشالله که فعالیت های ایشان نوید بخش نتیجه ی مثبت ۱ ساله باشد.
    ۲-آسفالت ریزی و طرح نهضت آسفالت!! نیاز شهرستان خرمدره است. فقط باید به این نکته توجه شود که آسفالت ریزی هزینه بر است. اگر مانند گذشته به صورت کشکی آسفالت ریزی شود که می شود! این سرمایه در مدت زمان کمتری دود خواهد شد مانند آسفالت هایی که در ۵ سال اخیر در شهرستان ریخته اند و ۱ ساله از بین رفته اند. خدا کند شهردار به این موضوع توجه کرده باشد. یادش بخیر مدتی قبل نیز سر همین قضیه آسفالت ریزی، شهرداری داستانی بوجود آورده بود در حد تیم ملی!. خدا کند شهردار به این موضوع توجه کند.
    ۳-آقای شهردار نظرسنجی از همشهریان با برگه که امکان دستکاری وجود دارد و شاید حتی بعد از مدتی کلیشه ای شود صحیح نیست، شک نکنید شیطان در جلد انسان برود نتیجه ی نظر همشهریان ۱۸۰ درجه تغییر می کند! و سپس به دست شما می رسد، خداوند همه ما را به راه راست هدایت کند. نظرسنجی کلی از واحدهای مختلف باید بصورت دیجیتالی و بدون امکان دستکاری با طراحی صفحه ای مانند ال سی دی صورت گیرد که همشهریان پس از مراجعات خود به شهرداری پیش از خروج از واحد مورد نظر، نظر خود را توسط دستگاهی که دارای ۵ دکمه برای نظر دادن است، وارد کنند (حتی خود شهردار نیز باید شامل این نظرسنجی باشد) و از نارضایتی تا رضایت مطلق در این صفحه علامت بزنند و نتیجه بلافاصله در نمودار مشخص باشد و در ال سی دی که در سالن نصب شده است به تفکیک واحد ها قابل رویت باشد، درست مانند نظرسنجی های دوره ای در این سایت که بصورت چند گزینه ای است و نتیجه بلافاصله در نموداری قرار می گیرد. سپس نظر تکمیلی خود را در برگه هایی که شما تعبیه کرده اید بنویسند. راستش را بخواهید بنده ۱۰۰ درصد مطمئن هستم این طرح شما بصورتی که بیان کردید، با شکست مواجه می شود، در ادارات مختلف از این کارها کرده اند و هیچ نتیجه ای نداده است. خودتان بهتر می دانید چرا!!! و به احتمال زیاد، شما موی گندیده ی دوستانتان در شهرداری را با حق و حقوق همشهریانی که تنها خدا را به عنوان پشت و پناه خود دارند تعویض نخواهید کرد!، اما باز بصورت دیجیتالی باشد برای همشهریان بهتر است.
    ۴-گفته اید هیچ ارگانی ۱ ریال هم به شهرداری کمک مالی نکرده است. اگر گل ها و هدایایی که برای شما در شهرداری آورده اند کمک مالی حساب نکنیم، حرف شما قبول است. اما در جلسه ی دیگری نیز اخیرا چنین صحبتی کرده اید. این سخن شما نیز در آرشیو سخنان مفهومی شما قرار می گیرد. امیدوارم سخنان مفهومیتان به منفعت طلبی شخصی و یا گروهی شما ارتباطی نداشته باشد، انشالله.
    ۵-از مردم انتظار دارید به موقع عوارض خود را بدهند، و مسئولین ادارات برای کارهای شخصی شما را در منگنه نگذارند!!. شهرداری از مردم عوارض می گیرد و در گذشته نیز می گرفته، اما چهره ی شهر و کوچه ها بسیار ناخوشایند است و اصلا رسیدگی نشده است . شما واقعا با این همه بی تدبیری گذشته انتظار دارید همشهریان عوارض هم بدهند تا برود در جیب بعضی ها بجای هزینه شدن برای شهر؟؟؟؟؟؟؟؟؟!. اول شما برادری خود را ثابت کنید تا همشهریان اعتماد کنند عوارض بدهند.
    ۶- درباره ی بدهی بیش از ۴ میلیارد شهرداری سخن گفتید و پای ثابت سخنان شماست، اما نگفتید که علت آن چه بوده است؟، چون بنا دارید احتمالا در آینده برای توجیه عملکرد از آن استفاده کنید، همچنان که تا به حال استفاده کرده اید. اما و اما! مواردی نیز در خصوص برخی کارمندان شهرداری مطرح است (ضرب المثل های آینده!) که ظاهرا شما روی آن سرپوش گذاشته اید، آیا سرپوش گذاشته اید؟. (چون مفهوم این دو مطلب شبیه هم بود بنده تلویحا اشاره کردم که اگر مطالعه کردید خودتان متوجه منظور بنده شوید و پاسخ دهید چون به شدت منتظریم ببینیم شما با همشهریان هستید یا دوستان!).
    ۷- به عنوان سخن پایانی از شهردار عذرخواهی می کنم که تند مطلب خود را بیان کردم، نیت خیر است و نیت پیشرفت شهرستان عزیزمان خرمدره است آقای شهردار، اگر مصلحت بدانیم با ادبیات آرام و اگر ندانیم با ادبیات تند مطلب خود را بیان می کنیم. انشالله در آینده نزدیک اتفاقاتی خوبی در حوزه ی نقد و انتقاد خواهد افتاد. می دانم شما احتمالا به صورت روزانه این مطالب را می بینید و می خوانید، اما پاسخ نمی دهید. اشکالی ندارد، وظیفه منتقد این است که انتقاد کند. انشالله شما نیز هدفی جز پیشرفت و توسعه شهرمان خرمدره نداشته باشید.

