• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
8

بی‌سوادهای بزدل و بی شناسنامه‌ای که باید به جهنم بروند!

  • کد خبر : 18843
  • 21 مرداد 1393 - 18:17
بی‌سوادهای بزدل و بی شناسنامه‌ای که باید به جهنم بروند!

حجت‌الاسلام حسن روحانی توهین به منتقدان دولت را به بی سواد بودن انها محدود نکرد و در همایش سالانه سفرا و نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور که برگزار شد عصبانیت خود را نتوانست پنهان کند و منتقدان مذاکرات را به جهنم حواله داد و گفت: عده‌ای شعار سیاسی می‌دهند اما بزدل سیاسی‌ هستند هروقت […]

حجت‌الاسلام حسن روحانی توهین به منتقدان دولت را به بی سواد بودن انها محدود نکرد و در همایش سالانه سفرا و نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور که برگزار شد عصبانیت خود را نتوانست پنهان کند و منتقدان مذاکرات را به جهنم حواله داد و گفت: عده‌ای شعار سیاسی می‌دهند اما بزدل سیاسی‌ هستند هروقت مذاکره می‌شود، می‌گویند می‌لرزیم؛ به جهنم، بروید جای گرم که نلرزید!

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا  روز گذشته که حسن روحانی در همایش رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور سخنرانی می‌کرد یکبار دیگر در خصوص منتقدان سخن گفت.

منتقدان بزدل سیاسی هستند، برویدبه جهنم!

حجت‌الاسلام حسن روحانی توهین به منتقدان دولت را به بی سواد بودن آنها محدود نکرده و در همایش روز گذشته سالانه سفرا و نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور که در تهران برگزار شد نتوانست عصبانیت خود را پنهان کند و منتقدان مذاکرات را به جهنم حواله داد و گفت: عده‌ای شعار سیاسی می‌دهند اما بزدل سیاسی‌ هستند هروقت مذاکره می‌شود، می‌گویند می‌لرزیم؛ به جهنم، بروید جای گرم که نلرزید!
روحانی با بیان اینکه عده‌ای در داخل تعامل هراسی را مطرح و در خارج هم برخی ایران هراسی می‌کنند، تاکید کرد: سیاست‌ خارجی دکترین مستقل ندارد بلکه جزئی از سیاست‌ ملی است؛ عده‌ای شعار سیاسی می‌دهند اما بزل‌دل سیاسی‌ هستند هروقت مذاکره می‌شود، می‌گویند می‌لرزیم؛ به جهنم، بروید جای گرم که نلرزید.
وی در ادامه تاکید کرد: «تعامل هراسی»، «مذاکره هراسی» و «مفاهمه هراسی» غلط است. مقام معظم رهبری از تعبیر نرمش قهرمانانه استفاده کرده‌اند. «نرمش قهرمانانه‌هراسی» هم غلط است.

 

 چرا یک عده کم سواد باید حرف بزنند؟

رئیس‌جمهور پیش از این نیز به شدت به منتقدان توافق ژنو حمله کرده و گفته بود: دوست ندارم گله کنم اما باید بگویم خودتان باید نقد کنید چرا دانشگاه خاموش است، چرا استاد خاموش است؟ از چه می ترسید؟ چرا وقتی یک کار بین المللی می شود استاد به من نامه خصوصی می نویسند

چرا حرف نمی زنید؟ ژنو اولین راه‌گشا برای دانشگاه‌ها و پول دانشجویان بود. فقط یک عده که از یک جای مشخص تغذیه می شدند چیزهایی گفتند، اما چرا باید یک عده بی سواد صحبت کنند؟ چرا استادان صحبت نمی‌کنند؟ آینده و تاریخ بر ما نمی بخشد. چرا تا یک کاری انجام می دهیم صهیونیست ها بر ما داد می زنند؟ چرا برخی کشورهای همسایه داد و بیداد می کنند؟ کار بزرگی صورت گرفته است و این اقدام از آثار دانشگاه است.

آنان که در مذاکرات شرکت کردند در مذاکرات صحبت کردند و در مذاکرات تصمیم گرفتند، دانشگاهی بودند پس چرا استادان نباید خودشان حرفشان را بزنند؟

حداقل این توافق اولین گشایش برای دانشگاه و برای دانشجویان بود. فقط عده معدود که ازجای معدود تغذیه می‌شوند آنها باید حرف بزنند؟ البته آنها هم حرف بزنند اشکال ندارد؛ نقد کنند. چرا یک عده کم سواد باید حرف بزنند؟

منتقدین؛ شناسنامه دار باشند
سخنان رییس جمهوری در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب نیز با توهین به منتقدان دولت همراه بود؛ رئیس‌جمهور در آنجا گفته بود: بیشترین نقد امروز در جامعه از دولت و دولتمردان می‌شود و افتخار می‌کنم به دولتی
که شرایطی را به وجود آورده است که همه به راحتی حرف می‌زنند و نقد می‌کنند و سخن می‌گویند و گاهی از کاه کوه می‌سازند. نقد حق مردم است. حق همه گروه هاست، چه اقلیت چه اکثریت. اما آنچه
پسندیده نیست آنکه با پول مردم و با بیت المال مردم از دولتی که منتخب مردم هست و با رای اکثریت مردم شروع به کار کرده است کسی بخواهد به جای نقد تخریب را پیشه گیرد. این چیزی است که دولت
نمی‌پسندد. از همه می‌خواهیم با شناسنامه حرف بزنند. بگویند از کجا هستند، وابسته به کدام جناح هستند و با نام جناح خود سخن بگویند نه با نام ملت ایران. 
انتهای پیام/
لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=18843

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. آقای روحانی دمت گرم قربون دهنت .

  2. آقای روحانی متشکریم.

  3. آقای روحانی درک درستی از اوضاع منطقه دارند و متاسفانه تمامی این پیچیدگی های منطقه تنها خواسته ی اسرائیل است و با به جان هم انداختن مسلمانان به دنبال تسلط برمنطقه حتی تا مرز های ایران هستند و کمک آمریکا و اروپا هم به برادران کرد حاکی از این مسئله است که عراق تقسیم شود و خواب های آشفته آنان برای منطقه به تحقق برسد ولی کور خواند ه اند ایرانی با غیرت تر از آنست که ذره ای از خاکش را از دست بدهد ولی عده ای کوته فکر خیال می کنند که روسیه و چین همواره پشت ما خواهند بود ، نه آقا آنها دنبال منافع خود هستند و بس .

  4. به عقیده من حتی جنگ غزه هم ساختگی مانند آن جنگ ۳۳ روزه بوده و هست تا به این وسیله حماس خلع سلاح و از بین برود تا در هنگام اجرای نقشه های شومشان از پشت خنجر نخورند و خیالشان تخت باشد همانگونه که الان از جهت جنوب لبنان با حضور کلاه آبی های سازمان ملل ، فکرشان آسوده است و دیگر از جنوب لبنان کسی نمی تواند به آن ها حمله ای بکند .
    آقا باید هوشیار بود متاسفانه این جنگ اقتصادی به ضرر ما تملام می شو د چون عد ه ای که منافعشان به خطر افتاده است ، سر نا سازکاری را شروع کرد ه اند . البته می دانم که آقای روحانی با تدبیر تر از آن هستند که موقیت کنونی منطقه را ندانند و به امید خدا کشتی مملکت را به سر منزل مقصود و ساحل نجات ، خواهند رساند .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.