• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
5

اسرائیل را بدون جنگ هم می‌توان نابود کرد

  • کد خبر : 18358
  • 08 مرداد 1393 - 10:37
اسرائیل را بدون جنگ هم می‌توان نابود کرد

خاورمیانه جدید طرحی است که کشورهای منطقه را بر اساس گروههای قومی و قبیله ای و دینی تجزیه و تفکیک می کند مانند طرح تفکیک عراق به مناطق کردنشین و شیعه نشین و سنی نشین. موضوع فلسطین فقط یک موضوع ملی نیست بلکه به یک مسئله جهانی تبدیل شده‌است که این روزها با اوج حملات […]

خاورمیانه جدید طرحی است که کشورهای منطقه را بر اساس گروههای قومی و قبیله ای و دینی تجزیه و تفکیک می کند مانند طرح تفکیک عراق به مناطق کردنشین و شیعه نشین و سنی نشین.

موضوع فلسطین فقط یک موضوع ملی نیست بلکه به یک مسئله جهانی تبدیل شده‌است که این روزها با اوج حملات صهیونیست ها در صدر اخبار داخلی و خارجی گرفته است.  برای روشن شدن اهمیت موضوع فلسطین برای مسلمانان و کشورهای منطقه، خبرنگار فرهنگ نیوز با دکتر احمد دوست محمدی دانشیار و مدیر گروه مطالعات منطقه‌ای دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران گفتگو نموده است.

دکتر دوست محمدی در گفتگو با خبرنگار فرهنگ نیوز با دروغین خواندن پایه و اساس اسرائیل گفت:” صحنه گردان تمام فجایع خاورمیانه صهیونیست ها و کشورهای مرتجع وابسته به آن مثل ترکیه، عربستان ، اردن و… هستند.”

* سرزمین بیت المقدس سرزمین همه ادیان توحیدی است *

– به نظر لزوم حمایت ایران از فلسطین چیست؟

بعد از ۳۵ سال که از عمر جمهوری اسلامی ایران می گذرد پاسخ این سوال کاملا مشخص است.

قضیه فلسطین یک قضیه کاملا اعتقادی برای ما است چون سرزمین بیت المقدس، سرزمینی مقدس برای همه ادیان توحیدی از جمله اسلام است و در قرآن هم در چندین آیه به تقدس و تبرک این سرزمین اشاره شده است. و سرزمین همه ادیان است و متعلق به ملت خاصی هم نیست.

* صهیونیست ها با تمسک به افسانه دروغین سرزمین موعود، سرزمین مسلمانان را غصب نمودند *

اما به لحاظ تاریخی قضیه از اینجا شروع شد که صهیونیست ها که حتی اعتقادی به یهودیت هم ندارند و به یک دین سیاسی تحریف شده معتقدند با تمسک بر ۲ افسانه دروغین “سرزمین موعود” و افسانه “قوم برگزیده” قدم منحوس شان را بر خاک فلسطین نهادند. قبل از سال ۱۹۴۸ تعداد بسیار کمی از یهودیان در آن سرزمین ساکن بودند و در مقابل حدود ۷۵۰۰۰۰ نفر مسلمان در آنجا زندگی میکردند. در واقع آن سرزمین متعلق به فلسطینیان بود که در قرن ۱۵ هجری و همزمان با حکومت خلیفه دوم با فتح اسلام ساکنان این سرزمین تسلیم شده و اسلام آوردند. در جنگ جهانی اول و با وقوع جنگ های صلیبی قسمتی از فلسطین به دست غربیها افتاد و خلاصه اینکه به لحاظ تاریخی هم سرزمین بیت المقدس متعلق به مسلمانهاست. اما صهیونیست ها با عنوان کردن این افسانه دروغین که اینجا سرزمین موعود است سعی در بیرون ریختن ملت مسلمان کردند و یهودیان را از اقصی نقاط جهان جمع کردند و یک دولت دروغین را در آن منطقه پایه گذاری نمودند.

