• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

عملکرد دولت در رفع رکود اقتصادی موفق نبوده است

  • کد خبر : 18730
  • 17 مرداد 1393 - 9:32
عملکرد دولت در رفع رکود اقتصادی موفق نبوده است

رئیس مجمع نمایندگان استان زنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد دولت در بخش رکود اقتصادی به دلیل عملکرد انقباضی سیستم مالی موفق نبوده است. محمدرضا خان‌محمدی شامگاه پنجشنبه در جشن روز خبرنگار استان زنجان با گرامیداشت روز خبرنگار، یاد و خاطره خبرنگاران غزه را برای در اختیار قرار دادن وقایع جاری این منطقه گرامی […]

رئیس مجمع نمایندگان استان زنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد دولت در بخش رکود اقتصادی به دلیل عملکرد انقباضی سیستم مالی موفق نبوده است.

محمدرضا خان‌محمدی شامگاه پنجشنبه در جشن روز خبرنگار استان زنجان با گرامیداشت روز خبرنگار، یاد و خاطره خبرنگاران غزه را برای در اختیار قرار دادن وقایع جاری این منطقه گرامی داشت.

وی با بیان اینکه اطمینان جامعه در مورد عملکرد خبرنگاران به صورت کلی انجام می‌شود، اضافه کرد: ارزیابی رسانه‌ای در طول تاریخ هم مورد توجه قرار می‌گیرد، از این رو ممکن است اقدام یک نفر عملکرد یک مجموعه‌ را زیر سوال ببرد.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه با تاکید بر خوب نبودن وضعیت اقتصادی استان زنجان تصریح کرد: بهبود اوضاع اقتصادی استان نیازمند همکاری همه مسئولان است و کار یک نفر نیست.

این مسئول با بیان اینکه ۵۰ درصد از شعبه‌های بانک‌های کشور در پنج استان قرار دارد، متذکر شد: زنجان در بین این پنج استان نیست.

خان‌محمدی با تاکید بر اینکه بودجه‌های استانی فعلی کمک چندانی به توسعه استان نمی‌کند، افزود: مطبوعات استان باید صفحه‌ای را برای پیشگیری از جابه‌هایی عدالت ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه همه باید برای پیشگیری از اقدامات خاصی که در پی آن منافع ملی به گوشه و کنار کشور کشانده می‌شود، هوشیار باشند، ادامه داد: این تلاش‌ها باید در همه حوزه‌های از جمله صنعت، سرمایه‌گذاری و آب صورت گیرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان زنجان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت ارائه آمار اشتغال در جامعه تاکید کرد و بیان داشت: ارائه این مطالب به دلگرمی مدیران فعال این عرصه کمک می‌کند.

این مسئول با اشاره به بالا بودن تعداد تریبون‌ها و جلسات در کشور ما متذکر شد: باید مراقب بود تعدد این جلسات منجر به غفلت از آلام و دردهای مردم نشود.

خان‌محمدی با اذعان به موفقیت دولت در کنترل تورم، افزود: عملکرد دولت در بخش رکود اقتصادی به دلیل عملکرد انقباضی سیستم مالی موفق نبوده است.

وی به عدم تزریق تسهیلات طی سال‌های گذشته در بخش تولید و اشتغال اشاره کرد و ادامه داد: به نظر می‌رسد تزریق ۱۵۰ هزار میلیارد تومان معوقات بانکی به حل این مشکلات کمک می‌کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان زنجان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت دریافت معوقات بانکی تاکید کرد و گفت: سیاست مالی انقباضی دولت به حل مشکل رکود کمک نمی‌کند و باید برای دریافت و تعیین تکلیف معوقات بانکی دریافتی به نام اشتغال، اقدام اساسی انجام شود.

انتهای پیام/فارس

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=18730

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 30در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳۰
  1. ببین کیو رئیس کردن واقعا که!!!!!

  2. آقا محسن چطوره دوباره آقای مهدوی را بیارید .

