• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
8

گزارش تصویری از بازدید دکتر خانمحمدی از روستاهای توابع خرم دره

  • کد خبر : 19960
  • 11 شهریور 1393 - 10:03
گزارش تصویری از بازدید دکتر خانمحمدی از روستاهای توابع خرم دره

“محمدرضا خانمحمدی” نماینده مجلس شهرستان های ابهر ، خرمدره و سلطانیه از روستاهای الوند،پالاس وخلیفه لو از توابع بخش خرم دره بازدید کرد. . عکاس: ابوالفضل محمدی

“محمدرضا خانمحمدی” نماینده مجلس شهرستان های ابهر ، خرمدره و سلطانیه از روستاهای الوند،پالاس وخلیفه لو از توابع بخش خرم دره بازدید کرد.

452435_ZW3E1Wpp

452435_cI4AlMqb

452435_Bxoq8qzX

452435_xSzcBZ06

452435_BNnLzmQN

.

عکاس: ابوالفضل محمدی

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=19960

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 31در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳۱
  1. واقعا خیلی زحمت کشیدن یه وقت خسته نشن ! حتما رفتن سیزده بدر ! کار دیگه ای که بلد نیستن انجام بدن فقط بچرخن و وعده وشعار الکی بدن .

  2. دکتر خانمحمدی عزیز ای کاش متوجه می شدید که چه افراد توانمندی در گوشه و کنار مانده اند و شما همچنان در اطرافتان فردی است که کارآیی جمعی ندارد! و به فکر منافع شخصی و معادن شخصی و برخی موارد دیگر!! است.
    با این حال ممنون که به روستاهای شهرستانمان خرمدره رفتید. اگر چه ممکن است نتیجه ای در کار نباشد.
    گفتند راه خلیفه لو آسفالت شده، اگر از دوستان فردی اطلاع دارد، لطف کنید بگویید کجای این راه آسفالت شد و افتتاح شد؟

  3. سلام بر همشهری گرامی در تابلو مسیر یاب جنب مخابرات آدرس قیدار را داده اند !؟ آیا به نظر شما می شود از سمت جنوب شهرمان به قیدار رفت ؟
    مثل اینکه راه روستایی خلیفه لو منظورشان است که آسفالت شده ولی گردشگری خلیفه لو هنوز لنگ می زنه .
    روز اول هفته دولت ، با دوستان بخاطر مشکلات بوجود آمده برای بیمارستان بوعلی در فرمانداری بودیم مشکل مطرح شد ولی گمان نکنم نتیجه ای بدهد . متخصص ها را فراری می دهند و وسایل بیمارستان را بدون مزایده به فروش می رسانند .

  4. واقعا چفدرتوزحمت افتادین اونم باهییت همراهتون…..

  5. سلام
    بالاخره جنبشی از جانب دکتر دیدیم
    خدا قوت جوون
    چی شد یادی از مسئولیت فراموش شدت کردی؟
    خوب ما رو مسخره عام و خاص کردی دستت درد نکنه
    یه بار شنیدم ازت که می گفتی ما به فکر حل مشکل اقتصادی کشور هستیم پس چی شد از فکر اقتصادی هم خبری نشد از خدمت هم که اصلا خبری نبود

  6. دکتر دکتر دکتر سلام آقای دکتر حالت خوبه دکتر از اینورا دکتر خسته نشی دکتر از اینهمه کار دکتر مردم فدات دکتر همه چی فدات دکتر تو مقاله بده دکتر مقاله بده دکتر که بهت میاد دکتر پشیمونم ازت دکتر خجالت می کشم دکتر که بگم دکترمون شده الکی دکتر دیگه مزاحم نشم دکتر مجلس خوش بگذره دکتر….

  7. با سلام : ما امیدواریم از این آب باریکه ای که به وسیله دکتر برای شهرمان گشوده شده البته با رای مردم ، حداقل یک طرح ماندگار مانند اریکو ابهر که کمر اراکی ها را شکست و آن را به ابهر آورد ( قدرت را ببین ) آقای خانمحمدی هم داشته باشند و الا تا عمر داریم باید غصه ی کار نکرده را بخوریم .