با نگاهی به مواضع امام خمینی(ره) به روشنی در می یابیم که امام رحمه الله چقدر در مورد مسئله فلسطین اهتمام ورزیده اند و روز قدس را که ایشان تعیین نمودند به عنوان روز جهانی دفاع از فلسطین است و متعلق به مسلمانان نیست بلکه یک روز جهانی است.مسئولیت ما در قبال فلسطین نشئت گرفته از اهتمام امام بر سر این موضوع است. پس از امام مقام معظم رهبری هم همان راه را در پیش گرفتند. و همین طور همه بزرگان ما. به شهید مطهری نگاه کنید که چقدر در مورد مسئله فلسطین جانسوزانه و دلسوزانه اعلام کرده است والله و بالله اگر ما امروز با اینها نجنگیم اینها دست از سر ما برنمیدارند.

* نابودی اسرائیل با برگزاری رفراندوم و روی کار آمدن حکومتی مطابق خواست مردم محقق می شود *

در عین حال ما الان ادعایی نداریم که این سرزمین صرفا متعلق به مسلمانها باشد، و همانطور که مقام معظم رهبری بارها اعلام کرده اند و مواضع رسمی جمهوری اسلامی بر این است که یک رفراندومی برگزار شود و همه مردم آن منطقه از جمله مسلمانان ساکن و رانده شده و حتی یهودیانی که ساکن آنجا هستند حق رای داشته باشند و حکومتی مطابق خواست مردم روی کار بیاید. و منظور امام راحل از اینکه اسرائیل باید نابود شود هم همین بود و ما با کسی سر جنگ نداریم.

* تمام مردم جهان، حمایت از فلسطین و غزه را وظیفه ای انسانی میدانند *

حمایت ما از فلسطین و غزه یک قضیه دینی و اسلامی و فراتر از آن یک وظیفه اخلاقی و انسانی است. امروز فقط ما نیستیم که از فلسطین و غزه دفاع می کنیم بلکه همه مردم دنیا در روز قدس به حمایت از مردم غزه به خیابانها آمدند. نه تنها در کشورهای اسلامی و مردم مسلمان بلکه همه مردم دنیا با قاطعیت جنایات صهیونیست ها را محکوم و از مردم مظلوم غزه دفاع کردند. این یک امر کاملا انسانی است.

-نظرتان را در مورد اهمیت فلسطین برای جهان اسلام بفرمایید؟

امروز مسئله فلسطین به معیاری برای تشخیص کسانی که دم از اسلام میزنند و مسلمانان واقعی تبدیل شده است. اکثریت امت اسلامی طرفدار فلسطینیان مظلوم و مسلمانی هستند که مورد ظلم قرار گرفته اند و کسانی که از مظلومیت مردم فلسطین و غزه حمایت می کنند خطوطشان از کسانی که مهر سکوت بر لب زده اند کاملا جداست و این مسئله صفوف دوست و دشمن را از یکدیگر جدا می کند.

* جمهوری اسلامی ایران، بزرگترین دشمن صهیونیست بر روی زمین است *

امروزه بزرگترین دشمن صهیونیست ها بر روی زمین و در خاورمیانه جمهوری اسلامی ایران است. از روزی که انقلاب اسلامی پیروز شد تا امروز تمام نقشه های اینها با هدف از بین بردن جمهوری اسلامی بوده و هر طرحی در خاورمیانه پیاده کردند برای رسیدن به این هدف اصلی بوده است.

اینها در فلسطین و لبنان اگر شاخه ها و بازوهای مقاومت را مورد حمله قرار می دهند هدفشان ایران است و در واقع غزه و لبنان و فلسطین به نیابت از ایران در برابر صهیونیست ها مقاومت می کنند.

حمایتی که ما از غزه و فلسطین می کنیم برای تامین امنیت جمهوری اسلامی حیاتی است. مطمئن باشید اگر لبنان و فلسطین نبودند صهیونیست ها به مرزهای ما حمله می‌کردند و همان بلایی که سر سوریه و عراق آوردند را سعی میکردند بر سر ما هم بیاورند.