  3. اقای امیرلو شمانیازی به استخدام مشاورندارین به اندازه کافی افرادی که اطرافتون رو گرفتن با گرفتن امتیازات ویژه بهتون مشاوره میدن. درضمن شمافقط از بدهی حرف میزنین اگه واقعا راسته شورا و شمامثل شورای گذشته که پرونده های شمارو بیرون ریختن و ثابت کردن و حتی باعث تعدیل شماشدن اقدام قانونی بکنیدو دزدیها و اختلاس هارو برای مردم شفاف کنید از بگم بگم و بدهی هست و….. مردم خسته شدن

  4. همشهریان گرامی متشکریم از نقطه نظرات سازنده شما . ولی ایکاش بقول دوستان می گفتند آن همه هزینه در شهرداری قبلی ، کجا صرف شده ما که در شهر در سنوات قبل سازندگی ندیدیم و آن هایی هم که شده دچار اشکال هستند کدام عاقلی پل میدان آزادی را تایید می کند . البته شهرداری قبل مثل این که با مدرک و حساب و کتاب .. بالا کشیده است و مسئله بعدی حرف نزدن آقای امیرلو در این مورد و چرا سال پایانی بدهی ها مشخص شده و سال قبلش کمتر از یک میلیارد بوده ، شفاف سازی نیست و در اذهان سوال باقی می گذارد کاش در این مورد هم سوال و جواب می شد تا فکر همه راحت می شد . ولیبا تمام اوصاف ، آقای امیرلو دلسوز به شهر انشاالله بوده و خواهند بود .

  5. در سخن قبلی خود فراموش کرده ام بگویم، ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های شهردار که نتیجه ی آن فعلا نامشخص است ولی انشالله که خیر باشد و فعالیت در خصوص اهمیت دادن به ایجاد شهر مرفه برای همشهریان عزیز با مشکلات کمتر باشد و امیدوارم فقط حرف نباشد که “خواهد شد” یا “خواهیم کرد”، بلکه ما در چند سال آینده آن را ببینیم.
    از شهردار می خواهم در خصوص بدهی شهرداری که به شورا و شهرداری قبل مرتبط است و آقای مقدم سرپرست شهرداری آن را ۴ میلیارد ذکر کرده بودند و شما ۴ و نیم میلیارد!، و ظاهرا ۲ سال قبل ۱ میلیارد بوده با عاملین برخورد کنید و نتیجه را نیز برای همشهریان بیان کنید. همین کارها است که همشهریان را ناراحت کرده است و ناراحت می کند. اگر با متجاوزان به حقوق مردم که تعدادی انگشت شمار هستند برخورد کنید دیگر از این کارهای نادرست اتفاق نخواهد افتاد.