  8. دکتر عزیز نماینده محترم شهرستان عزیز خرمدره و حومه، علی رغم انتقاداتی که به شما وارد می شود هستند کسانی که مانند امثال بنده شما را همچنان بسیار دوست دارند و می دانند که نیت شما همیشه خیر بوده و هست. به قول همشهری عزیزمان آقای کلانتری کاری نکنید که غصه کار نکرده را بخوریم و با روابطی که در این راه بدست آورده اید، بانی حداقل یک طرح بزرگ و ماندگار برای خرمدره باشید.
    آقای دکتر خانمحمدی ای کاش جنابعالی که فرهیخته هستید و در سطح بالای علمی قرار دارید و در این خصوص الگوی بسیاری از جوانان و فرهیختگان و حتی همشهریانمان هستید (بنده از طرف خود عرض می کنم که بسیار به شما افتخار می کنم و همیشه روزگار برای حضرتعالی آرزوی موفقیت دارم )، این فرهیختگی را در سیاستمداری نیز بکار می گرفتید و به اندیشه های نو و فعالان جوانتر ارزش بیشتری قائل می شدید و کارگروه های تدوین برنامه های توسعه ی شهرستان را تشکیل می دادید تا می توانستید با فکر بازتر و حضور عاشقان شهرستان که شاید کمتر آن ها را دیده اید و شاید هم تا بحال آن ها را ندیده اید!، در جهت آبادانی خرمدره بکوشید.

    • با سلام همشهری گرامی ۱ متشکریم که دغدغه شما گریبانگیر( انشاا…) همه بوده و هست .

    • الان اینارو به کی گفتید؟؟؟ یعنی واقعا امید دارین این یارو کاری برای شهرمون بکنه!!! ۳ سال رفت و ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم دیروز دیدمش که پشت یه پارس نشسته بود در حالی که احمد کلانتری راننگی میکرد با خودم گفتم چرا پشت نشسته؟؟؟در حالی که مهدوی همیشه با سری بالا جلو می نشست و از مردمش نمی ترسید…

  9. “پشیمان”
    ۱-از ادبیات شما اصلا خوشم نیامد، حداقل حرمت نگاه دارید و با نوشتن لغاتی که در روزمره استفده می کنید، اقدام به نگارش نکنید بلکه با یک فردی که می تواند درست مطلب بنویسد مشورت کنید تا کلمه ی بهتری جایگزین دایرکتوری ذهنی شما شود.
    ۲- بنده نمی دانم شما امید را چه معنی می کنید. بنده گفتم که دکتر را دوست دارم و این مسائل ارزش ایشان را در نظر من کم نمی کند. حالا اگر کاری کرد که بهتر، نکرد مردم می دانند و تاریخ شهرستان، قضاوت در این خصوص کار من نیست. ولی با همه ی اوصاف من ایشان را دوست دارم و مطمئنم اگر به برخی دیگر از همشهریان بها می دادند وضعیت بهتر از این بود که هست. انشالله که افسوس کار نکرده را نخوریم.
    ۳- قسمت مودبانه نظر شما نیز محترم است، اما به شما توصیه می کنم در خصوص همشهریان عزیز من حرمت خود را نگاه دارید.

  10. دکتر جوری عمل کردی که دیگه خرمدره بعد از تو نماینده به مجلس نتونه بده.
    سواد هیچوقت به تنهایی نشون دهنده توانایی و کارایی نیست.