    • من نگفتم مهدوی بیاد منظور من اینه که باید قبول کنیم که اشتباه کردیم این آقای دکتر به درد تدریسو مقاله دادن می خوره و نه نمایندگی و ریاست و اینا…

  3. ضمن ابراز تاسف برای افرادی که با سخنان نسنجیده ی خود تیشه به پیشرفت خرمدره می زنند و خود را کم و کسر می دانند و دیگران را نیز مانند خود فرض می کنند!!! و باور ندارند خرمدره ای های عزیز لیاقت بهترین ها و بالاترین مناصب را دارند.
    بزرگترین افتخار برای بنده این است که استاد عزیز، جناب دکتر خانمحمدی پا در جاهایی گذاشته اند که هر روز بیشتر از دیروز به ایشان افتخار می کنم. (البته انتقاداتی هم به ایشان وارد است که اگر افتخار بدهند و گروه های فکر تشکیل دهند با فراخوان عمومی در شهرستان خرمدره، پایه گذار کار درست و صحیح برای شهرستانمان خواهند بود. و انتقاداتی را به از نزدیک به گوش ایشان برسانیم و پاسخ های ایشان را بشنویم و با همکاری یکدیگر از فرصت های پیش آمده و باقی مانده بهترین استفاده را برای شهرستانمان به ارمغان بیاوریم)

  4. خب آقای نماینده باوجو د ادمای سنگ انداری چون شمامعلومه دولت موفق نمیشه فقط فکر منافع خودتون هستین حالا اگه شمارو وزیر میکردن موفق بودن. آقای کلانتری خودتو نکش الحق مهدوی موفق بود و برای شهرش کار کرد چرا حقایق را کتمان می کنیدآقای شهروند خرم دره ای..کسی مخالف پیشرفت شهرنیست ولی نه باوجود افرادی که هیچ کاری برای خرم دره نمیکنن..ایشون اتاق فکرشونو دارن براشون هم مهم نیست منو شماچی فکرمیکنیم

    • با سلام
      مهدوی برای شهر خودش خوب کار کرد و این حقایق قابل کتمان نیست. تعداد کثیری از اطرافیان و اتاق فکر دکتر خانمحمدی را بنده نیز قبول ندارم و بر این باورم که وجود این افراد سبب می شود خرمدره پیشرفت چشمگیری ندارد چون این ها اصلا پیگیری و کار کردن از دستشان بر نمی آید چه برسد به فکر کردن و برنامه ریزی درست!. در اینکه آقای دکتر به فکر من و شما اهمیت نمی دهند، بنده کمی شک دارم اما حداقل این موضوع نیز روشن است که در این سایت به نقل از جنابعالی و دیگر عزیزان سخنانی به دکتر خانمحمدی گفته شده و پیشنهاداتی داده شده است بصورت حضوری که ایشان یا جواب نداده است و یا جواب سربالا داده است و در کل این پیشنهادات عملی نشده است به دلیل اطرافیان ایشان. منظورم کسانی است که در اطراف ایشان هستند.
      در خصوص نظر سایر دوستان
      در انتخابات مجلس گذشته چند حالت وجود داشت:
      ۱-افرادی اصلا در انتخابات رای ندادند، با توجه به شرایط حساس کشور در آن مقطع رای ندادن این عزیزان کار درستی نبود.
      ۲-افرادی هم رای دادند. در میان کاندیداهایی که بودند چه گزینه ای برای ما بهتر از دکتر وجود داشت؟ آیا دوست عزیزی که می گویند ما اشتباه کردیم نسبت به فرد دیگری از کاندیداها شناخت بیشتری داشتند و می دانستند که ایشان بسیار بهتر عمل می کرد؟ لطفا در این خصوص توضیح دهند؟.
      بنده حقایق را کتمان نمی کنم و اصلا چنین نیتی ندارم، آنچه عیان است چه حاجت به بیان است. از طرف خودم هم می گویم همیشه هوای همشهریانم را خواهم داشت اگر قلبا به آن ها اعتقاد داشته باشم، که به آقای دکتر اعتقاد دارم. چون تجربه ی نمایندگی دکتر تجربه ای ملموس است برای سیاستمداران همشهریمان. جناب “علی” شاید حق با شما باشد. بنده که سیاستمدار نیستم و از روی حس همشهری بودن نظر کلی می دهم بهتر است اصلا سیاسی نظر ندهم و فقط نظر خودم را بیان کنم. با تشکر