* بیداری اسلامی منطقه، نشأت گرفته از انقلاب اسلامی و  برپایه شعارهای ضد صهیونیستی است *

-فلسطین برای کشورهای منطقه چه اهمیتی دارد؟

دولت هایی که در کشورهای منطقه بر سر کارند برای ما دارای اهمیت چندانی نیستند. همانطور که دیدید در روزهای اول تشکیل جمهوری اسلامی صدام را بر علیه ما شوراندند و همین دولت های مرتجع منطقه تمام امکاناتشان را برای حمایت از صدام به کار گرفتند. الان هم همین کارها را در قضیه غزه و لبنان و سوریه انجام می دهند. ما از این کشورها که در واقع همپیمانان اسرائیل و آمریکا هستند انتظاری نداریم که در قضیه فلسطین دخالت سازنده ای داشته باشند.

اما مردم در کشورهای منطقه برای دفاع از مظلویت غزه به خیابان آمدند، جریانهای بیداری اسلامی را به راه انداختند و اولین و اصلی ترین شعارهایشان هم همان شعار ما در انقلاب بود. شعار “مرگ بر صهیونیست” و “مرگ بر اسرائیل” . هرچند این جریانات در برخی جاها سرکوب شده اما همانطور که مقام معظم رهبری بارها فرمودند این حرکت تمام نشده و تازه در آغاز راه است.

* پشت پرده تمام اتفاقات منطقه حضور صهیونیست ها را به روشنی می توان دید *

– به نظر شما  آیا رابطه ای میان حملات به غزه و حملات داعش به عراق وجود دارد؟

من با سند و مدرک و با استناد به انبوهی از مقالات که در خود آمریکا منتشر شده عرض می کنم، قطع به یقین پشت سر همه این اتفاقات صهیونیست ها هستند. طرح خاورمیانه جدید یک طرح کاملا صهیونیستی است که درصدد اجرای آن هستند. در قضیه سوریه مشخص شد که همه فرماندهان و رهبران جبهه النصره و القاعده در اسرائیل تحت آموزش و تعلیم بوده اند. الان در بحث داعش، ابوبکر بغدادی کسی بود که در زندان ابوغریب بود و آمریکا او را آماده کرد و در اسرائیل تعلیم دید و به اصطلاح خلیفه مسلمین شد.

پشت همه این قضایا صهیونیست ها قرار دارند که با حمایت کشورهای غربی به رهبری آمریکا و دنباله روی معدودی از کشورهای اروپایی این طرح ها را پیاده می کنند. و هدفشان ایجاد ناامنی برای کشورهای منطقه است تا از این طریق امنیتی برای رژیم صهیونیستی حاصل شود. اما به هیچ وجه این امر محقق نخواهد شد و تا پیروزی مسلمین و نابودی اسرائیل این قضیه ادامه خواهد داشت. همانطور که امام راحل بارها اعلام کردند اسرائیل از بین رفتنی است چون رژیم باطلی است و طبق وعده قرآن باطل از بین رفتنی و حق پیروز است.

* خاورمیانه جدید؛ طرحی صهیونیستی با هدف تامین امنیت اسرائیل *

– به طرح خاورمیانه جدید اشاره کردید، ساختار و هدف آن به چه صورت است؟

اخیرا  در سایت انگلیسی”global research” که یک پایگاه تحقیقاتی جهانی است مقاله‌ای را دیدم که طراح و نویسنده اش یک یهودی بود. برطبق آن خاورمیانه جدید طرحی است که کشورهای منطقه را بر اساس گروههای قومی و قبیله ای و دینی تجزیه و تفکیک می کند مانند طرح تفکیک عراق به مناطق کردنشین و شیعه نشین و سنی نشین؛ و سوریه و قسمتی از عربستان را هم می خواستند به حکومت های کوچک و ضعیف تجزیه کنند و بدین طریق راحتتر این کشورها را تحت نفوذ و سلطه داشته باشند. و هدف آن تامین امنیت رژیم صهیونیستی در منطقه است.