  6. آقای شهردار پس چطور در عملکرد نماینده نوشتن آسفالت خرمدره از صدقه سری آقای نماینده ست

  7. بله عده ای از اطرافیان نماینده بیان میکنن که حواله ۲۰۰ تن قیر توسط نماینده گرفته شده و به شهرداری داده شده

  8. حالا آسفالت ریزی هم شد هنر؟ این وظیفه ی شهرداریه
    حالا اگه قبلی ها از وظایف خودشون سرباز زدن و این باعث شده ذوق کنیم که یکی داره به وظیفه اش که بابتش حقوق میگیره اونم در حد متوسط عمل میکنه کف بزنیم
    این آقا دهه ی قبلی شهردار بود چه گلی به سر این شهر زد که حالا بخواد بزنه
    یه کم درباره ی حقوق شهروندی مطالعه کنید تا بدونید مسئولین چقدر پول حروم میگیرن و این کاره نصف و حداقل وظایفشونم نیست که انجام میدن

  9. آفرین نازنین خانوم متاسفانه مامردم ندیدبدیدو جوگیری هستیم .یادمون رفته چه جوری و چرارفت…..

  10. به نظر من الان انتخاب بین بد و بدتره اما اینو یقین دارم که امیرلو خوبه و باید بهش اعتماد کنیم دوره فبل هم که شهردار بود نمیگم عالی بود اما خوبتر از خیلی شهردارا بود این شورا هم خوب کار می کنه من از خود آدینه شنیدم که گفت ما با این وضع منفی خرم دره اگه بتونیم بعد ۴ سال این شهرو به صفر برسونیم هنر کردیم صفر یعنی یک شهر عادی در حد شهر های همتراز خودش

  11. آقای محسن چراانتخاب بدوبدتر مگه آدم خوب قحطه یاهمه بدترینن که امیرلوشده بدآقای آدینه لطف کردن ..معلومه وقتی ۹نفر حق جلسه و…… صدهامزایامیگیرن شهرداری بایدبودجه شو صرف اعضای شورابکنه.مشکل شهرمااینه که بانسبیت افرادو میسنجیم نه با شایسته سالاری . خیلی از کارهایی رو ……که امیرلو کرد شهردارهای قبلی و بعدی نکردن

  12. قابل توجه آقایی که گفتن اسفالت صدقه سری نماینده ست.

    در پایان محمد ابراهیم امیرلو شهردار خرم دره از حضور هنرمندان شهرستان در شهرداری تقدیر نمود و گفت : حمایت از هنر و هنرمندان در دستور کار قرار گرفته است. ایشان با بیان اینکه تمامی کارهای عمرانی صورت گرفته در شهر با اعتبارات خود شهرداری بوده است تصریح کرد : تا به امروز مبلغی از طریق استانداری و نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی به شهرداری مساعدت نشده است . وی در عین حال گفت این پرداختی ها در کنار بدهی های شهرداری بوده است.

