• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

راهپیمایی روز قدس عمق اعتقاد و باور دینی ملت ایران است

  • کد خبر : 17957
  • 30 تیر 1393 - 10:15
راهپیمایی روز قدس عمق اعتقاد و باور دینی ملت ایران است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرم‌دره گفت: راهپمایی روز قدس عمق اعتقاد و باور دینی ملت ایران است.حجت‌الاسلام اسلام مردانی اظهار داشت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان طبق فرمایش معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی(ره) با عنوان روز قدس معرفی شده است. وی راهپیمایی روز قدس را عمق اعتقاد و باور دینی […]

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرم‌دره گفت: راهپمایی روز قدس عمق اعتقاد و باور دینی ملت ایران است.حجت‌الاسلام اسلام مردانی اظهار داشت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان طبق فرمایش معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی(ره) با عنوان روز قدس معرفی شده است.

وی راهپیمایی روز قدس را عمق اعتقاد و باور دینی مسلمانان و ملت ایران دانست و بیان داشت: روز قدس همان روز دفاع از اسلام و حیات طیبه مسلمانان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرم‌دره در پاسخ به سوالی درباره اهمیت قدس و آزادی آن برای مسلمانان جهان گفت: قدس از نظر مکانی به عنوان قبله نخست مسلمانان جهان محسوب می‌شود و مسلمانان قداست خاصی به این مکان مقدس دارند.

این مسئول با اشاره به اینکه مسلمانان با حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌کنند، افزود: رژیم صهیونیستی هر روز بر محاصره خود بر مردم مظلوم فلسطین افزوده و اقدامات غیراخلاقی خود را بر آنها تحمیل می‌کنند.

مردانی به سکوت سازمان‌های بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و یادآور شد: این سازمان با اصل دین اسلام و مسلمانان مشکل دارند.

وی با اشاره به اینکه سازمان‌های بین‌المللی منافع خود را برای حمایت از مردم فلسطین در نظر می‌گیرند، گفت: آنها از بعد ظاهری و مادی به موضوع فلسطین نگاه می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرم‌دره خاطر نشان کرد: سازمان‌های بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر به اشتباه و برای حفظ جایگاه و رسیدن به اهداف خود از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه کشورهای مسلمان حمایت خوبی را از مردم فلسطین انجام نمی دهند، اظهار داشت: کشورهای مسلمان اتحاد و انسجام لازم را در حمایت از کشور فلسطین ندارند.
farsnews.com

 

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=17957

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.