* دولت ترکیه؛ دست نشانده شبکه جهانی فراماسونری صهیونیست وصحنه گردان اصلی فاجعه سوریه است *

– نقش ترکیه در شعله ور شدن آتش های منطقه را چگونه ارزیابی می کنید؟

از جنگ جهانی اول که امپراطوری عثمانی تجزیه شد و ترکیه جدید به رهبری فراماسونی به نام آتاتورک به وجود آمد از همان روز در اختیار صهیونیست و شبکه جهانی فراماسونری صهیونیست قرار گرفت. و تا امروز ترکیه دربست در اختیار دولت اسرائیل است و این نمایش های مسخره طیب اردوغان که هرزگاهی مخالفتش را با اسرائیل اعلام می کند، اینها همه بازی های کثیف سیاسی و ظاهرسازی است.

در قضیه سوریه، ترکیه به نیابت کامل از اسرائیل جنایات عظیمی به راه انداخت و صحنه گردان اصلی فاجعه ای بود که در سوریه رخ داد.

من اعتقاد راسخ دارم و همیشه گفته ام و خواهم گفت که ما به دولت ترکیه کوچکترین اعتمادی نمی توانیم بکنیم.

ترکیه به خاطر مردم مسلمانش سعی میکند ظاهرش را اسلامی نشان دهد اما در همین مسئله بیداری اسلامی می خواستند به عنوان رقیبی برای جمهوری اسلامی ایران باشند و خودشان را مطرح کنند. هرچند با حمایت غربیها و صهیونیست ها هم نتوانستند کاری از پیش ببرند. چون مردم مسلمانی دارد که دلشان با امت اسلامی است و دولت هم مجبور است ظاهر خودش را اسلامی جلوه دهد. اما اینها در چنگال صهیونیست اند و حدود  ۷۰ درصد اقتصاد ترکیه به دست سرمایه داران صهیونیستی است و اینها هیچ وقت خودشان را از شبکه صهیونیستی و فراماسونری نمی توانند جدا کنند.

ترکیه از متحدین جدایی ناپذیر اسرائیل است و  با عربستان و کشورهای منطقه در یک مشی واحد با اسرائیل قرار دارند. الان ببینید ترکیه در عراق چه اقداماتی می کند؟ در سوریه چه کارهایی کرد؟ هرجا کاری از دستشان برآید به نفع اسرائیل وارد عمل می شوند. و لذا ما به حکومت ترکیه هیچ گاه نباید اعتماد کنیم.

-از اردن به عنوان پایگاه پرورش تروریست نام برده شده و اینکه داعش در آنجا پرورش یافته نظر شما چیست؟

اردن هم همینطور، بعد از جنگ جهانی اول امپراطوری عثمانی که یک امپراطوری بزرگ اسلامی بود و تا قلب اروپا پیش رفته بود با نفوذ صهیونیست ها و فراماسونرها شکست خورد و تجزیه شد از همان زمان اینها در همه کشورها عوامل خودشان را روی کار آوردند. خاندان هاشمی در اردن و خاندان آل سعود در عربستان روی کار آمدند. به جای اینکه این کشورهای اسلامی به شکل یک امت واحد باشند به شکل ملت، ملت در آمدند و بر سر هر کدام از این ملت ها یکی از وابستگان به صهیونیست گماشته شد و این تا امروز هم ادامه دارد، به همین خاطر ما به دولت های مرتجع منطقه اعتمادی نداریم.

* آل سعود اصالتا یک خاندان یهودی اند و هیچگاه اقدامی بر علیه صهیونیست انجام نخواهد داد *

– چرا اتحادیه عرب هیچ اقدام موثری برای حمایت از غزه صورت نمی دهد؟

از دست خود این حکومت ها کاری برنمیاید چه رسد به عواملشان در اتحادیه عرب! انتظاری نیست که اینها در مقابل صهیونیست ها و آمریکا بایستند و اقدام مستقلی انجام دهند. مگر اینها از خودشان استقلالی دارند؟ اتحادیه عرب اتحادیه مسخره ایست که در جنگ سوریه و غزه نتوانست هیچ اقدام موثری انجام دهد.

