• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9

ماهواره میدان مینی با انفجارهای بدون صداست!

  • کد خبر : 17460
  • 19 تیر 1393 - 10:50
ماهواره میدان مینی با انفجارهای بدون صداست!

به گزارش نبض سحر،امروزه ماهواره یکی از پدیده های  نگران کننده برای خانواده ها می باشد . علی رغم این نگرانی ها استفاده کنندگان آن باز به جهت مسائل فرهنگی و ضعفهای تربیتی نمی توانند به صورت جد آن را کناربگذارند. سخن از ماهواره سخن از یک بستر یک سویه و یا یک جاده ی […]

به گزارش نبض سحر،امروزه ماهواره یکی از پدیده های  نگران کننده برای خانواده ها می باشد . علی رغم این نگرانی ها استفاده کنندگان آن باز به جهت مسائل فرهنگی و ضعفهای تربیتی نمی توانند به صورت جد آن را کناربگذارند.

سخن از ماهواره سخن از یک بستر یک سویه و یا یک جاده ی یک طرفه است که راه برگشت از ان تقریبا مشکل است و انتهای این جاده به میدان مینی سوق داده می شود که اهداف ان توسط دشمنان برنامه ریزی شده است.

ماهواره در عصر حاضر به مثابه ی میدان مینی با انفجارهای بدون صداست!

در انجا انواع انفجارات در کمین خانواده بوده که بسته به نوع و استفاده خانواده ها از ماهواره متفاوت است:

عده ای از خانواده هایی که دارای کمبود مسائل عاطفی هستند از طریق کانال های مستهجن واغوا کننده مورد هجمه قرار می گیرند که بدون هیچ گونه صدایی نظام خانواده ی انان را ازهم می پاشد.

خانواده هایی که دارای ضعفهای فکری و بنیانی دارند از طریق کانال های که انها را سمت مسائل فریب انگارنه وکاذب سوق می دهند واعتقادات واقعی خود را تبدیل به شبهه می کند.

ماهواره در فرهنگ غربی به بی هویتی و پوچی معروف است.

اما ای کاش فقط همین بود عده ای که دارای استعداد های بیان و خلاقیت های خاص هستند انها را در جهت ضد اهداف انسانی سازماندهی می کنند که بلای جان بشرمی شوند و هنر خود ر ا در جهت ضربه های کاری به اصل انسان وانسانیت وارد می کنند.

نویسنده:غلامرضا مهدیخانی

 

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=17460

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با سلام : در بین ۱۹ نفر دانش آموزم که خواسته بودم در مورد ماهواره و شبکه های داخلی ، نظر خودشان را بنویسند ، تنها ۲ نفر از عدم استفاده از ماهواره صحبت کرده بودند و از عدم تنوع کانال های داخلی گله داشتند و متاسفانه این دردیست که امروز گریبان گیر خانواده هاست و هنوز هم صدا و سیما نتوانسته به جذب نسل آینده بپردازد . باید چاره ای اندیشیده شود .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.