    • جناب ” همشهری” از نظر شما ممنونم و با بخش دوم آن کاملا موافقم.
      از نظر من
      ما باید همت کنیم تا خرمدره، همیشه در مجلس نماینده داشته باشد(نتیجه این موضوع در بلند مدت مشخص می شود نه در کوتاه مدت، به عنوان مثال از ابتدای انقلاب هستند ابهری هایی که در سطوح بالای کشور فعالیت می کنند و معرف حضور هستند تا امروز تازه ابهر به اینجا رسیده است ولی ما متاسفانه نداریم و اکنون که این فرصت ایجاد شده می خواهیم فرصت سوزی کنیم و به خود و دیگران القا کنم که خرمدره ای نباید در سطوح بالا باشد. به خدا قسم این سخن را افرادی در ذهن ما جای داده اند که نعوذ بالله با خدا بیگانه اند! و به فکر ضرر کردن همیشگی شهر ما هستند). اگر ما از همشهریانمان حمایت کنیم که باید حمایت کنیم ، می توانیم در مجلس نماینده ی بومی داشته باشیم، ما باید داشته باشیم. حالا یا دکتر باشد و یا اصلا همه ی همشهریان با ایشان مخالف باشند (که اینطور نیست ولی به عنوان مثال عرض کردم).
      اگر از همشهریان عزیز من فردی در انتخابات مجلس شرکت کند و فکر سالم داشته باشد، من با تمام اشتیاق به آن ها رای خواهم داد. بنده حرف حسابم این است که ما خرمدره ای ها باید هوای یکدیگر را داشته باشیم. من نمی گویم بیایید بیخودی تعریف و تمجید کنید، سخن من این است که بیایید همت کنید تا همشهریانمان در مدیریت های کلان کشور نظیر مجلس با پایگاه مردمی بالا حضور داشته باشند. همین که می بینید خرمدره نمی تواند توسعه پیدا کند، چون به ما القا می شود و ما از همشهریانمان حمایت نمی کنیم و … (خدا لعنت کند کسانی را که این طرز فکر را به جامعه القا می کنند و ما نیز از روی سادگی می پذیریم! و بعد پشیمان می شویم). شهر مجاور ما در سطوح بالای کشور افرادی را دارد، یعنی اعتبار دارد. ما باید این اعتبار را ایجاد کنیم با رای خود به همشهریان سالم و درستکار خود. از همه خواهش می کنم درگیر جو سازی ها نشوید و از همشهریان خود حمایت کنید. بله ما نسبت به آن ها انتقاد هم می کنیم اما واقعا دلمان می خواهد همشهریانمان به سطوح بالایی که در نظر دارند و لیاقتش را دارند برسند. مطمئن باشید این موضوع در ۴ یا ۵ سال نتیجه اش دیده خواهد شد.
      زنده باد خرمدره ای، زنده باد خرمدره ای ، زنده باد خرمدره ای

      • با سلام ودرود بر همشهری گرانقدرمان(۱) کلام شما سخن و دغدغه همه ما می باشد و خواهد بود . ممنونیم

        • با سلام
          خواهش می کنم آقای کلانتری بزرگوار. این سخن در واقع سخن همه ی دلسوزان شهرستان خرمدره است. البته در خاطرم هست که در روزهای ابتدایی که نظر می دادم جنابعالی نیز بر این موضوع تاکید می کردید و برخی موارد دیگر نیز گفتید که بنده اشاره نمی کنم، اما برای بنده درس بود و خیلی خوشحال بودم و هستم که همشهری مانند جنابعالی دارم.
          متاسفانه جدیدا سخنانی از گوشه و کنار می شنوم که برای انتخابات مجلس اهداف خاصی را دنبال می کنند، انشالله که همشهریانمان علی رغم روشنفکری که دارند، ساده با این مساله برخورد نکنند و مانند گذشته عمل نکنند. انشالله.

      • سلام دوستان حقیر اهل خرمدره و ساکن تهرانم و همواره اخبارو انتقادات همشهریام رو دنبال میکنم متاسفانه با کمی تامل باید بگویم ما خرمدره ای ها کمی غریبه پرستیم و خیلی از همشهریا حمایت نمیکنیم اری حق با شماست فردی که مسؤلیت سنگین آراء مردوم را به دوش می کشد باید جوابگوی خواسته های آنان باشد و لیکن میشود بدون اینکه همدیگر را تخریب کنیم مستقیما” از طریق دفتر ارتباط مردومی مشارالیه نسبت به کاستیها سؤال کنیم حتما”پاسخی دارندو در غیر اینصورت ، انتقاد سازنده همیشه راه کار و اثربخش است .انشاا… موفق باشید

        • همشهری گرامی جناب ” بهروز الف”

