• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

بودجه ی شهرستان خرمدره ۳۸ میلیارد ریال است

  • کد خبر : 17797
  • 27 تیر 1393 - 4:36
بودجه ی شهرستان خرمدره ۳۸ میلیارد ریال است

استاندار زنجان گفت: فرمانداران در تخصیص بودجه برای پروژه ها و بخش های مختلف، فقط حق جابجایی ۱۰ درصد از بودجه فصول گوناگون را دارند. جمشید انصاری روز پنجشنبه در شورای برنامه ریزی توسعه استان به تخصیص ۵۲۶میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ برنامه پنجم توسعه اشاره کرد و این اعتبارات را مختص برنامه […]

استاندار زنجان گفت: فرمانداران در تخصیص بودجه برای پروژه ها و بخش های مختلف، فقط حق جابجایی ۱۰ درصد از بودجه فصول گوناگون را دارند.

جمشید انصاری روز پنجشنبه در شورای برنامه ریزی توسعه استان به تخصیص ۵۲۶میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ برنامه پنجم توسعه اشاره کرد و این اعتبارات را مختص برنامه های توسعه منطقه ای برشمرد.

وی یادآورشد: برای تخصیص اعتبار به پروژه ها در بودجه تخصیصی برای سال جاری، استان ها باید پیشنهادات و پروژه های خود را در قالب گزارشی به معاونت برنامه ریزی رییس جمهوری ارایه کنند.

انصاری اظهار کرد: معاونت برنامه ریزی رییس جمهوری در تخصیص اعتبار به پروژه های توسعه ای، فقط به یک پروژه از هر شهرستان اعتبار اختصاص خواهد داد.

استاندارزنجان گفت: فرمانداران برای معرفی این پروژه ها می توانند بامعاونت برنامه ریزی مشورت و اقدامات نهایی را برای ارسال گزارش به دفتر معاونت برنامه ریزی رییس جمهوری انجام دهند.

به گزارش ایرنا، بر اساس برنامه ریزی های انجام شده از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ قانون برنامه پنجم توسعه، ۴۰میلیارد ریال به پروژه های شهرستان ابهر، ۳۷ میلیارد ریال به ایجرود، ۱۰۰ میلیارد ریال به خدابنده، ۳۸ میلیارد و ۴۳۷ میلیون ریال به خرمدره، ۱۸۶ میلیارد ریال به زنجان، ۲۰ میلیارد ریال به سلطانیه، ۵۰ میلیارد ریال به طارم و ۵۵ میلیارد ریال به ماهنشان اختصاص خواهد یافت.

ایرنا

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=17797

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. آقای استاندار واقعا شما رویتان می شود این مقدار بودجه را برای خرمدره در ۱ سال بیان کنید؟ حالا باز خدا کند تمام این بودجه به شهرستان برسد و مانند سال های گذشته که اکثر بودجه نرسیده است، نشود.!!

  2. ۳.۸ میلیارد تومن؟؟؟؟ پس بگو هیچی دیگه!!! اونم برای یک سااااااااااااااااال عوضش برید بودجه شهرهای نزدیک تهرانو ببینید!!!! بعد میگن چرا مردم میریزن کرج و تهران….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.