    ۱۳۹۳-۰۴-۱۴

  13. دوستان وظیفه شهردار و شهرداری رسیدگی به شهر هست و آقای امیرلو تو این مدت کم با وجود ناملایمتی ها و بدهی های هنگفت این سازمان تونستن در حد قابل قبولی این کار رو انجام بدهند.حالا اینکه دوستان به آسفالت ریزی ایشون خرده گرفتند لابد متخصص امر هستند و صاحب نظر ولی بنده به عنوان یه شهروند معمولی که تخصصی در رابطه با کیفیت آسفالت ندارم شاهد هستم که چاله چوله های شهر حداقل ۷۰-۸۰ درصد کاهش پیدا کرده و موقع رانندگی نیازی نیست آدم هی مارپیج بره!
    برخی از دوستان هم طرح های مدینه فاضله ای ارائه کردند والا حقیقتش بنده تو چنتا از سازمان ها و صنایع طراز اول کشور تجربه کاری دارم و با وجود بودجه کلانی که این سازمان ها داشتن هرکز حرکتی در رابطه با برخی موارد فاضله ای که دوستان ارائه کردند انجام نشد گویا همشهری های عزیز فرامشو کردن که تو یک کشور جهان سومی دارن زندمانی میکنن!حقیقت این هست که ما از نظر شاخص توسعه یافتگی و رعایت حقوق شهروندی اگه بتونیم خودمون رو باهمت مسولین، به شهر همجوار (ابهر) برسونیم هنر کردیم .
    متذکر میشوم بنده نه سنگ آقای شهردار رو به سینه میزنم ، نه نیاز به پروانه ساخت دارم نه کارم تو شهرداری گیره و نه هیچ مورد دیگه ای
    فقط اینو خوب میدونم که همه جای این سرا آسمانش یک رنگ است و بس چه خرمدره چه تهران
    بهتره اینطور بگم که شهرهای مختلف کشور ما بیتشرین تفاوتی که باهم دارند تو ابعاد و زبان و گویش و فرهنگ و رسوم هست و گر نه از نظر توسعه یافتگی تفاوت فاحشی باهم ندارن و توچه عزیزان رو به تعریفی که سازمان بهداشت جهانی تو سال های اخیر از تهران داشتند رو جلب میکنم” تهران روستایی بزرگ”
    به نظرم عزیزان همشهری به جای خرده گرفتن به عملکرد شهردار هرکدوم فقط یک پیشنهاد سازنده در زمینه ای که تخصص دارند برای شهردار محترم تو همین جا میذاشتند شاید همیشن پیشنهاد سبب بهبود وضعیت شهر بشه

    • جناب”علی” سلام
      خیلی ممنون که تلویحا به دوستانی که در خصوص آسفالت و کیفیت آن نظر داده اند “نظیر بنده” لطف کردید (منظورم منفی این قضیه بود یعنی تکه انداختید!!)، اجرکم عندالله. ثانیا طرح های دوستان را طرح های ” مدینه فاضله ” عنوان نمودید و به آنان نیز لطف کردید (البته احتمالا بنده نیز جزو گروه همان دوستان هستم) و ثالثا اینکه دوستان را جهان سومی می دانید که نباید به بهترین ها دست پیدا کنند!!. خوشحالم که از نزدیک با شما ارتباطی ندارم و خوشحالم که با این نوع طرز فکر نیز آشنا شدم. جسارت بنده را ببخشید اما از همین خرمدره افرادی مانند پروفسور نوحی، پروفسور خانمحمدی، شهید خرمی، ناصر حجازی و تعدادی که بنده نام نمی برم به جاهایی رسیده اند که شاید شما در خواب هم نمی توانید ببینید. نمی دانم شما در کدام صنایع بزرگ کشور فعالیت کرده اید و چه فعالیتی انجام داده اید که طرح های کاملا اجرایی و بعضا کم هزینه ارائه شده را طرح های “مدینه فاضله ای ” می دانید!!، اما مطمئنم ما که در کشوری در حال توسعه زندگی می کنیم (نه جهان سوم عزیز دل!)، با خودباوری جوانان و زحمت کشان صدیق کشور در حوزه هایی در سطح جهان حرف برای گفتن داریم. در همین خرمدره قهرمان ورزشی در سطح جهانی داریم، افراد علمی در سطوح بالا داریم، معلمان دلسوز و درستکار داریم، کشاورزان درستکار و نیک سرشت داریم. جسارت بنده را ببخشید.