          خیلی ممنون که نظرات درست و بجایی ارائه کردید، درود بر شما.
          به نظر بنده باید افرادی با تفکرات مختلف با دکتر ارتباط داشته باشند که این امر را نمی توان با دفتر نماینده مردمی به صورت فعلی، انجام داد. چون برخی موراد هست که حداقل بنده با آن ها اختلاف نظر اساسی دارم و مانند موضوع بنده نوعی بسیار است.(البته در خصوص برخی دیگر از مسئولین نیز اینگونه است و حتی موضوع شدت بیشتری نیز دارد!!).
          در خصوص غریبه پرست بودن، نظر بنده این است که متاسفانه بخشی از افرادی که به عنوان هیئت های پیگیر امور خرمدره در گذشته فعالیت هایی انجام داده اند و برخی نیز اکنون هم هستند، همه را با یک چشم نگاه نمی کنند. یعنی خود، دوست و آشنا همراه با کارهای فراقانونی و بقیه مردم کارهای زیرقانونی!.این موضوع سبب می شود که همشهریان از دست آن ها ناراحت باشند و به اصطلاح غریبه پرست شوند. خوشبختانه اکنون اکثر مدیریت ها و افراد صاحب نفوذ شهرستان، انسان های خوبی هستند و همین موضوع نوید بخش آینده ای زیباست.
          در انتها نیز از شما تشکر می کنم و اگر جسارتی کردم ، عذرخواهی می کنم.

  11. ممنون از نظرت اما بدان که این یارو یه عنوان همشهری من(البته اگه حساب بشه) همون یارو محسوب میشه تو دانشگاه دکتر و تو مجلس نماینده و برای خانوادش پدر من فقط حق خودمو گفتم ما بقی به من ربطی نداره و محترمن همین
    اگرم از مردمش نمی ترسید عین شهردارمون می اومد عصری تو شهر با خانوادش یه قدمی میزد زیاد وقتی هم نمی بره.

  12. واقعا واسه دکی متاسفم

    • با سلام خدمت مردم عزیز شهر خرمدره
      من به عنوان کسی که به دلیل برخی از اطرافیان اقای خانمحمدی در طول انتخابات ؛برای ایشان فعالیتی نداشتم ولی با خواندن برخی پیامها متاثر و وظیفه خود دانستم مواردزیر را به اطلاع برسانم
      ۱-اایا تاکنون اینقدر یک نماینده در منطقه تخریب شد که ایشان را تخریب میکنیم؟
      ۲-ایا دلیل تخریب به مقاومت و شجاعت و صداقت ایشان در باج خواهی افراد خاص دررسیدن به رانت و کلید های مدیریتی برنمیگردد؟
      ۳- ایا اطلاع داریم در استان در این دوره از نمایندگی فقط ایشان توانستند ارتقا بخش به شهرستان (سلطانیه) را عملی کنند . اگر این موضوع اسان است چرا در سایر شهرستانهای استان انحام نشد؟
      ۴- ایا اطلاع دارید که مشکل برق شهرک صنعتی خرمدره که سالها معضل بود و سبب عدم استقرار واحد های تولیدی در زمان مناسب مالی کشور شد ؛ با پیگیری ایشان و با اعتباری حدود بیست و دو میلیارد تومان حل شد؟
      ۵- ایا اطلاع دارید اعتبار ده ساله شهر خرمدره از محل بحران کمتر از یک میلیارد تومان بوده ولی در سال اخیر با پیگیری ایشان یک میلیارد و نهصد میلیون تومان مستقیما از تهران از محل بحران به این شهر تخصیص یافت؟
      ۶- ایا اطلاع دارید بیش از ۹۵ در صد روستاها مورد بازدیشان قرار گرفت و نتیجه ان بالاترین درصد گازکشی ؛ ابرسانی ؛ اسفالت رههای روستایی بود که در شرایط مالی کشور کار بزرگی است؟
      ۷-ایا اطلاع دارید ستاد تسهیل کشور که یک ستاد ملی جهت حمایت از تولید است ؛ با پیگیری ایشان و با حضور چهار معاون وزیر صنایع و رئیس کمسیون صنایع و نمایندگان عضو کمسیون در منطقه تشکیل و نقش بسزایی در حفظ اشتغال منطقه در شرایطی که اکثر کارخانه ها در استانهای بزرگ نظیز اصفهان؛ تبریزو… تعطیل شدند؛داشت؟
      ۸- ایا از پیگیری ایشان در تجهیزات بیمارستانی و افزایش کیفی خدمات در بیمارستانها اطلاع دارید؟
      ۹-ایا شرایط بد اقتصادی کشور را باید به حساب نماینده گذاشت؟
      ۱۰- ایا منضفانه است برای دو روز دنیا و به دلیل عدم وصول به مدیریت و مطامع خاص اینقدر نمک نشناس باشیم؟
      ۱۱- ایا میدانید ایشان به دلیل نگاه عدالت محورانه در دو شهرستان دیگر بیش از این مقدار کار کرده اند؟
      ۱۲- ایا انتظار ما از ایشان در طول یک دوره نمایندگی بیش از ان مقداری نیست که در سی سال اخیر از نمایندگان مطالبه میکردیم؟
      ۱۳-ایا این ناشکریها باعث نمیشود افراد حامی رانت و باند به منطقه مسلط شوند؟
      با این بی مهریها بعید است ایشان در منطقه کانندیدا شود و اطلاع دارم از مراکز استانها برای کاندیداتوری ایشان دعوت شده ولی جای گله از ایشان است که اعتقادی به اطلاع رسانی ندارند و انرا نوعی عوام فریبی تلقی میکنند و البته برخی حامیان ؛ بستگان و خصوصا دفاتر ایشات متاسفانه فعالیتی در این خصوص ندارند و ایشان قصور وظیفه دفاتر را نادیده گرفته و انها هم احساس تکلیف نیکنند
      در پایان ایشان چه نماینده باشند چه نباشند به عنوان یک پروفسور و لنگر علم تمام عیار و بین المللی در دنیا خواهد درخشید و ما مردم..مظلوم طعمه سیاست بازان منطقه خواهیم شد.
      خدایا همه ما را به ادای تکلیف اجتماعی و دینی خود اگاه فرما.
      رحیمی از فرهنگیان خرمدره

