• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
6

خیابان سید جمال الدین مسیر بعدی برای روکش آسفالت است

  • کد خبر : 19359
  • 04 شهریور 1393 - 9:34
خیابان سید جمال الدین مسیر بعدی برای روکش آسفالت است

خیابان سید جمال الدین مسیر بعدی برای روکش آسفالت است.شهردار خرمدره در گفتگو با نبض سحر ازآغاز فاز دوم نهضت آسفالت  در خرمدره خبرداد و افزود:در صورت تامین اعتبار،از ابتدای خیابان سید جمال الدین تا تقاطع کربندی و همچنین اتصال میدان توحید به چهارراه قائم  مسیرهای فاز دوم نهضت آسفالت خواهند بود. وی همچنین در […]

خیابان سید جمال الدین مسیر بعدی برای روکش آسفالت است.شهردار خرمدره در گفتگو با نبض سحر ازآغاز فاز دوم نهضت آسفالت  در خرمدره خبرداد و افزود:در صورت تامین اعتبار،از ابتدای خیابان سید جمال الدین تا تقاطع کربندی و همچنین اتصال میدان توحید به چهارراه قائم  مسیرهای فاز دوم نهضت آسفالت خواهند بود.

وی همچنین در خصوص وضعیت خیابان ولیعصر با بیان این مطلب که این خیابان نیازمند یک کار اساسی است گفت:ما تمایل به  برداشتن روپوش وسط خیابان هستیم و همچنین  سنگ کاری پیاده روهای این خیابان وتزئین آن ، که به عنوان خیابان ورودی شهر از زیبائی لازم برخوردار باشد.

وی همچنین از افتتاح  ساختمان آتش نشانی در هفته ی دولت خبر داد.

انتهای خبر

 

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=19359

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. دم شهردارمون گرم به خدا دیشب از تو خیابون کشاورز دیدم منبع آب میدرخشه بعدا فهمیدم المان میدان توحید هم میدرخشه با رنگای مختلف خیلی خوشم اومد خدا ازت راضی باشه که حداقل هر دو هفته یکبارم شده یه کارایی تو شهر می بینیم و کیف می کنیم افتخار مایی

  2. عاشق شهردار………….شماهم هرچی میکشه از عاشقاشه

  3. ساختمان آقای بلدی و نبش خروجیخیابان بهشتی باید هرچه سریع تر تملک و تقاطع اصلاح شود ، هرچه بیشتر زمان بگذرد به ضرر شهروندان و شهرداری خواهد بود .
    در ضمن اگر مشکل تملک زمین آقای خلیلی پشت مسجد سیدالشهدا (ع) حل شده زمین و مخروبه باقی مانده همشهریان دیگر هم خریداری و تملک و میدان آزادی احیا شود ، بیشتر ازاین زمان را دست ندهیم .
    متشکریم از بازسازی پیاده روی جمالدین . انشاا… دیگر شاهد تخریب و آب پاشی زیر پیاده روها نخواهیم بود .
    کار ناتمام آقای شریفی( شورای ۳ ) در اصلاح پیاده رو بهشتی و اینکه چرا ناتمام رها شد مگر بودجه ی تخصیصی برای کل پیاده رو نبود و چی شد و چرا ناتمام ماند و لی شما خواهشا تمکیل بفرمایید .
    عبور مرور در آرامستان ( باغ رضوان ) به سختی انجام می گیرد . لطفا یکسان سازی سطح رویی قبور عزیزان دست کوتاه از دنیا به وسیله شهرداری در سرسع ترین زمان صورت گیرد . بنده چندین بار دیده ام که مردم در میان قبور به جهت مذبور زمین خورده و گله مند هستند .
    متشکریم . این شهر نابسامانی های بسیاری دارد . شهروندان گرامی بدانند که در سنوات قبل این شهر رها شده بود .

  4. از مطلب آقای شیر محمدی در هفته نامه نگین سبز ( مهمان تهرانی ) در مورد مشکلات شهر که به صورت طنز و زیبا بیان شده بود، متشکریم .
    ازمطالب استاد حسین خانی هم در این هفته نامه متشکریم .

  5. زنده باد آقای امیرلو… استحقاق نمایندگی مردم خرمدره در مجلس رو تو داری

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.