  5. ما هم آرزویمان بود که آقای خانمحمدی مانند آقای مهدوی عملکرد داشته باشند که چشمه زاینده باشد و برای نسل های بعد هم افتخار آفرین باشند ولی صد حیف که دیگر از این کرسی ها محال و یا سخت خواهد بود که بار دیگر نصیب شهر خرم دره گردد و ما هم می دانیم که دولت تدبیر با رکود مواجه است و لی باز امید داریم که آقای دکتر در اندک زمان باقی مانده کاری کنند ، کارستان و امید دارم که اینگونه خواهد شد ودکتر هر چه باشند برای این موضوع آمده اند و خواسته ی اکثریت هم همین بوده و بس .
    در ثانی من خودم را برای هیچ نکشته ام ادب داشته باش و از آغاز انقلاب تاکنون مثل بعضی ها بید وار عمل نکرده ام البته نیازی هم نداشته ام و طالب هیچ مقامی هم نیستم اگر دنبالش بودم به خیلی جاها می رسیدم ولی معلمی را با هیچ چیز عوض نمی کنم .
    ولی با تمام اوضاع و احوال افتخارم اینست که یک خرم دره ای با غیرت که مقامی جهانی دارد بر کرسی مجلس تکیه زده است و این برای ما کافی است و انشاالله به وزارت هم خواهند رسید و اگر کوته فکرها بگذارند خیلی ها را که شایستگی دارند با خود به مقامات بالا خواهند رساند چون به گفته ی ایشان درد شهر ما اینست که در پایتخت تکیه گاهی نداریم ولی شهرهای اطراف دارند و متاسفانه تا بیاد کسی به مقام بالا برسد ریشه اش را زد ه ایم البته نه آن هایی که صداقت کاری داشته اند . بله آقای مهدوی کار کرد ولی نه برای خرم دره تنها برای شهر و زادگاهش و صد البته پول های باد اورده هم ، کارش را مضاعف کرد ( بیاد داریم که درآمد نفتی احمدی نژاد برابر با تمام سال های ۳۰ سال اخیر بوده است . ) یادمان نرفته و نمی رود که ایشان هم در آن …… دست داشته اند و باید روزی جوابگو باشند . اگر عمرشان کفاف کند .

    • بسیار متشکرم از نظر آقای کلانتری عزیز، حرف دل بنده نیز همین است و هیچگاه فرهنگ نادرست زیرآب زنی را در خصوص همشهریان مخلص مان پیاده نخواهم کرد و برای موفقیت همه ی آن ها تلاش خواهم کرد. حتی اگر کوته نظران نگذارنند!
      انشالله دوباره این کرسی در دوره ی آینده نصیب شهرمان خرمدره خواهد شد.

