• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
8

ماهواره‌ها فرهنگ اسلامی و بومی جامعه را به چالش می‌کشند

  • کد خبر : 17480
  • 20 تیر 1393 - 1:45
ماهواره‌ها فرهنگ اسلامی و بومی جامعه را به چالش می‌کشند

امام جمعه شهرستان خرمدره از نادیده گرفته شدن احیاء فرهنگ اسلامی خبر داد و گفت: استفاده از ماهواره سبب تغییر فرهنگ اسلامی و بومی منطقه می‌شود. حجت الاسلام سید علی حسینی در مراسم معارفه رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: استفاده از ماهواره ها در بین خانواده‌های شهرستان رواج پیدا کرده و امر به […]

امام جمعه شهرستان خرمدره از نادیده گرفته شدن احیاء فرهنگ اسلامی خبر داد و گفت: استفاده از ماهواره سبب تغییر فرهنگ اسلامی و بومی منطقه می‌شود.

حجت الاسلام سید علی حسینی در مراسم معارفه رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: استفاده از ماهواره ها در بین خانواده‌های شهرستان رواج پیدا کرده و امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کمرنگ شده است.

وی افزود: بسیاری از کتب گمراه کننده و سی دی‌های دور از شان فرهنگ اسلامی به راحتی و در اندک زمان در دسترس جوانان قرار می‌گیرد که این خود عامل کم رنگ شدن فرهنگ اسلامی در استان است.

وی با اشاره به اینکه وظیفه احیاء فرهنگ بر عهده متولیان فرهنگی است، افزود: دشمن طی دهه‌های اخیر حرکت خزنده‌ای بر علیه فرهنگ اسلامی برداشته و متاسفانه به توفیقاتی نیز دست یافته است.

امام جمعه شهرستان خرمدره با ابراز تاسف از پوشش نامناسب برخی از جوانان بیان کرد: جوانان با برخوردار هستد و شاید آنها این اقدام خود را نوعی روشنفکری می‌دانند و از اینکه استکبار هزینه‌های کلانی را در اغفال جوانان اختصاص داده است بی خبرند.

وی خاطر نشان کرد: توجه به مسائل فرهنگی یکی از رسالت‌های تمام مسئولان است و عده قلیلی از افراد جامعه که می‌توان آنها را افراد مغرض نامید که در پی رواج الگوهای غربی و غیراسلامی در جامعه هستند.

حجت الاسلام سید علی حسینی با اشاره به اینکه شهدا برای حفظ اسلام جان خود را فدا کردند، ابراز کرد: ۲۵۰ هزار شهید انقلاب اسلامی در ایران وجود دارد که اکنون وظیفه ماست اسلام را به سلامت به سر منزل مقصود برسانیم.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص هجمه فرهنگی و جنگ نرم اظهار کرد: این مسائل باید به دغدغه همه مردم و مسئولان تبدیل شود.

امام جمعه شهرستان خرمدره عنوان کرد: با برنامه ریزی‌های دشمن پس از شکست مزبوحانه در هشت سال جنگ تحمیلی بسیاری از فرزندان این مرز و بوم ناخواسته به تبلیغ فساد در جامعه می پردازند.

وی تصریح کرد: زحمات رضا خدایی رئیس اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمدره قابل تجلیل بوده که حجت الاسلام قسمتعلی صمدی به عنوان رئیس جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمدره منصوب شد.

انتهای پیام/ تسنیم

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=17480

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با سلام بدتر از ماهواره توزیع لباس های مبتذل در مقیاس زیاد در مغازه هاست که البته آن هم بر گرفته از فرهنگ مبتذل غربی و ماهواره است . قبل ماه رمضان به عروسی دعوت بودیم برای بچه ها لباسی مناسب پیدا نکردیم . متاسفانه لباس هایی در مغازه ها عرضه می شود که باید با ساپورت پوشیده شوند . البته به مسئولیبن محترم گوشزد کردیم گفتند کارهایی برای مقابله در راه است .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.