• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
2

روز قدس همایشی برای اقتدار، عدالت طلبی و ظلم ستیزی جهان اسلام است

  • کد خبر : 18125
  • 01 مرداد 1393 - 12:19
روز قدس همایشی برای اقتدار، عدالت طلبی و ظلم ستیزی جهان اسلام است

اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در بیانیه ای به مناسبت فرا رسیدن روز قدس تاکید کرده است: روز قدس در نقاط مختلف جهان به عنوان همایشی برای اقتدار، عدالت طلبی و ظلم ستیزی جهان اسلام است. به گزارش نبض سحر به نقل از  مهر، در بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان به مناسبت […]

اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در بیانیه ای به مناسبت فرا رسیدن روز قدس تاکید کرده است: روز قدس در نقاط مختلف جهان به عنوان همایشی برای اقتدار، عدالت طلبی و ظلم ستیزی جهان اسلام است.

به گزارش نبض سحر به نقل از  مهر، در بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان به مناسبت روز قدس آمده است: روز قدس سال ۹۳ با توجه به حرکت‌هایی که در جهان رخ داده، فرصت مغتنمی برای آزادی‌خواهان سرتاسر جهان است تا با تشکیل جبهه‌ای متحد و مستحکم در برابر دشمنان اسلام، مهیای حکومت جهانی اسلام گردند و مؤید این بشارت، انقلاب‌های بیداری اسلامی و خیزش‌های ضد سرمایه‌داری در غرب و تشکیل جبههٔ پرقدرت مقاومت اسلامی حماس در فلسطین است.

بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان به مناسبت روز جهانی قدس نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، توفیقی الهی و حرکتی پربرکت بود که با درایت ناخدای کشتی انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) رقم خورد و سرچشمه یک حرکت عظیم و وحدت آفرین در جهان اسلام گشت.حرکتی که اکنون در نقاط مختلف جهان به عنوان همایشی برای اقتدار و عدالت طلبی و ظلم ستیزی جهان اسلام بدل گشته است.

در این بیانیه آمده است:  بی‌شک حضور یکایک مسلمانان روزه‌ دار در راهپیمایی روز جهانی قدس در اقصی نقاط جهان در آخرین جمعه ماه صیام و رحمت الهی، تأکیدی دوباره بر انسجام و وحدت ملت‌های مسلمان و خط بطلانی بر خواب‌های پریشان استکبار و دشمنان غاصب فلسطین مظلوم خواهد بود وروز قدس امسال با انتفاضه خونین مردم در رمضان رنگ گلگون گرفته است. صد‌ها شهید و هزاران زخمی فلسطینی به استقبال روز قدس رفتند تا این بار روز قدس را به روز ریشه‌کنی صهیونیسم جنایتکار و محکومیت جهانی او در افکار آزادیخواهان جهان تبدیل کنند. اینک ملت مجاهد فلسطین مقاومت اسلامی خود را با انگیزه و امید و عزمی خلل‌ناپذیر علیه اسرائیل غاصب به منصفه ظهور رسانده‌ است.

بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان تاکید می کند: ملت ایران در راستای هدف متعالی و دوراندیشانه امام راحل و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، روز قدس امسال را پرشور‌تر از گذشته برگزار و اطمینان دارد که ریشه درخت غصبی اسرائیل با همت مقاومت از زمین بیرون آورده شده و با چند ضربه متحدانه فلسطین و یارانش سرنگون خواهد شد.

اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات میهمانان ماه رحمت و ضیافت الهی و گرامیداشت روز جهانی قدس از عموم مردم فهیم و همیشه در صحنه و روزه‌دار به ویژه خانواده بزرگ روحانیون، ائمه جماعات، هیئات مذهبی، جامعه مداحان، مراکز و موسسات قرآنی و مردمی، کانون‌های فرهنگی و دینی استان دعوت می‌کند تا ضمن حضور با صلابت در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید بیعت نموده و تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب نمایند.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=18125

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.