  6. حتما باش تاصبح دولتت بدمد…..ار انتخاب مسولینشون معلومه

  7. با سلام خدمت دوستان همشهری به و یژه شهروند ۱ عزیز نوز چشم ما ، آقای منتقد می دانم شما هم از انتخاب برخی مسئولین ناراحتی ولی چاره ای نداریم ای کاش ما هم مثل شهر همجوار فرهنگشو داشتیم و از مسئولین منتخب بدون نگاه به فعالیت های گذشته آنان و اینکه فرزند کیست و فلان است و بهمان ، از امروز و توانایی اش صحبت می کردیم و مانند آنها تنها از او کار می خواستیم و اینجا بود که می توانستیم وی را به مراتب بالای استانی برسانیم عزیزی که هم اکنون فلان پست را گرفته می تواند حتی به مدیر کلی برسد و سالهای پیش حتی پیشنهاد دادند ولی نرفت . ولی از آنجا که ما قبل از پست گرفتنش برایش طومار به ادارات کل فرستادیم ، ترقی وی یک ذره بعید به نظر می رسد .
    آقای کرامتی که هم اکنون مدیریت بحران استان را دارند و شهردار موفق ابهر بودند زاذه همین شهرند و فردا خدا بخواهد به درجات بالا هم می رسند و این شهروندان ابهری بودند که از وی حمایت کردند و کار با صداقت ایشان بود که امروز حاصلش را می بینند . و انشاالله موفق و موید باشند ایشان هم تختی و از دوستان نزدیک بنده بودند و هستند ولی دریغ از ما خرم دره ای ها اگر یکبار برای عرض تبریک خدمتش رسیدیم . خلاصه کلام اگر جناح بازی بگذارد ما هم انسان های توانمند بسیاری داریم که اگر به آنها میدان بدهیم ، حرفی برای گفتن دارند ولی صد حیف که تا کنون نتوانسته ایم این خصلت بد را از خودمان دور کنیم و اگر به همین منوال ادامه دهیم فردا حتما مشکل خواهیم داشت و متاسفانه اگر در ساخت کوچک ترین مسائل مثل خیابان کشی مشکل داریم از همین جناح بازیمان آب می خورد . خدا لعنت آنی را که تخم نفاق در این شهر کاشته و هر روز محصولش را درو می کند . موفق باشید .

  8. برای خوش خیالی های همتون خوشحالم ولی کاش همه مثل شماهابودن حتی اوناییکه ازشون حمایت می کنید.زمان همه چیزروثابت میکنه

  9. با سلام دوست و همشهری عزیزمحمد آقا ، بهتر است که شفاف سخن بگویید و از چیزی که ناراحتید سخن گفته و راه کار حل مشکل ارائه کنید و اینکه شما فکر می کنید این آقا هم چون دوستش ع – ا می باشد جاده ای خواهد کشید که انتهایش به معدن شخصی اش برسد . به نظرم گذشتگان کارنامه قبولی از مردم نگرفتند و این موجب می شود که ما به همه بد گمان باشیم ولی خدمت شما عارض هستم بنده ۳ دوره در سنوات قبل با یکی از مسئولین هم خدمت بودم انشاالله که برای جامعه ما مفید خواهند بود و اگر اینگونه نباشند به مشکل برخواهند خورد چون امروز همه زیر ذره بین هستند ولی از همه بهتر این است که رو راست باشیم واگر از مسئولی عدم صداقت دیدیم با مدرک و دلیل یقه اش رابگیریم و از او کار برای پیشرفت جامعه بخواهیم نه کار شخصی و سفارشی .
    دوست دارم نظر شما را واضح تر ببینم .

  10. آقای کلانتری چقدر می نویسی!! به همه چی باید نظر بدی شما!!! یاد بگیر حداقل یکم کوتاه تر بنویسی آدم حوصله کنه بخونه بعدشم اقتخار کردن و شیمیدان بودن دکتر برای ما نون و آب نمیشه دکتر اگه کار نمی کنه یا دولت مشکل داره بهتره عین مرد بیاد به مردم توضیحشو بده و بعد استعفاشو بنویسه خلاص تا مردم فکر بد نکن

    • باسلام بنده از ۳۰ سال پیش سرم تو اخباره و مطلبی که در مورد عراق عرض کردم دغدغه همه است و شیخ نصرالله هم دو روزبعد آنها را مطرح کردند .خطری که امروز در کمین کشور ماست مطلبه که حداقل علوم نظامی رو جوانان امروز آموزش ببینند .

  11. آقای ناشناس ، اول جرات داشته باش خودتو معرفی کن بعدش لازم نیست که شما خودتو خسته کنی و اما اگر مدرک و دلیل داری که دکتر با دولت مخالفه بیان کن چون من همین فردا پیگیر حرف شما هستم و اگر درست باشد، کسی که یقه دکتر بگیره امثال ما خواهیم بود .