  13. از اطلاع رسانی آقای رحیمی متشکریم .

  14. با سلام و عرض ادب و تشکر از آقای رحیمی همشهری عزیزمان

    خیلی ممنون که مطالب مهمی را بیان فرمودید و از دریچه ی انصاف مطالبی را بیان کردید. بنده همیشه دعاگوی نماینده بوده ام و خواهم بود و به ایشان افتخار می کنم و خواهم کرد و اگر لازم باشد حاضرم به خاطر ایشان و در جهت راهنمایی های مقام معظم رهبری هر کاری بکنم. به نظر بنده ایشان کاملا همان فردی هستند که در بیانات مقام معظم رهبری از یک نماینده مجلس زاهد یاد می شود (البته در خصوص نماینده سابق این موضوع را به خود خوانندگان واگذار می کنم). خیلی خوشحالم که به ایشان رای داده ام و اگر دوباره شرکت کنند بنده و تمامی اطرافیانم که از قبل بیشتر است به ایشان رای خواهیم داد.
    متاسفانه افراد سود جو و خود فروخته برای بدست آوردن موقعیت توسط افراد دیگر برای خود، هم تخریب می کنند و هم ازدواج!!! و هم جو سازی.

    بنده به عنوان یک خرمدره ای تنها به به یک خرمدره ای و یا فردی که معتمدین شهرم تایید کنند رای خواهم داد نه به ……….. . (انشالله اتفاقات و رویدادهای خوبی خواهیم داشت، نگران نباشید خدا با ماست (به قول ارسطو عامل) به شدت و بنده نسبت به ۴ سال قبل خیلی امیدوارترم و خوشحال تر که آرزوی بنده برآورده خواهد شد!!!!!).

