• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8

کودکان با شخصیت‌های روی جلد دفاتر قاصدک هم‌زادپنداری می‌کنند/ترویج نوشت افزار ایرانی اسلامی از ضروریات فرهنگی

  • کد خبر : 20027
  • 11 شهریور 1393 - 16:05
کودکان با شخصیت‌های روی جلد دفاتر قاصدک هم‌زادپنداری می‌کنند/ترویج نوشت افزار ایرانی اسلامی از ضروریات فرهنگی

مدیر پروژه نوشت افزار “قاصدک” گفت: از آنجایی که کودک تخیل قوی دارد با شخصیت‌های روی جلد دفاتر هم زادپنداری می‌کند از این رو ترویج نوشت افزار ایرانی اسلامی از ضروریات فرهنگی است. به گزارش نبض سحر به نقل از دانا،مهدی شاه‌وردی مدیر پروژه نوشت‌افزار “قاصدک” در گفت‌وگو با طنین یاسبا بیان اینکه از سال ۹۱ […]

مدیر پروژه نوشت افزار “قاصدک” گفت: از آنجایی که کودک تخیل قوی دارد با شخصیت‌های روی جلد دفاتر هم زادپنداری می‌کند از این رو ترویج نوشت افزار ایرانی اسلامی از ضروریات فرهنگی است.

به گزارش نبض سحر به نقل از دانا،مهدی شاه‌وردی مدیر پروژه نوشت‌افزار “قاصدک” در گفت‌وگو با طنین یاسبا بیان اینکه از سال ۹۱ برای نخستین بار محصولات نوشت‌افزار ایرانی اسلامی به بازار عرضه شد، اظهار داشت: افراد بسیاری از عدم استقبال نوشت افزار ایرانی اسلامی سخن می‌گفتند اما استقبال خوبی شد تا جایی که امروز این نوع نوشت افزار دغدغه بسیاری از خانواده ها است.

وی افزود: امروزه با توجه به هجمه فرهنگی و اینکه غرب سعی دارد فرهنگ ملت های مسلمان را تغییر دهد، نوشت افزار هم از این قاعده مستثنی نیست، ترویج نوشت افزار ایرانی اسلامی از ضروریات فرهنگی است چرا که که کودکان بسیاری با آن سرو کار دارند.

شا‌ه‌وردی ادامه داد: در نوشت‌افزار ایرانی اسلامی، ویژگی‌های ظاهری نظیر طرح و رنگ‌آمیزی، کیفیت کار و صحافی و در نهایت قیمت مناسب باید لحاظ شود که ما تمام تلاش خود را در این راستا انجام داده ایم اما بیش از این موارد بحث فرهنگ سازی استفاده از نوشت افزار ایرانی اسلامی و حمایت از آن مهم تر است.

مدیر پروزه نوشت‌افزار قاصدک تصریح کرد: از ۳ سال پیش بحث تولید نوشت افزار ایرانی اسلامی مطرح شد که متأسفانه در آن زمان تبلیغاتی در این خصوص صورت نگرفت اما امروز به دلیل اهمیت و ضرورت این موضوع تبلیغات خوبی در حال انجام است که صداو سیما به عنوان رسانه ملی گام‌های خوبی را در بحث تبلیغات و ضرورت نوشت افزار ایرانی اسلامی برداشته است و باید ادامه داشته باشد.

شاه وردی خاطرنشان کرد: والدین نقش بسزایی در تهیه نوشت افزار مناسب برای فرزندانشان دارند از این رو توصیه می‌کنیم در خرید آنها دقت داشته باشند و نوشت افزاری تهیه کنند که با فرهنگ ایرانی اسلامی مطابقت داشته باشد چرا که شخصیت های غربی آثار مخربی به وجود می‌آورند و از آنجایی که کودک تخیل قوی دارد با شخصیت های روی جلد دفاتر همزادپنداری می کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=20027

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.