    • آقای کلانتری در نیت پاک شما شکی نیست اما هم زیاد می نویسی هم کم می خونی یکم به نوشتم دقت کن من گفتم اگه دکتر کار نمی کنه یا(ی ا) دولت مشکل داره نه اینکه با(ب ا) دولت مشکل داره!!!
      اتفاقا دکتر با دولت خیلی هم خوبه و کار هم می کنه اما نه برای ما برای ذوب آهن اصفهان و شرکتای دیگه حتی به فکر نیروهای فصلی مینو هم نیست…..
      یادم رفت بگم مقاله هم بلده چاپ کنه 🙂

  12. آقای کلانتری من شما و صداقتتونوخوب میشناسم منم کسی ام که تمام عمرم توسیاست و اجتماع بوده اونموقع که مافقط فکر شهرو انقلاب بودیم بقیه بارشونو می بستن … ولی حیف که خیلی از این مسولین ریاکارند….وفقط فکرمنافع شخصی و فامیلی.یه دوره ای یه همشهری مامسول یه جایی شد هیچکدوم از فامیلاش بیکارنموندن که هیچ… کلی زمین زراعی هم از هییت هفت نفره قزوین کرفتن …..شورای قبلی که نگیم بهتره ..ایناهم که شنیده میشه زمین توشهرک شهرداری گرفتن.یکی از فامیلای دکترهم که ادعای مدیرکلی در مینوداره..ازدردسخن گفتن و از دردشنیدن بامردم بی درد ندانی که چه دردیست

  13. محمد آقا اگه نمی خوردند که این همه بیکار نداشتیم متاسفانه آنهایی هم که طالب خدمتند دارند درو می کنند . آقایی که طول عمرش در خانواده ای قرآنی بزرگ شده می آید و در اختلا…. نقش دارد . ایمان را از مردم می گیرد .

  14. ۱-مردم شریف خرمدره هیچگاه فکر بد نخواهند کرد چون به دکتر خانمحمدی اعتقاد دارند و اعتماد دارند و به یاری حق دوباره اعتماد خواهند کرد.
    ۲-افتخار کردن به افتخارات شهرستان برای ما نون و آب نمی شود، اما دیدن افتخارات شهرستان و رسیدن افراد درستی چون ایشان به مسئولیت های بزرگتر باعث افتخار است و بنده و همفکران بنده هیچگاه پشت ایشان را تحت هیچ شرایطی خالی نخواهیم کرد. رای حداکثری دکتر خانمحمدی باعث ایجاد سوزش در خیلی ها شد!!!، ولی آنان هیچگاه نخواهند توانست نظر همشهریان عزیز و دوستداران دکتر را برگردانند.
    ۳- ای کاش برخی همشهریان حوصله خواندن چند خط حرف حساب را داشتند تا …. .
    ۴- به امید روزی که خرمدره ای های عزیز و با لیاقت در پست های کلیدی استان و کشور مشغول باشند و علاوه بر اینکه باعث افتخار بوده و هستند، در مسئولیت خود درست و سالم و صالح خدمت کنند و در برطرف کردن مشکلات شهرستان خرمدره نیز تلاش کنند.
    ۵- آقای دکتر خانمحمدی خیلی دوستتان داریم. درود بر شما

  15. آقای شهروندخرم دره ایچقدرهم اعتمادبه نفس دارین پس یه دورتوشهربزنین بشنوین مردم در مورد دکترچی میگن ازطرف مردم وکیل نشین معلومه شماپست و اعتبارخوبی از دکترگرفتین.شماو همفکراتون کیها هستین اول فکرتونوبیان کنین.حرف حساب اگه دارین بزنین…بعله دکتربهتون وعده داده در پست های کلیدی خرم دره ای هامشغول بکارخواهندشد انشالله ولی بفرمایش امام علی میدان عمل بسیار تنگ و میدان سخن فراخ هست ماشالله به ادب شماکه ازنوع محموده….ازادب و متانتتتون فکرتون هم فهمیدیم

