• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

توهین به مقدسات اهل سنت جایز نیست

  • کد خبر : 20595
  • 24 شهریور 1393 - 19:02
توهین به مقدسات اهل سنت جایز نیست

آیت‌الله مکارم شیرازی با تاکید براینکه فتوا داده ایم که توهین به مقدسات اهل سنت جایز نیست، گفت: راه روشن را به همگان نشان داده ایم و همه را به این راه را می خوانیم. آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی ظهر امروز در جمع تعدادی از تازه مسلمانان، با اشاره به اینکه پیروان مکتب اهل‌بیت(ع) قادر […]

آیت‌الله مکارم شیرازی با تاکید براینکه فتوا داده ایم که توهین به مقدسات اهل سنت جایز نیست، گفت: راه روشن را به همگان نشان داده ایم و همه را به این راه را می خوانیم.

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی ظهر امروز در جمع تعدادی از تازه مسلمانان، با اشاره به اینکه پیروان مکتب اهل‌بیت(ع) قادر هستند تمام اصول و فروع خود ‏را از کتب درجه اول اهل سنت به اثبات برسانند اظهار کرد: براساس حدیث ثقلین اگر قرآن و اهل‌بیت(ع) جدا از یکدیگر مورد توجه قرار ‏گیرند انسان رو به گمراهی می رود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به گرایشات گسترده به مکتب اهل بیت (ع) تصریح کرد: این افراد با تحقیق و مطالعه به مفاهیم کتب شیعه پی می‌برند که شبیه آن در جایی وجود ندارد.

آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به اینکه قرآن کریم در تمام آیات، عقلا و اهل خرد را مخاطب قرار داده است بیان کرد: تشیع بر همراهی قرآن با عقلانیت تاکید دارد علاوه براینکه تشیع ‏به اختیار انسان نیز قائل است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با تاکید براینکه فتوا داده ایم که توهین به مقدسات اهل سنت جایز نیست، خاطرنشان کرد: راه روشن را به همگان نشان داده‌ایم و همه را به این راه را می خوانیم.

آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: مسلمانان و شیعیان باید در هر زمان و مکانی با رفتار و گفتار خود خلاق حسنه اسلامی را متجلی کنند چرا که تبلیغ عملی بهترین راه معرفی مکتب اهل بیت (ع) است.

انتهای پیام/ تسنیم

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=20595

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.