همه اینها وابسته به صهیونیست اند و از اینها انتظاری نیست که قدمی در راه فلسطین بردارند. این طرح های سازشی که مطرح شد کدامش به نتیجه رسید؟ جز مقاومت هیچ راه دیگری فایده ای ندارد.

با سند خدمتتان عرض می کنم که خاندان آل سعود یک خاندان یهودی است و اصل و نسبشان به مردخای ابراهیم موشه میرسد و وهابیت حاکم بر آل سعود اصالتا یک خاندان یهودی اند. وقتی امام خمینی فرمودند: “اگر هر کدام از مسلمانها فقط یک لیوان آب بریزند اسرائیل را آب میبرد”. از مردخای سوال شد: مسلمانها می خواهند اسرائیل را به دریا بریزند شما نظرتان چیست؟ آل سعود اعلام کرده بود: “ما این کار را نمی کنیم اینها پسر عمو های ما هستند”. دروغ هم نگفته بود، اینها اصالتا از یک خاندانند ولی متاسفانه آمدند و بر کعبه اشراف پیدا کردند.

متاسفانه امروز اشراف اسرائیل بر بیت المقدس به طور مستقیم است و  تسلط یهودیان بر مکه و مدینه به صورت نیابتی توسط آل سعود اعمال می شود.

* سازمان ملل؛ سازمانی وابسته به مراکز قدرت در آمریکا و چند کشور صهیونیستی اروپایی *

-نقش سازمان ملل و سازمانهای حقوق بشری را در جنایات غزه چگونه ارزیابی میکنید؟

سازمان ملل و حقوق بشر آبروی خودشان را برده اند. اگر یک مرغی، یک حیوانی در یکی از شهرهای ایران طوریش بشود اینها داد از حقوق بشر سر می دهند و بیانیه دفاع از حقوق حیوانات منتشر می کنند، اما امروز می بینیم در غزه و در خاورمیانه (افغانستان، پاکستان، عراق، یمن و…) صدها هزار انسان خونشان بر زمین ریخته می شود و انسانها به صورت جمعی قربانی می شوند این سازمانها کجا هستند؟ کدام سازمان ملل؟ کدام سازمان دفاع از حقوق بشری؟

اینها به دست کشورهای بزرگ و در جنگ جهانی دوم برای حمایت از خودشان ساخته شدند و عواملشان صهیونیست ها بودند. بدانید امروز تمام سازمانهای بزرگ و مهم جهان ساخته دست همین صهیونیست ها و یا کشورهای وابسته به آنها است.

اگر گاهی هم دفاعی می کنند برای حفظ آبروی از دست رفته شان است. در حالیکه تمام مردم جهان برای دفاع از مظلومیت انسانها به خیابانها می آیند، صدایی از این سازمانها بلند نمی شود. چون از خودشان اختیاری ندارند و وابسته به مراکز قدرت در آمریکا و چند کشور صهیونیستی اروپایی هستند. به فکر حقوق مردم و ملت ها نیستند. بلکه به فکر خودشان و حفظ قدرت خودشانند.

منبع/فرهنگ نیوز

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=18358

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با امید نابودی همه ی ستمگران عالم که در راس آن ها رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی و گروهک های تروریستی تربیت یافته توسط آن ها نظیر داعش و … جولان می دهند. و برافراشته شدن پرچم عدالت امام عصر در سراسر گیتی.
    بنده و امثال بنده بجز دعا و همیاری های معمول، کار دیگری در شرایط فعلی از دستمان بر نمی آید اما امیدوارم هر کس و هر کشوری هر کاری از دستش بر آمد برای غزه مظلوم و فلسطین مظلوم و کلا مظلوم واقع شدگان در برابر این رژیم نحس صیونیستی، انجام دهند و غده ی چرکین صهیونیسم را برای همیشه بخشکانند، انشالله.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.