• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5

گزارش تصویری از منطقه ی گردشگری “سدخلیفه لو” خرمدره

  • کد خبر : 17444
  • 19 تیر 1393 - 10:24
گزارش تصویری از منطقه ی گردشگری “سدخلیفه لو” خرمدره

منطقه ی گردشگری  سد خلیفه لو در چند کیلومتری شهر خرمدره واقع شده است. به گزارش نبض سحر،این منطقه ی دارای ظرفیت قابل قبولی در جذب گردشگر دارد که در حال حاضر از حداقل امکانات رفاهی برخوردار می باشد. سد خلیفه لو محلی عالی  برای سرمایه گزاری بخش خصوصی می باشد . (برای دیدن تصاویر […]

منطقه ی گردشگری  سد خلیفه لو در چند کیلومتری شهر خرمدره واقع شده است.

به گزارش نبض سحر،این منطقه ی دارای ظرفیت قابل قبولی در جذب گردشگر دارد که در حال حاضر از حداقل امکانات رفاهی برخوردار می باشد.

سد خلیفه لو محلی عالی  برای سرمایه گزاری بخش خصوصی می باشد .

(برای دیدن تصاویر در سایز بزرگ بر روی تصاویر کلیک کنید)

سد خلیفه لو خرمدره

 

سد خلیفه لو خرمدره

 

سد خلیفه لو خرمدره

 

 

 

سد خلیفه لو خرمدره

 

 

 

سد خلیفه لو خرمدره

 

سد خلیفه لو خرمدره

 

 

 

سد خلیفه لو خرمدره

 

 

 

سد خلیفه لو خرمدره

 

 

سد خلیفه لو خرمدره

 

 

سد خلیفه لو خرمدره

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=17444

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. سلام و ممنون از این گزارش

    این منطقه، منطقه شویر و سایر مناطق بکر گردشگری شهرستان، از حداقل امکانات رفاهی برخوردار است که با یک همت جدی از جانب مسئولین می تواند به محیطی فرح بخش و شاد و درآمد زا تبدیل شود. علاوه بر آن اشتغال زایی که در اینجا می توان ایجاد کرد بطور مستقیم و غیر مستقیم در زندگی افرادی که شاغل می شوند تاثیر مثبت خواهد گذاشت.
    اداراتی که درآمد کافی ندارند می توانند با سرمایه گذاری مشترک در این نواحی درآمدی پایدار برای اداره خود ایجاد کنند و هم اینکه این منطقه به منطقه ای تبدیل شود که در استان زنجان زبانزد خاص و عام گردد و از تمام استان و حتی استان های اطراف برای گشت و گذار سری به این منطقه بزنند. انشالله.
    ای کاش آنقدر سرمایه داشتیم که خود برای آبادانی اینجا و سایر مناطق شهرستان دست به کار می شدیم. واقعا پتانسیل ها زیاد است اما چرا مسئولین اهمیت موضوع را درک نمی کنند خدا می داند. ضمنا طرح ها و برنامه هایی که برای نواحی بکر شهرستان می توان ارائه داد از دل همشهریان بیرون می آید چراکه مسئولین و مشاورانشان ثابت کرده اند در این زمینه ها بهتر است وارد نشوند و بعضا پتانسیل ورود نیز ندارند. بنابراین نیاز است صحبت ها و نظرات همشهریان جمع آوری شود. به نظر بنده در گام اول می توان گروهی به منظور حفاظت منطقه در روزهای تعطیل وارد کار کرد و روزهای تعطیل هفته البته بعد از ماه مبارک، جشنواره هایی در این مناطق ترتیب داد تا همشهریان بیشتر به این مناطق بیایند و هم استفاده کنند و هم واقعا مسئولین ضروریت ها را دریابند و بتوانند تصمیم گیری کنند و برای برطرف کردن نیازهای این مناطق اقداماتی انجام دهند. در ضمن باید در این جشنواره ها در خصوص صدمه نزدن به درختان و نریختن زباله ها در راه ها و به طور کلی بحث محیط زیست، افرادی با لباس های خاص در آنجا حضور داشته باشند و به همشهریان و دیگران تذکر بدهند و همینطور بنرهایی نصب شود.

  2. با سلام ، اولین قدم در برآورده کردن آرزوها و آمال شهروندان عزیز ، کاشت درخت در مقیاس وسیع در این منطقه است تا برای حداقل ۳ سال آینده ، ( که انشاا… ساخت طرح تمام شود ) برای مردم عزیز و گردشگران ، سایه سار و استراحت گاهی که بتواند در تمام ایام تعطیلات ، جوابگو باشد نیاز است چون هم اکنون در اطراف سد و نزدیکی آن به جهت خشکی زود هنگام مراتع به جهت عدم آبیاری ، این نیاز به سختی احساس می شود .
    ولی باید عرض نمایم تا امروز مسئولین شهرستان در این زمینه که این سد و اطراف آن به منطقه گردشگری تبدیل شود قدمی که نشان از اهمیت این طرح داشته باشد دیده نمی شود که برداشته باشند ( به طور مثال آسفالت راه این منطقه به عهده گردشگری است که باید مجوز ش را ابهر بدهد . و این برمی گردد به این که آقایان نمی توانند بدون اجازه قدمی در پیشرفت شهرستان بردارند ، جون منافع شهر همجوار به خطر می افتد و با ایجاد یک منطقه بکر و جاذب توریسم در خرم دره باید هفت خان بروکراسی را طی کرد و در ثانی منافع سرمایه دار تازه به دوران رسیده به خطر می افتد و دیگر نمی تواند در این منطقه به کسب در آمد شخصی خود بپردازد . ، عزیزان حرف زیادست برای گفتن و متاسفانه این طرح هم می رود که گرد و خاک بر رخش بنشیند .
    ولی این طرح هم جزو طرح های ناتمام است و برعهده مسئولین و نماینده محترم است که آن را به اتمام برساند تا مردم نگویند نماینده فقط برای شهر ابهر کار می کند البته این طرحی ناچیز است و برای نماینده مثل آب خوردنست ولی چرا به سرانجام نمی رسد ف خدا می داند و نبود همت مسئولین .

