• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
12

پیشرفت ۵۰ تا ۸۰ درصدی آسفالت خیابان شهید بهشتی شهرستان خرم‌دره

  • کد خبر : 17802
  • 27 تیر 1393 - 4:43
پیشرفت ۵۰ تا ۸۰ درصدی آسفالت خیابان شهید بهشتی شهرستان خرم‌دره

رئیس شورای شهر خرم‌دره از پیشرفت ۵۰ تا ۸۰ درصدی آسفالت خیابان شهید بهشتی شهرستان خرمدره خبر داد.نبض سحر:علی داودی امروز با اشاره به اجرای روکش آسفالت در خیابان‌های شهرستان خرم‌دره اظهار داشت: آسفالت‎ریزی در خیابان‌های شهید بهشتی، شهید مقدم، خیابان مطهری به شریعتی و مفتح شروع شده است. وی با اشاره به آسفالت‎ریزی در […]

رئیس شورای شهر خرم‌دره از پیشرفت ۵۰ تا ۸۰ درصدی آسفالت خیابان شهید بهشتی شهرستان خرمدره خبر داد.نبض سحر:علی داودی امروز با اشاره به اجرای روکش آسفالت در خیابان‌های شهرستان خرم‌دره اظهار داشت: آسفالت‎ریزی در خیابان‌های شهید بهشتی، شهید مقدم، خیابان مطهری به شریعتی و مفتح شروع شده است.

وی با اشاره به آسفالت‎ریزی در خیابان شهید بهشتی تصریح کرد: روکش آسفالت خیابان شهید بهشتی ۵۰ تا ۸۰ درصد تکمیل شده است.

این مسئول به روکش آسفالتی در ابتدای حریم شهرستان خرم‌دره تا میدان معلم و از میدان معلم تا میدان توحید اشاره کرد و افزود: تاکنون ۵۰ درصد از آسفالت‌ریزی این مناطق انجام شده است.

رئیس شورای شهر خرمدره به اعتبار مصرف شده برای آسفالت‌ریزی در خیابان‌های مختلف شهرستان خرم‌دره اشاره و خاطرنشان کرد: تاکنون نزدیک به ۱۰ میلیارد ریال هزینه صرف آسفالت‎ریزی در خیابان‌های شهرستان خرم‌دره شده است.

داوودی با بیان اینکه برنامه‌ریزی در راستای لکه‎گیری در همه خیابان‌های سطح شهر انجام شده است، گفت: لکه‎گیری خیابان‌های سطح شهر بر اساس اولویت‌بندی، عدالت‎محوری و محرومیت مناطق انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه بیشتر برنامه‌ریزی‌های روکش آسفالت و لکه‌گیری در خیابان‌های شهرستان خرم‌دره اجرا شده است، افزود: امیدواریم تا پایان ماه مبارک رمضان لکه‌گیری خیابان‌ها و آسفالت‌ریزی به اتمام برسد.

این مسئول به جدول‌گذاری خیابان‌های کوی دانش، ورودی شهرک قدس، بخشی از خیابان جمهوری غربی، جدول کشی مقابل دانشگاه و پارک مقدم و … نیز اشاره کرد.

منبع:فارس

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=17802

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. شهید بهشتی؟؟؟؟؟!!!!!!! کاری نشده که!!!!!!!!!!!!۱

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.