    • باسلام خدمت شهروند عزیز

      از اینکه صحبت هام احتمالا باعث رنجش خاطرتون شده من از شما و سایر عزیزان معذرت میخوام . ولی من هیچ جایی از حرفام نگفتم که همشهری های عزیز من که من واقعا به یکایک مردم خرمدره ارادت خاص دارم جهان سومی هستنداگه دقت کنید میبینید که گفتم ما در یک کشور جهان سومی زندگی میکنیم (کشوری که سالیان سال با تفکرات غلط غالب و سیاست های غلط جهان سوم باقی مانده ) ! و اینکه کشورمون رو در حال توسعه دونستید واقعا با آشنایی که به واسطه شغلم با اکثر صنایع کشور و برخی سازمان ها و ادارات دارم این سختنون رو به هیچ وجه قبول ندارم و این موضوع رو من با ادله کافی مطرح کردم که ما در کشور جهان سومی زندگی میکنیم. اگر سخنی در رابطه با اظهار نظرهای دوستان در مورد کیفیت آسفالت نوشتم اشاره میکنم به این سخن مولا علی” که می فرمایند در مورد چیزی که علم ندارید سخن مگویید” و متذکر شدم که حتما عزیزان علم کافی به این تخصص دارند که اظهار نظر کرده اند . در مورد نخبه پرور بودن شهرمون بنده کاملا باهاتون موافق هستم ، اگر شما در خاطرتون اسامی نخبگان سال های دور این شهر رو دارید من میتونم براتون اسامی نخبه هایی رو نام ببرم که در حال حاضر واقعا هرکدام تو کشور وزنه وزینی برای علم و صنعت مملکت هستند و من افتخار ارتباط با تعدادی از این عزیزان رو دارم که واقعا مایه مباهات این شهرستان هستند که در عین بی ادعایی دارن خدمت ارزنده ای یه این مملکت میکنن . من در سخنان پایانی خودم گفتم که بهتره عزیزان هرکدام در زمینه ای که تخصص دارن یک پیشنهاد برای کمک به شهرستان بدهند ! من خودم همون موقع دو طرح و ایده کاربردی به دکتر خانمحمدی و استاندار و یکی از مدیران صنایع که مدت های طولانی بود در موردشون فکر میکردم و جوانب کار و امکان اجرای آن ها رو بررسی میکردم به صورت کتبی ارائه نمودم که امیدوارم طرح هایی که ارائه کردم مورد توجه این عزیزان قرار گرفته باشه ! شهروند عزیز طرز فکر قالب ذهن من واقع بینی ، واقع گرایی ، خوشبینی و دیر باوری در مورد کشورم هست و با گفتن سخن اینکه کشور در حال توسعه هست مملکت ما توسعه یافته نخواهد شد !

  14. درود بر نماینده کوشا و فعال و باسواد منطقه جناب دکترو از همه میخواهیم با ایشان هماهنگ شوند

  15. آقای مجتبی خواهشن یدونه فقط یدونه فقط و فقط یدونه مورد بگو که دکترت برای خرم دره تکرار می کنم برای (خرم دره ) کاری کرده باشه من باهاش هماهنگ میشم به امام حسین والا بهتره بره استعفاشو بنویسه و به صندلی مجلسش دل نبنده….

  16. با سلام
    جناب آقای امیرلو با تشکر از زحمات شما بنده چند سالی هست که از شهرم دورم و هر بار که میام یه تغیراتی رو نظارگرم میادین و خیابان های شهر شاید تغیراتی داده میشود ولی بتظرم از واجبات نیست مثلا از یه خیابان مثال بزنم که در کودکی در اون محله بزرگ شدم خیابان باهنر فکر کنم تا جایی که یادم میاد یک بار آسفالت شده در سال های آواخر ۶۰ یا اوایل دهه هفتاد الان هم با اون وضع اسفبار که اگه یه بارون بخوره بدتر از خاکی میشه چون یه روز مخابرات میکنه یه روز اداره گاز و یه روز آب البته این خیابون فقظ مثال بود ولی شهرداری میتونه با یه برنامه ریزی با ارگانهای دیگه هماهنگ شه و بلعکس خواهشن شما که از قشر همون جمعیت و از خود ما هستید بیشتر به فکر شهر خرم دره باشید بالا یا پایین شهر نداریم مهم شهر خرم دره است و بابت گزارش کار از جنابعالی ممنون که با مردم صادق هستیدبه امید سربلندی همشهریان عزیزم