  3. با کاشت درخت در مقیاس وسیع در این منطقه و سایر مناطق موجود شهرستان موافقم، پیشنهاد درستی بود جناب آقای کلانتری. متاسفانه مسئولین گامی بر نداشته اند و بنده از نماینده ی شهرستان می خواهم به مناطق بکر شهرستان خرمدره توجه ویژه بنماید، اگر چه ایشان برای اینکه از روی مردم خجالت می کشند، هیچگاه به درد و دل همشهریان نمی نشینند و وقت خود را صرف امور دیگری می کنند. آقای نماینده ما شما را خیلی دوست داریم، اگر دوباره در انتخابات شرکت کنید دوباره به شما رای می دهیم ولی شما باید با دلسوزان شهرستان بنشینید و تصمیم گیری بکنید نه عده ای که منافعشان را در تجاوز به حقوق حقه ی همشهریان قرار داده اند. مسئولین عزیز بیایید دست در دست یکدیگر در ۱ سال آینده معادل چند سال گام برداریم. بخدا می شود و ما می توانیم. فقط باید نظرات و ایده ها عملیاتی شوند.
    برخی مسئولین معلول و مریض فکری در شهر همجوار در برخی موارد برای عقب نگاه داشتن شهرستان خرمدره غلط های اضافی کرده است و البته با خوردنی های شایسته فراوان!!. این را نمی دانستم که برای توسعه ی منطقه بکر خلیفه لو آن نامردان باید اجازه دهند!!!!. یعنی واقعا فرمانداری شهرستان ما اینقدر از خودش اختیار ندارد که کاری برای نواحی بکر و گردشگریمان شهر خودمان بکند؟ یعنی آن منفعت طلبان که به تاراج محیط زیست شهرستانمان در این منطقه مشغولند بیشتر از همشهریان حق دارند؟ داد بیداد از دست این مسئولین. آقای کلانتری بزرگوار اشک انسان در می آید.
    همانطور که پیشتر نیز گفته بودم، آقای فرماندار اگر می خواهد کاری بکند کارستان، باید ابتدا فراخوانی بدهند تحت عنوان دعوت دلسوزان شهرستان برای ایجاد گروه های فکر و بررسی و تصمیم گیری در خصوص توسعه ی شهرستان که این کار به صورت بنرهایی که در سطح شهر نصب خواهد شد، به راحتی امکان پذیر است و یا حتی پیامک های فله ای نیز می توان داد. افراد و همشهریانی که مراجعه کردند با تشکیل گروه هایی به بحث و بررسی و نتیجه ی عملیاتی برسند و هدف توسعه ی شهرستان باشد. البته سوگند نیز باید بخورند که منافع شهرستان را فدای منافع شخصی و افراد کثیف شهرستان و خائنین شهرستان نکنند.
    بنده تعجب می کنم مسئولین که حقوق بگیر هستند، این حقوق را برای چه می گیرند؟ آیا انجام پیگیری این کارها واقعا آنقدر سخت است که دانشمندان ایرانی در چند سال دانش هسته ای را با محدودیت های بین المللی بومی کرده اند؟!!!. خدایا انسان واقعا می ماند چه بگوید. مسئولینی که خودشان را به خواب زده اند، آخر عزیزان من از این مثال واضح تر؟. اگر یکی از این مناطق ما در شهر همجوار ما بود دیگر مگر می شد جلوی آن ها را گرفت، اما ما افتاده ایم گیر یک عده مسئولی که به دلیل هیجانات خاص در دوره ای مسئول شده اند و بدلیل همراهی با نمایندگان پیشین مسئول شده اند و مدام تیشه به ریشه ی شهرستان زده اند. البته چون شهرستان خرمدره واقعا محیطی بکر است، روزگار نگذاشته کامل این شهرستان را از بین ببرند و من امیدوارم که اگر مسئولین ما وحدت داشته باشند و همت کنند خرمدره با جایگاه شماره ۱ استان خواهد رسید. می بینید ورزشکاران ما هر روز دارند یک مقام کسب می کنند آن هم با امکانات حداقلی، به دلیل این است که خود را باور کرده اند. مسئولین ما نیز اگر از همشهریان دلسوز یاری بگیرند و نظرات آن ها عملی شود شهرستان به سمت توسعه گام بر می دارد. البته چون مسئولین دارای طرز فکری سنتی و قدیمی هستند باید به فکر همشهریان دلسوز احترام بگذارند، چون اگر مسئولین این بدیهیات را می فهمیدند وضعیت شهرستان خرمدره اکنون خیلی بهتر از این ها بود.
    با تشکر

  4. آسفالت ریزی چند کیلومتری راه خلیفه لو که چندی پیش در خبرها آمده بود، در کجای این منطقه انجام شده است؟ اگر از دوستان کسی اخیرا به آن منطقه رفته است و این آسفالت را دیده است لطفا بفرماید تا ما هم مطلع شویم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.