  15. مردم میدانند پولی در کشور نیست باز این خانمحمدی تنها نماینده ای است که در استان برای راه و جذب اعتبار نقدی برای شهرداریها بخاطر جایگاه علمی اش در کشور تلاش کرده ایا از بیست سال قبل تا بحال خرمدره پیشرفتی داشته چرا انموقع تخریب نمیکردید. البته مردم میدانند که انهایی که نماینده را ناجوانمردانه تخریب میکنند دنبال پست و کارچاق کنی بودند که ایشان زیر بار نرفته . حال بعد از ایشان خواهید دید که خرمدره از سوی این افرادی که بیست سال است از هر نماینده یکجوری خوردند و در تهران سرمایه گذاری کردند اسیب خواهد دید. اینقدر نمک نشناس نباشید و فرزند غیور خود را که سایر استانها به ان افتخار میکنند از منطقه نرنجانید و مردم قدر شناس خرمدره را قدر ناشناس معرفی نکنید.

  16. درود بر آقای دکتر خانمحمدی که هر چه از خوبی ایشان بگوییم کم گفته ایم. خدا لعنت کند کسانی را که در این سال ها علاوه بر ایجاد دو دستگی، سبب آزار و رنجش خاطر همشهریان عزیز خرمدره، سلطانیه، هیدج و صائین قلعه و حومه گشته اند و شهر ما را عقب نگاه داشته اند و به حقوق هموطنان نیز تجاوز کرده اند و …. (اگر چه مواردی سربسته عرض شد، اما این قسمت مهمتر از بقیه است و فعلا بیان نمی کنم). به خواست خدا رسوایی آن ها نزدیک است و دست آن هایی که در جهت اهداف نظام اسلامی مان حرکت نمی کنند و در جهت قرب الهی حرکت نمی کنند رو خواهد شد و سال ۹۴ نقطه ی عطفی خواهد شد و در ذهن همگان در تاریخ خواهند ماند.(تخریب کاران و خودفروختگان با دم شیر مردم خرمدره و شهرهای مذکور در بالا بازی نکنید).

  17. با سلام فقط مردم عزیر خرمدره مواظب باشند برخی دلالان سیاسی با تخریب نماینده مقتدر استان زنجان ( خانمحمدی) که اتفاقا بیشترین حضور در بین مردم را داشت را به حضور کم و یا بیشترین کارایی را در بین نمایندگان استان داشت را به ناکارامدی متهم میکنند تا زمینه عدم پذیرش درخواست مردمی از ایشان مبنی بر حضور مجدد در مجلس جهت تحقق کارهای پیگیری شده زیر بنایی ایشان که در دو سه سال اخیر به بار خواهد نشست را فراهم و ایشان را در حضور در انتخابات منصرف کنند. مواظب توطئه دلالاان و به قدرت نرسیده ها که با پاسخ کوینده و قاطع نماینده بوده به بار ننشیند.

  18. آقای دکتر لطفا دیگه بیخودی خودتونو خسته نکنید.
    خیلی برای خودم متاسفم که تو انتخاب شما منم سهم داشتم.
    تو این چهار سال به جز نامه نگاری برای منطقه چکار کردین.
    گفتیم شما میای یار جوانها میشی برعکس باعث بدبختی جوانها شدی.

  19. باید بگم فقط سواد وتحصیلات عالی داشتن ملاک عمل نیست!باید قدرت عمل وقدرت بیان بالا داشت.ومهم تر از همه دلسوز مردم بوووود آقای دکتر

  20. با سلام و خسته نباشید خدمت همیاران و همشهریان عزیز خدا قوت عرض کنم خدمت دوستان عزیز آقای پرفسور خانحمدی اگر هیچ کاری هم برای ما انجام نداده باشند نماینده مجلس بشن یا نشن برای ما افتخار بزرگی است که همشهر ما انسان پاک و بزرگی است تازه به دوران رسیده نیست

  21. نرم نرمک می رسد اینک بهار
    طبیعت جامه سفید خود را به سرسبزی سبزه زاران و نوای دلنواز هزاران سپرده و امید ، کار ، تلاش و زندگی و همدلی را برای ما به ارمغان می آورد.
    خرمدره پاینده و پیروز باشی

  22. همشهری عزیز شهر ما عقب نمی ماند پاینده و پیروز می شود سرسبزی شهرمان در دنیا پیدا نمی کنید امیدوار باشید با کمک و یاری همدیگر شهرمان سرسبزتر و ابادتر خواهد بود

  23. فقط دکتر خانمحمدی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.