  17. اولندش که شورای قبلی تر زد به طور رسمی.از اقایون دانشگاهیشون بگیر تا بقیه یکیشونکه اواخر اومد فارسی درست نمیتونه صحبت کنه بره همون لباسش بفروشه.در مورد این شوراهم که هیچ فرقی با قبلیا تقریبا ندارن فقط تونستن وایستن مردونه بگن ما این شخص شهردار میخوایم منظورم امیرلو اون قبلیا که در میرفتن از همه چیز یکیشونم طاقت فوشای مردم نداشت وسطا انصراف داد.در مورد این شورا هم که مثلا این خانم جعفری کسی بده انتخابات دیددش؟ نه بقیم که یکی دو تا شون دیده میشن.این شورا باید بدونه هر چقدر تو چشم مردم باشن عزیز ترن.حالا در مورد شهردار:امیرلو یک بار شهردار شده بود که منم نمیخوام بگم خیلی عالی بود یا تعریفات تعصبی ولی همه میدونن هم اون موقع هم الان بهتر از این اقای باباجمادی و زارع پور هستش ولی باید قبول بکنیم داشتن یه شهردار خوب و کارامد احتیاج به یه شهروند خوب و یه بستر خوبه.مثلا کارمندای شهرداریرو خدا وکیلی تا حالا شده هر موقع که کار دارین تو دفترشون باشن.همه شهردارو مقصر میدونن اره مقصر هستش ولی دیگه ۲۴ ساعته نباید بپاد که این کارمندش کجاست اون کارمندش کجاست.همشون به فکر ساخت و ساز برای خودشونن میگین نه ۳ روز وقت بزارین بدون اینکه خودشون بفهمن پیگیرشون باشین ببینین راست میگم یا دروغ.امیرلوم که نمیتونه همرو تنبیه کنه اونوقت کل سیستم میریزه بهم.حالا هم بهتره این امیرلورو خیلی شاخ نکنیم چشم میخوره فقط حواسمون باشه از اینیکه هست بدتر نشه.ما که یدونه نماینده داریم عالی عالی عالی عالی میگی نه پیگیر باش منطقه جهنم شهرمون کرده گلستان فقط این گلستان رو تو فصل زمستون ساخته.بزک نمیر بهار میاد.خود کرده را تدبیر نیست خیلی به این امیرلو گیر ندین اگه مردشین پاپیه نماینده با سوادموون بشین به لخره مدرک داره تو بارسلون کنفرانس میده معاون کمسیون صنایع مجلسه.هیچ مهدویش با اونهمه عرضه این کارارو نتونسته بکونه.بازم میگم خود کرده را تدبیر نیست

  18. با سلام خدمت دوستان گرامی که پی گیر مسائل شهرمون هستند و متاسفم از اینکه مسئولین عزیز پاسخگو نیستند ، سفارش می کنم که یک قربانی حاضر کنیم تا موقع ورود مسئولین غایب ، دم پاشون بکشیم .
    آقای مرادی هر چند گاهی در نصفه ها ی شب در شهرمون تیر اندازی میشه جریان چیست ؟ ، لطفا اطلاع رسانی شود .

  19. آقای منتقدآفرین

  20. شماکه گفتین مشاور ندارین پس منصوری……

  21. آبروی شهرونبرین آبادی نخواستیم

  22. از استخدام های دوره ی قبلی شهرداری هم بپرسید میتونم با اسم و مشخصات کامل اسامی کسانی که دوره قبل شهرداری آقای امیرو با استفاده از رابطه وبدون ضابطه استخدام شدن رو بگم
    آقای امیرو بهترین مدیر مدرسه یا ریس اداره آموزش و پرورش هستم اما نمیتونن بهترین شهردار باشن با وجود اینهمه تحصیل کرده ای که در رشته معماری و شهرسازی داریم
    و سخن پایانی آزموده را آزمودن خطاست

  23. خودتونو خسته نکنین یکی پز مدرک میده یکی دیگه مال ومنال دیگری …..همگی تئوری ارائه میدن زمستان در راه است و کوچههای پربرف وناودانهای یخ زده شاید برسر بریزد . برای کسی مهم نیست زندگی میگذرد .

  24. مهندسین شهرداری اونی که از همه زبل تره خدا با تو یار بود و در این مدت بارندگی نداشتیم چون آسفالت های لگه گیره شده ات دارن یکی پس از دیگری در می آیند و اینجاست که باید یقه تو بگیرن ولی پیدا نیست آن که یقه بگیرد و یقه بچسبد . ولی تورو خدا اگه می خوای بعد این به درجات بالا برسی که بعید می دانم یه ذره وجدان کاری داشته باش چون اینجا زادگاه اجدای توست .

  25. خوب دیگه

  26. سلام
    شهردار عزیز تکلیف زمینهای فاز ۳ به کجا رسید ؟؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.