    • جناب “محمد” همشهری عزیز سلام
      خیلی ممنون که نظر بنده را نقد کردید و مطالبی را در این خصوص نیز ارائه کرده اید، درود بر شما. در جهت پاسخگویی به مواردی که مطرح کرده اید، مطالبی را به عرض شما و دوستان می رسانم:
      ۱- اعتماد به نفس بنده مدیون همشهریان عزیز و شهروندان خرمدره ای است که بجز عده ای اندک که بعضا معرف حضور هستند!!!، بقیه نوع دوست اند و به قول یکی از دوستانم، همشهریان خرمدره ای از بهترین مردمان و مهمان نوازترین مردمان هستند، چنانکه داستان معروف تبریزی هایی که در خرمدره در برف در راه مانده بودند و خرمدره ای ها به آن ها احترام گذاشتند و کمک کردند زبان زد خاص و عام است. یا بعضی مواقع وقتی بنده برخی از همشهریان خود را (چه کم سواد و چه تحصیل کرده)می بینم و با آن ها برخورد می کنم، آنقدر احساس خوشحالی می کنم که متانت و مثبت اندیشی و نیک اندیشی و نیک سرشتی آن ها را می بینم و برای خودم شرمنده می شوم. فکر سالم و دوستی هایی که خصوصا در همشهریان پیشکسوت دیده می شود الگوست و قابل ستایش است. بنده هم همشهریانم را دوست دارم و تلویحا اشاره کنم که بحث اعتماد به نفس نیست بحث دوست داشتن است.
      ۲- بنده از طرف مردم وکیل نیستم و دیگر جملات خود را جمع نمی بندم و به صورت مفرد بیان می کنم.
      ۳- بنده نه تنها از دکتر پست و اعتبار خوبی نگرفته ام بلکه اصلا پست و اعتباری نگرفته ام. امیدوارم این جمله بنده را باور بفرمایید چون دروغ نمی گویم.
      ۴- همفکران بنده دلسوزان برخی همشهریان هستند!. بنده همیشه در طول عمرم طرفدار مظلومان بوده ام و انشالله خداوند کمک کند تا طرفدار مظلومان باقی بمانم. بنده همیشه طرفدار همشهریان درست و نیک سرشت خود بوده ام و خواهم بود.
      ۵- در خصوص ادب بنده، برعکس بنده اعتقادی به ادب آن شخص ندارم و هیچگاه قصد و نیت بی ادبی ندارم. خواهش می کنم از روی این جمله درباره فکر بنده قضاوت نکنید. جمله مذکور هم معنی همان جمله ی معروف آن شخص یعنی “م ا” بود. این موضوع را بگذارید به حساب سیاستی که نتیجه ی آن را خودم متوجه می شوم.
      ۶-بنده خودم را هیچگاه عرض نمی کنم ولی آرزو دارم اگر دکتر توانایی دارد، همشهریان سالم و درستکار بنده را در پست های مهم و کاربردی وارد کند و از آنان حمایت کند تا گام های بلندتری برای شهرستان خرمدره برداشته شود.
      ۷-جناب “محمد” ممنون از اینکه نظر خود را بیان کردید و انتقادات به حقی وارد نمودید. این موضوع را هم دوباره متذکر می شوم بنده تا به امروز با دکتر ارتباطی نداشته ام از نوعی که شما بیان کردید. اگر بنده را چند درصد قبول دارید، مطمئن باشید در این مورد خاص کذب نمی گویم.
      با تشکر

  16. از شهروند عزیز دوباره متشکرم و در جواب دوستان عرض کنم ، می دانم که ایشان اگر شاغل باشند کارمندی ساده اند که با تلاش خودشان بجایی رسیده اند واگر دست بوس یک عده بودند هیچگاه لب به انتقاد سازنده نمی زدند و در مورد دیگر دوستان عزیز بنده طالب هستم که اگر وقت داشته باشند رودر رو و چهره به چهره همدیگر را ملاقات و از مشکلات و خواسته های شهرمان سخن بگوییم بنده در خدمتم و شماره همراهم را از آقای مرادی می توانید بدست آورید .

