• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
10

سرهنگ صادقی:روز قدس روز احیاء و بیداری مسلمین جهان است

  • کد خبر : 18052
  • 01 مرداد 1393 - 9:42
سرهنگ صادقی:روز قدس روز احیاء و بیداری مسلمین جهان است

سرهنگ صادقی فرمانده سپاه ناحیه خرمدره در گفتگو با نبض سحر گفت:روز قدس یک روز تمام عیار اسلامی است یک بسیج عمومی مردمی برای احیا اسلام محمدی است در این روز تمامی مسلمی نباید برای نابودی اسرائیل قیام کنند تا بتوانند ملت قهرمان فلسطین را جایگزین صهیونیزم در اراضی اشغالی نمایند. وی در ادامه افزود:امروز […]

سرهنگ صادقی فرمانده سپاه ناحیه خرمدره در گفتگو با نبض سحر گفت:روز قدس یک روز تمام عیار اسلامی است یک بسیج عمومی مردمی برای احیا اسلام محمدی است در این روز تمامی مسلمی نباید برای نابودی اسرائیل قیام کنند تا بتوانند ملت قهرمان فلسطین را جایگزین صهیونیزم در اراضی اشغالی نمایند.

وی در ادامه افزود:امروز روز شهادت و خون است امروز مردم ظلم ستیز ایران مبداء و منبع بیداری و هوشیاری مسلمانان است.

وی اظهار داشت:امروز غده ی سرطانی جهان اسلام شروع به فعالیت خونباری نموده است.امت اسلام در روز قدس باید بیدار شوند تا بتوانند روزی در بیت المقدس اقامه نماز کنند.

سرهنگ صادقی گفت:مسلمین جهان باید با فریاد “مرگ بر اسرائیل ” رژیم صهیونیستی را نابود کنند،امروز روز حرکت ملت هاست روز قدس که پس از شبهای احیاء برگزار می شود باید موجب احیاء و بیداری تمام مسلمانان جهان شود.

فرمانده سپاه ناحیه خرمدره گفت:در روز قدس که اخرین روزهای شهرالله الاعظم می باشد مسلمانان جهان از قید اسارت و بردگی شیاطین بزرگ همچون امریکا و غرب رها شوند و به قدرت لایزال الهی بپیوندند.

وی گفت:ما باید با فعالیت در شبکه های اجتماعی پروژه ی”انتی سمی تیزم” را در جهان به اوج خود برسانیم.در بحث جمعیت به ازاء یک نفر صهیونیست۱۰۷نفر مسلمان وجود دارد اما متاسفانه سیاست تفرقه افکنانه ی استعمارگران باعث شکست مسلمانان در مقابل این رزیم شده است.

وی افزود:قران کریم یهودیان را قومی ترسو معرفی می کند که فقط به ظواهر زندگی مادی ایمان دارند انان اغلب در زندگی اجتماعی مکر،حیله وخیانت را سرلوحه ی خود قرار داده اند.

صادقی تصریح کرد:صهیونیست ها سراسر وجودشان فتنه و فساد است امروز هر کشوری که با اسرائیل دوست باشد خائن به ارمانهای مسلمانان است.

وی ضمن دعوت از همه ی مردم برای شرکت در این راهپیمائی گفت:روز قدس جداکننده حق از باطل است، روز فریاد رسای مسلمین جهان است.

انتهای گفتگو

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=18052

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.