• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2

قابلیت ها و موقعیت ممتاز شهرک صنعتی خرم دره نیازمند معرفی بیشتر است

  • کد خبر : 20440
  • 19 شهریور 1393 - 17:10
قابلیت ها و موقعیت ممتاز شهرک صنعتی خرم دره نیازمند معرفی بیشتر است

فرماندار شهرستان خرم دره در نشست مشترک با مسئولین صنعت ،معدن وتجارت استان گفت:شهرک صنعتی خرم دره نیازمند معرفی بیشتر برای حضور سرمایه گذاران و صاحبان صنایع در این شهرک که در شمال غرب کشور بی نظیر می باشد ازهیچ تلاشی دریغ نکنند. به گزارش نبض سحر،شیخی با اشاره به وجود زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های لازم برای […]

فرماندار شهرستان خرم دره در نشست مشترک با مسئولین صنعت ،معدن وتجارت استان گفت:شهرک صنعتی خرم دره نیازمند معرفی بیشتر برای حضور سرمایه گذاران و صاحبان صنایع در این شهرک که در شمال غرب کشور بی نظیر می باشد ازهیچ تلاشی دریغ نکنند.

به گزارش نبض سحر،شیخی با اشاره به وجود زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی درشهرستان گفت:شهرستان خرم دره به لحاظ برخورداری اززمین های مستعد سرمایه گذاری وچشم انداز های طیبعی و آب و هوای مطلوب و زمین ۴۰۰ هکتاری شهرک صنعتی در سه فاز عملیاتی با امکانات کامل زیربنایی وخدماتی آب وبرق،گازجاده مناسب،تصفیه خانه،مخابرات،مجتمع رفاهی غزال،پمپ بنزین و سی ان جی وقرار گرفتن درکنار،آزادراه ،راه آهن‌،جاده ترانزیت و نزدیکی به پایتخت و مرکز استان از ظرفیت‌های موجود برای توسعه سرمایه‌گذاری در این شهرستان است .

 

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان دراین نشست که به منظوربررسی مسائل و مشکلات شهرستان درحوزه فعالیت اداری و بازدید از اداره شهرستانی و دیدار با کارکنان اداره صنعت ،معدن وتجارت به شهرستان خرم دره سفر کرده بود گفت:احداث شهرک های صنعتی و تشکیل تعاونی های کوچک در جهت رفع مشکل بیکاری جوانان و افراد جویای کار از اهداف اصلی وزارت صنعت  ،معدن و تجارت در سطح کشور می باشد که الحمدالله استان زنجان در این زمینه امیدواریم که استقرار واحدهای صنعتی در این شهرستان توسعه یابد.

شایان ذکر است که در پایان این جلسه ،حاضرین از واحد های تولیدی کو کما،سیبستان (شرکت یک ویک شعبه خرم دره)و هوراطب بازدید و از نزدیک با فعالیت ها ومسائل و مشکلات آنها آشنا شدند.

منبع:روابط عمومی فرمانداری

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=20440

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. ۱۰ سالم بگذره این فرماندار هیچ کاری نمی تونه برای شهرمون بکنه و فقط حرف خواهد زد

  2. با سلام ، از هر طرف مانند حصاری که برای توابع این شهر کشیدند ، داشته هایمان را نیز از ما دریغ کرده اند و اجازه رشد به آنها نداده اند ( شهرک صنعتی و ده ها طرح معطل مانده ) . امیدواریم مسئولین بومی راهگشا باشند و اجازه دخالت و سنگ اندازی بیشتر از این به خرده مسئولین که همواره جلوتر از ما از طرح ها باخبرند و به کمیته فکرشان ارجاع می دهند که مانع پیشرفت شهرمان باشند ، ازجازه دخالت ندهند و مانع شوند .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.