    • آقای کلانتری گرامی خدمت شما نیز سلام عرض می کنم.
      از اینکه به بنده اعتماد کرده اید و مطلبی در خصوص بنده ارائه کردید، متشکرم. خیلی خوشحالم که از روی جملات و نظراتی که بنده می دهم درباره ی بنده احساس مثبتی دارید (البته با شایدها و اما و اگرهایش). بنده با تلاش خودم زندگی می کنم و در خصوص موقعیت شغلی خود در همین حد بیان کنم که آن را هم به لطف خدا و با تلاش خودم و همکاری و یاری عزیزانم و همچنین دست بوسی بدست آورده ام!. اتفاقا بنده دست بوس عده ای هستم و به برکت آن ها و دعای خیر آن ها به موقعیت فعلی خود رسیده ام. واقعا دست پدر و مادر و خانواده و برخی عزیزان انسان بوسیدنی است، ای کاش لیاقت این کار را داشته باشیم و خجالت ها را کنار بگذاریم و غرور نداشته باشیم.

      آقای کلانتری بزرگوار مطالب و انتقادات شما سازنده است، درست است و پاک است و به قول دوستان در نیت پاک شما هیچ شکی نیست. اما نمی دانم همه مطالب و نظرات بنده انتقاد سازنده باشد، این موضوع را از نظرهای برخی دوستان در پاسخ به برخی نظرهای خود متوجه می شوم. بنده واقعا قصد سازندگی و آبادانی شهرستان خرمدره را دارم و نیت و قصد و غرض شخصی ندارم. آرزوی انجام کارهای بزرگ را برای همشهریانم دارم و انشالله به حدی برسیم که با هر بادی نلرزیم. آرزوی اتحاد و وحدت برای همشهریانم را دارم که هر فردی نتواند سلایق شخصی خود را بیان و اعمال کند و در نهایت و در اصطلاح سر شهرستان ما بی کلاه بماند.
      انشالله در همین روزها ارتباط خود را با دوستان نزدیک تر خواهم کرد.

  17. با سلام خدمت همشهری گرامی ، کاش عزیزانی همچون شما در سطح شهرستان زیاد بودند و از روی انصاف نظر می دادند البته در این سامانه کمتر دیده می شوند اگر هم باشند که هستند و عده ای از این که بنده در مورد برخی مسائل نظر داده ام ناراحتند ولی کاش یاد می گرفتیم که پشت کسی باشیم که اکثریت انتخاب کرده اند و پیشرفت شهرمان را از ایشان می خواستیم حرف و سخن زیاد است ولی می گویند کمتر بنویس که حوصله خوندنش را داشته باشیم . حق همیشه تلخ و بیانش تلخ تر است . خداحافظ شما

    • با تشکر از نظر شما. خیلی ممنونم که به بنده لطف کردید.
      توضیحی در خصوص عبارت داخل پرانتز در بالا بگویم تا نظرم اشتباه برداشت نشود. منظورم از عبارت داخل پرانتز خودم هستم و این یعنی شما بدون اینکه بنده را بشناسید و ممکن است بنده هر نیتی داشته باشم به بنده لطف دارید و درباره بنده مثبت فکر می کنید. خیلی ممنون و متشکرم.

  18. با سلام آنچه از دل بر آید لاجرم ( بی کم و کاست ، ازصمیم قلب ) بر دل نشیند .
    موفق و موید و سر فراز باشید همشهری گرامی ، سراریزی اشگ شوق با خوانندن نظرات جنابعالی از چشمان بنده که به حق و نشات گرفته از عشق به سرزمینمان است ،نشان از شناخت قلبی از شما دارد .

  19. با سلام خدمت آقای مرادی بزرگوار ، بنده و دیگر دوستان به شما یک عذر خواهی بدهکاریم ولی از آنجائیکه تمامی روزها متعلق به شما و همکارانتان می باشد و شما همیشه در قلب ما جای دارید مرقوم نکردیم ولی با تمام وجود عرض می کنم همیشه ایام ، موفق و زیر سایه ی توجهات آقا صاحب زمان(عج) باشید .

  20. خداییش تواین مملکت همه متخصص همه چی شدن…. یکی لطف کنه به ایشون بگه شمامقاله سعیدلیلازو که بزرگترین اقتصاددان کشوره بخون بعد نطر اقتصادی بده

  21. ما لعبتکانیم و فلک لعبت باز

    از روی حقیقتی نه از روی مجاز

    یک چند درین بساط بازی کردیم

    رفتیم به صندوق عدم یک یک باز

    این نیز بگذرد……………………………

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.