• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
12

گلدون وبلاگی”زنگان” شماره۳۳

  • کد خبر : 18039
  • 31 تیر 1393 - 11:36
گلدون وبلاگی”زنگان” شماره۳۳

“کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان”  گلچینی از بهترینمطالب وبلاگ‌نویسان استان زنجان  را با عنوان«بهترین های وبلاگی»در معرض دید  مخاطبان قرار می دهد. در گلدون وبلاگی امروز خواهید خواند… هور شمالی۱۰،ای قدس صبح نزدیک است،بیانیه گروه ویژه امنیت ملی در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به غزه،شوریده ای به نام حداد،قدس امسال!،این جام هم تمام شد !!! هور شمالی۱۰ […]

“کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان”  گلچینی از بهترینمطالب وبلاگ‌نویسان استان زنجان  را با عنوان«بهترین های وبلاگی»در معرض دید  مخاطبان قرار می دهد.

در گلدون وبلاگی امروز خواهید خواند…

هور شمالی۱۰،ای قدس صبح نزدیک است،بیانیه گروه ویژه امنیت ملی در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به غزه،شوریده ای به نام حداد،قدس امسال!،این جام هم تمام شد !!!

هور شمالی۱۰

وبلاگ آن روزها نوشت

 سرنشینان اتوبوس خوابیده بودند.طلوع فجر صادق بود که من از خواب بیدار شدم واز درون اتو بوس نگاهی به بیرون انداختم دیدم که اتوبوسها ی دیگراز حرکت باز ایستاده و بچه ها به سرعت پیاده می شوند . این شتاب به خاطر این بود که اتوبوس ها می بایست قبل از روشن شدن هوا منطقه را ترک کنند تا دشمن از حضور این همه نیرو در این منطقه اطلاع پیدا نکند.

ادامه مطلب…

…………………………………………………………………………………………………………………….

ای قدس صبح نزدیک است

وبلاگ ستارگان نوشت

ما جهاد با صهیونیزم را واجب می دانیم.

امام خامنه ای (حفظه الله)

برخی می گویند ما نماز می خوانیم ولی روز قدس و اسرائیل به ما ربطی ندارد! این سخنی نادرست است؛ کسانی که در مراسم شب قدر حاضر می شوند باید به سرنوشت مسلمانان از جمله فلسطین توجه کنند و با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس این توجه را به رخ همه بکشند.

آیت الله استادی

ادامه مطلب…

……………………………………………………………………………………………………….

بیانیه گروه ویژه امنیت ملی در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به غزهوبلاگ

 گروه ویژه امنیت ملی نوشتإِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ چون هنگام فتح و فیروزی با یاری خدا فرا رسد…بسم ربّ الشهرالرمضان

……………………………………………………………………………………………………….

قدس امسال!وبلاگ

طلبه سایبری نوشتامسال روز قدس فراتر از سال های قبل خواهد بود!امت اسلامی در پیچ تاریخی بزرگی بسر میبرند!امروز داعش با تفکر وهابیت و سلفی گری، از طرفی در سوریه و عراق آتش افروزی میکند به نام دفاع از اهل سنت در حالی که برادران اهل سنت در غزه به خاک و خون کشیده میشوند.

……………………………………………………………………………………………………….

وداع کودک فلسطینی با مادرش…+

عکسوبلاگ طلبه سایبری نوشت  وداع کودک فلسطینی با مادرش…

……………………………………………………………………………………………………….

شوریده ای به نام حداد 

وبلاگ این روزها نوشتجناب سالک پرهیزکار حاج عبدالجلیل محیی (سلمه الله) می فرمود : روزی از ایشان چیزی خواستم که بنویسند تا در زندگی همراه داشته باشم . ایشان اینطور مرقوم فرمودند : ” بسم الله الرحمن الرحیم . یا اخی ! اجعل همک هماً واحدا! . والسلام علیکم . سید هاشم ” . سید هاشم حداد (ره) کوره ای از آتش حب الهی بود . اصلاً کوره و آتش و حب و الله و سید هاشم مراعات نظیر بودند . معلوم نیست در چه عالمی بود وقتی که می فرمود : عشق همه چیز را می گیرد . حتی اوهام را از بین می برد .

……………………………………………………………………………………………………….

این جام هم تمام شد !!!

وبلاگ حوزه علمیه خواهران نوشتجام تمام شد. شب ریودوژانیرو، پایتخت برزیل غرق در شادی آلمانها شد. شهر را نور افشانی کردند و شب روشن  و پر نور بود. آن طرف تر هم شب ها پر نور می شود. به ناگاه با صدایی و نوری و یکباره … خانه ای ویران می شود و آتش همه جا را روشن می کند.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=18039

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.