• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
6

رحمانی:کارمندان انتظار دارند مورد تکریم واقعی قرار گیرند

  • کد خبر : 19366
  • 05 شهریور 1393 - 1:10
رحمانی:کارمندان انتظار دارند مورد تکریم واقعی قرار گیرند

به بهانه ی روز کارمند، نبض سحر با “رحمانی”رئیس اداره بهزیستی خرمدره گفتگوی انجام داده است که توجه ی شما مخاطبین را در ادامه به آن جلب می کنیم. نبض سحر: در روز کارمند چه انتظاراتی از مسئولان دارید؟ کارمندان انتظار دارند مورد تکریم واقعی قرار گیرند و از اونها تقدیر و تشکر لفظی به […]

به بهانه ی روز کارمند، نبض سحر با “رحمانی”رئیس اداره بهزیستی خرمدره گفتگوی انجام داده است که توجه ی شما مخاطبین را در ادامه به آن جلب می کنیم.

نبض سحر: در روز کارمند چه انتظاراتی از مسئولان دارید؟

کارمندان انتظار دارند مورد تکریم واقعی قرار گیرند و از اونها تقدیر و تشکر لفظی به عمل نیاید بلکه ارج نهاده شوند.

تقدیر وتشکر به این معنا نیست که حتما هدیه نقدی دریافت کنند بلکه طالب ارزش گذاری می باشند. در واقع مردم و مراجعان باید به کارمندان به عنوان نماینده دولت اعتماد نمایند و همانگونه که کارمندان مراجعات را تکریم می نمایند ،مراجعان نیز باید برای جایگاه کارمندان ارزش قائل شوند و فرایند انجام امورات در فضائی سالم و دور از تنش محقق گردد.

 نبض سحر: مهمترین مشکل کارمندان؟

نبود تعطیلات فصلی و طولانی بودن ساعات کار

 نبض سحر: برای تکریم ارباب رجوع از سوی کارمندان چه کارهایی باید انجام شود؟

فرایند انجام کار به طور شفاف اطلاع رسانی گردد و اگرمراجعه کننده جزء خدمت گیرندگان می باشد ،در سریع ترین زمان ممکن خدمات ارائه گردد و اگر به هر دلیلی مراجعه نمی تواند مشمول خدمت گردد باید از طرف کارمندان به طور واضح و شفاف توجیه گردد و مراجعه کننده حق دارد بداند چرا مشمول دریافت خدمت مورد نظر قرار نمی گیرد.

 نبض سحر:بهترین روز کاری شما چه روزی است؟

روزی که شاهد توانمندی و استقلال جامعه هدف بهزیستی باشم و نتیجه زحمات مجموعه همکارن من در بهزیستی به ثمر می رسد و مددجو اظهار می نمایند دیگر وابستگی به حمایت دستگاه های دولتی نداشته و خود قادر است امورات زندگی اش را اداره نماید.

 نبض سحر: کارمندان چه نقشی در عدالت محوری در جامعه دارند؟

کارمندان با توجه به اولویت بندی مشکلات مراجعان و د نظر گرفتن هزینه های درمان یا هزینه های موردنیاز جهت رفع مشکلات زندگی،نوع و شدت مشکل،وضعیت معیشتی خانواده و سایر متغیرها نوع و میزان حمایت را برای جامعه هدف تعیین می نمایند ، تلاش می کنندکه ارائه خدمات به شکل تخصص باشدو از هرگونه تبعیض و خدمت سلیقه ای خودداری نمایند.

رحمانی رئیس بهزیستی خرمدره

 نبض سحر: رَویه سازمان بهزیستی در جذب کارمندان خوب چیست؟

سازمان بهزیستی مثل سایر نهاده های دولتی در جذب واستخدام نیروهای دولتی توانمندترین افراد را از لحاظ علمی،اخلاقی،اجتماعی و سایر آیتم های استخدامی انتخاب می گردند و ضمن فعالیت از آموزش های ضمن خدمت بهره می گیرند وبه شکل مستمر اطلاعات خود را به روز رسانی می نمایند تا در ارائه خدمات دچار سردرگمی نباشند و قادر باشند به صورت تخصصی ارائه خدمت نمایند.

 نبض سحر: کارمندان در تحقق بخشی به شعار سال ۹۳ چه نقشی می توانند داشته باشند؟

کارمندان ضمن اینکه فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب را در راس ارائه خدمات قرار می دهند در خصوص تحقق شعار سال ۹۳ با عنوان:اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نسبت به ارائه خدمات که در دستورالعمل های حمایتی عنوان شده بسنده نمی نمایند وبلکه برنامه هایی  تدوین می نمایند که در وضعیت اقتصادی و بالا بردن فرهنگ مراجعان با رویکرد سبک زندگی اسلامی گام های موثری بردارند و در مدیریت جهادی با اتحاد و یکپارچگی که دارند سعی در ارائه خدمات مطلوب تر وبا کیفیت تر به جامعه هدف دارند و از بی مسئولیت پرهیز نمایند.

 نبض سحر: مهمترین دغدغه ی یک بانوی کارمند چیست؟

یک بانوی کارمند باید بداند چگونه برنامه ریزی خوبی در زندگی داشته باشند که ضمن اینکه بهترین خدمت تخصصی را ارائه می نمایند از امورات منزل،فرزندان و زندگی شخصس خود غافل نباشند چرا که در اثر اشتغال باعث شود مثلا در تربیت فرزندان دچار سستی شودن که ضرر های جبران ناپذیری به خانواده و جامعه تحمیل گردد.

  نبض سحر: بزرگترین آرزوی شما در زندگی چیست؟

توانمندی و اشتغال گروه های هدف خدمت گیرنده بهزیستی ،شفای بیماران صعب العلاج و در یک کلمه موفقیت و سربلندی معلولین زنان و کودکان بی سرپرست و ارائه خدمات با حفظ شان و کرامت والای انسانی آن گونه که شایسته این بندگان عزیز خداوند است.

وی در پایان از کمک های خییرین ومسئولین شهرستان ،معتمدین تقدیر وتشکر نمود و از تمامی خییرین در خدمت رسانی به مددجویان دخواست همکاری و یاری رساندن نمود.

پایان گفتگو

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=19366

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. ضمن عرض سلام وخسته نباشی خدمت سرکار خانم رحمانی ما جامعه معلول خرمدره انتظار داریم مارا ازنظر شغل وازدواج یاری کنیدتا بتوانیم مانند یک شهروند عادی زندگی کنیم وشما به عنوان ریس بهزیستی مارادربهتر زیستن کمک کنید با تشکر

  2. با سلام لطف کنید ترتیبی بدهید بتوانیم با بهزیستی هم ارتباط داشته باشیم مثل دیگر مسولین با تشکر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.